Who are you? a friend or a enemy.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Who are you? a friend or a enemy.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Thunder
Member
Who are you? a friend or a enemy. DPKsfdL
197

CAT'S PROFILE
Age: 2 zomers
Gender:
Rank:
Thunder
BerichtOnderwerp: Who are you? a friend or a enemy.   Who are you? a friend or a enemy. Icon_minitimedi 8 nov 2011 - 20:03

(Enemy betekndt vijand!)

Thunder had besloten om op zoek te gaan naar en vriend. Ze kenden tot nu toe eigelijk alleen graykit en haar ouders en anderen broertjes en zusjes echt goed. En bovendien, dat was familie. Thunder liep het bos in en begon honger te krijgen. Dom ik had net moeten eten. Ze rook eens goed of ze het meertje nog rook. En, ja hoor. Ze liep die richting in en raaktte de geur kwijt. He? Hoe kan dat nou weer, de geur kan niet zomaar verdwijnen? (thunder heeft nog geen idee van hoe het werkt met de wind.) Ze gokte maar en bleef doorlopen. Ah, daar is het. Ze renden erheen en ging ervoor zitten, wachtend op een vis. Uiteindelijk had ze er een gezien en wachtte af. Ze wachtte en, haaldde uit. Raaktte en goeide de vis op de kant. Ze beet zijn kop eraf en at hem op. Ze werd steeds beter in jagen. Thunder was best bang om te verdwalen maar kenden de geuren van redeye en flashcoat wel. En ook van haar zusjes en broertjes. Ze kenden bovedien een groot deel van het gebied al, nouja. Het is wat je groot noemt. Thunderkit renden door het bos steeds dieper en dieper. Ze ontweek de bomen, en kwam op een open plek uit. hey deze plek herinnderde ze zich vaagf. Ze wou hier gaan overnachten, dus vesloot mos te gaan halen om een bedje te maken. Ze wou wel een zacht plekje hebben. Opeens hoordde ze geritsel. 'Hallo? Wie is daar; Thunder wachtte af.


Who are you? a friend or a enemy. Thundersig

Lolly's zijn gigantisch lekker! Vooral aardbei, appel en sinaasappel! lol happy happy wink!
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderheart
Member
Who are you? a friend or a enemy. DPKsfdL
155

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? a friend or a enemy.   Who are you? a friend or a enemy. Icon_minitimewo 9 nov 2011 - 16:39

Thunderheart liep door het bos. Als Rogue leefde je meestal alleen. Tenzij je een partner ofzo had natuurlijk. Hij bleef even staan. Hij zag een grote boom en daar klom hij in. Hij klauwde in de ruwe bast en klom zo bliksemsnel de boom in. Hij ging op een tak staan. En keek om zich heen. Hij keek omhoog. Als ik nu hoger klim kan ik verder kijken. Dacht hij. Hij stak zijn klauwen in de stam en trojk zich omhoog, naar de volgende tak. Net zolang tot hij in de top zat. Hij keek om zich heen. Zijn blik bleef op een meer rusten. Daar zou hij hgaan. Hij sprong uit de boom en begon erheen te lopen. Hij liep op een rustig tempo, hij had toch geen haast. Uiteindelijhk ging het hem te langzaam en begon hij te rennen. Uiteindelijk kwam hij bij het meertje aan. Hij zag een kit liggen met een vis. 'Hallo? Wie is daar?' Het was Thunder! Hij stapte uuit de bosjes tevoorschijn. Hij glimlachte. "Hey, Thunder! Ik ben je oom, Thunderheart!" Hij ging naast haar zitten.


Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind Who are you? a friend or a enemy. Rainbowdashx

Who are you? a friend or a enemy. 002

Andere signature:
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunder
Member
Who are you? a friend or a enemy. DPKsfdL
197

CAT'S PROFILE
Age: 2 zomers
Gender:
Rank:
Thunder
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? a friend or a enemy.   Who are you? a friend or a enemy. Icon_minitimewo 9 nov 2011 - 18:48

Thunderheart! Thunder kroop dicht tegen hem aan. Ze voeldde zijn dikke vacht in haar gezicht kriebelen, thunder vond het fijn dat hij er was. Het werd al donker en eigelijk wou ze niet alleen zijn. ´Gelukkig ben jij er, ik wou een anderen kat vinden. En ik ga er al vaak alleen opuit. En ik denk dat we binnenkort moeten kiezen of we blijven of niet. Ik heb geen idee wat ik moet doen! Blijven of gaan. Ik hou van ze, maar ik word ook groot. Oja en ik ben nog niet eens getraind. Flashcoat zou het doen, maar blijkbaar heeft die het druk. Meschien, kan jij me trainen? Als flashcoat dat goed vind. Endan zie ik je ook wat vaker!' Thunder liet zich helemaal gaan, ze wou zo graag getraind worden. En als thunderheart dat wou. Dat zou echt te gek zijn! Thunder wou laten zien wat ze al kon dus klom ze de boom in hellemaal tot boven. 'kom ook!' Thunder keek of thunderheart kwam.....

(Sorry moet weg)


Who are you? a friend or a enemy. Thundersig

Lolly's zijn gigantisch lekker! Vooral aardbei, appel en sinaasappel! lol happy happy wink!
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderheart
Member
Who are you? a friend or a enemy. DPKsfdL
155

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? a friend or a enemy.   Who are you? a friend or a enemy. Icon_minitimedo 10 nov 2011 - 15:33

Thunder kroop dicht tegen hem aan met haar gezicht in zijn vacht. Het begon al een beetje donker te worden. ´Gelukkig ben jij er, ik wou een anderen kat vinden. En ik ga er al vaak alleen opuit. En ik denk dat we binnenkort moeten kiezen of we blijven of niet. Ik heb geen idee wat ik moet doen! Blijven of gaan. Ik hou van ze, maar ik word ook groot. Oja en ik ben nog niet eens getraind. Flashcoat zou het doen, maar blijkbaar heeft die het druk. Meschien, kan jij me trainen? Als flashcoat dat goed vind. Endan zie ik je ook wat vaker!' Thunder liet zich helemaal gaan. Waarscijnlijk wou zijn nichtje hem laten zien dat ze al wel wat kon want ze klom in een boom. 'kom ook!' Riep ze vanuit een tak. Ze keek of hij kwam. Hij stond op en klom bliksemsnel in de boom. Hij ging naast Thunder op een tak zitten. "Misschien kan ik je inderdaad trainen" Zei hij en hij keek Thunder aan. "Het is inderdaad zo dat we elkaar wat vaker moeten zien!"


Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind Who are you? a friend or a enemy. Rainbowdashx

Who are you? a friend or a enemy. 002

Andere signature:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Who are you? a friend or a enemy.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: