Pressure point. [OPEN]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Pressure point. [OPEN]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dragonpaw,
Member
Pressure point. [OPEN] DPKsfdL
111
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dragonpaw,
BerichtOnderwerp: Pressure point. [OPEN]   Pressure point. [OPEN] Icon_minitimezo 3 maa 2019 - 18:03

Eenzaamheid was een woord dat voor iemand meerdere betekenissen kon hebben. Het kon iets zijn waar iemand veel aandacht en waarde aan hechtte of waar iemand zich nauwelijks om bekommerde. Dragonkit wist eerlijk gezegd na vier moons nog altijd niet of hij op dat eerste of op dat tweede punt was aangekomen. Het was hem na de eerste twee moons al vrij snel duidelijk geworden dat zijn moeder hem nooit gewild had en dat zijn vader hem enkel in de ogen aan wilde kijken als hij de zoon beloofde te worden die zijn vader hem wilde zien worden. Zijn muren waren zorgvuldig opgebouwd; als zijn moeder niet met hem wilde communiceren en zijn vader enkel als hij zichzelf kon bewijzen, dan mocht niemand dicht zijn buurt komen, redeneerde hij. Hij had geen vrienden, of toch geen katten die hij beschouwde als vrienden. Het was niet dat ze het niet probeerden; het was eerder dat ze de attitude van Dragonkit op een gegeven moment beu werden en zich liever richtten naar katten die wél met hun wilde spelen. Dragonkit wist nog altijd niet of het hem niets deed omdat hij ervoor koos om zich zo te voelen of dat het op een gegeven moment daadwerkelijk ook zo geworden was. In het begin had hij het waarschijnlijk wel erg gevonden, maar nu werd het een gewoonte voor hem. Hij was niet de meest doorsnee kitten die gezellig samen met anderen wilde spelen, maar hield zich liever afzijdig. Hij koos er liever voor om iemand vanaf het begin te wantrouwen dan dat hij zich echt openstelde en hij dacht dat dit voor altijd zo ging blijven. Misschien werd eenzaamheid op een gegeven moment wel zo’n gevoel waarvan hij wist dat het aanwezig kon zijn, maar het gewoon niet meer voelde. Dragonkit sloot zijn ogen heel even. Niets meer voelen. Dat leek hem pas een geweldige pad om te bewandelen. Hij zuchtte, sleepte zijn lichaam naar het centrale gedeelte van het kamp en ging zitten, zijn blik richtend op zijn Clanmates die hun dagelijkse taken verrichten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheetahcall
Member
Pressure point. [OPEN] DPKsfdL
San
67
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cheetahcall
BerichtOnderwerp: Re: Pressure point. [OPEN]   Pressure point. [OPEN] Icon_minitimewo 6 maa 2019 - 15:29

Met een neutraal gezicht maakte de poes haar weg het kamp in, haar goede humeur was tot nu toe nog niet verpest. Maar de dag was nog niet om. De grijze kattin fixeerde haar ogen op een kitten die opvallend alleen midden in het kamp bevond. En niet met een vrolijk gezicht waar de meeste kittens over beschikte. De poes zou normaal gesproken het beestje niet benaderen, maar dit keer besloot ze het wel te doen. Haar goede gemoedsrand was de reden voor haar actie. 'Hey jong, moet je niet met je vriendjes spelen?' sprak ze droogjes terwijl ze met haar staart naar een stel spelende kitten wees.


Pressure point. [OPEN] We3IyCJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Dragonpaw,
Member
Pressure point. [OPEN] DPKsfdL
111
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dragonpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Pressure point. [OPEN]   Pressure point. [OPEN] Icon_minitimewo 6 maa 2019 - 16:16

Dragon merkte op dat een oudere she-cat hem naderde. Ze leek van een warriorleeftijd te zijn. Heel haar houding wees aan dat ze met hem wilde praten; zijn spieren verstijfden en even speelde het idee in zijn hoofd dat hij gewoon weg kon gaan en in zijn nest kon gaan liggen. Geen vervelende situaties, geen gedwongen conversaties. Maar voordat hij al een keuze had kunnen maken, was ze opeens bij hem en stelde ze hem een vraag. Hij keek in de richting van de plek waar haar staart naar wees en trok zijn neus kort op toen hij het groepje kittens herkende. Zij speelden wel vaker samen. Het gebeurde niet vaak dat een andere kitten in hun groepje toe werd gelaten en als dat al gebeurde, werd Dragon algauw duidelijk dat ze daar behoorlijk mee aan het lachen waren. “Dat zijn mijn vrienden niet,” zei hij op een botte toon, zijn neus een beetje opgetrokken en zijn oortjes plat tegen zijn kop. Hij herpakte zich direct en richtte zijn ogen weer op de warrior. Waarom kon ze niet gewoon weggaan? Hij vond het maar vreemd dat ze opeens toenadering tot hem zocht. Dat deed ze anders immers nooit. Was het weer iets van zijn moeder? Of had zijn vader haar opgedragen om hem in de gaten te houden? Maar nee, zijn vader zou zich nooit om hem bekommeren. En zijn moeder had niet eens gewild dat hij geboren was. De gedachte zorgde ervoor dat hij zijn blik even kort op zijn poten richtte. Zijn blik tuurde naar de nagels die net iets langer waren dan die van de gemiddelde kitten. “Ik heb niet echt vrienden,” mompelde hij tegen de jonge she-cat. “En dat vind ik prima zo. Ik heb niet het idee dat er zoiets als vriendschap bestaat. Aan het einde van de rit steken ze toch allemaal hun klauwen in je rug als het hun uitkomt.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheetahcall
Member
Pressure point. [OPEN] DPKsfdL
San
67
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cheetahcall
BerichtOnderwerp: Re: Pressure point. [OPEN]   Pressure point. [OPEN] Icon_minitimewo 6 maa 2019 - 17:24

Cheetahcall was verbaasd, de woorden die de kitten sprak ging hand in hand met haar eigen gedachte gang. En niet vaak kwam ze katten tegen die zo dachten als zij zelf. De grijze kattin moest even aan deze verandering wennen. Daarom schonk ze de kitten ook een achterdochtige blik. 'Waar heb jij deze wijsheid vandaan?' vroeg ze koeltjes- was hij hier zelf op gekomen? Of had zijn moeder (wie dat ook mocht wezen) dat in zijn hoofd gepropt? Het kwam immers wel vaker voor dat Queens hun eigen meningen die van hun kittens maakte. Als dat zou was moest Cheetahcall misschien eens contact gaan leggen me die poes.


Pressure point. [OPEN] We3IyCJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Dragonpaw,
Member
Pressure point. [OPEN] DPKsfdL
111
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dragonpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Pressure point. [OPEN]   Pressure point. [OPEN] Icon_minitimewo 6 maa 2019 - 17:46

Dragon hoefde niet in de richting van de she-cat te kijken om te weten dat ze verbaasd was. Hij had al bijna spijt dat hij die woorden had gesproken tegen haar, ook al waren ze naar zijn idee wel de waarheid. Misschien was het beter als hij zijn achterdochtige, terughoudende houding een beetje voor zichzelf hield. Aan de andere kant kon het er ook voor zorgen dat hij katten op afstand hield. En dat was juist wat hij wilde. Hij had zich al eens opengesteld naar zijn moeder toe en dat was overduidelijk een fout geweest. Hij nam aan dat als zijn moeder hem niet wilde hebben, dat niemand dat dan wilde. Niet zonder bijbedoelingen in elk geval. Zijn vader zocht immers alleen maar contact met zijn zoon op als hij er iets van verlangde, voor de rest werd er niet naar hem omgekeken. De Queens namen enkel het moederschap over omdat ze anders een slecht aanzien kregen door zowel hun partners als andere katten. Ze deden het enkel voor hun leader, niet omdat ze hem er zo blij mee maakten. Hij onderdrukte een zucht en draaide zijn kopje naar de she-cat zodat hij haar vraag kon beantwoorden. “Je leert snel opgroeien als je merkt dat je ouders niet veel om je geven,” sprak hij op een redelijk bittere toon tegen haar. “Mijn moeder zegt dat ik een fout ben en mijn vader wil me enkel beter leren kennen als ik aan zijn verwachtingen voldoe. Als je eigen ouders je al zo behandelen, waarom zou je je dan nog openstellen naar andere katten? Ik dacht aan de reacties van de andere kittens te zien dat ouders juist de katten waren waar je het meeste op kon bouwen, maar ik neem aan dat dat niet voor iedereen geldt. Als ik hun niet in mijn buurt kan hebben, dan hoeft niemand het te proberen.” En met een boos gezicht keek hij weg van de she-cat, boze tranen zich verzamelend in zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheetahcall
Member
Pressure point. [OPEN] DPKsfdL
San
67
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cheetahcall
BerichtOnderwerp: Re: Pressure point. [OPEN]   Pressure point. [OPEN] Icon_minitimewo 6 maa 2019 - 19:22

Het mormel legde zijn levens verhaal voor haar neer, en Cheetahcall luisterde aandachtig naar zijn woorden. Maar voelde geen enkele sympathie voor het jonge wezen. Ze zag het immers niet als een slechte les, dit was juist goed om kittens aan te leren als je het haar vroeg. Het maakte hun hard. Je had geen enkele kat nodig in je leven, relaties zijn leugens. En je doet het veel beter zonder dan met. Aan het einde gaat iedereen alleen het graf in. En straclan was maar een valse paradijs. De grijze kattin boog haarzelf wat meer over de kitten heen. En het lukte haar om haar ogen iets te verzachte. 'Je hebt ook niemand anders nodig.' de katten bekeek het jong nog eens goed met haar gele ogen en liet een korte stilte vallen. Om haar woorden te laten verzinken.


Pressure point. [OPEN] We3IyCJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Dragonpaw,
Member
Pressure point. [OPEN] DPKsfdL
111
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dragonpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Pressure point. [OPEN]   Pressure point. [OPEN] Icon_minitimeza 9 maa 2019 - 17:39

Dragon wist niet zo goed wat hij verwacht had. Dat ze hem geruststellend zou toespreken? Dat ze zich over hem heen zou buigen, haar staart om hem heen zou slaan en vervolgens aan zou geven dat alles wel goed zou komen? Nog meer leugens vertellen, hem nog meer hoop aanbieden terwijl er eigenlijk geen hoop meer was? Maar nee, ze deed niets van dat alles. Ze boog zich wel over hem heen, maar dat was enkel om zijn woorden te beademen, om zonder het direct te zeggen toe te geven dat hij gelijk had. Om aan te geven dat hij niemand anders nodig had, al deden velen alsof dat wél zo was. Dragon dacht niet dat hij ooit een partner zou krijgen, dat hij ooit liefde zou kennen zoals er zo veel fabeltjes over werden verteld. En deze kat, deze warrior, beaamde dat voor hem. Aan de ene kant was het geruststellend op een rare manier, maar aan de andere kant was het beangstigend. Niemand wilde alleen sterven. Zelfs de sterkste karakters konden dat niet aan. En hij was nog jong. Hij kon nog zo veel katten ontmoeten. Als hij het toe zou laten tenminste. En hij dacht dat dat laatste wel eens een probleem kon vormen. Hij dacht niet dat er nog katten waren die écht om hem zouden geven. Als zijn moeder en zijn vader hem al de rug toekeerden, waarom zou een andere kat hem dan wel de kans geven die hij verdiende, die hij diep vanbinnen misschien toch wel ergens nódig had? Maar net zoals altijd drukte hij die emoties weg. “Inderdaad,” zei hij op een botte toon. “Dus ga maar weg. Je hebt zelf gezegd dat ik niemand anders nodig heb, dus ik weet niet wat je hier nog doet.” En deze keer keerde hij haar niet de rug toe om zijn tranen te verbergen, maar om zijn punt te bewijzen. En hij moest diep in zichzelf toegeven dat als ze echt weg zou gaan, zijn hart diep in zijn keel zou zinken. Maar dat zou hij niet laten merken. Echt niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheetahcall
Member
Pressure point. [OPEN] DPKsfdL
San
67
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cheetahcall
BerichtOnderwerp: Re: Pressure point. [OPEN]   Pressure point. [OPEN] Icon_minitimezo 10 maa 2019 - 16:59

“Inderdaad,” klonk er bot van zijn kant “Dus ga maar weg. Je hebt zelf gezegd dat ik niemand anders nodig heb, dus ik weet niet wat je hier nog doet.” Tranen vormde zich in de ogen van de kitten, maar die verbergen deed hij niet. Wat wilde hij hier mee zeggen? De grijze kattin wist het niet zo goed. 'Luister,' begon ze rustig. Terwijl ze haarzelf wat dichter bij de kitten bracht, en omdat ze al zich al over de kitten gebogen had raakte hun vachten elkaar nu bijna aan. 'Ik begrijp dat dit een moeilijke periode voor je is, maar op de lange termijn is dit echt beter voor je.' toen zij jonger was- ging ze ook door deze fase heen. Dus ze begreep waar de kitten onder leed. Maar het was eenmaal nou even niet anders. 'De wereld is hard, en om te overleven om je nog harder dan het zijn.'


Pressure point. [OPEN] We3IyCJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Dragonpaw,
Member
Pressure point. [OPEN] DPKsfdL
111
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dragonpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Pressure point. [OPEN]   Pressure point. [OPEN] Icon_minitimewo 13 maa 2019 - 8:36

Enkel het trekken van zijn oortje toonde aan dat hij verrast was toen ze ervoor koos om te blijven, om hem meer uitleg te geven. Hij had verwacht dat ze weg zou gaan en hem aan zijn lot over zou laten, maar blijkbaar waren de wonderen de wereld nog niet uit. In plaats van hem achter te laten, probeerde ze hem op de één of andere manier gerust te stellen met niet zo’n geruststellende woorden. Toch klonken ze voor Dragon logisch en nadat hij even had nagedacht, gaf hij een knikje. Hij hoorde iedereen altijd bezig zijn over dat ShadowClan één grote familie was, maar wat waren die woorden waard als zijn eigen moeder en vader hem al de rug toekeerden? De she-cat vertelde hem simpelweg dat hij moest leren om op zichzelf te overleven en niemand te vertrouwen. Dragon vroeg zich af hoe zij zich voelde in haar eigen Clan. “Daar kan ik wel aan wennen,” sprak hij tegen haar. “Alleen zijn er zo veel katten die toenadering zoeken. In de nursery lopen ze ook altijd om de één of andere reden op me af zodat ze kunnen voorstellen of ik één van hun domme spelletjes mee speel. Ik weet niet of het veel zin heeft om er mee in te gaan met het risico om vriendschap te sluiten. Als ik naar de reacties van mijn ouders kijk, bestaat er volgens mij niet zoiets als vriendschap.” Zijn blik gleed naar haar en hij kon het niet helpen dat hij haar vragend aankeek. “Maar wat maakt het ook uit,” mompelde hij. “Ik snap niet wat je hier nog doet net nadat je me hebt gezegd dat ik niemand anders nodig heb. Ik dacht dat dat het teken was dat je weg zou gaan.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheetahcall
Member
Pressure point. [OPEN] DPKsfdL
San
67
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cheetahcall
BerichtOnderwerp: Re: Pressure point. [OPEN]   Pressure point. [OPEN] Icon_minitimezo 17 maa 2019 - 16:09

Cheetahcall knikte iets wat opgelucht toen de kitten haar vertelde dat hij wel  aan z'n levensstijl kon wennen. Had ze toch een goede daad verricht vandaag? Haar morel kompas zei van wel. De kitten vertelde vervolgens over zijn leven in de nursery; dat andere kittens steeds hem probeerde te benaderen en vriendschappen probeerde de sluiten. Ah natuurlijk deden ze dat; ze hadden immers het licht nog niet gezien. 'Trek je er niet veel van aan.' klonk haar stem koud, het leek meer op een instructie dan advies. Toen ze kreeg ze een opmerking die wel vrij verkeerd bij haar viel. Waarom zou ze hem helpen? En niet aan zijn lot over laten? Cheetahcall was niet harteloos- ze gebruikte haar hart enkel minder. 'Trying to help a lost soul.'mompelde ze net hard genoeg voor het jong om te horen. terwijl ze wat afstand nam van de kitten en hem strak aankeek. 'But if you want me to go; I'll go.'
flut ;'')


Pressure point. [OPEN] We3IyCJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Dragonpaw,
Member
Pressure point. [OPEN] DPKsfdL
111
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dragonpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Pressure point. [OPEN]   Pressure point. [OPEN] Icon_minitimewo 20 maa 2019 - 18:30

Dragon trok kort met zijn oortje toen de warrior haar opmerking maakte. Een verloren ziel? Was hij dat? Misschien wel. Hij had nauwelijks liefde van zijn ouders gekregen en hij wilde ook niet al te veel vertrouwen op zijn andere Clanmates. Hij wist niet wat dat was, maar hij had het gevoel dat als hij niet goed genoeg was voor zijn ouders dat hij ook niet goed genoeg was om bevriend te raken met anderen. Hij had ook zeker niet verwacht dat deze warrior zou proberen om hem op haar eigen manier een hart onder de riem te steken, al zouden velen waarschijnlijk het niet eens zijn met de methode die ze gebruikte. Voor Dragon was het op de één of andere manier wel geruststellend. Het gaf hem rust in zijn hoofd dat hij niet per se vrienden moest hebben en dat hij prima kon overleven in zijn eentje als hij dat wilde. Hij had enkel een mentor nodig die hem zou leren om te jagen en te kunnen overleven en nadat hij zijn warriornaam had gekregen, was hij vrij om gaan en te staan waar hij wilde. Hij kon zich elke dag onder het mom van “voor Clanzaken zorgen” afzonderen en niemand zou een vraag stellen over waar hij was, niemand zou hem missen. Misschien ergens wel een afschuwelijke en teleurstellende gedachte, maar wel één waarmee hij na verloop van tijd zou kunnen leven. “Wel, mijn moeder zal blij zijn dat jij me uit de put wilt helpen en dat zij niets hoeft te doen,” sprak hij op bittere toon waarin hij niet echt duidelijk maakte of hij nu wilde dat ze bleef of niet. “Alhoewel ik denk dat het haar helemaal niks kan schelen wat er met me gebeurt, zelfs niet als ik door een monster aangereden zou worden op de eerste dag van mijn training.” Hij onderdrukte een zucht. Wat was het leven toch verdomd hard als je het hem vroeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pressure point. [OPEN]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: