inkomertje :3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 inkomertje :3

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Butterstar
StarClan
inkomertje :3 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: inkomertje :3   inkomertje :3 Icon_minitimema 31 okt 2011 - 21:10

Blauwe ogen opende zich langzaam. Licht knipperde ze langzaam om aan het duister te wennen. Een zachte glimlach streelde over haar lippen terwijl ze langzaam opstond. Het leven begon licht te wennen. Er was veel om haar heen gebeurd. Maar zij had er eigenlijk niets mee te maken, en ze wou er niets mee te maken hebben. Butterbell was perfect gelukkig zoals ze nu was. Om haar heen slapende clangenoten. Even gaapte ze en begon een kleine schoonmaakbeurt. Ze zou zo een kleine jacht maken, maar eigenlijk had ze behoefte om met iemand te praten. Zo te zien was er jammer genoeg niemand nog wakker. Butterbel zou even wachten nog, tot iemand wakker werd, misschien wou die wel samen op jacht met haar gaan.

-inkomertje op Butterbell xD
volgende posts worden beter-
Terug naar boven Ga naar beneden
FireEye
Member
inkomertje :3 DPKsfdL
Ferron
8

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
FireEye
BerichtOnderwerp: Re: inkomertje :3   inkomertje :3 Icon_minitimedo 3 nov 2011 - 16:20

FireEye werd wakker hij opende zijn ogen,Hij knipperde eventjes met zijn ogen en toen zag hij Butterbell.Butter ben je wakker? ja zei butterbell ik wachtte totdat er iemand wakker werd,en dan zou ik diegene mee uit jagen vragen.maar nu jij toch wakker bent wil jij met mij mee gaan jagen?Euh...zei FireEye,ik weet het niet straks denken de anderen nog dat er iets met ons gebeurd is als wij weg zijn.Dat kunnen we niet maken! Ach.. zei butterbell die merken dat echt niet hoor kom je nou mee of niet? Oh oke dan vooruit maar niet te lang hoor,even later zijn ze in het woud.Kijk butter een konijn! zullen we?en hij was al van plan te rennen.Nee wacht!! Anders jaag je hem nog weg! Hij stopte en het konijn rende weg.Ahh daar gaat mijn eten butter! ja maar..zei butterbell en ze keek fireeye aan als je zo doet dan ga ik wel alleen!! En ze liep weg.Nee wacht!! riep FireEye,Ik stop al.Nee dat is al telaat zei butterbell en ze rende weg.Als ik haar maar niet gekwetst heb dacht FireEye en hij liep terug naar de clan.


xXFire Is The Most Dangerous Thing What You Can FeelXx










[ img ] https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/51/bannerayj.jpg/ [ / img ]
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
inkomertje :3 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: inkomertje :3   inkomertje :3 Icon_minitimedo 3 nov 2011 - 16:26

Oke, Fireeye, een paar opmerkingen.

- Je mag Butterbell niet besturen, dit valt onder powerplay, je mag alleen je eigen kat besturen.
- Na een komma komt geen hoofdletter, na een punt wel.
- Ook komt er na een leesteken een spatie.
- Als een kat iets zegt, moet dat tussen aanhalingstekens. Dus bijvoorbeeld: "Nee wacht! Anders jaag je hem weg!"
- Verder kan je geen partner hebben, want er zijn partnerregels op warrior cats.
- Je hebt je niet ingeschreven voor Windclan, dus je kunt ook nog niet in windclan zitten. Je kunt je inschrijven bij het kopje clans, en dan windclan. In dat board staat een aanmeldingstopic.
- Verder is een kat van 6 tot ongeveer 10 tot 12 manen een apprentice, en de naam van een apprentice eindigt op Paw.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt, ik raad je aan om de regels nog een keer door te lezen Wink


inkomertje :3 T4W3e3N
Stamps
inkomertje :3 PS18GM0inkomertje :3 W0qAlxRinkomertje :3 EjrsROFinkomertje :3 FWu1gsfinkomertje :3 D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
FireEye
Member
inkomertje :3 DPKsfdL
Ferron
8

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
FireEye
BerichtOnderwerp: Re: inkomertje :3   inkomertje :3 Icon_minitimeza 5 nov 2011 - 10:41

owkeej, hoe verander ik mijn naam dan?


xXFire Is The Most Dangerous Thing What You Can FeelXx










[ img ] https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/51/bannerayj.jpg/ [ / img ]
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottykit
Member
inkomertje :3 DPKsfdL
104

CAT'S PROFILE
Age: 3 maan
Gender:
Rank:
Spottykit
BerichtOnderwerp: Re: inkomertje :3   inkomertje :3 Icon_minitimeza 5 nov 2011 - 11:01

naar een van de admins te pben en vragen of ze je naam willen veranderen naar een andere nam Very Happy


inkomertje :3 Kikilookingbackbyyashir
Terug naar boven Ga naar beneden
FireEye
Member
inkomertje :3 DPKsfdL
Ferron
8

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
FireEye
BerichtOnderwerp: Re: inkomertje :3   inkomertje :3 Icon_minitimeza 5 nov 2011 - 11:29

wat was ookalweer een pb? ben t ff vergete


xXFire Is The Most Dangerous Thing What You Can FeelXx










[ img ] https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/51/bannerayj.jpg/ [ / img ]
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottykit
Member
inkomertje :3 DPKsfdL
104

CAT'S PROFILE
Age: 3 maan
Gender:
Rank:
Spottykit
BerichtOnderwerp: Re: inkomertje :3   inkomertje :3 Icon_minitimeza 5 nov 2011 - 11:35

privebericht Very Happy of PM is privemail


inkomertje :3 Kikilookingbackbyyashir
Terug naar boven Ga naar beneden
FireEye
Member
inkomertje :3 DPKsfdL
Ferron
8

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
FireEye
BerichtOnderwerp: Re: inkomertje :3   inkomertje :3 Icon_minitimeza 5 nov 2011 - 11:36

aha thx Very Happy


xXFire Is The Most Dangerous Thing What You Can FeelXx










[ img ] https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/51/bannerayj.jpg/ [ / img ]
Terug naar boven Ga naar beneden
 
inkomertje :3
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: