[GEZOCHT] Verhaallijn *klik*



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [GEZOCHT] Verhaallijn *klik*

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Snowrose
Member
[GEZOCHT] Verhaallijn *klik* DPKsfdL
Viktor
1075
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Manen
Gender:
Rank:
Snowrose
BerichtOnderwerp: [GEZOCHT] Verhaallijn *klik*   [GEZOCHT] Verhaallijn *klik* Icon_minitimevr 4 nov 2011 - 22:35



[GEZOCHT] Verhaallijn *klik* Paw_paw_stamp_by_fluffehbutt-d3lj8kd

~~~*~~~*~~~*~~~

AHA, dus je klikte! Welkom liefdevolle ziel die dit topic binnenkwam gestormd om te weten wat er aan de andere kant lag e- *random stemmetje kucht luid* Oh sorry, ik liet me weer meeslepen door mijn grote fantasie :'D Maak plaats voor de normale intro zonder vaag gedoe:

Halleuwtjes!
Welkom op dit topic. Ik (Snowrose) & Longtail zoeken lieve spelers, die geschikte katten hebben, om te joinen in dit verhaal. Lees snel verder, dit is slechts de intro. Hieronder vind je eerst het verhaallijntje, en als dat je echt interresseert kan je verder de regels lezen en wat de kat die je een leuke rol vind om te spelen allemaal moet beschikken. Dus lees maar gauw door.

Het verhaal

Al gebeurd:

Snowrose is een doodnormale Riverclancat. Ze is erg opzichzelf en onzeker, maar ook nogal erg onhandig. Ze komt uit de warrior den en besluit de apprentice Rainpaw mee te nemen voor een training, ookal heeft die nog geen mentor gekregen. Ze toont de grenzen, en aan de overkant van de rivier ziet ze Longtail, de thunderclankater. Hij merkt haar ook op en begint haar vragen te stellen. Snowrose drijft de spot met hem, scheld hem uit voor poesiepoes en de thunderclan kater springt het water in. Natuurlijk, kan de kater niet zwemmen en verzuipt hij grandioos voor Snowrose' ogen. Ze grijpt nog net op tijd in, en zet de kater veilig op het droge. Rainpaw smeekt dat Snowrose terug moet komen. Longtail vind Snowrose zo aardig, dat hij met haar wil afspreken op vierboom, en twee dagen daarna doen ze dat ook. Ze worden vrienden, maar al snel blijven ze daar niet bij. Longtail bekend zijn liefde voor de Riverclan poes aan haar op die zelfde plek, compleet overstuur gaat ze weg en op vierboom ontmoetten ze alweer. Snowrose houd ook van de kater, ze startten een geheime relatie en tot nu is hen dat ook gelukt om geheim te houden.

Nu & in de toekomst:

Longtail houd verschrikkelijk veel van Snowrose, met zijn hele hard en smeekt haar om hen nooit te verlaten ookal worden ze betrapt. Snowrose ontwijkt steeds zijn vraag om het te beloven, ze is te bang om de toekomst want ookal zei Longtail dat de Starclan hun relatie goedkeurt, toch is Snowrose er niet zeker van.

Terug in het kamp gaat Snowrose naar haar vriend/vriendin (X) die alles afweet van de geheime relatie, en er ook een voorstander van is. Maar op een dag, komt de kat terug van een jachtpartijtje met verschrikkelijk slecht nieuws. De kat heeft Longtail gezien met een lange rostharige kattin, Wolfie. Ook rook de kat dat Wolfie een rogue is en Longtail en zij zeker wat hebben, omdat ze zo dicht bij elkaar stonden op dat moment. Wat Snowrose en de kat echter niet weten is dat Wolfie probeert Longtail te verleiden, en hem als partner wil. Longtail wil dit echter niet, hij houd met heel zijn hart van Snowrose en zou haar nooit of te nimmer bedriegen. Snowrose is zo gestressed dat ze compleet overstuur geraakt en zelfs verzwakt. Ze denkt dat dit door al de problemen komt, maar als ze nog eens ontdekt dat ze weldra kits krijgt, die ze in haar buik draagt, is ze de wanhoop nabij. Ze wil de kits wel, maar hoe kan dit met hun verboden relatie en al de problemen vandien goed aflopen? De kat, die haar steunt, (X) helpt haar met al haar problemen en zorgt ervoor dat het onopgemerkt blijft. Snowrose en Longtail blijven op vierboom afspreken, maar beiden zeggen ze geen woord over Wolfie of de kits. Maar op een afspraak met Longtail gaat het mis. Snowrose barst uit en wil alles weten over de rogue Wolfie, ookal blijft Longtail beweren dat dat niets is. Door alle stress moet Snowrose te vroeg bevallen. Komt dit wel nog goed, bevalt Snowrose veilig en wat is de straf die Longtail en Snowrose van de starclan moeten betalen? Dat bepalen wij in de rpg verder.

Regels etc.

Wij zoeken het volgende:

X, de vriend van Snowrose: Graag zoek ik een Riverclan kat (liefst een kater) die beste vrienden wil worden met Snowrose, ze kennen elkaar al jaren en hebben een hechte band. Deze kat is Snowrose' enige vriend en toeverlaat, ze deelt al haar geheimen met hem en hij de zijne. Deze kat zal een grote rol spelen in het verhaal want hij is degene die Longtail en Wolfie betrapt, Snowrose helpt én die misschien zelfs vrienden wordt met de rogue Wolfie (dat hoeft niet persé.) Abn, goede posts, vaak online verplicht.

De kits: Dit is een punt dat echter nog heeeeeleeeemaal niet vast ligt wanneer dat zal gebeuren. Dit kan pas begin volgend jaar gebeuren (2012) of later. De kits zullen in de Riverclan opgevoed worden, 9 kansen op tien, maar i.v.m. deze plannen moeten ik en Longtail nog het één en ander bespreken. Wel kunnen jullie zich al aanmelden voor een kit te spelen, maak wel je account nog niet anders is het zonde als je niet gekozen word. Tenzij je een inactief accountje nog hebt liggen. Voor deze rol(len) is zeker ABN ge-eist. Ook kan je je fantasie voor de kat de vrije loop laten gaan /hou rekening met het uiterlijk van Longtail en Snowrose/ want er is een straf van de Starclan omdat hun ouders een verboden relatie hebben, waardoor wss een kit van x aantal kits ofwel doodgeboren ofwel gehandicapt is.

Natuurlijk beslist Longtail mee over de rollen, dat is erg logisch nietwaar?

Aanmeldingen:

nog geen




Post away~



Softcream | Snowrose | James | Oddeye | Blithesoul | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
[GEZOCHT] Verhaallijn *klik* 15xa6vn
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowcrystal
Member
[GEZOCHT] Verhaallijn *klik* DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 28 Moons ♥
Gender:
Rank:
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] Verhaallijn *klik*   [GEZOCHT] Verhaallijn *klik* Icon_minitimevr 4 nov 2011 - 22:38

Was Snowcrystal al niet Snowrose haar vriendin?




[GEZOCHT] Verhaallijn *klik* Vg7cih
[GEZOCHT] Verhaallijn *klik* U7aw
Theme & Voice:

extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
soulheart
Member
[GEZOCHT] Verhaallijn *klik* DPKsfdL
315

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
soulheart
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] Verhaallijn *klik*   [GEZOCHT] Verhaallijn *klik* Icon_minitimevr 4 nov 2011 - 22:43

jammer dat ik in bc zit... sad


╔╦╦
╠╬╬╬╣
╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY
╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!?
╚╩╩╩╝

[GEZOCHT] Verhaallijn *klik* Darkcatbywolfminori2

Terug naar boven Ga naar beneden
Runelight
Member
[GEZOCHT] Verhaallijn *klik* DPKsfdL
Horo, the wise wolf. C:
193

CAT'S PROFILE
Age: 2 years old
Gender:
Rank:
Runelight
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] Verhaallijn *klik*   [GEZOCHT] Verhaallijn *klik* Icon_minitimevr 4 nov 2011 - 22:49

Hmm.. Ik heb Foxsong uit de riverclan ^^ Misschien kan die bevriend zijn?


voice x meet me x theme
[GEZOCHT] Verhaallijn *klik* Runelightsig
When some things disappear,
and some people die
the darkest part of a cat will appear
[/size]  
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowrose
Member
[GEZOCHT] Verhaallijn *klik* DPKsfdL
Viktor
1075
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Manen
Gender:
Rank:
Snowrose
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] Verhaallijn *klik*   [GEZOCHT] Verhaallijn *klik* Icon_minitimevr 4 nov 2011 - 23:20

@Snowpaw: Aangezien Snowpaw pas bij de volgende ceremonie warrior wordt is het nogal moeilijk dat Snowrose en zij al hele lange vrienden zijn, aangezien Snowrose zelfs 2 manen ouder is. xD

@Runelight: Ik zet je even op mijn denkbeeldige lijst. Denk wel dat je het snapt dat ik even nog wil wachten tot anderen zich melden zodat ik veel keuze heb :3



Softcream | Snowrose | James | Oddeye | Blithesoul | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
[GEZOCHT] Verhaallijn *klik* 15xa6vn
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucretia
Member
[GEZOCHT] Verhaallijn *klik* DPKsfdL
321

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender:
Rank:
Lucretia
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] Verhaallijn *klik*   [GEZOCHT] Verhaallijn *klik* Icon_minitimevr 4 nov 2011 - 23:24

@ Snowrose
hmm daar heb je wel een punt xD

*Snowie hier*


[GEZOCHT] Verhaallijn *klik* Ow04y2a
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowrose
Member
[GEZOCHT] Verhaallijn *klik* DPKsfdL
Viktor
1075
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Manen
Gender:
Rank:
Snowrose
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] Verhaallijn *klik*   [GEZOCHT] Verhaallijn *klik* Icon_minitimevr 4 nov 2011 - 23:33

Oke hahaha, maar Snowcrystal en Snowrose kunnen altijd vriendinnen zijn. Als je wilt, kan je wel een rolletje bedenken voor Snowpaw in de verhaallijn, dan kan je dat naar me mailen en als ik het goed vind zal ik het ook naar Longtail mailen. Als Long het goed vind dan doe je dus ook ongeveer mee in de verhaallijn xD

Ik ga voor vandaag, morgen zal ik alle verdere reacties eventueel doornemen.



Softcream | Snowrose | James | Oddeye | Blithesoul | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
[GEZOCHT] Verhaallijn *klik* 15xa6vn
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayshade
StarClan
[GEZOCHT] Verhaallijn *klik* DPKsfdL
Lyan =3
157

CAT'S PROFILE
Age: I'm dead, all is good now, I think..
Gender:
Rank:
Jayshade
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] Verhaallijn *klik*   [GEZOCHT] Verhaallijn *klik* Icon_minitimeza 5 nov 2011 - 11:19

Ik vind het oke ;D
ik moet er nog wel bij melden dat Longtail er kapot van is dat zijn vraag onbeantwoord blijft en dat een reden is dat de Rouge even alles in de war komt schoppen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowrose
Member
[GEZOCHT] Verhaallijn *klik* DPKsfdL
Viktor
1075
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Manen
Gender:
Rank:
Snowrose
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] Verhaallijn *klik*   [GEZOCHT] Verhaallijn *klik* Icon_minitimeza 5 nov 2011 - 12:39

Oh oke, was even vergeten haha x'D



Softcream | Snowrose | James | Oddeye | Blithesoul | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
[GEZOCHT] Verhaallijn *klik* 15xa6vn
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowrose
Member
[GEZOCHT] Verhaallijn *klik* DPKsfdL
Viktor
1075
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Manen
Gender:
Rank:
Snowrose
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] Verhaallijn *klik*   [GEZOCHT] Verhaallijn *klik* Icon_minitimewo 9 nov 2011 - 17:03

Foxsong wordt de beste vriend van Snowrose, Foxsong mail je me even? ^^

Hier kan een slotje op Very Happy



Softcream | Snowrose | James | Oddeye | Blithesoul | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
[GEZOCHT] Verhaallijn *klik* 15xa6vn
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightrise
Member
[GEZOCHT] Verhaallijn *klik* DPKsfdL
157

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender:
Rank:
Nightrise
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] Verhaallijn *klik*   [GEZOCHT] Verhaallijn *klik* Icon_minitimewo 9 nov 2011 - 18:02

Ik moet nog iets zeggen voor het slot !!
maibe kan het zijn dat de kittens niet mismaakt zijn maar daar word nog over nagedacht, netuurlijk gebeuren er dan wel andere enge ding woehahaahaha



Thornpaw~Ravenpaw~Longtail~Nightrise~Wildkit

Lollys zijn giganties lekker ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowrose
Member
[GEZOCHT] Verhaallijn *klik* DPKsfdL
Viktor
1075
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Manen
Gender:
Rank:
Snowrose
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] Verhaallijn *klik*   [GEZOCHT] Verhaallijn *klik* Icon_minitimewo 9 nov 2011 - 19:07

Indeed, over de kittens komt later wel nog een nieuw topic want daar zijn we nog niet zo zeker over Surprised

Nouja, slotje? xD



Softcream | Snowrose | James | Oddeye | Blithesoul | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
[GEZOCHT] Verhaallijn *klik* 15xa6vn
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[GEZOCHT] Verhaallijn *klik*
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: