So, what you gonna do now?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 So, what you gonna do now?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Icy
Member
So, what you gonna do now?  Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: So, what you gonna do now?    So, what you gonna do now?  Icon_minitimezo 30 okt 2011 - 22:01

- Frost en Redeye only-


Stil liep Icy door het donkere woud, iedere stap die ze zette liet een weergalmend geluid van krakende takjes de stilte doorbreken. Kraaien kraaiden en vlogen op uit de bomen, maar toch was ze niet bang. Bloodclan leden waren nooit bang, al zeker niet voor van die domme vogels. Opeens begon Icy licht te huiveren, de kou nam haar volledig over, zodat ze geen enkele spier in haar poten meer voelde. Starend om haar heen drong de geur van bloodclan dieper in haar neusgaten. Het nestelde zich in haar longen en ze voelde zich weer veilig. Ze herkende de geur van Frost, een vertrouwde kat. "Frostieeee, daar liet je me schrikken!" lachtte Icy licht panisch en liet zich bovenop de takjes vallen die overal verspreid over de grond lagen. Ze wachtte geduldig af tot de kat zich zelf zou vertonen. Icy rektte zich ondertussen eens goed uit, waarna ze de grond kneedde met haar poten en haar hoofd naar de lucht richtte hopend op wat avontuur. Icy was zeker dat vannacht een speciale nacht zou worden. Ze voelde een raar gevoel in haar lijf tintelen, een soort van voorgevoel en ze wist dat ze het antwoord weldra zou vinden.

-flut-


So, what you gonna do now?  Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Frost
Member
So, what you gonna do now?  DPKsfdL
Sascha
148

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Frost
BerichtOnderwerp: Re: So, what you gonna do now?    So, what you gonna do now?  Icon_minitimezo 30 okt 2011 - 22:18

Frost liep door het bos. Hij keek even naar zijn hals. Daar bungelde zijn net nieuwe halsband. Hij had hem afgepakt van zo'n onnozele poesiepoes. Hij was lichtblauw. Hij hoorde wat takjes kraken. Er vlogen wat kraaien op uit de bomen. Kraaien, pfff. Hij had het altijd al domme beesten gevonden. Maarja.. Je kon ze wel eten. Hij rook de geur van BloodClan. Het bleek Icy te zijn. Een grijns kwam op zijn lippen. Hij zou haar laten schrikken. Hij liep richting haar. Zo stil als mogelijk was. "Frostieeee, daar liet je me schrikken!" lachtte Icy licht panisch en liet zich bovenop de takjes vallen die overal verspreid over de grond lagen. Stom! Dacht hij. Hij merkte nu pas dat hij ervoor had gezorgd dat de wind van hem naar haar kant opwaaide en dat ze hem zo overduidelihjk kon ruiken. Nouja, ze zei wel dat ze een beetje was geschrokken. Ze rekte zich uit en kneedde de grond even met haar poten. Nu kon hij wel tevoorschijn komen. Hij stapte uit het struikgewas tevoorschijn. "Hey Icy, ik wilde je eigenlijk laten schrikken." Hij ging zitten en krulde zijn staart rond zijn poten. Hij likte even langs zijn lippen waar nog wat bloed opzat. Hij keek even omhoog, maar er was niets te zien. Hij keek weer naar Icy.

Sorry flutje...
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy
Member
So, what you gonna do now?  DPKsfdL
Gail
952

CAT'S PROFILE
Age: Arround 30 moons I guess..
Gender:
Rank:
Lucy
BerichtOnderwerp: Re: So, what you gonna do now?    So, what you gonna do now?  Icon_minitimezo 30 okt 2011 - 22:30

Daar slenterde de inktzwarte Rogue poes rond. Verlaten en alleen zoals ze zich wel vaker voelde tegenwoordig. Flash was samen met haar andere vrienden. Hij had vandaag Graykits training op zich genomen zodat zij wat kon jagen. Maar eigenlink had ze weer grote delen langs het Shadowclan terretorium geslenterd. Maar toch weer niet er overheen gedurft. Nu had ze haar witte pootjes opnieuw bloedrood gemaakt en hing er een jong haasje uit haar mond te bengelen. De groep was zelf ook jagen dus hadden ze vanavond waarschijnlijk lekker veel prooi. Maar toch, de zwarte kattin kon haat gedachtes niet van de vroegere tijden afhalen. Whitekit, Brokenstar, Plaguekit, Haar ouders... Ze had haast geen vrienden.. niemand had aaar als vriend gezien, tenminste dat dacht Redeye. Langzaam deppresief zo lopen hoorde ze oppeens een ruwe stem van een kater. "Hey Icy, ik wilde je eigenlijk laten schrikken." Icy? Die naam kende ze wel licht, het was de Bloodclanpoes die ze al eerder had ontmoet. Maar de stem van de kater kon ze niet plaatsen. Van geen enkel mogelijk kwaad bewust stapte ze door de bosjes naar Icy en de waarschijnlink Bloodclankater. Ze zat immers niet meer in een clan, ze zouden voor haar geen bedreiging moeten vormen, of had ze het soms mis? Met de prooi bengelend in haar mond stapte ze op bijde katten af. Voorzichtig liet ze het haasje op de grond vallen en keek ze aan. "Eh.. hallo." Sprak ze en probeerde te glimlachen.


So, what you gonna do now?  Lucys

Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey.
Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
So, what you gonna do now?  Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: So, what you gonna do now?    So, what you gonna do now?  Icon_minitimema 31 okt 2011 - 11:11

Hij staptte uit het struikgewas vandaan "Hey Icy, ik wilde je eigenlijk laten schrikken." miauwde hij. Hij ging zitten en krulde zijn staart rond zijn poten. Icy kon nog net het bloed aan zijn lippen zien, voor hij het eraf likte. Daarna merktte Icy pas de lichtblauwe halsband op die de kater aanhad. "Nieuwe band?" snorde ze. Pas een paar seconden later merktte ze dat er een andere kat was verschenen uit de bosjes. Het was Redeye, ze had haar al eerder ontmoet. Zou Frost haar meegenomen hebben? dacht ze. Gelijk sprong Icy recht, haar haren stonden licht overeind. "Frost, bracht je Redeye mee?!" zei ze fel fluisterend. Met een jonge haas bengelend uit haar mond staptte Redeye naar voren, liet het voorzichtig vallen en keek ze aan. "Eh... hallo." glimlachtte ze. "Red, wat doe jij hier! Zo lang geleden!" Mauwde Icy blij en ze probeerde een klein stukje ontevredenheid te onderdukken, want ze had dit soort actie niet verwacht.


sorry gister was ik weg D:


So, what you gonna do now?  Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Frost
Member
So, what you gonna do now?  DPKsfdL
Sascha
148

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Frost
BerichtOnderwerp: Re: So, what you gonna do now?    So, what you gonna do now?  Icon_minitimema 31 okt 2011 - 14:32

"Nieuwe band?" Snorde Icy. Hij nwilde net antwoord geven toen hij merkte dat er een pikzwarte poes uit de struiken tevoorschijn was gestapt. Hij sprong op. Icy ook en ze had haar haren licht overeind staan. "Frost, bracht je Redeye mee?!" Zei ze fel fluisterend. De poes had een jonge haas uit haar bek bengelen. Ze stapte naar voren en liet het voorzichtig vallen. "Eh... hallo." Glimlachtte ze. "Red, wat doe jij hier! Zo lang geleden!" Mauwde Icy blij. Hij keek haar vragend aan. "Ken jij haar? En nee, ik heb er niet meegebracht. Ik ken haar niet eens!" Hij ontspande een beetje, deze poes zou hen blijkbaar toch niet aanvallen. "En wie ben jij?" Zei hij tegen de zwarte poes. "Zo te ruiken ben je rogue. Gelukkig ben je niet van zo'n smerige clan, of wil je erbij?" Hij ging weer zitten en likte even aan zijn poot. Hiju keek weer op. "Icy, waarvan ken jij deze poes?" Vragend keek hij de twee poezen aan.

Fluhuut o.0
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy
Member
So, what you gonna do now?  DPKsfdL
Gail
952

CAT'S PROFILE
Age: Arround 30 moons I guess..
Gender:
Rank:
Lucy
BerichtOnderwerp: Re: So, what you gonna do now?    So, what you gonna do now?  Icon_minitimema 31 okt 2011 - 15:22

"Red, wat doe jij hier! Zo lang geleden!" Mauwde Icy blij. Hij keek haar vragend aan. "Ken jij haar? En nee, ik heb er niet meegebracht. Ik ken haar niet eens!" Hij ontspande een beetje. "En wie ben jij?" Zei hij tegen haar. "Zo te ruiken ben je rogue. Gelukkig ben je niet van zo'n smerige clan, of wil je erbij?" Hij ging weer zitten en likte even aan zijn poot. Hij keek weer op. "Icy, waarvan ken jij deze poes?" Vragend keek hij de twee poezen aan. Redeye gromde licht geiriteerd en keek de witte kater aan. "Je doet me denken aan mijn zus." Sprak ze licht hooghartig en keek Icy aan. "Inderdaad lang geleden. Hoe gaat het nu met je?" Vroeg ze warm en glimlachte. Daarna keek ze weer terug naar de kater en haar blik werd kouder. "Mijn naam is Redeye, en jouw neus is duidelijk niet honderd procent, anders had je wel geroken dat ik nog clangeur in mijn vacht meedraag." Sprak ze en hief haar kin. "Ik ben oud Shadowclanlid." Ze sprak het lichtelijk verontwaardigd uit alsof Shadowclan de beste was. Nogsteeds bloeide in haar de oude strijdlust om voor haar clan te vechten. Maar ze was niet meer onder Brokenstar's hoede. Ze had haar eigen naam veranderd en daarmee haar verleden licht uitgewist. "En je mag maar blij zijn dat je mij niet kent." Siste ze licht en kneep haar ogen half samen. Ze wist niet, deze kater was.. Hij deed haar inderdaad denken aan haar zus, misschien had ze niet zo vel moeten reageren, maar sorry zeggen zou ze pas doen als ze deze kater kon vertrouwen. Voor nu, tot het tegendeel bewezen was, was hij een vijandelijke kater en moest ze op haar hoede blijven.

-gosh reddy is zo koud xD
ze koelt later wel af howr-


So, what you gonna do now?  Lucys

Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey.
Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
So, what you gonna do now?  Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: So, what you gonna do now?    So, what you gonna do now?  Icon_minitimedi 1 nov 2011 - 13:27

Frost keek Icy vragend aan. "Ken jij haar? En nee, ik heb er niet meegebracht. Ik ken haar niet eens!" Icy zag hem weer ontspannen. "En wie ben jij?" Zei hij tegen de zwarte poes. "Zo te ruiken ben je rogue. Gelukkig ben je niet van zo'n smerige clan, of wil je erbij?" Hij ging weer zitten en likte even aan zijn poot. Hiju keek weer op. "Icy, waarvan ken jij deze poes?" Vragend keek hij de twee poezen aan. "Ik ken Red van lang geleden." mauwde Icy vlug. Vervolgens gromde Redeye licht geirriteerd. "Je doet me denken aan mijn zus." sprak ze licht hooghartig waarna ze vervolgens weer naar icy keek. "Inderdaad lang geleden. heo gaat het nu met je?" vroeg ze warm en glimlachtte. Daarna keek ze weer naar Frost. "Mijn naam is Redeye, en jouw neus is duidelijk niet honderd procent, anders had je wel geroken dat ik nog clangeur in mijn vacht meedraag." sprak ze en hief haar kin. "ik ben oud Shadowclanlid." sprak ze lichtelijk verontwaardigd uit alsof shadowclan de beste was. "En je mag maar blij zijn dat je mij niet kent." Siste ze en kneep haar ogen half samen. "Niet zo opgefokt Redeye." murmelde Icy zachtjes tussen haar tanden. "Met mij gaat het prima, met jou?"


So, what you gonna do now?  Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Frost
Member
So, what you gonna do now?  DPKsfdL
Sascha
148

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Frost
BerichtOnderwerp: Re: So, what you gonna do now?    So, what you gonna do now?  Icon_minitimedi 1 nov 2011 - 16:38

"Ik ken Red van lang geleden." Mauwde Icy vlug. De zwarte poes gromde licht geiriteerd. "Je doet me denken aan mijn zus." sprak ze licht hooghartig waarna ze vervolgens weer naar icy keek. "Inderdaad lang geleden. heo gaat het nu met je?" vroeg ze warm en glimlachtte. Daarna keek ze weer naar hem. "Mijn naam is Redeye, en jouw neus is duidelijk niet honderd procent, anders had je wel geroken dat ik nog clangeur in mijn vacht meedraag." sprak ze en hief haar kin. "ik ben oud Shadowclanlid." sprak ze lichtelijk verontwaardigd uit alsof shadowclan de beste was. "En je mag maar blij zijn dat je mij niet kent." Siste ze en kneep haar ogen half samen. "Niet zo opgefokt Redeye." murmelde Icy zachtjes tussen haar tanden. "Met mij gaat het prima, met jou?" Hij snoof en keek naar de zwarte poes die Redeye bleek te heten. Hij vertrouwde deze poes niet. Misschien ooit wel maar nu nog niet. En waarshijnlijk was hij verkouden. ¨Puh, alsof die Clan van jou zo geweldig is¨ Zei hij en keek Redeye aan.

Sorry fluuuuuut!


So, what you gonna do now?  Frostsiga
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy
Member
So, what you gonna do now?  DPKsfdL
Gail
952

CAT'S PROFILE
Age: Arround 30 moons I guess..
Gender:
Rank:
Lucy
BerichtOnderwerp: Re: So, what you gonna do now?    So, what you gonna do now?  Icon_minitimedi 1 nov 2011 - 17:34

Niet zo opgefokt Redeye." murmelde Icy zachtjes tussen haar tanden. "Met mij gaat het prima, met jou?" Hij snoof en keek naar de zwarte poes.¨Puh, alsof die Clan van jou zo geweldig is¨ Zei hij en keek Redeye aan. Redeye verzachte haar blik zoals gewoonlijk niet, in tegenstelling werd hij juist harder. "Ach, zelfs met het leven dat ik nu heb hoef ik tenminste geen zielige halsband om." Sprak ze en siste licht. Redeye had Icy wel gemist, alleen jammer dat die witte kater erbij was. Toch kwam hij haar erg bekend voor. Even keek ze hem strak aan. "En waar kom jij dan vandaan kater?" Sprak ze en gromde licht. Daarna keek ze opnieuw Icy aan en glimlachte warm. "Hoe gaat het trouwens met je partner Icy? En je kits?" Ze had samen met Lionheart ooit een hond bevochten, hij had haar gered en Redeye had nu nogsteeds respect voor de kater.


So, what you gonna do now?  Lucys

Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey.
Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
Frost
Member
So, what you gonna do now?  DPKsfdL
Sascha
148

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Frost
BerichtOnderwerp: Re: So, what you gonna do now?    So, what you gonna do now?  Icon_minitimedi 1 nov 2011 - 20:45

De blik van Redeye werd alleen maar harder en dat had hij ook wel verwacht. "Ach, zelfs met het leven dat ik nu heb hoef ik tenminste geen zielige halsband om." Sprak ze en siste licht. Hij keek even hard terug en gromde zacht. Maar toch, kende hij deze poes niet? Hij wist alleen niet waarvan. Voor zover hij het zich herinnerde kende hij haar niet, maar toch... Nouja. Even keek Redeye hem strak aan. "En waar kom jij dan vandaan kater?" Sprak ze en gromde licht. Daarna keek ze opnieuw Icy aan en glimlachte warm. "Hoe gaat het trouwens met je partner Icy? En je kits?" Hij keek nog eens naar haar. Kende hij haar echt niet? Nouja, hij had in ieder geval geen zin meer om daar over te piekeren. "Dus jij noemt het zielig dat ik een halsband om heb? Kijk eens naar je zelf! Jij bent niet meer dat een zielig hoopje zwarte prut mer rode oogjes!" Hij keek haar even hatelijk aan. Eigenlijk had hij haar al lang weg moeten jagen. Maar toch, wilde hij dat op de een of andere manier niet. Niet dat hij deze poes opeens aardig vond. Maar hij vroeg zich wel af of hij haar nou kende of niet.


So, what you gonna do now?  Frostsiga
Terug naar boven Ga naar beneden
 
So, what you gonna do now?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: