The longer you have something, the stronger the bond

IndexGebruikerslijstRegistrerenGebruikersgroepenInloggenKalenderFAQZoeken

We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
Season
Season
Leafbare, 3° - -10° C
Leafbare kruipt langzaam het gebied in. Alles wordt kouder en enige sneeuwbuien hebben zich al voorgedaan. Leafbare maakt het ook makkelijker voor ziektes als whitecough en greencough om zich te vestigen in clans, dus medicine cats moeten hun voorraad in de gaten houden.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
In-Game Event
We are home
Na een lange reis en een zwaar gevecht met Bloodclan zijn de clans eindelijk thuis. Moraal is hoog maar er is veel dat opgebouwd moet worden. Hoe zullen de clans zich voortzetten nu ze opnieuw gescheiden zijn. Vele vragen blijven onbeantwoord maar één ding is zeker. Niemand jaagt de clans ooit nog weg van hun huis.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
TRIBE OF RUSHING WATER
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Admin
Editor
Editor
foundr
COUNT YOUR WORDS
WORD COUNT

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel | 

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 

Julia
362
Actief
The older I get the more creative

CAT'S PROFILE
Rank: Deputy
Eveningglow
BerichtOnderwerp: The longer you have something, the stronger the bond   do 7 feb 2019 - 20:17

Ze zat bij het Thunderpath en keek toe hoe monsters voorbij raasden. Elke keer werd haar vacht een beetje opgelicht door de windvlaag. Ze wist dat ze straks helemaal naar Thunderpath zou stinken. Toch bleef ze daar zitten, omdat ze zich opnieuw over twolegs verbaasde. De hele wereld was wit, maar hun hadden hun Thunderpath schoon. Nou ja schoon, het stonk verschrikkelijk, maar er lag geen sneeuw op. Echt hoe dan? Kwam het door die snel razende monsters… Wie zou het zeggen. Ze trok even met haar oren en kwam overeind. Het werd tijd om verder te lopen en weer op zoek te gaan naar prooi, want die ging ze hier niet vinden. Tenzij er prooi aangereden was, maar zij aten geen kraaienvoer. Voor levende prooi moest ze toch echt bij dat kabaal vandaan. Dus verliet ze de berm van het Thunderpath en liep langs de grens verder. In de hoop dat ze toch wat prooi ging vinden om mee naar het kamp te kunnen nemen.

[First @Rascal]

Ik post niet van 16 t/m 23 februari! Ik zal dan ook nauwelijks bereikbaar zijn. Bedankt voor het begrip.

Mijn oude rotten
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Rascal
Member

Renske
140
Actief
When I'm good, I'm very good
But when I'm bad, I'm better

CAT'S PROFILE
Rank: Young Warrior
Rascal
BerichtOnderwerp: Re: The longer you have something, the stronger the bond   vr 8 feb 2019 - 19:05

Rascal voelde de koele wind door zijn vacht strijken terwijl hij ongeïnteresseerd langs een donderpad liep. De grof gebouwde kater keek niet eens meer op of om als er een monster voorbij kwam razen. Hij wist dat als je gewoon in de berm bleef wandelen, een monster niet over je heen kwam rijden. Vandaag nam hij echter iets meer afstand. Het donderpad was schoon, maar hetzelfde was niet te zeggen over de randen. Elke keer als een monster voorbij reed, schoten stinkende spetters onder zijn razende poten omhoog. Ondanks dat de kater er altijd tamelijk onverzorgd uitzag, was er nog iets van eigenwaarde over.
Rascal viel opeens iets anders bijzonders op. Door de stinkende geur van het donderpad rook hij een snufje kat. Clankat, wel te verstaan. Hmm, misschien had hij wel zin in een vrolijk gesprekje met een Clankat. Het was gewoon vermakelijk hoe Clankatten naar BloodClanners keken. Het waren meestal twee opties. Optie één: “Oh nee, verschrikkelijk eng monster.” Of optie twee: “Ik ben niet bang voor jou, kijk hoe stoer ik ben grrr.” Lachwekkend. Eén van de weinige pleziertjes die gekoppeld waren aan BloodClan. Rascal zwiepte zijn staart en op een drafje maakte hij vaart langs het donderpad en een grijs-witte poes verscheen op zijn netvlies. Rascal liet zijn kop zakken tot borsthoogte en kwam onheilspellend dichterbij lopen. ‘Hey, poesiepoesie,’ mauwde hij plagend toen hij dichterbij kwam met een speelse grijns om zijn lippen.

Profiel bekijken

Julia
362
Actief

CAT'S PROFILE
Eveningglow
BerichtOnderwerp: Re: The longer you have something, the stronger the bond   vr 8 feb 2019 - 19:59

Toen de stem van een andere kat de rust verbrak draaide ze zich naar hem om. Meteen scande haar ogen de BloodClan kater. Hij leek rond haar leeftijd te zijn, het was in ieder geval niet haar vader. Voor één moment had haar hart een sprongetje gemaakt, maar ze liet haar teleurstelling niet blijken terwijl ze haar bek open deed. “Mijn naam is Eveningglow.” Verbeterde ze hem toen. Haar houding was berekenend. Je wist het maar nooit met Elitekatten. Ze was niet bang, maar ook zeker niet ontspannen. Ze was niet dom, ze had inmiddels genoeg geleerd over BloodClanners om haar ogen heel goed open te houden. Zelfs haar vader had haar wel eens gewaarschuwd voor de gestoorde katten binnen BloodClan. “Je bent wel erg dicht bij de grens BloodClanner.” Haar felgele ogen namen de kater onderzoekend op. Het was geen dreigement, maar wel een waarschuwing. Mocht hij besluiten de grens over te stappen zou ze niet aarzelen.

Ik post niet van 16 t/m 23 februari! Ik zal dan ook nauwelijks bereikbaar zijn. Bedankt voor het begrip.

Mijn oude rotten
Profiel bekijken
Rascal
Member

Renske
140
Actief

CAT'S PROFILE
Rascal
BerichtOnderwerp: Re: The longer you have something, the stronger the bond   zo 10 feb 2019 - 21:52

Rascal loog als hij zei dat hij niet teleurgesteld was. De poes voor hem leek niet eens geschrokken te zijn of geschokt om hem te zien. Nee, ze antwoordde kalm en berekend. Er was geen vijandigheid noch angst van haar af te lezen. Hmm, ergens was Rascal van zijn stuk af gebracht. Zijn vorige ontmoetingen met clankatten waren altijd veel heftiger geweest, gepaard met de nodige beledigingen. Plus, ze stelde zich voor. Wat had hij daar nou aan? Met die ingewikkelde clannamen die blijkbaar ook nog om de haverklap veranderden. Rascal lachte schamper. ‘Oké, poessie.’ Nee, deze naam zou die toch nooit van zijn leven onthouden.
Vervolgens werd hij gewaarschuwd over de grenzen. Rascal rolde zijn ogen. Je moest dat allemaal niet te serieus nemen. Hij had er een hekel aan dat katten ’s avonds stoer in het kamp vertelden dat ze clan territorium in waren gegaan. ‘Boeien,’ mompelde hij ongeïnteresseerd. Uitdagend zette hij een paar passen naar voren en begon langs de onzichtbare muur die clankatten hun grens noemden te wandelen. ‘Ik was juist een prachtig uitstapje in het bos aan het overwegen.’ Ja, van de korte tijd die ze in het clangebied hadden moeten overleven waren gaaf geweest. Toen waren ze weg, geen grenzen of katten die hem tegen konden houden. Gaan en staan waar hij wilde en verdwijnen tussen de bomen. Ergens begon het weer in hem te kriebelen.

Profiel bekijken

Julia
362
Actief

CAT'S PROFILE
Eveningglow
BerichtOnderwerp: Re: The longer you have something, the stronger the bond   ma 11 feb 2019 - 12:48

Opnieuw noemde de kater haar poessie en ergens irriteerde haar dat. Ze had hem daarnet haar naam verteld, dan kon hij toch wel een beetje moeite doen om die te gebruiken… Maar ja het was een Elitekat dus dat hoorde haar ook niet te verbazen. “Eveningglow.” Herhaalde ze dus ook stug. Net zo stug als hij haar poessie of iets in die richting bleef noemen. Ze vond dat kleinerend en dat weigerde ze te accepteren. Ze bleef zijn bewegingen strak in de gaten houden toen hij haar daarna ook nog eens uit begon te dagen. “Luister eens.” Miauwde ze terwijl er een duidelijke fonkeling zichtbaar was in haar felgele ogen. “Iemand anders had je misschien allang een dreigement naar je kop geslingerd, dat ik dat niet doe, betekend niet dat je daar dan maar misbruik van moet gaan maken.” Haar woorden waren duidelijk, net als haar nekharen die overeind waren gekomen. Ze staarde hem aan, maar begon niet mee te ijsberen. BloodClanners schenen van spelletjes te houden en daar ging zij dus absoluut niet in mee. Ze liet zich niet gek maken.

Mijn oude rotten
Profiel bekijken
Rascal
Member

Renske
140
Actief

CAT'S PROFILE
Rascal
BerichtOnderwerp: Re: The longer you have something, the stronger the bond   ma 11 feb 2019 - 22:51

Rascal lachte nu toen ze opnieuw haar naam zei. Ze was kenbaar toch heel erg gesteld op haar eigen naam. Had haar lieve leader die voor haar verzonnen? Wat was hij gelukkig dat hij een naam voor zijn leven had, gekozen door zijn moeder. Toch trok het stellige in haar de kater wel aan, en haar glinsterende ogen werden beantwoord met pretlichtjes in zijn amberen ogen. Een vrolijke grijns verscheen op zijn gezicht toen haar taalgebruik en lichaamshouding toch iets vijandiger werden. Een vrolijke veer kwam in zijn tred. ‘Maar je maakt het zo makkelijk om er misbruik van te maken, poessie,’ grinnikte hij. Een vossenlengte bij haar vandaan bleef de kater weer staan en tilde zijn klauw op en hield hem uitdagend in de lucht, over de grens, zwevend boven haar heilige clangebied. Het scheelde niet veel of zijn klauwen streken over het besneeuwde gras. ‘Oh!’ sprak hij quasi verbaasd en keek met een brede grijns terug naar de grijze poes. ‘Er is dus toch geen onzichtbare muur.’

Profiel bekijken

Julia
362
Actief

CAT'S PROFILE
Eveningglow
BerichtOnderwerp: Re: The longer you have something, the stronger the bond   di 12 feb 2019 - 9:49

Het begon haar zo langzaamaan te irriteren. “Ik denk niet dat ik het makkelijk maak katertje.” Ze legde de nadruk op katertje. Als hij haar nog steeds niet bij haar naam noemde, dan ging ze hetzelfde bij hem doen. Niet dat ze zijn naam wist, maar zij was wel iemand die iemand normaal gesproken bij titel noemde en niet zo kleinerend deed. “Het is meer dat jij zo egoïstisch moet zijn er misbruik van te maken dat je de geur van BloodClan met je meedraagt. Helaas voor jou ben ik daar immuun voor.” Ze ging niet in op zijn zogenaamde grapje. Ze bleef hem gewoon aanstaren, haar nagels waren inmiddels uit hun hulzen gegleden. Het was nu aan hem hoe ver hij het liet komen, dan zou hij er wel achter komen dat ze een gewaagde tegenstander was.

Mijn oude rotten
Profiel bekijken
Rascal
Member

Renske
140
Actief

CAT'S PROFILE
Rascal
BerichtOnderwerp: Re: The longer you have something, the stronger the bond   wo 13 feb 2019 - 18:17

Rascal voelde een grote grijns op zijn lippen ontstaan toen de poes hem katertje noemde. Hij vond het allemaal maar zeer vermakelijk. En ja, ze maakte het wel makkelijk. Rascal was absoluut niet bang voor haar. ‘Rascal,’ imiteerde hij toen haar stellige toon, al maakte hij het wel een tikje bekakter. Pretlichtjes stonden in zijn ogen en hij had juist besloten om zijn poot over de grens in de sneeuw te steken, toen de poes over BloodClan begon. Snel trok hij zijn poot terug en wandelde vlot terug voor de poes.  Ergens voelde hij zich beledigd. Egoïstisch, oké daar kon hij het mee eens worden. Maar dat dat door zijn BloodClan geur kwam schoot in zijn verkeerde keelgat. Maar hoe kon zij dat weten, zij moest denken dat er een horde BloodClan katten hem konden ondersteunen als dingen verkeerd mochten gaan. ‘Ik maak er misbruik van jouw passieve gedrag omdat het kan, niet omdat ik BloodClan ben.’ Nee, hij zou de schuld mooi in haar schoenen schuiven. Maar de poes zou hem niet zomaar weer bevooroordelen op zijn geur. Hij was anders. Menig BloodClanner was al daadwerkelijk de grens over gegaan en haar aangevallen, enkel om bij Cobra te komen bedelen voor een hondentand. ‘Immuun, hm?’ bitste hij terug. Het puntje van zijn staart begon langzaam heen en weer te bewegen. ‘Al slechte ervaringen gehad met mijn soort?’

Profiel bekijken

Julia
362
Actief

CAT'S PROFILE
Eveningglow
BerichtOnderwerp: Re: The longer you have something, the stronger the bond   do 14 feb 2019 - 10:57

Ze snoof, maar hield zich in om niet te gaan katten. Dat was deze Rascal zoals hij zichzelf net had voorgesteld, niet waard. Blijkbaar had ze ook op zijn teentjes getrapt want ze kreeg opeens een heel relaas van zijn kant. “Goh, het komt niet vaak voor dat dat uit de bek van een BloodClanner komt. Jij zal de eerste kat zijn die daar dan geen misbruik van maakt.” Hmm… er leek dus iets anders te zijn aan deze kater. Interessant. Ervaring met zijn soort, ja zo kon je het wel stellen. “Ik heb wel ervaring met jullie soort ja.” Miauwde ze dus ook. Of dat slechte ervaringen waren hield ze in het midden, dat ging hem eigenlijk ook niks aan. Misschien wist hij meer over Shark. Nee, niet doen Evening. Snel bande ze het weer uit haar gedachten.

Mijn oude rotten
Profiel bekijken
Rascal
Member

Renske
140
Actief

CAT'S PROFILE
Rascal
BerichtOnderwerp: Re: The longer you have something, the stronger the bond   Gisteren om 13:45

Rascals oortjes draaiden onwennig heen en weer. Hij moest even drie seconden nemen om even af te koelen. Het was gewoon een stomme clankat die probeerde stoer te doen. Hij moest gewoon even koel blijven, en dan zou hij heer en meester van deze ontmoeting blijven. Toch interesseerde de manier waarop de poes over BloodClan praatte. Ze deed alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Waarom wist hij dan niet wie ze was? Maar hij knikte langzaam toen ze zei dat hij de eerste was. En toen opeens zei ze dat ze ervaring had met Bloodclan, maar op zo’n neutrale manier. Nee, ze was niet bang voor hun en dat interesseerde hem. ‘Oeh, vertel me alle roddels,’ grijnsde hij vervolgens breed, het puntje van zijn staart wiebelend. Nu mocht ze het ook vertellen ook. Met wie was ze in aanraking gekomen en waarom. Hij wist dat sommige BloodClan katers probeerden kroost in de clans te produceren. Rascal begreep de drang daartoe niet, typische stoerdoenerij. Maar hij zat wel in die richting te gokken als het om deze poes ging. Ze was… niet verkeerd. ‘Stiekeme romances?’

Profiel bekijken

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: