[GZ] Wrong friend



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [GZ] Wrong friend

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Icecream
Member
[GZ] Wrong friend BVaqYmVp_o
Julia
1007
Actief
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Icecream
BerichtOnderwerp: [GZ] Wrong friend   [GZ] Wrong friend Icon_minitimevr 8 feb 2019 - 9:28

Hallo allemaal,

Ik zoek een vriend voor Icepaw die hem gaat opstoken.
Hij krijgt steeds meer verlangen naar het beleven van avonturen en ik zoek dus een kat die hem steeds verder hierin meepraat, dat hij ook dingen gaat doen die echt niet mogen. Totdat iemand hier achter komt, want dan gaat hij zich er heel rot door voelen en zal hij zijn vriend ook minder op gaan zoeken.

Ik zoek:
- Een apprentice rond zijn leeftijd
- Mag in dezelfde Clan, maar dit hoeft niet
(Icepaw maakt makkelijk vrienden dus kan ook buiten de Clan zijn)
- Een apprentice die er geen moeite mee heeft om de regels te overtreden

Mag een bestaand of een nieuw account zijn. Wie lijkt dit leuk (a) ?


[GZ] Wrong friend N220RCC7_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfpaw.,
Member
[GZ] Wrong friend 1nE8Gfm
Daan
22
Actief
I close my eyes to see.. I'll take my throne, lay it on a mountain and make myself a king

CAT'S PROFILE
Age: 10 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfpaw.,
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Wrong friend   [GZ] Wrong friend Icon_minitimevr 8 feb 2019 - 9:57

Ik heb Wolfpaw wel voor je! Hij is alleen iets jonger maar ook avontuurlijk ingesteld en nu hij apprentice is zal hij best rebels gaan worden.


[GZ] Wrong friend Y1L6yTn
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls
Terug naar boven Ga naar beneden
Southernwolf
StarClan
[GZ] Wrong friend BBTakD
Bunny
170
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Southernwolf
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Wrong friend   [GZ] Wrong friend Icon_minitimevr 8 feb 2019 - 12:45

Ik heb Littlepaw misschien ook wel? Ze is een echte avonturier, adrenalinejunkie, rebel. En ze is ook meer dan vrolijk en enthousiast genoeg om Icepaw mee te sleuren 8)


[GZ] Wrong friend BOC2eG
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
[GZ] Wrong friend BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Wrong friend   [GZ] Wrong friend Icon_minitimevr 8 feb 2019 - 19:26

Het lijkt me allebei leuk :3 , zullen we een topic Ice x Wolf en Ice x Little doen?
Kunnen we dan kijken wat klikt c: .


[GZ] Wrong friend 85A0ca8T_o[GZ] Wrong friend V4s23EcO_o[GZ] Wrong friend FTbtNyE2_o[GZ] Wrong friend FTbtNyE2_o[GZ] Wrong friend PF71KdU0_o[GZ] Wrong friend JeyKDma8_o[GZ] Wrong friend GPr1M0jZ_o[GZ] Wrong friend COxUkZt
Judge me
[GZ] Wrong friend NJ8wT66H_o
by the cats I avoid
Terug naar boven Ga naar beneden
Ara
Deceased
[GZ] Wrong friend RB4Qe0W
Bunny
152
Actief
I raise my eyes to see the heavens but only the moon looks down

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ara
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Wrong friend   [GZ] Wrong friend Icon_minitimevr 8 feb 2019 - 20:11

Ja, is goed! kan jij maken dan c:



Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfpaw.,
Member
[GZ] Wrong friend 1nE8Gfm
Daan
22
Actief
I close my eyes to see.. I'll take my throne, lay it on a mountain and make myself a king

CAT'S PROFILE
Age: 10 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfpaw.,
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Wrong friend   [GZ] Wrong friend Icon_minitimeza 9 feb 2019 - 10:36

Is goed hoor! Wie maakt?


[GZ] Wrong friend Y1L6yTn
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
[GZ] Wrong friend BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Wrong friend   [GZ] Wrong friend Icon_minitimeza 9 feb 2019 - 11:32

Ik maak die van Little, Daan wil jij die voor Ice x Wolf dan maken c: ?


[GZ] Wrong friend 85A0ca8T_o[GZ] Wrong friend V4s23EcO_o[GZ] Wrong friend FTbtNyE2_o[GZ] Wrong friend FTbtNyE2_o[GZ] Wrong friend PF71KdU0_o[GZ] Wrong friend JeyKDma8_o[GZ] Wrong friend GPr1M0jZ_o[GZ] Wrong friend COxUkZt
Judge me
[GZ] Wrong friend NJ8wT66H_o
by the cats I avoid
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
[GZ] Wrong friend Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Wrong friend   [GZ] Wrong friend Icon_minitimeza 9 feb 2019 - 17:09

Ik heb ook nog altijd Coyotepaw die kattenkwaad wil uithalen? c: Misschien dat Little en Coyo Ice samen kunnen overhalen om iets te gaan doen? Als Buns dat ook goed vindt B)



[GZ] Wrong friend Swallo12
[GZ] Wrong friend G3K5gZvO_o[GZ] Wrong friend XehOIgmF_o[GZ] Wrong friend POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
[GZ] Wrong friend BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Wrong friend   [GZ] Wrong friend Icon_minitimeza 9 feb 2019 - 19:16

Ik vind dat prima hoor Nyn, als het Bun ook leuk lijkt c: ?


[GZ] Wrong friend 85A0ca8T_o[GZ] Wrong friend V4s23EcO_o[GZ] Wrong friend FTbtNyE2_o[GZ] Wrong friend FTbtNyE2_o[GZ] Wrong friend PF71KdU0_o[GZ] Wrong friend JeyKDma8_o[GZ] Wrong friend GPr1M0jZ_o[GZ] Wrong friend COxUkZt
Judge me
[GZ] Wrong friend NJ8wT66H_o
by the cats I avoid
Terug naar boven Ga naar beneden
Icecream
Member
[GZ] Wrong friend BVaqYmVp_o
Julia
1007
Actief
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Icecream
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Wrong friend   [GZ] Wrong friend Icon_minitimevr 29 maa 2019 - 11:19

Omdat dit nog niet heel erg van de grond komt zoek ik er nog een kat bij, als er nog iemand wil tenminste c: ?


[GZ] Wrong friend N220RCC7_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeybear
Member
[GZ] Wrong friend 30f302b4-77f2-46fc-a4e2-0d81559f8a7e
Sean
56
Actief
She may be sweet honey, but she's always ready to sting

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons baby!
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honeybear
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Wrong friend   [GZ] Wrong friend Icon_minitimevr 29 maa 2019 - 11:38

Ik heb evt Honeypaw voor je? Als kitten stond ze bekend het kamp uit te gaan en nu ze eindelijke Appie is probeert ze alle grenzen te testen en springt ze die zo over :"D
Het zou leuk zijn omdat het dan ook een boost kan geven aan haar karakter die ik zoek :>


MAKE ME A HERO
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
[GZ] Wrong friend BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Wrong friend   [GZ] Wrong friend Icon_minitimevr 29 maa 2019 - 11:41

Klinkt goed =D


[GZ] Wrong friend 85A0ca8T_o[GZ] Wrong friend V4s23EcO_o[GZ] Wrong friend FTbtNyE2_o[GZ] Wrong friend FTbtNyE2_o[GZ] Wrong friend PF71KdU0_o[GZ] Wrong friend JeyKDma8_o[GZ] Wrong friend GPr1M0jZ_o[GZ] Wrong friend COxUkZt
Judge me
[GZ] Wrong friend NJ8wT66H_o
by the cats I avoid
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[GZ] Wrong friend
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: