Knowing me



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Knowing me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cormorantwing
StarClan
Knowing me Daryl-dixon-gif-27
Bo~
113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cormorantwing
BerichtOnderwerp: Knowing me   Knowing me Icon_minitimedo 31 jan 2019 - 21:32

Aandachtig bestudeerde hij de afdrukken in de sneeuw. Wat zou hij dit missen zodra de sneeuw weg was. Het was makkelijk om prooi te achterhalen als je wist waar je moest zoeken; volg de pootafdrukken en je zou kunnen vinden. Vaak zat had hij verse afdrukjes gevonden, zo ook nu. Dus hij keek aandachtig naar de verse printen in de sneeuw. Het was een muis, dat was iets wat hij zeker wist. Het was niet een al te groot ding, dan was het dieper geweest en meer afstand tussen de afdrukken, maar genoeg om een clangenoot te voeden? Wie weet. Dus hij begon de sporen te achtervolgen, tot hij wist dat hij dichtbij genoeg was. Toen hij op het punt stond om te springen, zag hij hoe jong het ding was. Hij rechtte zichzelf dus en schudde zijn kop. Het was beter om het ding alleen te laten nu, dan zou het later meer prooi kunnen brengen. Hij maakte daarom express een 'misstap', waardoor de muis wegrende, dieper het territorium in.

+ Fawnstep
Ɓσ


Knowing me Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Knowing me UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Knowing me   Knowing me Icon_minitimeza 2 feb 2019 - 23:34

great spirits
of all who lived before, take our paws and lead us. fill our hearts and souls with all you know
Fawnstep was stil blijven staan toen ze een grijze vacht zag. Zo te ruiken was het één van haar clangenoten, al kon ze de kat in kwestie nog niet identificeren. Ze had niet de intentie om de jacht van een ander te verstoren en keek daarom ook doodstil toe. Fawnstep rook het muisje, maar zag hoe de kater bewust een misstap maakte en het muisje er vandoor schoot. Voor een moment bleef ze staan, waarna ze in beweging kwam en zichzelf zichtbaar maakte voor de kater. "Slim," mauwde ze tegen haar clangenoot, die ze nu herkende als Cormorantwing. Misschien had ze geen gesprek moeten beginnen, maar het was beter dan creepy vanuit de bosjes blijven staren.
CORMORANTWING


Knowing me SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cormorantwing
StarClan
Knowing me Daryl-dixon-gif-27
Bo~
113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cormorantwing
BerichtOnderwerp: Re: Knowing me   Knowing me Icon_minitimema 18 feb 2019 - 20:30

De geur van een andere clangenoot bereikte zijn neus, waardoor hij even slikte. Hij hoopte dat hij geen lading van woede over zich heen zou krijgen, wat ergens een normale reactie zou zijn van een warrior, aangezien iedere prooi weer een queen met kittens kon voedden. Hij maakte zich dan ook al vrijwel meteen klaar om zichzelf te verdedigen. Of hij kon ook gewoon simpel zeggen dat hij een misstap had gemaakt, maar dat vatte de meeste katten ook niet echt goed op. En katten die hem een beetje kenden wisten ook wel dat hij niet zo vaak een misstap zou maken. ”Slim.” mauwde de zwarte poes echter, waardoor hij ietwat verrast zijn oren spitste en naar de zwarte poes keek. Fawnstep. Hij haalde simpelweg zijn schouders op. ”Miste gewoon.” sprak hij kalmpjes tegen de zwarte poes. Voordat ze aan wist hij veel wie ging vertellen dat hij de muis had laten gaan en dat hij daarmee weer problemen kreeg, wie weet. ”Jij nog geluk gehad?” vroeg hij rustig aan de zwarte poes terwijl hij haar met zijn nauwe ogen aan keek.
Ɓσ


Knowing me Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Knowing me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: