kittens FlashxRed



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 kittens FlashxRed

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Lucy
Member
kittens FlashxRed DPKsfdL
Gail
952

CAT'S PROFILE
Age: Arround 30 moons I guess..
Gender:
Rank:
Lucy
BerichtOnderwerp: kittens FlashxRed   kittens FlashxRed Icon_minitimezo 6 nov 2011 - 20:03

Redeye word binnenkort drachtig van twee kittens het zal een katertje en een poesje worden.
Redeye is nog niet drachtig maar binnenkort wel Razz


Naam;
Uiterlijk (keep it real Red is zwart met rode ogen en witte voetjes en Flash is zandbruin met fel groene ogen):
Geslacht:
Oefenpost:


- ABN
- Goede posts
- Be friendly and polite
- Actief

So who wants ^^


kittens FlashxRed Lucys

Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey.
Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
Deadstorm
Member
kittens FlashxRed DPKsfdL
Abigail
295

CAT'S PROFILE
Age: 30 maanden
Gender:
Rank:
Deadstorm
BerichtOnderwerp: Re: kittens FlashxRed   kittens FlashxRed Icon_minitimezo 6 nov 2011 - 20:45

Naam; Dayo
Uiterlijk: (keep it real Red is zwart met rode ogen en witte voetjes en Flash is zandbruin met fel groene ogen):helemaal onderaan
Geslacht:Poes
Oefenpost:

Dayo schrok wakker. Het was nog donker. Ze lag tegen zijn lieve moeder aan. Ze zag haar vader nergens. Moest hij niet slapen? Ze dacht er even aan om gewoon om te draaien en weer te gaan slapen, maar ze vroeg zich af waar haar vader was. De drang om te gaan kijken werd steeds groter. Ze stond op. Ze liep een stukje. Toen ze de schaduw van een kat zag stond ze stil. Ze rook de bekende geur van haar vader. Ze twijfelde even. Dit was zeker niet de bedoeling dat ze hier was. Zou ze naar haar vader gaan? Of kon ze beter terug gaan? Ze wist het niet heel goed. Ze wou terug gaan, maar het was te laat. 'Hey Dayo kom eens' Klonk de vriendelijke stem van haar vader. Ze liep er heen. Ze zag niks. Ze zag alleen haar vader. Het was zo donker dat ze niet eens wist waar ze nu was! 'WAT DOE JIJ HIER JIJ HOORT HIER NIET!' Snauwde haar vader boos. 'Ik weet het niet' Sprak ze, en rende weg. Wat gebeurde er? ze rende en haar vader zat, maar er gebeurde niks ze ging niet vooruit! Haar vader haalde uit en......
Dayo schreeuwde en schrok wakker. 'Dayo wat is er? het is nacht' Sprak haar moeder. 'MAMA!' Schreeuwde ze. Ze ging blij de kop van haar moeder likken. Ze keek opzij en zag haar vader. Ze nam een aanloopje en sprong boven op haar vader. Ze likte hem. 'Papa je bent er!' Sprak ze. Ze likte hem over nogmaals over zijn kop. 'Ik ben niet weg geweest' Sprak zijn vader slaperig. 'Kom' Sprak zijn moeder. Dayo sprong naar haar moeder, en ging weer bij haar liggen. Haar moeder likte over haar kop. Gelukkig was het maar een droom! Ze kon ook niet voorstellen dat haar vader haar aan zou vallen. Hij was zo lief! Zo viel ze in slaap tegen de warme buik van haar lieve moeder.

Spoiler:


kittens FlashxRed O89a87kittens FlashxRed Vmszew
╔╦╦
╠╬╬╬╣
╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY
╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!?
╚╩╩╩╝
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamheart
StarClan
kittens FlashxRed 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: kittens FlashxRed   kittens FlashxRed Icon_minitimezo 6 nov 2011 - 22:14

Je tweede plaatje is echt amazing o.o


I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Terug naar boven Ga naar beneden
Escada
Member
kittens FlashxRed DPKsfdL
290

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons, But who cares?
Gender:
Rank:
Escada
BerichtOnderwerp: Re: kittens FlashxRed   kittens FlashxRed Icon_minitimema 7 nov 2011 - 0:06

Naam; Danger
Uiterlijk (keep it real Red is zwart met rode ogen en witte voetjes en Flash is zandbruin met fel groene ogen): Zwart met groene ogen [Foto's zoek ik ooit wel)
Geslacht: kater
Oefenpost:
Met krachtige passen liep een zwarte kater door het bos. Zijn pootstappen waren niet hoorbaar, maar zijn pels was duidelijk zichtbaar tussen de groene bladeren. even zwiepte hij met zijn zwarte staart en bleef even staan. Toen hij zich omdraaide zag hij nog net de staart van een muisje verdwijnen in de bosjes. Onmiddelijk draaide hij zich om en sloop richting de plek waar het diertje verdwenen was. Zijn groene ogen tuurden door de bosjes terwijl hij nog altijd stilletjes voortbewoog. Even duwde hij zijn kop door de struiken door en snoof de lucht op. Het rook er duidelijk naar muis, en die zou van hem worden. Zachtjes zakte hij door zijn gespierde posten en verdween het bosje in. Zachtjes sloop hij op het diertje af en zette zich af. Zijn klauwen boorde hij in het grijze velletje van het diertje en boorde zijn tanden in zijn nek. Hij doodde moeiteloos het muisje en hief zijn kop trots op terwijl hij terug trippelde naar de woonplaats van zijn ouders.


kittens FlashxRed Escadag

Gast, My heaven is your hell! So be warned
Pb's naar Snowcrystal
Terug naar boven Ga naar beneden
Harepaw
Member
kittens FlashxRed DPKsfdL
36

CAT'S PROFILE
Age: 6 maanden
Gender:
Rank:
Harepaw
BerichtOnderwerp: Re: kittens FlashxRed   kittens FlashxRed Icon_minitimema 7 nov 2011 - 17:01

Naam: Sempre
Uiterlijk Zwart wit gevlekt,met rode of groene ogen(Moet ik nog even zien.)
Geslacht:Poes
Oefenpost: Het zwart/witte bolletje lag op gekruld tegen het warme en zachte lijf van zijn moeder aan, af en toe drukte kneedde ze met haar pootjes in de vacht terwijl ze gulzig dronk. De zoete melk ging met grote slokken haar bekje in, terwijl ze zoog. De ademhaling van haar moeder liet haar zachtjes mee bewegen en het kleintje voelde zich gelukkig nu. Haar andere familie deed bijna precies hetzelfde, behalve mama en papa. De kleine die nog niet veel wist, omdat ze nog blind en halfdoof was, zal later nog een hele wereld voor zich krijgen. Nu lag ze nog hier, later liep ze buiten rond, dan joeg ze en vocht ze. De kleine was in slaap gevallen, Sempre sliep nu rustig, nog steeds drukte ze haar pootjes tegen haar moeder aan en heel zachtjes spin ze. Ze had geen echte dromen, daarvoor had ze te weinig mee gemaakt, maar slapen was nu wel fijn. Ze was vlug moe en had het nodig, later zal dat minder worden...Het was stil, ook als je prima kon horen, was het stil. Wind ging zachtjes door de vachten heen en liet de blaadjes met zich mee gaan. De kleine merkte het nauwelijks, daarvoor sliep ze nu te diep. Een week oud was ze nu, nog een leven te gaan dus...

(Met oudere katten post ik wat beter, maar wou het nu even zo doen)
Terug naar boven Ga naar beneden
Deadstorm
Member
kittens FlashxRed DPKsfdL
Abigail
295

CAT'S PROFILE
Age: 30 maanden
Gender:
Rank:
Deadstorm
BerichtOnderwerp: Re: kittens FlashxRed   kittens FlashxRed Icon_minitimema 7 nov 2011 - 19:18

Dreamheart schreef:
Je tweede plaatje is echt amazing o.o

Ja de eerste en de tweede die vond ik het mooist


kittens FlashxRed O89a87kittens FlashxRed Vmszew
╔╦╦
╠╬╬╬╣
╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY
╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!?
╚╩╩╩╝
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
kittens FlashxRed FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: kittens FlashxRed   kittens FlashxRed Icon_minitimedi 8 nov 2011 - 16:54



kittens FlashxRed Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy
Member
kittens FlashxRed DPKsfdL
Gail
952

CAT'S PROFILE
Age: Arround 30 moons I guess..
Gender:
Rank:
Lucy
BerichtOnderwerp: Re: kittens FlashxRed   kittens FlashxRed Icon_minitimedi 8 nov 2011 - 17:52

link doet het niet en het zijn Rogue's he dus kan Fogkit niet


kittens FlashxRed Lucys

Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey.
Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
Laynoe
Member
kittens FlashxRed DPKsfdL
28

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 5 maanden
Gender:
Rank:
Laynoe
BerichtOnderwerp: Re: kittens FlashxRed   kittens FlashxRed Icon_minitimedi 8 nov 2011 - 18:29

Redeye wanneer zeg je wie het word??? (xxx Deadstorm)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy
Member
kittens FlashxRed DPKsfdL
Gail
952

CAT'S PROFILE
Age: Arround 30 moons I guess..
Gender:
Rank:
Lucy
BerichtOnderwerp: Re: kittens FlashxRed   kittens FlashxRed Icon_minitimedi 8 nov 2011 - 18:47

zodra k overlegd heb met Flashcoat


kittens FlashxRed Lucys

Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey.
Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
Icecrystal
Member
kittens FlashxRed DPKsfdL
Sophia (Friends call me Pia)
38

CAT'S PROFILE
Age: 21 manen
Gender:
Rank:
Icecrystal
BerichtOnderwerp: Re: kittens FlashxRed   kittens FlashxRed Icon_minitimedi 8 nov 2011 - 18:50

Hoi! Ik ben ook thunder. dat is nu al een kitten van redete. Graykit is ook nog een kitten van haar, er zijn meerdere maar die zijn een beetje inactieve. Dusse, maar wij zijn wel al 6 maanden oud. Jeeee! Ik krijg een zusje en broertje erbij! xx


kittens FlashxRed Avakb
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
kittens FlashxRed FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: kittens FlashxRed   kittens FlashxRed Icon_minitimedi 8 nov 2011 - 19:54

Dan wordt het gewoon Quantum (tweede keus) en het was een grijze kitten met rode ogen Smile


kittens FlashxRed Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy
Member
kittens FlashxRed DPKsfdL
Gail
952

CAT'S PROFILE
Age: Arround 30 moons I guess..
Gender:
Rank:
Lucy
BerichtOnderwerp: Re: kittens FlashxRed   kittens FlashxRed Icon_minitimedi 8 nov 2011 - 20:14

Ja,

okr ff op een rijtje:

Dark
Whiteshadow
Thunder
Graykit
Rainbowkit
zijn nu ongeveer 6 manen en mogen eigenlijk beslissen of ze bij hun ouders willen blijven

en Juul/Flashcoat maakt zometeen de kits bekend.


kittens FlashxRed Lucys

Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey.
Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunder
Member
kittens FlashxRed DPKsfdL
197

CAT'S PROFILE
Age: 2 zomers
Gender:
Rank:
Thunder
BerichtOnderwerp: Re: kittens FlashxRed   kittens FlashxRed Icon_minitimedi 8 nov 2011 - 20:20

Uhh redye, als je kiest om bij je ouders te blijven helang blijf je dan nog bij ze? En ik ben nog niet getraind, en graykit is nog niet klaar. Oja ik flashcoat en thunderheart hebben besloten dat thunderheart me gaat trainen. Aangezien die meer tijd heeft en flashcoat nog een beetje inactievie ist dus. Dat was het. En als je kiest om weg te gaan. mag je dan bijvoorbeeld nog wel bij yea i'm looking at you. Of teminste de plek waar jij en je nieuwe kits gaan schrijven langs komen? Hoor het graag!


kittens FlashxRed Thundersig

Lolly's zijn gigantisch lekker! Vooral aardbei, appel en sinaasappel! lol happy happy wink!


Laatst aangepast door Thunder op di 8 nov 2011 - 20:24; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy
Member
kittens FlashxRed DPKsfdL
Gail
952

CAT'S PROFILE
Age: Arround 30 moons I guess..
Gender:
Rank:
Lucy
BerichtOnderwerp: Re: kittens FlashxRed   kittens FlashxRed Icon_minitimedi 8 nov 2011 - 20:23

ik snap je vraag niet precies?


kittens FlashxRed Lucys

Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey.
Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunder
Member
kittens FlashxRed DPKsfdL
197

CAT'S PROFILE
Age: 2 zomers
Gender:
Rank:
Thunder
BerichtOnderwerp: Re: kittens FlashxRed   kittens FlashxRed Icon_minitimedi 8 nov 2011 - 20:25

Ik heb het veranderd lees het nog maar een keertje!


kittens FlashxRed Thundersig

Lolly's zijn gigantisch lekker! Vooral aardbei, appel en sinaasappel! lol happy happy wink!
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowerstorm
Member
kittens FlashxRed DPKsfdL
Viktor
79

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Flowerstorm
BerichtOnderwerp: Re: kittens FlashxRed   kittens FlashxRed Icon_minitimewo 9 nov 2011 - 9:48

aah poep wilde ook nog een kit spelen :3


kittens FlashxRed Flowerosg
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy
Member
kittens FlashxRed DPKsfdL
Gail
952

CAT'S PROFILE
Age: Arround 30 moons I guess..
Gender:
Rank:
Lucy
BerichtOnderwerp: Re: kittens FlashxRed   kittens FlashxRed Icon_minitimewo 9 nov 2011 - 10:06

Volgende keer beter...

>:3

wat nog lang niet is maar maybe met Dream en Crooked xD

en Juul is een poepneus dus ik zeg het maar

DE KITTENS ZIJN Dayo en Danger geworden!


kittens FlashxRed Lucys

Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey.
Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
Silentcry
StarClan
kittens FlashxRed DPKsfdL
TessaLyra
471
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✖ `i'll never pass 13 moons✖
Gender:
Rank:
Silentcry
BerichtOnderwerp: Re: kittens FlashxRed   kittens FlashxRed Icon_minitimewo 9 nov 2011 - 12:32

deamn, daar wil ik een gegarandeerde plek >3


Love and kindness lead my way
kittens FlashxRed 33fc9si
Terug naar boven Ga naar beneden
Laynoe
Member
kittens FlashxRed DPKsfdL
28

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 5 maanden
Gender:
Rank:
Laynoe
BerichtOnderwerp: Re: kittens FlashxRed   kittens FlashxRed Icon_minitimewo 9 nov 2011 - 17:01

YAY super leuk!!

welke ava wil je dat ik gebruik?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
kittens FlashxRed
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: