Remember those times?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Remember those times?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lucy
Member
Remember those times? DPKsfdL
Gail
952

CAT'S PROFILE
Age: Arround 30 moons I guess..
Gender:
Rank:
Lucy
BerichtOnderwerp: Remember those times?   Remember those times? Icon_minitimedi 8 nov 2011 - 21:29

Na een vermoeide dag van Graykit trainen en een snel bezoekje aan Frost die haar broer bleek te zijn en met hem een kleine hopeloze zoektocht naar hun vader was Redeye vermoeid aangekomen bij de holle boom die centraal stond in hun kleine stukje territorium. Met een zuchtje liet ze zich zakken en begon te knagen aan de kleine muis die ze even daarvoor had gevangen. In de schaduwen van de ingang naar het binneste van de boom zag Redeye haar 5 kits die elkaars vachtjes verzorgde voor ze zouden gaan slapen. Binnenkort zouden misschien een paar van hen wegtrekken, ze kwamen gevaarlijk dicht bij de leeftijd om zelf de wijde en gevaarlijke wereld in te trekken. Langzaam slikte de zwarte poes het laatste deel van haar prooi door en rekte zich even uit. Daarna klauterde ze naar een tak die naast de afgebroken tak hing waar het allemaal ooit was begonnen. Alweer zoveel manen geleden had ze daar haar liefde gevonden. Nu was hij de tak een sterke storm van de boom getrokken. Even zuchtte Redeye en begon maar een uitgebreide schoonmaakbeurt tot Flashciat terug zou komen. Haar Flashcoat. Terwijl haar ruwe tong over de iets dikker wordende zwarte vacht gleed ontspande Redeye langzaam. En stil verlangen kwam bij haar naar binnen en leek haar te omarmen. Het zwijgende verlangen van opnieuw moeder worden...

(Only Flashcoat)


Remember those times? Lucys

Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey.
Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
Flashcoat
Member
Remember those times? DPKsfdL
75

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Flashcoat
BerichtOnderwerp: Re: Remember those times?   Remember those times? Icon_minitimema 14 nov 2011 - 17:07

Met grote passen kawm de kater terug van de jacht. hij had opzig een goede vangst gemaakt. Een haas, een mus, een waterrat, en niet zo een kleintje ook. En een vink. Meet een bek vol prooi keerde hij terug naar het territorium van hem, Redeye, en zijn kits. ZIjn kits waren al in training. Maar omdat Flashcoat het druk had, had hij Graykit zijn training overgelaten aan zijn broer Thunderheart. Thunderheart woonde sinds kort bij hem en zijn familie. Het was er gezzelig. Stiekem hoopte Flashcoat ooit nog eens vader te worden. En dan moeten het net zulke mooie kittens zijn als nu. Of mooier! Nee, dat on al niet meer. Zijn kittens waren het mooist van allemaal! Eenmaal aangekomen bij de eik zag hij Redeye. Hij schraapte wat mos bij elkaar en legde die hoop tegen de boom aan. Hij liet de prooi erop neer ploffen en liep naar Redeye toe. "Dag Redeye, wat doe jij hier zo alleen? Zulke mooie dames horen niet alleen te zijn!" Miauwde hij zo charmant mogelijk en hij gaf haar een ferme lik over haar voorhoofd. "Ik heb wat prooi voor iedereen gevangen. Maar ik moest je nog iets vragen. Vind je het erg als mijn broer Thunderheart bij ons komt intrekken? Hij neemt nu de training van Thunder op zich."
Miauwde hij en gaf haar opnieuw een paar liefdevolle likken.

-beetje flut maar kan er mee door :3-


Remember those times? Showimageqd

lollypop!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy
Member
Remember those times? DPKsfdL
Gail
952

CAT'S PROFILE
Age: Arround 30 moons I guess..
Gender:
Rank:
Lucy
BerichtOnderwerp: Re: Remember those times?   Remember those times? Icon_minitimema 14 nov 2011 - 20:44

Eenmaal aangekomen bij de eik zag hij Redeye. Hij schraapte wat mos bij elkaar en legde die hoop tegen de boom aan. Hij liet de prooi erop neer ploffen en liep naar Redeye toe. "Dag Redeye, wat doe jij hier zo alleen? Zulke mooie dames horen niet alleen te zijn!" Miauwde hij zo charmant mogelijk en hij gaf haar een ferme lik over haar voorhoofd. "Ik heb wat prooi voor iedereen gevangen. Maar ik moest je nog iets vragen. Vind je het erg als mijn broer Thunderheart bij ons komt intrekken? Hij neemt nu de training van Thunder op zich." Redeye glimlachte even terwijl Flashcoat haar een paar liefdevolle likken over haar kop gaf. "NatuurlIjk mag hij bij ons komen wonen" Glimlachte Redeye en likte Flashcoat even teder. Gezellig zou dat worden.. Aan haar broer hoefde ze het natuurlIjk niet te vragen Frost was een bloodclankqt die zou nooit willen leven zoals Redeye deed. Even suchtte ze en keek haar partner aan. "Onze kittens groeien zo snel. Herriner je je nog hoe schattig ze waren zo klein.." Redeye glimpachre bij de herrinering en gaf Flashcoat een likje. "Bleven ze maar altijd so klein." Murmelde Redeye zachtjes en zuchtte even.


Remember those times? Lucys

Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey.
Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
Flashcoat
Member
Remember those times? DPKsfdL
75

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Flashcoat
BerichtOnderwerp: Re: Remember those times?   Remember those times? Icon_minitimedi 15 nov 2011 - 14:29

"NatuurlIjk mag hij bij ons komen wonen" Glimlachte Redeye en likte Flashcoat even teder. De rode kater spnde. Nu had zijn broer ook een goed onderkomen. Het allerliefste wat hij wou was zijn gezin en zijn broer gelukkig maken. "Onze kittens groeien zo snel. Herriner je je nog hoe schattig ze waren zo klein.." Flashcoat glimlachte bij de gedachtte. De eerste waren Dark en Whiteshadow. Hij had zijn twee kits en Redeye die nacht naar boven gedragen en hij had met Whiteshadow tussen zijn poten geslapen. Dat was één van de mooiste momenten in zijn hele leven. Flashcoat ging tegen Redeye aan liggen en rolde op zijn rug. "Ja, dat weet ik nog maar al te goed. Nu zijn het van die kleine donderstenen. Ze groeien als kool." Hij rolde om en ging weer tegenover haar zitten. Hij legde zijn poot op die van Redeye. Hij raakte haar neus aan. ''Ik zal het mezelf nooit vergeven als er iets met ze zal gebeuren. En al helemaal niet als het iets met jouw gebeurt. Zoals dat met mijn moeder is gebeurt." Hij likte haar over haar snuit. "Bleven ze maar altijd zo klein." Miauwde Redeye hem toe. Flashcoat knikte. "Dat is de droom van elke vader en moeder." Zei hij terwijl hij haar nog een kopje gaf.


Remember those times? Showimageqd

lollypop!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucy
Member
Remember those times? DPKsfdL
Gail
952

CAT'S PROFILE
Age: Arround 30 moons I guess..
Gender:
Rank:
Lucy
BerichtOnderwerp: Re: Remember those times?   Remember those times? Icon_minitimedi 15 nov 2011 - 15:06

Flashcoat ging tegen Redeye aan liggen en rolde op zijn rug. "Ja, dat weet ik nog maar al te goed. Nu zijn het van die kleine donderstenen. Ze groeien als kool." Hij rolde om en ging weer tegenover haar zitten. Hij legde zijn poot op die van Redeye. Hij raakte haar neus aan. ''Ik zal het mezelf nooit vergeven als er iets met ze zal gebeuren. En al helemaal niet als het iets met jouw gebeurt. Zoals dat met mijn moeder is gebeurt." Hij likte haar over haar snuit. "Bleven ze maar altijd zo klein." Miauwde Redeye hem toe. Flashcoat knikte. "Dat is de droom van elke vader en moeder." Zei hij terwijl hij haar nog een kopje gaf. Redeye likte hem zacht terug en duwde haar kop tegen zijn vacht. "Zolang jij bij mij bent zal er nooit iets gebeuren.. De wereld is te mooi met jou aan mijn zijde om bang te zijn of verdriet te hebben." Fluisterde ze zachtjes en glimlachte even. "Flashcoat, ik hou van je, je bent het mooiste wat er in mijn donkere leven vol vragen en verdriet gebeurd is. Blijf voor altijd bij me.." Fluisterde Redeye glimlachend en keek even naar haar witte voorpootjes. "Voor altijd.." Fluisterde ze opnieuw. De herrineringen aan de eerste avond met hem schoten weer door haar hoofd. Zo perfect als ze geweest waren. Zo kon het weer worden. Ze duwde zichzelf licht tegen hem aan en liet zich daarna op haar rug vallen. Met haar rechterpoot duwde ze even tegen zijn borst. De stille wens doemde weer in haar hoofd op toen ze overeind kwam. Zou ze gewoon? Ach, waarom ook niet. Ze zou het er gewoon uitsmijten. "Wil je..." Nee ze durfde het niet. Even wende ze haar hoofd af en keek naar de maan die licht door de bossen scheen. Al zo veel manen geleden.. Redeye slikte het brok in haar keel weg en keek Flashcoat opnieuw aan. "Kits.." Fluisterde ze zacht. Hij begreep haar vast wel. Flashcoat kon Redeye goed genoeg om haar te begrijpen, maar Redeye wou duidelijkheid voor zichzelf. "Wil je een nieuw nestje met mij.." Fluisterde ze standvastig en keek hem aan.


Remember those times? Lucys

Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey.
Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Remember those times?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: