Flashcoat! Train my!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Flashcoat! Train my!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Thunder
Member
Flashcoat! Train my! DPKsfdL
197

CAT'S PROFILE
Age: 2 zomers
Gender:
Rank:
Thunder
BerichtOnderwerp: Flashcoat! Train my!   Flashcoat! Train my! Icon_minitimedo 3 nov 2011 - 17:01

Thunder renden buiten heen en weer. Ze wou dolgraag dat flashcoat haar ging trainen. Later als ze groot was zou ze haar eigen leven beginnen. Maar ze zou flashcoat en redeye wel heel erg gaan missen. Iedereen werd een keer groot, kom nou!. Ze werd met de minuut zenuwachtiger. Maar..... Dadelijk zou het morgen pas beginnen, hij heeft nooit gezegd dat we vandaag begginnen. Graykit werd al getraind dus zij wou ook graag. Ze wou het zo ie zo al. Thunder ging er de laatste tijd al heel veel op uit. En vogens mij waren haar ouders da nu toch wel een beetje gewend. 'flashcoat! Kom je dan gaan we trainen.' thunderbirds wou gewoon niet mee wachten, zou gaan trainen. En wel nu!


Flashcoat! Train my! Thundersig

Lolly's zijn gigantisch lekker! Vooral aardbei, appel en sinaasappel! lol happy happy wink!
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderheart
Member
Flashcoat! Train my! DPKsfdL
155

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Flashcoat! Train my!   Flashcoat! Train my! Icon_minitimedo 10 nov 2011 - 18:39

Thunderheart liep door het bos. Hij was opzoek naar Thunder. Waarschijnlijk was hij in de buurt want hij kon haar al ruiken. 'Flashcoat! Kom je dan gaan we trainen.' Zo te zien was ze nogal opgewonden. Hij stapte uit de struiken tevoorschijn. "Hij kan je niet trainen. Tijdelijk niet." Hij ging tegenover Thunder zitten en krulde zijn staart rond zijn poten. "Hij is gewond en is tijdelijk niet in staat om je te trainen. Tot die tijd zal ik jou trainingen op me nemen, dat hebben we overlegd." Hij liep naar Thunder toe en raakte haar kopje met zijn neus aan. "Nou zullen we maar beginnen?"


Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind Flashcoat! Train my! Rainbowdashx

Flashcoat! Train my! 002

Andere signature:
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunder
Member
Flashcoat! Train my! DPKsfdL
197

CAT'S PROFILE
Age: 2 zomers
Gender:
Rank:
Thunder
BerichtOnderwerp: Re: Flashcoat! Train my!   Flashcoat! Train my! Icon_minitimedo 10 nov 2011 - 20:42

"Hij kan je niet trainen. Tijdelijk niet. Hij is gewond en is tijdelijk niet in staat om je te trainen. Tot die tijd zal ik jou trainingen op me nemen, dat hebben we overlegd. Nou zullen we maar beginnen?" Wat zal er met flashcoat zijn? Nouja, hij werd nu eindlijk getraind! Thunder keek verwachntings vol naar thunderheart. Hij was benieuwd. ''Okey, laten we begginnen, ik heb er zin in! Waar beginnen we mee met jagen, of of... Met ruiken, of zoiets!''Thunder merkte dat ze heel erg enthousiast was. Ze wou dolgraag gaan rennen maar dat was geen goed idee. Thunder liep naar thunderheart toe en gaf een likje over zijn neus, waar hij met moeite bij kwam. Hij was dol bloij dat ze giongen trainen maar spanned vond ze het wel. 'Wat gaan we nou doen! Sorry, ik ben zenuwachtig.'Thunder keek thunderheart aan en wachtte tot hij wat ging zeggen.



Flashcoat! Train my! Thundersig

Lolly's zijn gigantisch lekker! Vooral aardbei, appel en sinaasappel! lol happy happy wink!
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderheart
Member
Flashcoat! Train my! DPKsfdL
155

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Flashcoat! Train my!   Flashcoat! Train my! Icon_minitimevr 11 nov 2011 - 12:27

Het kleine poesje keek hem verwachtingsvol aan. ''Okey, laten we begginnen, ik heb er zin in! Waar beginnen we mee met jagen, of of... Met ruiken, of zoiets!'' Thunder was heel enthousiast. Ze liep naar hem toe en gaf hem een likje over zijn neus, waar ze maar net bij kon. 'Wat gaan we nou doen! Sorry, ik ben zenuwachtig.' Ze keek hem aan, waarschijnlijk wachtte ze op antwoord van hem. ´Wat we eerst gaan doen is jou proberen iets rustiger te krijgen!´ Zei hij lachend.´´Nou, eerst ga ik je alle geuren van de Clans laten ruiken zodat ze je later herkent. Nou, dan gaan we maar! Kom je?´


Niet meer op reageren Pia, ik maak later wel een topic aan bij Grenslijnen waar jij met Thunder op kan reageren. En Thunderheart is met HOOFDLETTER aan het begin!


Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind Flashcoat! Train my! Rainbowdashx

Flashcoat! Train my! 002

Andere signature:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Flashcoat! Train my!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: