You put on a faith facade, think you're holy when you're not. {Bloodpaw}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 You put on a faith facade, think you're holy when you're not. {Bloodpaw}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lionstep
StarClan
You put on a faith facade, think you're holy when you're not. {Bloodpaw} Nala-nala-19486228-100-100
Kiek
244
Afwezig
I like the way your brain works, I like the way you try to run with the wolf pack when your legs are tired.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionstep
BerichtOnderwerp: You put on a faith facade, think you're holy when you're not. {Bloodpaw}   You put on a faith facade, think you're holy when you're not. {Bloodpaw} Icon_minitimevr 1 maa 2019 - 21:32

You're just a ghost at most.
A set of empty bones,
Searching for anything and everything to make you feel whole,
When it gets cold.

Ze had tijd, zeeën van tijd—

De rode poes zat naar beneden te kijken. Als StarClan kat kon ze dit nu. Haar woede was oneindig. Sinds ze het incident in de Dark Forest had ze zich teruggetrokken van de rest, ze had tijd nodig om na te denken over alles. Haar leven was voor niets geweest en het was haar schuld. Door haar moest ze haar lichaam zien rotten, door haar was haar leven beëindigd. En nu zou ze die van haar eindigen.

Als ze dat kon. Want StarClan katten konden niet doden, hoe ontzettend hypocriet ze dat ook vond. Maar ze kon één ding nog wel; praten. Lionstep zou zichzelf niet zijn als ze daar niet verdomd goed in was. Ze had besloten wat ze zou doen. Ze ging Sinclaw slopen, ze zou haar stukje bij beetje de Dark Forest in sturen.

Sterren dwarrelde door haar vacht, haar ogen glinsterde in het donker van de nacht. Het regende in ShadowClan, maar nat werd ze niet. Haar pottenstappen gaven licht op de grond, al waren er maar twee katten die dit konden zien. Acefray en Bloodpaw. De eerste kater was geen optie, maar Bloodpaw, die zou haar boodschap ontvangen. Ze stapte de medicine cat den in. Lionstep haalde diep adem, dit was het dan. Haar stem sneed door de stilte in het kamp en leek de duisternis te doorklieven.

"Wakker worden Bloodpaw, je moet iets voor me doen.."

- Bloodpaw alleen!


You put on a faith facade, think you're holy when you're not. {Bloodpaw} 0V0T0ZLL_oYou put on a faith facade, think you're holy when you're not. {Bloodpaw} G3K5gZvO_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodhound
Member
You put on a faith facade, think you're holy when you're not. {Bloodpaw} Tenor
Mark
522
Actief
“Blood is just red sweat”

CAT'S PROFILE
Age: ??!?!?
Gender: Tomcat ♂
Rank: Former Medicine cat of Shadowclan
Bloodhound
BerichtOnderwerp: Re: You put on a faith facade, think you're holy when you're not. {Bloodpaw}   You put on a faith facade, think you're holy when you're not. {Bloodpaw} Icon_minitimevr 1 maa 2019 - 22:14


Blood
paw



Bloodpaw geeuwde luid toen hij in zijn nest kroop. Het was een drukke dag geweest, her en der had hij met zijn mentor gewerkt maar had hij ook wat gejaagd om de clan te ondersteunen met het te kort aan vers prooi. Leafbare was niet zacht en vaak lag er elke dag een nieuwe verse pak sneeuw op de grond. Gelukkig was er afgelopen week een paar dagen zon geweest waardoor de witte deken van de grond gesmolten was, maar het mooie weer was al weer vervangen door de vieze winterse bui. Hmpf Natuurlijk. De dikke donkere wolken waren teruggekeerd en lieten vandaag een waterval naar beneden storten. Vooral toen de avond begon te vallen, het leek wel te stormen zo erg ging het te keer ineens. Even had hij gekeken naar de regen, de snelle spetters volgend met zijn ogen die op het bladerdak van de dennen vielen totdat slaap uiteindelijk zijn lichaam overnam en hij zichzelf richting zijn mosnest sjouwde. Toen hij zichzelf warm opgekruld had sloot hij zijn ogen en viel in zijn wel verdiende nachtrust. Jammer voor hem duurde zijn slaapje niet lang want toen de duisternis hem omarmde werd hij meteen terug gezogen en leek hij weer wakker te zijn. De stilte werd doorbroken door een snijende stem en met grote ogen keek hij op naar een rode she-cat die voor hem stond. Hij herkende de kat maar kon niet geloven dat ze nu voor hem stond, want de she-cat was nog maar pas vermist. Haar vacht glom door kleine sterren terwijl de rest van de den gehuld was met donkere schaduwen van de nacht. “L-lionstep..?” Sprak hij onzeker. Niet helemaal zeker van wat er nu gebeurde. Droomde hij? Of was dit.. Hij slikte. Kon het echt zijn wat hij dacht dat dit was? De zwart met rood gevlekte medicine cat apprentice hoopte eigenlijk van niet want dan betekende dit dat Lionstep zich bij Starclan gevoegd had en dood was..



You put on a faith facade, think you're holy when you're not. {Bloodpaw} Bloodo10

pixie pix:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionstep
StarClan
You put on a faith facade, think you're holy when you're not. {Bloodpaw} Nala-nala-19486228-100-100
Kiek
244
Afwezig
I like the way your brain works, I like the way you try to run with the wolf pack when your legs are tired.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionstep
BerichtOnderwerp: Re: You put on a faith facade, think you're holy when you're not. {Bloodpaw}   You put on a faith facade, think you're holy when you're not. {Bloodpaw} Icon_minitimevr 1 maa 2019 - 22:29

You're just a ghost at most.
A set of empty bones,
Searching for anything and everything to make you feel whole,
When it gets cold.

Het kostte een hoop energie—

om op de grond te staan en zich te projecteren in Bloodpaw's dromen. Het voelde fijn om weer even tussen de Shadowclanners te lopen, alsof het nooit anders geweest is. "Luister heel goed naar me Bloodpaw, ik heb niet eeuwig de tijd. Je moet iets voor me doen." zei ze snel. Haar staart zwiepte. "Je moet mijn lichaam ophalen, ik heb niet veel tijd hier - dit is nieuw voor me." haar blauwe ogen glommen in de nacht. Ze wou het liefste meteen gillen dat Sinclaw haar vermoord had, dat ze een koudbloedige moordenaar was die hetzelfde verdiende. Maar dat kon ze niet doen. Nog niet. Lionstep wenkte met haar staart. "Ik laat je nu zien waar het is, als je wakker wordt moet je diezelfde plek zoeken. Haal me alsjeblief terug." haar stem brak in het midden van de zin. "Ik kan het niet langer aan om mijn lichaam weg te zien rotten. Geef me alsjeblief de begrafenis die ik verdiend heb als warrior van Shadowclan." een traan gevuld met sterren rolde over haar wang op de grond, die ze snel wegveegde met haar poot. Haar blik werd hard.

"Kom mee, ik heb niet lang meer."

Haar poten droegen haar snel mee naar Swamp Cavern. Het was alsof de geur van haar zusje Russetfur hier nog steeds hing. Haar hart kneep zich samen toen ze de grot in stapte met Bloodpaw. Haar glinsterende sterrenvacht verlichtte de grot en daar zag ze zichzelf liggen. Ze deed haar best om niet spontaan in paniek uit te breken. Het ging al beter, ze was hier al vaker geweest. "Hier vind je me. Neem me mee terug naar het kamp en begraaf mijn lichaam alsjeblieft, voor mij, Bloodpaw." ze draaide zich om, de sterren begonnen uit haar vacht te vallen. "Zeg Russetfur dat alles me spijt, dat ik haar kits prachtig vind, dat ik hoop dat ze sterke warriors worden, dat ik haar zo erg mi-" haar stem kapte af maar haar mond praatte nog door terwijl ze wegvaagde voor de kater zijn ogen. Het was tijd voor Bloodpaw om wakker te worden en haar te zoeken. Het moest gebeuren.


You put on a faith facade, think you're holy when you're not. {Bloodpaw} 0V0T0ZLL_oYou put on a faith facade, think you're holy when you're not. {Bloodpaw} G3K5gZvO_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodhound
Member
You put on a faith facade, think you're holy when you're not. {Bloodpaw} Tenor
Mark
522
Actief
“Blood is just red sweat”

CAT'S PROFILE
Age: ??!?!?
Gender: Tomcat ♂
Rank: Former Medicine cat of Shadowclan
Bloodhound
BerichtOnderwerp: Re: You put on a faith facade, think you're holy when you're not. {Bloodpaw}   You put on a faith facade, think you're holy when you're not. {Bloodpaw} Icon_minitimeza 2 maa 2019 - 20:45


Blood
paw



Bloodpaw had zijn oren in zijn nek gedrukt en keek met een blik vol verwarring naar de sterren glinsterende she-cat voor hem. Kon dit echt een droom zijn van Starclan? Kon Lionstep echt nu hier voor hem staan? Nee.. Dan zou ze naar Acefray gaan, zijn mentor die al moons lang medicine cat was en niet hem die nog maar voor kort een apprentice was van de grijze tom. "Luister heel goed naar me Bloodpaw, ik heb niet eeuwig de tijd. Je moet iets voor me doen.'' De maine coon knikte. Zijn houding was ondanks zijn verwarring en het klein beetje uhmm angst.. toch serieus en klaar om het gene uit te voeren wat de rode warrior hem vroeg te doen. "Je moet mijn lichaam ophalen, ik heb niet veel tijd hier - dit is nieuw voor me." W-wat? Zijn groen met kopperkleurige ogen keken haar nu met nog meer verwarring aan maar Lionstep liet er geen gras over groeien en vertrok. Hij kreeg geen uitleg, gewoon niks. Enkel de mededeling om haar lichaam op te halen. Betekende dit dan echt dat ze dood was en dat dit geen vreemde droom was die zijn brein gecreëerd had? De tom negeerde zijn spontane midlifecrisis die hij nu op het moment kreeg en volgde de rode she-cat die gesierd was met kleine sterren. Even keek hij om en zag tot zijn verbazing zijn eigen slapende lichaam liggen in zijn mosnest. Wow! Was dit echt? Gebeurde dit nu werkelijk waar!? Zijn kop vulde zich met enorm veel vragen maar Lionstep was hier niet om deze vragen te beantwoorden, er was iets belangrijks wat gedaan moest worden. "Ik laat je nu zien waar het is, als je wakker wordt moet je diezelfde plek zoeken. Haal me alsjeblief terug." De tom hoorde haar stem breken en hij kon zich niet voorstellen hoe het zou voelen om toe te kijken hoe je eigen lijf die je achtergelaten had in de levende wereld weg zien te rotten. "Ik kan het niet langer aan om mijn lichaam weg te zien rotten. Geef me alsjeblief de begrafenis die ik verdiend heb als warrior van Shadowclan." De traan die van haar wang rolde liet zijn hart samenknijpen. Hij vond het verschrikkelijk voor de warrior dat ze zo aan haar einde gekomen was. Bloodpaw zal er alles aan doen om haar waardige afscheid te geven en haar een welverdiende rustplek te geven. "Wees niet verdrietig Lionstep, ik zal er alles aan doen om je een verdiende vaarwel te geven." Sprak hij zachtjes met zijn oortjes licht naar achteren gedrukt. "Kom mee, ik heb niet lang meer." En zo versnelde hun tempo tot ze aan kwamen bij de Swap cavern. De tom hield zijn kopje scheef. Hier waren Acorndust en Russterfur toch al geweest om te zoeken? Toch liep Lionstep hier zelfverzekerd heen en dook een grot in die verlicht werd door haar sterren gevulde pels. Zijn mond opende zich gefascineerd, dit was echt super cool! maar toen zijn blik eenmaal op het gene viel waarvoor ze kwamen viel echt zijn bek open. Dit was de eerste keer dat de jonge medicine cat apprentice een lijk zag en even kneep hij door de schrik zijn ogen dicht van het beeld. Het was heftiger dan verwacht. "Hier vind je me. Neem me mee terug naar het kamp en begraaf mijn lichaam alsjeblieft, voor mij, Bloodpaw." De tom knikte met zijn kop ergens anders naar toe gericht, het was niet niks om z'n dode lichaam te zien dat er maar onmenselijk bij lag. "Ik beloof het je Lionstep." Sprak hij verzekerd uit ondanks alle rare emoties die hij nu door zijn lijf heen voelde pompen. Het was echt geen fijn idee om straks naar een paar dagen oude lijk te zoeken die besmeurd was onder opgedroogde bloed. "Zeg Russetfur dat alles me spijt, dat ik haar kits prachtig vind, dat ik hoop dat ze sterke warriors worden, dat ik haar zo erg mi-" Huh? Nee wacht! Ging ze nu al? Nee dat kon niet! ''Dat zal ik doen maar.. - nee Lionstep! Wacht! Ga niet weg! Hoe bent u gedood!? Is het een gevaar voor Shadowclan zoals een- een..” Bloodpaw dacht diep na, dahmit. Waarom leek zijn kop ineens leeg te zijn? “Een vos? Of was het een indringer van een andere clan? Hoe moet ik uw leven wreken en de clan beschermen als ik niet weet wie of wat het was!?" Zijn stem klonk snel en gehaast maar de rode she-cat vervaagde rap en haar woorden waren stil. Zijn vragen konden niet beantwoord worden en de tom zal achtergelaten worden met de mysterie van wat Lionstep’s haar doodoorzaak was. Blood zag haar mond nog bewegen maar er kwam geen geluid. Verdomme! Waarom nu? Hij had zo veel vragen.. De tom wou in beweging komen maar voor hij maar een stapje kon zetten leek zijn lichaam op een noodrem te drukken en werd zijn zicht gitzwart. Bloodpaw werd weer teruggebracht naar zijn slapende lichaam en zodra hij zijn ogen straks weer zou openen in de medicine cat den dan stond er een belangrijke taak op hem te wachten.



You put on a faith facade, think you're holy when you're not. {Bloodpaw} Bloodo10

pixie pix:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
You put on a faith facade, think you're holy when you're not. {Bloodpaw}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: StarClan territory :: StarClan-
Ga naar: