This burning desire is turning me to sin



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 This burning desire is turning me to sin

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tigergaze
Member
This burning desire is turning me to sin HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: This burning desire is turning me to sin   This burning desire is turning me to sin Icon_minitimezo 10 feb 2019 - 20:29

Tigergaze liet zijn goudkleurige kijkers langzaam over het verwoeste gebied gaan. Het was zonde dat dit territorium zo verwoest was door de brand, dat er nog altijd niets groeide. Anders had het een prachtige plaats kunnen zijn die geclaimd had kunnen worden door de clans - het liefst WindClan natuurlijk. Maar om even realistisch te zijn: het had verdeeld kunnen worden. Misschien was het maar beter, immers was er sowieso ruzie over gekomen. Iedereen wilde het meeste, het vruchtbaarste. Met een zucht keek de bengaal naar zijn poten, die zwart waren geworden door de as waar hij doorheen stapte. Zijn koude ogen gingen opnieuw rond toen hij iets hoorde kraken. Het was onmogelijk om in dit verkoolde gebied geruisloos rond te sluipen. "Wie is daar?" mauwde hij dan ook waarschuwend. Hij had geen zin in rogues of andere gekkigheid op zijn vrije dag.

{Puffincliff}


ᗯᕮ'ᐯᕮ ᗩᒪᒪ GOT ᗷOTᕼ ᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᗪᗩᖇK IᑎSIᗪᕮ ᑌS
This burning desire is turning me to sin VFRwuTO
ᗯᕼᗩT ᗰᗩTTᕮᖇS IS Tᕼᕮ ᑭᗩᖇT ᗯᕮ ᑕᕼOOSᕮ TO ᗩᑕT Oᑎ
Terug naar boven Ga naar beneden
Puffincliff
StarClan
This burning desire is turning me to sin MajesticFlusteredAmericangoldfinch-max-1mb
beertje
103
Actief
You wanna fly? you got to give up the shit that weighs you down...

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ✿
Gender: She-cat ♀
Rank:
Puffincliff
BerichtOnderwerp: Re: This burning desire is turning me to sin   This burning desire is turning me to sin Icon_minitimema 11 feb 2019 - 20:03

De zwart-witte kattin had geen nood aan interactie. Daarom was ze op stap. Ze had in de ochtend nog net een van haar kinderen gezien en er even mee staan babbelen, maar daarna was ze vertrokken. Haar gedachten lagen overal. Jagen was moeilijk, maar ze kon nog net een duif en een eekhoorn vangen. Shadowclan was sterk net zoals hun prooi. Daar was ze wel trots op, maar sommige katten hingen haar de keel uit. Net zoals Lionreign die ze nu veel te veel bij de Nursery zag hangen. Ze snapte niet hoe haar dierbare Deerleg met zo een kater in de bosjes dook. Voor het plezier. Het maakte haar verward en verdrietig. Ja dat ding met Acefray en Lurkingshade was ook niet uit liefde, maar wel uit respect voor haar vriend. Nu was Lurkingshades dochter dood, door de schuld van... Ze schudde haar kop en keek naar haar poten. Zwarte smurrie plakte eraan vast. Het zat al tot op haar borstkas. Alleen haar neusje was nu nog maar wit kon ze zien, als ze goed scheel keek. Haar gedachten gang werd uit haar kop gerukt door een stem: "Wie is daar?" De slanke, maar gespierde kattin keek op. Ze moest tussen de bomen door turen om een grote kater te ontdekken. Een beetje uit het veld geslagen en gehumeurd besloot Puffincliff om de bengaal niet te negeren. Voor je het wist stak hij een klauw in haar rug. Daar had ze niet meteen zin in. Ze bewoog zich naar de gestalte, maar kon niet uitmaken van welke clan hij was omdat de wind naar hem stond. Toen ze in zijn gezichtsveld kwam deed ze haar rozige mondje open. "Een eenzame Shadowclanner."


p u f F I N
For one so small, you seem so strong. My arms will hold you, keep you safe and warm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
This burning desire is turning me to sin HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: This burning desire is turning me to sin   This burning desire is turning me to sin Icon_minitimema 11 feb 2019 - 20:16

Een zwak zonnetje zorgde ervoor dat het niet al te koud was buiten. Natuurlijk waren de temperaturen van newleaf een stuk aangenamer, maar voor de periode van het jaar was vandaag een goede dag. De kater was blij om even weg te zijn uit de drama van het clanleven. Eventjes geen verantwoordelijkheden vandaag of katten die aan zijn kop konden komen zeuren. Misschien had hij juist wel thuis moeten blijven, immers was hij een senior warrior en was WindClan er niet al te best aan toe de laatste weken, maar hij was nou eenmaal een kater die graag wat tijd voor zichzelf maakte. Zijn goudkleurige ogen priemde op de bosjes toen hij een andere kat had geroken, een clankat om precies te zijn. Een redelijk forse, zwart-witte kattin maakte zichzelf zichtbaar voor hem. Een eenzame ShadowClanner, zo beschreef ze zichzelf. Tigergaze bromde kort als reactie en liet zijn ogen in de hare rusten. "Dat je van ShadowClan bent had ik een uur geleden al geroken." Hijzelf had het voordeel met de wind, daarbij zag hij er niet echt uit als een WindClanner, waardoor het voor haar nogal moeilijk zou kunnen zijn te raden van welke clan hij was.


ᗯᕮ'ᐯᕮ ᗩᒪᒪ GOT ᗷOTᕼ ᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᗪᗩᖇK IᑎSIᗪᕮ ᑌS
This burning desire is turning me to sin VFRwuTO
ᗯᕼᗩT ᗰᗩTTᕮᖇS IS Tᕼᕮ ᑭᗩᖇT ᗯᕮ ᑕᕼOOSᕮ TO ᗩᑕT Oᑎ
Terug naar boven Ga naar beneden
Puffincliff
StarClan
This burning desire is turning me to sin MajesticFlusteredAmericangoldfinch-max-1mb
beertje
103
Actief
You wanna fly? you got to give up the shit that weighs you down...

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ✿
Gender: She-cat ♀
Rank:
Puffincliff
BerichtOnderwerp: Re: This burning desire is turning me to sin   This burning desire is turning me to sin Icon_minitimema 11 feb 2019 - 20:40

Ze schudde haar kopje toen zijn enigszins neutrale antwoord kwam. Puffincliff trok haar witte lippen even naar achteren. "Ik ben niet dom, de wind staat naar jouw." Ze zwiepte met haar staart. Ook al leek ze vijandig, haar ogen stonden rustig en warm. Ze was niet zo open tegen anderen, zeker niet tegen katten uit de andere clan. Hoewel dat was verminderd door de journey. Puffincliff wiebelde met haar oortjes, ze kon nog steeds niet raden van waar hij was. Riverclan niet, hij had wel de bouw van een Thunderclanner, maar hij stond hoog op zijn poten. "Ik ben Sparkvoice. U bent?"


p u f F I N
For one so small, you seem so strong. My arms will hold you, keep you safe and warm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
This burning desire is turning me to sin HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: This burning desire is turning me to sin   This burning desire is turning me to sin Icon_minitimema 11 feb 2019 - 21:02

Tigergaze bromde kort toen ze hem vertelde dat ze niet dom was en dat de wind naar hem stond. Het maakte hem niet zoveel uit of ze dom was of niet, dus haalde hij kort zijn schouders op, licht ongeïnteresseerd. Ze had een redelijk vijandige houding, maar haar ogen waren daarmee in contrast niet bepaald vijandig. De kater hield zijn gezicht neutraal toen ze zich voorstelde als Sparkvoice. "Tigergaze," mauwde hij toen kort. Er waren redelijk wat katten die zijn naam wel kenden, gezien hij de voormalige partner van Oceanstar was geweest tijdens de journey en ze toen bevallen was van zijn kittens. "Dus, Sparkvoice. Wat brengt jou hier?"


ᗯᕮ'ᐯᕮ ᗩᒪᒪ GOT ᗷOTᕼ ᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᗪᗩᖇK IᑎSIᗪᕮ ᑌS
This burning desire is turning me to sin VFRwuTO
ᗯᕼᗩT ᗰᗩTTᕮᖇS IS Tᕼᕮ ᑭᗩᖇT ᗯᕮ ᑕᕼOOSᕮ TO ᗩᑕT Oᑎ
Terug naar boven Ga naar beneden
Puffincliff
StarClan
This burning desire is turning me to sin MajesticFlusteredAmericangoldfinch-max-1mb
beertje
103
Actief
You wanna fly? you got to give up the shit that weighs you down...

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ✿
Gender: She-cat ♀
Rank:
Puffincliff
BerichtOnderwerp: Re: This burning desire is turning me to sin   This burning desire is turning me to sin Icon_minitimema 11 feb 2019 - 21:28

Bij zijn naam ging er een vaag belletje rinkelen. Het was ondertussen al een seizoen geleden, maar het was zoals gisteren. Puffincliff knikte en wiebelde met haar oortjes. Ze moest wennen aan haar naam, maar die gebruikte ze wel eens vaker. Natuurlijk niet op de Journey maar ze was een vrij onbekende kattin dus haar échte naam was ook niet gekend. De zwart-witte kattin veegde met haar poten wat van de plakkerige smurrie weg. De grond bleef zwart, hoewel de dikke assen waren verdwenen. Daardoor werd de modder ook zwart. Hij vroeg haar iets en ze keek op. Haar groene ogen keken naar zijn ambergele. "Ik moest even weg zijn van mijn clangenoten. Soms zijn ze allemaal zo oerstom. Wat brengt jouw hier Tigergaze van Windclan." Het klonk zo officieel, maar dat waren ze ook. Een koel gesprek tussen twee niet vijandelijke katten, maar ook niet persé bevriend.


p u f F I N
For one so small, you seem so strong. My arms will hold you, keep you safe and warm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
This burning desire is turning me to sin HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: This burning desire is turning me to sin   This burning desire is turning me to sin Icon_minitimema 11 feb 2019 - 21:49

De kattin vertelde dat ze soms even weg moest van haar clangenoten, omdat ze allemaal zo oerstom konden zijn. Tigergaze knikte een keer, waarna hij haar toch enigszins geamuseerd aan moest kijken. "Laat dat je clangenoten maar niet horen," bromde hij terwijl hij zijn blik op zijn poten richtte. De sneeuw was vermengd met de as en waar hij had gelopen was er een modderig spoor overgebleven. Ze had hem ook gevraagd wat hem hier had gebracht, plus de toevoeging dat ze nu wel door had uit welke clan hij kwam. Natuurlijk, hij had een reputatie in dit woud. Great. "Ik dacht dat het fijner was mijn dag te besteden omringd door verkoolde bomen dan bij mijn dramatische clangenoten," mauwde hij met enig sarcasme.


ᗯᕮ'ᐯᕮ ᗩᒪᒪ GOT ᗷOTᕼ ᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᗪᗩᖇK IᑎSIᗪᕮ ᑌS
This burning desire is turning me to sin VFRwuTO
ᗯᕼᗩT ᗰᗩTTᕮᖇS IS Tᕼᕮ ᑭᗩᖇT ᗯᕮ ᑕᕼOOSᕮ TO ᗩᑕT Oᑎ
Terug naar boven Ga naar beneden
Puffincliff
StarClan
This burning desire is turning me to sin MajesticFlusteredAmericangoldfinch-max-1mb
beertje
103
Actief
You wanna fly? you got to give up the shit that weighs you down...

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ✿
Gender: She-cat ♀
Rank:
Puffincliff
BerichtOnderwerp: Re: This burning desire is turning me to sin   This burning desire is turning me to sin Icon_minitimedi 26 feb 2019 - 20:23

Ze moest lachen en haar snorharen gingen heen en weer. Ze waren lang en tekenden haar gezicht goed af. Alles paste aan deze poes. Toen de grote bengaal antwoordde trok ze een wenkbrauw op. "Laat ze dat maar niet horen... of net wel." Ze gaf er een knipoog achter en ging zitten. Ze voelde de zwarte modder onder haar achterste. Het was eigenlijk best warm en aangenaam. "Denk jij dat het bos zich hier ooit zou herstellen?" De heilige grond van Skyclan die dan niet bejaagt zou mogen worden, maar waar ze misschien wel meer prooi door hebben.


p u f F I N
For one so small, you seem so strong. My arms will hold you, keep you safe and warm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
This burning desire is turning me to sin HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: This burning desire is turning me to sin   This burning desire is turning me to sin Icon_minitimedi 26 feb 2019 - 20:52

De kater kon het niet helpen dat hij kort snoof bij haar woorden, toch wel enigszins geamuseerd door haar manier van spreken. Ze leek wat minder serieus dan veel WindClan katten dezer dagen en dat was precies wat hem zo nu en dan wel eens irriteerde. Dat alles zo serieus moest zijn, zo strikt volgens de regels. Natuurlijk was er de code en hij zou ook zeker niet beweren dat hij geen bloedhekel had aan bijvoorbeeld RiverClan. Maar soms.. Tigergaze keek hoe de kattin besloot te gaan zitten, ze leek weinig te geven om alle modder. Kort keek hij rond. "Ooit, misschien. Ik betwijfel of wij dat nog mee zullen maken, al zijn er misschien wel stukjes die zijn herstelt," mauwde hij terwijl hij naar de laag as keek. "Het zou een mooie uitkomst zijn, mocht dit stuk land nog opknappen."


ᗯᕮ'ᐯᕮ ᗩᒪᒪ GOT ᗷOTᕼ ᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᗪᗩᖇK IᑎSIᗪᕮ ᑌS
This burning desire is turning me to sin VFRwuTO
ᗯᕼᗩT ᗰᗩTTᕮᖇS IS Tᕼᕮ ᑭᗩᖇT ᗯᕮ ᑕᕼOOSᕮ TO ᗩᑕT Oᑎ
Terug naar boven Ga naar beneden
Puffincliff
StarClan
This burning desire is turning me to sin MajesticFlusteredAmericangoldfinch-max-1mb
beertje
103
Actief
You wanna fly? you got to give up the shit that weighs you down...

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ✿
Gender: She-cat ♀
Rank:
Puffincliff
BerichtOnderwerp: Re: This burning desire is turning me to sin   This burning desire is turning me to sin Icon_minitimedi 26 feb 2019 - 21:17

Ze volgde zijn voorbeeld en keek een beetje rond. Het leek wel erg dood, maar ze geloofde dat Starclan dit land ooit zal helen. Desnoods stond er geen prooi op, maar de bloesembomen zouden een mooie eer zijn voor degene die hier gestorven zijn. Puffincliff luisterde naar zijn woorden en knikte langzaam. "Zeg heb je zin om anders een stukje leven te gaan zoeken?" Eigenlijk had ze wel zin, maar moest de kater terug willen gaan was ze alvast niet opgestaan. Dan kon ze hier nog even zitten voordat ze ging jagen.


p u f F I N
For one so small, you seem so strong. My arms will hold you, keep you safe and warm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
This burning desire is turning me to sin HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: This burning desire is turning me to sin   This burning desire is turning me to sin Icon_minitimedi 26 feb 2019 - 21:20

Tigergaze had niet echt haast om terug naar zijn eigen territorium te gaan en voor nu vond hij het gezelschap van deze ShadowClan kattin wel prima. Ondanks de spanningen tussen hun clans, die op dit moment wel meevielen omdat WindClan meer bezig was met RiverClan, voelde hij zich alles behalve bedreigd door haar. Bij haar vraag om te gaan zoeken naar dat leven knikte hij dan ook. "Ja, sure, waarom niet," zei hij vervolgens en keek rond. Ergens was hij best benieuwd of StarClan het al had toegestaan dat er weer leven groeide op dit uitgebrande landschap. Ergens leek het hem sterk dat er nog leven zou zijn, maar je wist het nooit.


ᗯᕮ'ᐯᕮ ᗩᒪᒪ GOT ᗷOTᕼ ᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᗪᗩᖇK IᑎSIᗪᕮ ᑌS
This burning desire is turning me to sin VFRwuTO
ᗯᕼᗩT ᗰᗩTTᕮᖇS IS Tᕼᕮ ᑭᗩᖇT ᗯᕮ ᑕᕼOOSᕮ TO ᗩᑕT Oᑎ
Terug naar boven Ga naar beneden
Puffincliff
StarClan
This burning desire is turning me to sin MajesticFlusteredAmericangoldfinch-max-1mb
beertje
103
Actief
You wanna fly? you got to give up the shit that weighs you down...

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ✿
Gender: She-cat ♀
Rank:
Puffincliff
BerichtOnderwerp: Re: This burning desire is turning me to sin   This burning desire is turning me to sin Icon_minitimedi 26 feb 2019 - 21:34

Puffincliffs ogen twinkelden even enthousiast, maar ze stond rustig op. Ze moest op haar hoede zijn voor de kater. Ook al zei haar buikgevoel dat hij oké was, je wist het nooit. Het was vreemd dat ze vrij enthousiast kon zijn bij hem. Meestal ging het stroef, zelfs met Acefray op het begin. Ze keek even rond haar heen en wandelde toen de meest noordelijke richting uit. De poes liep langs Tigergaze heen en gaf een uitnodigende wenk met haar heupen. "Dus je clanmates zijn dramaqueens? Hoe zit dat?"


p u f F I N
For one so small, you seem so strong. My arms will hold you, keep you safe and warm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
This burning desire is turning me to sin HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: This burning desire is turning me to sin   This burning desire is turning me to sin Icon_minitimewo 27 feb 2019 - 0:10

De kater begon maar met het lopen in een random richting, niet echt wetende waar hij precies naar zocht of waar zijn eindbestemming zou zijn. Zijn goudkleurige ogen gingen omhoog, naar de lucht, het was op zich nog een redelijk fijne dag voor leafbare. Een diepe zucht rolde over zijn lippen bij de woorden van de zwart-witte kattin. "Het is gewoon.. je ex als clanleader is niet bepaald de meest ideale situatie," bromde hij terwijl hij zijn kop opnieuw schudde. Nee, alles behalve ideaal.


ᗯᕮ'ᐯᕮ ᗩᒪᒪ GOT ᗷOTᕼ ᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᗪᗩᖇK IᑎSIᗪᕮ ᑌS
This burning desire is turning me to sin VFRwuTO
ᗯᕼᗩT ᗰᗩTTᕮᖇS IS Tᕼᕮ ᑭᗩᖇT ᗯᕮ ᑕᕼOOSᕮ TO ᗩᑕT Oᑎ
Terug naar boven Ga naar beneden
Puffincliff
StarClan
This burning desire is turning me to sin MajesticFlusteredAmericangoldfinch-max-1mb
beertje
103
Actief
You wanna fly? you got to give up the shit that weighs you down...

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ✿
Gender: She-cat ♀
Rank:
Puffincliff
BerichtOnderwerp: Re: This burning desire is turning me to sin   This burning desire is turning me to sin Icon_minitimedi 5 maa 2019 - 20:29

Puffincliff knikte, maar voelde zich wat ongemakkelijk. Ze kwam hier om even haar gedachten van zich af te zetten, maar té diepe gesprekken moest ze nu ook niet hebben. Hoewel ze er zou zijn, voor de enigszins vreemde kater. De poes maakte een spoor tussen de as. Haar gedachten waren overal en nergens. Ze wiebelde met haar oortjes en maakte weer even oogcontact met Tigergaze. Hij was een jonge sterke kater en ze was verbaasd dat hij niet als deputy uitgekozen was. Aan de andere hand, het waren exen. Ze opende haar mondje. Haar misschien veel te nieuwsgierige bekje. "Was je ooit gelukkig met haar?"


p u f F I N
For one so small, you seem so strong. My arms will hold you, keep you safe and warm.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
This burning desire is turning me to sin
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Lost Territory-
Ga naar: