A true nincompoop



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 A true nincompoop

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mallowleaf
Member
A true nincompoop Ohilw4Xz_o
Lianne
155
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Mallowleaf
BerichtOnderwerp: A true nincompoop   A true nincompoop Icon_minitimewo 3 apr 2019 - 16:12

Boos gekwetter echode tussen de bomen door. Mallowleaf opende één oog en tuurde lui omhoog naar een spreeuw die een aantal takken boven hem was geland, en hem nu pas in de gaten had gekregen. "Hmm?" Bromde hij vragend. De spreeuw stopte met kwetteren en keek hem met zijn boze kraaloogjes doordringend aan. Toen hij opnieuw begon te schreeuwen slaakte Mallowleaf een zucht. "Ja, ja ik ben al wakker." Hij rolde op zijn rug en sloeg zijn nagels in de tak. Hoog boven in de boom, genesteld op een dikke tak, was de zwart witte tom in slaap gesukkeld. De spreeuw moest zonder nadenken de boom in gevlogen zijn en hem hebben gezien. Waarom anders maakte hij zo'n verrekte kabaal. Om Mallowleaf zijn gedachtegang nogmaals te onderstrepen begon het beest nog eens te schreeuwen toen hij de kater zag bewegen. "Oké, oké, ik ga al..." En met die woorden kwam hij overeind en sprong hij vak tak naar tak naar beneden. Hij landde soepel op de grond en wierp één blik omhoog. De spreeuw hield zijn bek dicht en was weer terug gevallen op oordelend staren. De brede kater slaakte een zucht en onderdrukte zijn aandrang om te gapen. Nu moest hij ergens anders maar een dutje gaan doen, hij zou het niet eerlijk hebben gevonden om de spreeuw nog langer te teisteren. Wie weet kon hij naar de sunningrocks gaan! Hij bedacht zich dat, nu het zonnetje achter de wolken vandaan was gekomen, misschien enkele plekken niet langer bedekt waren met sneeuw! Opgewekt sprong hij aan en danste hij in de richting van de sunningrocks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cherrydawn
Member
A true nincompoop DPKsfdL
Freedje
103

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cherrydawn
BerichtOnderwerp: Re: A true nincompoop   A true nincompoop Icon_minitimeza 6 apr 2019 - 16:00

Cherrypaw draaide haar oren in haar nek toen ze het geschreeuw van de spreeuw hoorde. Zij en haar mentor waren aan het sparren nadat zowel zij als hij een prooi hadden weten te vangen. De sparsessie was echter bijna voorbij en ze wist dat haar mentor haar gewoon in het territorium rond ging laten dwalen zodra ze klaar waren. Ze was immers op een leeftijd gekomen dat ze best wel voor zichzelf kon zorgen, vond hij. Ze zag dat haar mentor in de richting van het geschreeuw keek en toen grinnikte. Hij schudde zijn kopje een tikkeltje afkeurend en draaide zich toen weer naar Cherrypaw toe. “Rustig maar, Cherrypaw,” zei hij op kalme toon. “Het was gewoon Mallowleaf die het nodig vond om in de boom te slapen.” Cherrypaw ontspande zich enigszins, maar had nu niet echt zin om de sparsessie nog verder te zetten. “Waarom ga je niet met hem mee en kijk je of je iets voor hem kan doen? Ik heb nog iets te doen.” Ze gaf een wat ontstellig knikje naar haar mentor en keek toe hoe hij snel weer terug in de richting van het kamp rende. Ze wist niet wat er aan de hand was, maar de laatste tijd leken de trainingen volgens hem veel te lang te duren. Hij nam zijn verantwoordelijkheden wel en dat soort dingen, maar Cherrypaw had niet echt het idee dat ze haar hart bij hem uit kon storten. Hij leek soms zo… afwezig. Met een zucht en een schouderophaal draaide ze zich weg van de scène en rende in de richting waar ze Mallowleaf had zien vertrekken. Ze betwijfelde of ze iets kon doen voor de warrior, maar ze had ook geen zin om nu alweer terug naar het kamp te gaan. En dus haalde ze de warrior in en glimlachte voorzichtig naar hem. “Sparkfur vroeg zich af of ik nog iets voor je kon doen,” zei ze op een timide toon tegen hem, haar blik richtend op de knappe, brede warrior. “We zijn net klaar met mijn training en hij moest nog ergens naartoe, dus ik heb niks te doen.” Wat klonk dat zielig, zeg. Ze klemde haar kaken gefrustreerd op elkaar. Soms wilde ze dat ze iets feller tegen anderen durfde te spreken, maar alleen het aanzicht al van de warrior maakte haar verlegen.


OOC: Sparkfur is haar mentor en een NPC
Terug naar boven Ga naar beneden
Mallowleaf
Member
A true nincompoop Ohilw4Xz_o
Lianne
155
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Mallowleaf
BerichtOnderwerp: Re: A true nincompoop   A true nincompoop Icon_minitimewo 10 apr 2019 - 18:23

Veel passen had de grote tom nog niet kunnen zetten voordat een jonger figuur zich bij hem voegde. Hij wierp een halve blik naar haar vanuit zijn ooghoek en herkende haar al meteen. Mallowleaf grinnikte bij het horen van haar statement. Het was niet gemeen of spottend bedoeld, eerder meelevend. "Ahhh, Cherrypaw!" Verzuchtte hij met een lome zwiep van zijn staart. "Sparkfur is me er toch eentje, hij moet natuurlijk ook wel weten dat ik niets voor je te doen heb." De meeste die hem kenden wisten dat hij berucht was om de vele dutjes die hij deed. Men maakte graag grappen erover dat hij te gemakzuchtig was en te veel sliep. Volgens Mallowleaf was dat helemaal niet zo. "Geeft niet. Ik was net op weg naar de sunningrocks om eens lekker te gaan zonnen. Wat zeg je er van? Heb je zin om samen met zo'n saaie vent als ik even lekker te gaan ontspannen?" Zei hij met een knipoog en een speelse duw tegen haar schouder. "Ik zal mijn best doen om niet alleen maar het slechte voorbeeld te geven. Toe, als je vragen hebt stel ze maar! Ik help je graag!" Stelde hij haar voor zodat Cherrypaw niet helemaal in het diepe werd gegooid.


A true nincompoop BBZwC2
Terug naar boven Ga naar beneden
Cherrydawn
Member
A true nincompoop DPKsfdL
Freedje
103

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cherrydawn
BerichtOnderwerp: Re: A true nincompoop   A true nincompoop Icon_minitimeza 13 apr 2019 - 17:03

Haar frustratie verdween als sneeuw voor de zon toen Mallowleaf zijn opmerking gaf en een kleine glimlach speelde om haar lippen terwijl ze naar hem luisterde. Sparkfur en zij hadden net vechttechnieken geoefend en dus al een redelijk belangrijk gedeelte van haar training gedaan, dus ze maakte zich er absoluut geen zorgen over dat Mallowleaf niks voor haar om de training verder te zetten. Plus, als ze heel eerlijk was, was ze ook wel een klein beetje moe van het constante opletten en proberen te verhinderen dat ze niet geraakt werd door de krachtige slagen van haar mentor. Het kwam dan nu ook wel als een aangename wending aan dat deze warrior op de Sunningrocks wilde gaan liggen in plaats van iets te gaan doen zoals jagen of iets dergelijks. “Dat klinkt als een geweldig voorstel,” verzuchtte ze, waarna ze met een klein grijnsje naar hem keek. Ze vond het wel grappig, de manier waarop hij haar uitnodigde om naar de Sunningrocks te gaan. Ze vond hem trouwens helemaal geen saaie vent. Het feit dat hij openstond voor al haar vragen, maakte het nog leuker om samen met hem te gaan zonnen. Sparkfur had nooit echt tijd voor haar vragen en begon altijd over iets anders als ze meer over één bepaald onderwerp wilde weten. Hij gaf haar enkel advies en wees haar op haar fouten, maar gaf haar zelden de gelegenheid om vragen te stellen. En als ze die al kon stellen, kreeg ze een afwezig antwoord. Maar zo was Sparkfur in het begin van hun training ook al wel een beetje geweest en na twee moons trainen met hem was ze er wel al aan gewend geraakt, maar dat nam niet weg dat ze het soms wel een aangename verandering vond als ze met iemand op pad kon gaan die wél graag haar vragen wilde beantwoorden. En Mallowleaf was ouder dan Sparkfur, wat wilde zeggen dat hij ook meer ervaring had en meer kennis. “Ik heb verhalen gehoord over Sunningrocks,” zei ze op een bedenkelijke toon tegen Mallowleaf. “De elders hebben me al eens gezegd dat de Sunningrocks een tijdje van RiverClan zijn geweest. Is dat echt waar?” Ze keek hem met grote ogen aan. Ze kon het zich nu zo moeilijk voorstellen dat haar Clan territorium zou kunnen verliezen aan een andere Clan met de sterke katten die zij hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mallowleaf
Member
A true nincompoop Ohilw4Xz_o
Lianne
155
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Mallowleaf
BerichtOnderwerp: Re: A true nincompoop   A true nincompoop Icon_minitimezo 14 apr 2019 - 13:21


De groene ogen van de gevlekte kater bewogen omhoog, naar de boomtoppen boven hun kruinen die een zacht straaltje zonlicht door lieten. Afwezig keek hij naar de glinsteringen, het puntje van zijn staart tikte ritmisch heen en weer op de maat van zijn pas. Zijn aandacht werd weer naar Cherrypaw gehaald toen de eerste vraag, van ongetwijfeld velen, gesteld werd. "Maar jazeker." Beaamde hij opgewekt. Het verhaal van de sunningrocks was een nog levende legende. Sinds het begin der tijden vochten de twee clans er al om. Het was nu al zo lang gaande dat hij absoluut geen flauw benul had wie er mee begonnen was. "Niet een tijdje, een hele lange tijd." Verbeterde hij haar. "En toen was hij weer van ons, en toen weer van hen, en toen weer van ons en zo gaat het altijd." Hij keek haar met een vrolijke grijns aan. "Net als de rivier die de riverclanners bezitten, is sunnignrocks onze rivier. De golven duwen de rocks naar hen toe, en dan trekt het zich weer naar ons toe. Ik ben bang dat het conflict nooit en te nimmer opgelost gaat worden." Ondanks dat het een serieus onderwerp was klonk de thunderclan warrior optimistisch. "Nu is het van ons maar vroeg of laat zullen ze het wel weer terug nemen. En na een passend tijdsbestek dan nemen wij het weer terug, en zo is het nu eenmaal." Zei hij feitelijk met een flauwe schouderophaal. Politiek en al die dingen daar had Mallowleaf weinig interesse in. Dingen waar je niets aan kon veranderen waren het niet waard om je hoofd over te breken.


A true nincompoop BBZwC2
Terug naar boven Ga naar beneden
Cherrydawn
Member
A true nincompoop DPKsfdL
Freedje
103

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cherrydawn
BerichtOnderwerp: Re: A true nincompoop   A true nincompoop Icon_minitimedi 16 apr 2019 - 10:49

Cherrypaw luisterde geïnteresseerd naar Mallowleaf toen deze begon met zijn uitleg. Het was bijna grappig te noemen hoe het stukje territorium steeds weer van de ene naar de andere Clan ging. “Dus het is eigenlijk seizoensgebonden, wilt u zeggen?” vroeg ze aan hem. Dat was immers wat ze uit het verhaal kon begrijpen. Ze dacht er nog even kort over na terwijl ze over een stronk sprong dat half in de weg lag. Het zou een beetje dom overkomen als ze op haar bek zou gaan. Dat zou ze bij Sparkfur al ergerlijk vinden, maar bij een oudere warrior al helemaal. Ze wilde het liefste zo goed mogelijk haar best doen en zo weinig fouten maken en vallen over een stronk stond nu niet bepaald op haar lijstje van de dingen die ze vandaag gedaan wilde hebben. Na een korte stilte vervolgde ze: “Sparkfur zegt tegen mij dat als we ooit om ons territorium zouden moeten vechten dat ik als een warrior van TigerClan mijn territorium moet verdedigen.” Ze trok kort met haar oortjes. “Ik weet alleen niet of het bloedvergieten echt nodig is als het stukje territorium echt steeds van de ene naar de andere Clan gaat. Het lijkt mij een beetje onnozel om te gaan vechten voor iets wat binnen een paar moons toch weer uit klauwen wordt genomen.” Ze grinnikte. “Hoewel ik de warme stenen wel zou missen, als ik dan toch heel eerlijk moet zijn.” Daarna dacht ze na over de ligging van Sunningrocks en keek ze Mallowleaf bedenkelijk aan. “Toch zou ik denken dat Sunningrocks eerder tot ons toebehoort omdat er zich nog een rivier tussen Sunningrocks en het RiverClanterritorium bevindt. Ze kunnen ook aan de kade droog worden, daar hebben ze de rotsen niet per se voor nodig.” Met een lachje keek ze Mallowleaf aan, afwachtend wat hij ging zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mallowleaf
Member
A true nincompoop Ohilw4Xz_o
Lianne
155
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Mallowleaf
BerichtOnderwerp: Re: A true nincompoop   A true nincompoop Icon_minitimedi 16 apr 2019 - 16:07


Een licht bedenkelijke blik trok er over zijn gelaat heen, maar hij ontspande alweer gauw. Al die praat over TigerClan was een heleboel nonsense. De jonge apprentice had een duidelijk eigen mening er over echter, dus hij vertrouwde erop dat als er ooit iets gebeuren zou ze niet blind naar haar mentor zou luisteren. Sparkfur was een moraalridder en een druktemaker. Hij zou wat vaker dutjes moeten doen dan praat moeten verspreiden over katten die bloed vergoten. "Ach, Cherrypaw.." Verzuchtte hij. "Er is nu eenmaal ruzie. Geen enkele hoeveelheid goeds en beloftes gaat daar ooit wat aan veranderen. Zo lang wij als gescheiden clans bestaan zal men altijd hebzuchtig blijven en ruzie maken om stomme dingen die er over honderd jaar niet meer toe doen." Hij schudde zijn kop daarbij maar droeg nog steeds een flauwe glimlach op zijn snoet. "Leef met de dag. Geniet van wat je hebt. Morgen kan alles zo maar anders zijn, en voor je het weet zie je dat je nooit hebt genoten van je huidige leven." Zei Mallowleaf met een flauwe glimlach, terug denkende aan die warme zomer toen zijn familie nog intact was geweest. "Waarom denk jij na over al die dingen? Moet jij niet bezig zijn met-" Hij dacht na. Ja, waar waren jonge apprentices mee bezig op die leeftijd? "Tom-cat's?" Het kwam er heel radeloos uit en hij schonk haar dus ook een intens hopeloze blik, waarna hij weer in de lach schoot. Dit was nou niet echt zijn forte.  


A true nincompoop BBZwC2
Terug naar boven Ga naar beneden
Cherrydawn
Member
A true nincompoop DPKsfdL
Freedje
103

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cherrydawn
BerichtOnderwerp: Re: A true nincompoop   A true nincompoop Icon_minitimema 22 apr 2019 - 18:09

“Maar honderd jaar is nog een lange tijd,” sprak ze met een plagerige ondertoon in haar stem toen hij zijn mening gaf, maar ze kon hem eerlijk gezegd niets anders dan gelijk geven. Zij vond het ook maar onzin dat ze te veel tijd verspilden met nadenken over welke stukje territorium bij wie hoorde. Ze was er echter wel zeker van dat als een kat van een andere Clan ooit ongevraagd haar border binnen probeerde te dringen dat ze dan wel tot vechten over zou gaan. Normaal gezien was ze er niet echt fan van, maar ze kon het wel goed. Sparkfur had haar een paar moeilijke technieken geleerd die er vast en zeker voor zouden zorgen dat ze haar vijand in de war kon brengen. Tot die tijd zou ze echter een onbezorgde houding hebben, zoals Mallowleaf deed. De grote warrior leek er duidelijk niet mee bezig te zijn welk stukje territoria hij wanneer moest verdedigen. Cherrypaw vermoedde dat hij iemand was die alles liever op het moment aan liet komen en dan wel zou beslissen hoe hij zou reageren. Ze wiebelde wat onbeholpen met haar oortjes toen hij aan haar vroeg ze niet met toms bezig moest zijn. “Eh…” Ze haalde haar schouders op. “Ik ben er nog niet echt mee bezig.” Hoewel ze wel al meer op begon te letten op het uiterlijk van de toms om haar heen was ze nog niet echt bezig met het uitzoeken van een toekomstige partner. Daar had ze met de trainingen van Sparkfur erbij ook echt geen tijd voor, als ze eerlijk was. “Er lopen er wel knappe rond, maar het is nu niet dat ik zou zeggen dat ik ze gelijk als partner wil hebben.” Ze lachte een tikkeltje ongemakkelijk en wiebelde vervolgens met haar oortjes in zijn richting. “En u dan?” vroeg ze aan hem, proberend om het ongemakkelijke onderwerp naar hem te verschuiven. “Heeft u nog geen mooie she-cat op het oog?” Ze had geen idee of hij in het verleden al een partner had gehad of zelfs kittens, maar ze nam aan dat ze dat antwoord nu wel ging horen. En ze zou liegen als ze zou zeggen dat het haar niet interesseerde wat hij nu als volgende ging antwoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mallowleaf
Member
A true nincompoop Ohilw4Xz_o
Lianne
155
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Mallowleaf
BerichtOnderwerp: Re: A true nincompoop   A true nincompoop Icon_minitimedi 23 apr 2019 - 11:28


Cherrypaw vond de vraag net zo ongemakkelijk als Mallowleaf. Hij moest even grinniken bij haar antwoord. Natuurlijk, op die leeftijd zocht je naar de ware. Naar die ene tom, of die ene molly waarmee je de rest van je leven kon delen. Wat had hij daar ook naar verlangd. Het maakte hem een beetje nostalgisch terwijl hij terug dacht aan toen hij een leerling was geweest. “Je bent nog jong, ik heb er vertrouwen in dat de gelukkige kater vroeg of laat wel komen gaat.” Hij schraapte daarna zijn keel. Het gesprek ging nu over op hem, wat een stuk prettiger aanvoelde. Dat gepraat over tom’s en zo, nee dat was niet zijn ding. Als hij ooit een mate kreeg mocht zij dat praatje wel houden met de kits. Mallowleaf zijn ogen fonkelde een beetje toen hij Cherrypaw aanhoorde. “O zeker.” Hij wierp haar een speelse grijns toe. “Ze heeft een zachte stem, en ogen zo zoet en helder als honing.” Hij kreeg een onnozele brok in zijn keel. “Wat jammer nou dat ze zo’n kerel als ik totaal niet ziet staan.” Ondanks dat het een trieste situatie was, glimlachte hij wel. “Kijk, ik zie de Sunningrocks.” De bomen begonnen verder uit elkaar te lopen, en toen de zon tevoorschijn kwam glommen de heldere stenen fel. Zo te zien waren er een paar plekjes waar de sneeuw al weg gedooid was. Uitstekend dus om op te zonnen. “Wat een geluk, Cherrypaw. Ik zie al twee plekken waar onze naam op staan.” Snorde hij en hij gaf haar een speelse tik tegen haar schouder. “Heeft Scarfur je al geleerd hard te rennen?” Hij wierp haar nog één blik toe voordat hij weg schoot en haar in het stof achter liet. Wat nou oud? Hij voelde zich soms nog net zo jong als een kitten!


A true nincompoop BBZwC2
Terug naar boven Ga naar beneden
Cherrydawn
Member
A true nincompoop DPKsfdL
Freedje
103

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cherrydawn
BerichtOnderwerp: Re: A true nincompoop   A true nincompoop Icon_minitimewo 1 mei 2019 - 16:00

Cherrypaw grinnikte toen hij zijn woorden sprak en het vervolgens een tikkeltje ongemakkelijk leek te vinden dat zij het gesprek zo snel naar hem schoof, maar het antwoord kwam gewilliger dan Cherrypaw gedacht had. Ze trok wat verward met zijn oortjes bij zijn omschrijving en even dacht ze dat hij een grapje maakte, maar toen zag ze de blik in zijn ogen en was ze toch wel een beetje nieuwsgierig naar over wie hij het had. Een zachte stem en ogen zo zoet als honing… Wacht eens even. Honing had een amberkleurige kleur, niet? Even drong er zich een ongemakkelijk gevoel aan haar op en slikte ze. Hij zou hààr toch niet bedoelen? Maar nee, dat klonk echt belachelijk. Ze hadden zo nu en dan hun begroetingen wel eens gedaan, maar ze hadden nooit gesprekken gedaan waarbij ze echt een diepe band konden ontwikkelen. Tot voor kort wist ze niet eens wat voor soort karakter hij had gehad, maar ze moest zeggen dat het haar tot nu toe wel meeviel. “Haar verlies,” wist ze nog uit te brengen voordat hij over een ander onderwerp begon en er vervolgens vandoor racete. Cherrypaw grinnikte even, maar zette vervolgens de achtervolging in. Natuurlijk was Mallowleaf veel sneller dan haar omdat hij groter was en waarschijnlijk ook meer uithoudingsvermogen had, maar zijn staart raakte haar neus bijna als ze echt haar best deed en dus zou ze een mooie tweede plaats winnen. Cherrypaw liet Mallowleaf als eerste zijn plaats uitkiezen voordat ze naast hem ging liggen. Het was nog niet echt zonnig te noemen, maar het was nu ook niet bepaald onaangenaam en Cherrypaw sloot haar ogen genietend toen ze een paar zachte zonnestralen op haar pels voelde. “Sparkfur leert me de laatste tijd niet veel meer,” bracht ze er opeens uit. Ze merkte zelf hoe verdrietig haar stem klonk en heel even schraapte ze haar keel. “Hij is vaak afgeleid. Ik denk dat het komt omdat ik al veel onderdelen van de training die ik moet kennen goed doorheb.” En ze wist dat het nog iets anders was, maar ze wist niet of ze het kon maken om haar mentors activiteiten zo bloot te leggen tegenover een warrior die erbuiten stond. Het voelde onrespectvol aan, op de één of andere manier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mallowleaf
Member
A true nincompoop Ohilw4Xz_o
Lianne
155
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Mallowleaf
BerichtOnderwerp: Re: A true nincompoop   A true nincompoop Icon_minitimevr 3 mei 2019 - 14:58

De afstand tussen de sunningrocks en de twee katten was al snel overbrugt, zonnestralen gleden tussen de wolken door en verwarmde zacht de vacht van de gevlekte kater. Mallowleaf kwam tot stilstand en genoot voor een tel van de warmte op zijn gezicht voor hij een plek uit zocht die niet besneeuwd was. Hij rekte zich uit en plofte op zijn zij neer. “Ahh. Wat een leven.” Zuchtte hij alsof hij al vermoeid was door die minuut inspanning van net. Hij kon bijna vergeten dat hij nog niet zo lang geleden had liggen slapen op een hoge boomtak. Hij volgde Cherrypaw haar voorbeeld en deed zijn ogen ook dicht. “Sparkfur leert me de laatste tijd niet veel meer,” Mallowleaf tilde één ooglid een centimeter omhoog bij het horen van haar verdrietige toon. “Heus?” Bromde hij met een nadenkende frons op zijn voorhoofd. Cherrypaw moest al wat ouder zijn. Hij was slecht met die leeftijden maar dat zou wel kunnen kloppen. Echter was je nooit helemaal uitgeleerd en zou zelfs een wat oudere apprentice zoals Cherrypaw het een en ander nog kunnen opsteken op haar leeftijd. “Sparkfur is een mousebrain.” Besloot hij, een uitdrukking die hij vast nog wel vaker ging gebruiken. Hij dacht even na terwijl hij een stilte liet vallen. “Je bent al een tijdje een leerling. Zo te horen kan je het dus al aardig, daar mag je trots op zijn.” Zei hij met een flauwe glimlach en Mallowleaf deed zijn ene oog weer dicht. “Wil je dat ik met hem praat?” Besloot hij toen toch maar te vragen. Mallowleaf was het soort kat die tegen een zwangere queen zei dat ze er goed uit zag, ondanks haar dikke buik. Misschien waren zulke dingen nou niet echt zijn sterkste punt. Maar hij zag dat Cherrypaw er overduidelijk mee zat. Helemaal geen hulp aanbieden kon hij niet over zijn hart verkrijgen.


A true nincompoop BBZwC2
Terug naar boven Ga naar beneden
Cherrydawn
Member
A true nincompoop DPKsfdL
Freedje
103

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cherrydawn
BerichtOnderwerp: Re: A true nincompoop   A true nincompoop Icon_minitimewo 8 mei 2019 - 19:56

Aan de ene kant voelde het een beetje als verraad aan om op die manier over haar mentor te praten, maar aan de andere kant voelde het ook wel goed aan dat ze direct serieus genomen werd door de warrior. Ze had het idee dat hij wel iemand was die actie kon ondernemen als hij dat nodig vond, al leek dat voor haar nog iets te drastisch te zijn. Sparkfur had namelijk tot nu toe altijd actief meegedaan aan hun lessen, maar de laatste tijd was dat steeds minder en minder geworden. En aangezien Cherrypaw zich in de buurt waande van een final assesment wilde ze toch wel dat ze zo goed mogelijk getraind werd door Sparkfur voordat haar laatste opdracht door zou gaan en ze uiteindelijk haar warrior naam zou krijgen. Ze wist niet goed wat ze moest zeggen toen Mallowleaf haar mentor uitschold en bewoog daarom dus enkel met haar oortje. Mallowleaf was ouder dan Sparkfur en had natuurlijk meer ervaring, dus misschien was zijn reactie wel terecht. Misschien betekende dat ook wel dat Cherrypaw’s training inderdaad verwaarloosd werd. Die gedachte maakte haar wel zenuwachtig, als ze eerlijk was. Ze voelde haar vacht warm worden toen hij haar vervolgens complimenteerde en met een snel knikje bedankte ze hem, maar haar glimlach en het warme gevoel gleed weer weg toen hij zijn voorstel deed. “Ik weet het niet…” Haar stem dwaalde af en ze keek naar opzij met haar amberkleurige ogen. “Dadelijk wordt hij misschien wel boos.” Haar mentor was zeker geen agressieveling, maar de laatste tijd was hij wel sneller geïrriteerd als ze iets fout deed. “Hij is behoorlijk ambitieus en ik denk niet dat hij het leuk zou vinden als hij op zijn vingers getikt wordt wat zijn lesgeven betreft.” Ze slikte. “Aan de andere kant zou het jammer zijn als de training nu aan de kant geschoven wordt, net nu ik me klaar moet maken voor mijn final assesment. Ik wil niet naar Thornstar overkomen alsof ik het niet goed doe.” Ze keek neer op haar poten, haar oortjes zakkend in haar nek. Ze had geen idee wat ze moest doen, welke beslissing ze moest maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
A true nincompoop
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sunningrocks-
Ga naar: