Never knew that I would be part of you



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Never knew that I would be part of you

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Frost
Member
Never knew that I would be part of you DPKsfdL
Sascha
148

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Frost
BerichtOnderwerp: Never knew that I would be part of you   Never knew that I would be part of you Icon_minitimezo 6 nov 2011 - 20:37

Frost sloop door het bos. Hij was opzoek naar prooi. Maakte niet uit wat voor prooi. Het had geregend. De modderige blaadjes bleven aan zijn net nog witte poten kleven. Maar daar lette hij niet op. Hij bleef even stilstaan. Hij snoof eens diep met zijn mond open om beter te kunnen ruiken. Hij rook het bos. Het natte gras, de bomen, aarde en prooi. Hij snoof nog eens. Het was een haas. Hij draaide zijn kop in de richting van waar de geur vandaan kwam. Hij sloop in de richting van de haas. Hij zorgde ervoor dat de wind zijn kant opwaaide zodat zijn prooi hem niet zou ruiken. De geur was zwak geweest dus de haas was niet zo dichtbij. Maar de geur was niet oud dus hij was er nog. Zachtjes sloop hij dichterbij. de bladeren onder zijn poten ritselden niet, daar zorgde hij ook voor. De haas was niet verweg meer, sterker nog, hij kon hem al zien! Hij likte evn zijn lippen af, denkend aan de smaak van verse prooi. Hij had al een tijdje geen verse prooi meer gegeten. Hij zakte door zijn poten, klaar voor de sprong. De haas had niks door. Hij sprong op de haas af en klemde hem tussen zijn poten. Zijn kaken vlogen naar de keel van de haas, om de slagader door te bijten en een einde aan zijn leven te maken. De haas stopte met ademen en hing slap tussen zijn kaken. Hij Proefde de heerlijke smaak van vers bloed. Hij at de haas op. en begon aan een wasbeurt. Opeens zag hij een gestalte. Hij sprong op en zei: "Hey, jij daar! Ik weet dat je daar bent dus kom tevoorschijn!"

Only Redeye.
Sorry, ben slecht in beginnen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamheart
StarClan
Never knew that I would be part of you 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: Never knew that I would be part of you   Never knew that I would be part of you Icon_minitimezo 6 nov 2011 - 20:50

Redeye struinde licht door de struiken. Waar naar op zoek wist ze eigenlijk niet. Vandaag had ze haar kitten een vrije dag gegeven. Toen ze op het moment stond van terug gaan rook ze een licht bekende geur. "Hey, jij daar! Ik weet dat je daar bent dus kom tevoorschijn!" Riep de bekende stem en Redeye sprong door de struiken en zag frost. Met een zucht ging ze zitten en liet haarstaart losjes over jaar voorpoten vallen. "En wat was je van plan geweest als ik gevaarlijk was, wat ik misschien ook wel ben. Jij weet het niet ik wel." Sprak ze grijnzend en gaapte even waardoor haar scherpe tanden zichtbaar waren. "Dus wat doe jij hier eigenlijk. Gejaagd zo te zien." Sprak ze duidend op de resten prooi. Ze glimlachte even en likte haar rechter voorpoot even af. "Sorry van onze eerste ontmoeting, ik had nou niet echt een al te beste bui." Verontschuldigde ze zich licht. "Dus? Waar kom jij vandaan?" Vroeg ze oprecht geintereseerd.

-srry verkeerde acc-


I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Terug naar boven Ga naar beneden
Frost
Member
Never knew that I would be part of you DPKsfdL
Sascha
148

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Frost
BerichtOnderwerp: Re: Never knew that I would be part of you   Never knew that I would be part of you Icon_minitimezo 6 nov 2011 - 21:03

Een zwarte poes sprong door de struiken, het was Redeye. Hij ontspande zich een beetje. Met een zucht ging ze zitten en liet haarstaart losjes over jaar voorpoten vallen. "En wat was je van plan geweest als ik gevaarlijk was, wat ik misschien ook wel ben. Jij weet het niet ik wel." Sprak ze grijnzend en gaapte even waardoor haar scherpe tanden zichtbaar waren. "Dus wat doe jij hier eigenlijk. Gejaagd zo te zien." Sprak ze duidend op de resten prooi. Ze glimlachte even en likte haar rechter voorpoot even af. "Sorry van onze eerste ontmoeting, ik had nou niet echt een al te beste bui." Verontschuldigde ze zich licht. "Dus? Waar kom jij vandaan?" Vroeg ze oprecht geintereseerd. "Waar ik vandaan kom? Nou gewoon, uit het bos. of bedoel je wie mijn familie is ofzo? Dat weet ik niet." Hij zuchtte. Hij had zich voledig ontspand en ging zitten. Hij krulde zijn langharige staart rond zijn poten. "Ik ook sorry trouwens van die eerste ontmoeting. Ik was ook niet zo aardig." Hij keek haar aan. "Waar kom jij vandaan? Ken jij je familie?" Hij was ook wel geintereseerd. Nieuwsgierig keek hij haar aan.

Volgens mij zat je op een verkeerd acc!


Never knew that I would be part of you Frostsiga
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy
Member
Never knew that I would be part of you DPKsfdL
Gail
952

CAT'S PROFILE
Age: Arround 30 moons I guess..
Gender:
Rank:
Lucy
BerichtOnderwerp: Re: Never knew that I would be part of you   Never knew that I would be part of you Icon_minitimedi 8 nov 2011 - 12:27

"Waar ik vandaan kom? Nou gewoon, uit het bos. of bedoel je wie mijn familie is ofzo? Dat weet ik niet." Hij zuchtte. Hij had zich voledig ontspand en ging zitten. Hij krulde zijn langharige staart rond zijn poten. "Ik ook sorry trouwens van die eerste ontmoeting. Ik was ook niet zo aardig." Hij keek haar aan. "Waar kom jij vandaan? Ken jij je familie?" Nieuwsgierig keek hij haar aan. Redeye zuchtte even. "Mijn moeder is geboren in Shadowclan, net als ik en mijn zusje Whiterose dus. Mijn vader.. Ik weet niet, ik ben opgevoed met het idee dat de kater die altijd bij mijn moeder was mijn vader was. Maar in de loop van de tijd ben ik er achter gekomen dat hij dat niet was. Ik trek binnenkort terug naar Shadowclan om de waarheid to horen. Want als mijn vader geen Shadowclankat was, kan hij nog leven.." Fluisterde ze zachtjes en zwiepte langzaam met haar staart. "En zou ik nog andere familie kunnen hebben." Slikte Redeye en staarde de kater aan.



Never knew that I would be part of you Lucys

Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey.
Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Never knew that I would be part of you
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: