I can help!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I can help!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Wren •
Member
I can help! Iw2Epzf
Renske
471
Actief
She has little innocent demons in her eyes, and they recklessly play with matches.

-- I've never seen sparks so pretty. ✴️

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wren •
BerichtOnderwerp: I can help!   I can help! Icon_minitimeza 13 apr 2019 - 18:27

Wren trippelde vrolijk de elders den in. Ze had besloten dat ze vandaag een andere techniek zou gebruiken, aangezien smeken bij Shroud en Day al niet had gewerkt. Ze zou nu bewijzen dat ze goed genoeg was om to-be te worden! En daar hoorde natuurlijk zorgen voor de elders bij. Vandaag uit eigen initiatief zou ze laten zien dat ze dat al wel kon en dan kon ze vast eerder to-be worden! Zelfverzekerd liep de calico kitten de elders den in. Al snel vielen haar ogen op Bee. Een perfecte eerste kandidaat. ‘Hallo, meneer Bee,’ mauwde Wren vriendelijk, waarna ze met grote ogen de oude kater aankeek. ‘Kan ik iets voor u doen?’

- Eerst Bee




WREN
she has been through hell
so believe me when I say
fear her when she looks into a fire
and smiles



Terug naar boven Ga naar beneden
Bee •
Endless Hunting
I can help! Tumblr_inline_pmrxbjwdji1t0ekz8_540
dodo
81
Actief
fuzzy buzzy

CAT'S PROFILE
Age: 130 moons ✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bee •
BerichtOnderwerp: Re: I can help!   I can help! Icon_minitimeza 13 apr 2019 - 18:51


Hij hief zijn kop iets toen er een kat binnenkwam en trok een wenkbrauw op toen ze naar hem keek en naar hem toe kwam. "Hallo, meneer Bee," Meneer? "Kan ik iets voor u doen?" U? Verbaasd keek de kater even naar zijn lichaam voor zover mogelijk was. Zó oud was hij nou ook weer niet, hij was gewoon te vroeg in deze den beland. Als hij nooit zijn achterpoot had verwond lag hij hier niet en was hij gewoon buiten aan het jagen. Druk bezig met het vangen van een prooi in plaats van zichzelf de hele dag bezig proberen te houden. "Ik weet wel wat" miauwde hij na een korte stilte en stond op. Hoewel hij een erg vriendelijke kater was, was zijn bouw erg groot en stevig -niet dat hij dat erg vond-. "Zullen we een wandeling maken buiten? Ik heb toch iemand nodig om een oogje in het zeil te houden als ik naar buiten ga, dus je bent net optijd." Zei hij met een knipoog en begon langzaam naar buiten te lopen zonder het al te duidelijk te maken dat hij last had van zijn achterpoot.











Bee that chases pollen
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren •
Member
I can help! Iw2Epzf
Renske
471
Actief
She has little innocent demons in her eyes, and they recklessly play with matches.

-- I've never seen sparks so pretty. ✴️

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wren •
BerichtOnderwerp: Re: I can help!   I can help! Icon_minitimeza 13 apr 2019 - 21:05


Wren ogen werden groot van verrukking. Ze mocht met hem mee als begeleiding? Buiten?! Het initiatief nemen om iets goed te doen werd meteen beloond. Wren snorde blij. ‘Ja natuurlijk wil ik dat!’ Meteen sprong ze als het blije kind dat ze was een rondje om hem heen. ‘Heel, heel, héél graag!’ Bee was officieel de coolste kat in heel de wereld. Toen de oude kater begon te wandelen sloot Wren dan ook meteen aan, strak langs zijn zijde en haar ogen behoedzaam naar voren gericht. Ze zou meteen haar toekomstige cave guard skills kunnen beoefenen. ‘Ik zal heel goed op u passen, meneer Bee,’ beloofde de kitten heilig. In haar nopjes stapte ze in een verende tred naast de kater, haar pootjes hoog geheven en met een zelfvoldane blik op haar gezicht.




WREN
she has been through hell
so believe me when I say
fear her when she looks into a fire
and smiles



Terug naar boven Ga naar beneden
Bee •
Endless Hunting
I can help! Tumblr_inline_pmrxbjwdji1t0ekz8_540
dodo
81
Actief
fuzzy buzzy

CAT'S PROFILE
Age: 130 moons ✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bee •
BerichtOnderwerp: Re: I can help!   I can help! Icon_minitimeza 13 apr 2019 - 21:18


"Ja natuurlijk wil ik dat!" Zei ze toen hij haae vroeg of ze met hem mee wou en sprong een rondje om hem heen. Zacht grinnikend schudde hij mos uit zijn vacht wat uit zijn nest kwam. "Heel, heel, héél graag!" Met een grijns op zijn snuit keek hij naar de kitten die naast hem liep, blij dat hij haar hier zo blij mee kon maken. "Ik zal heel goed op u passen, meneer Bee," Meneer Bee. U. Hij voelde zich zo oud als ze hem U noemde, maar ze leek zo blij op dit moment dat haar iets anders vertellen dan dat hij blij was dat zij er was nirt mogelijk leek. "Oke, top. Ik voel me al meteen een stuk veiliger met jou naast me" Vertelde hij haar en hobbelde naast de kitten de den uit, zijn blik even gericht op de grond om te zien waar hij liep. "Waar wil je heen?" Vroeg Bee en keek weer naar haar toen ze stilstonden.













Bee that chases pollen
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren •
Member
I can help! Iw2Epzf
Renske
471
Actief
She has little innocent demons in her eyes, and they recklessly play with matches.

-- I've never seen sparks so pretty. ✴️

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wren •
BerichtOnderwerp: Re: I can help!   I can help! Icon_minitimema 15 apr 2019 - 22:58

Wren spinde van genoegen toen Bee zei dat hij zich veiliger voelde. Perfect! ‘Ik wil ook graag cave guard worden! Dus wees maar niet bang, ik kan nog heel lang op u passen.’ Al snel stond het duo weer stil in de grot en de kater vroeg waar ze heen wilde. Ze zouden naar buiten, toch? Haar blik ging naar de waterval, waar de uitgang naar de grote buitenwereld achter verschool. ‘We gingen naar buiten, toch?’ sprak Wren poeslief met haar ogen groot en smekend. Kom op, meneer Bee. Hij wilde vast ook wel op zijn oude leeftijd een ommetje nemen. Ze stond echt op het punt de elder een neus in de goeie richting te duwen. Naar vrijheid!!




WREN
she has been through hell
so believe me when I say
fear her when she looks into a fire
and smiles



Terug naar boven Ga naar beneden
Bee •
Endless Hunting
I can help! Tumblr_inline_pmrxbjwdji1t0ekz8_540
dodo
81
Actief
fuzzy buzzy

CAT'S PROFILE
Age: 130 moons ✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bee •
BerichtOnderwerp: Re: I can help!   I can help! Icon_minitimedi 16 apr 2019 - 8:26


"Ik wil ook graag cave guard worden! Dus wees maar niet bang, ik kan nog heel lang op u passen." Vanuit zijn ooghoek keek hij naar de kitten naast hem en een glimlach verscheen weer op zijn snuit. "Dat hoop ik wel, straks wordt ik nóg ouder en wie moet er dan op letten dat ik niet met mijn snuit tegen de muur aanloop?" Vroeg hij haar grappend en wiebelde met zijn oortjes voordat hij zich uitrekte, zijn oude en stijve spieren warm makend voor deze wandeling. ‘We gingen naar buiten, toch?’ Bee knikte. Natuurlijk gingen ze naar buiten, dat had hij Wren beloofd, ookal zou het regenen dan nog zou hij haar naar buiten mee nemen als ze dat zou willen. "Ja, maar weet je al waar buiten?" Vroeg de kater haar terwijl hij met een rustig tempo naar buiten begon te lopen, wachtend op de kattin die hem van zelf wel achterna zou komen als ze echt graag naar buiten wou.











Bee that chases pollen
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren •
Member
I can help! Iw2Epzf
Renske
471
Actief
She has little innocent demons in her eyes, and they recklessly play with matches.

-- I've never seen sparks so pretty. ✴️

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wren •
BerichtOnderwerp: Re: I can help!   I can help! Icon_minitimedi 16 apr 2019 - 21:41


Wren snorde tevreden toen Bee zei dat als hij nog ouder werd, hij nu voor altijd beschermd zou worden. Maar met zijn neus tegen de muur aanlopen, wat bedoelde hij daarmee? Werd je als je oud werd blind?! Oh nee, dat wilde Wren echt niet! Vervolgens vroeg de kater waar ze heen wilde. Wren keek bedachtzaam naar voren. ‘Overal! Ik ben nog nooit heel ver naar buiten geweest,’ mauwde ze enthousiast. Ze zag de uitlijning van de bergketen alweer voor zich aan de horizon. ‘Zo hoog mogelijk! Ik wil de bergen op!’ beaamde ze toen, waarna ze strak aan zijn zei meeliep naar de uitgang. Bee was officieel wel de coolste kat van de clan. Hij nam haar zomaar mee naar de bergen. Hij begreep eindelijk hoe het was om bijna to-be te zijn. Eindelijk iemand die háár begreep.




WREN
she has been through hell
so believe me when I say
fear her when she looks into a fire
and smiles



Terug naar boven Ga naar beneden
Bee •
Endless Hunting
I can help! Tumblr_inline_pmrxbjwdji1t0ekz8_540
dodo
81
Actief
fuzzy buzzy

CAT'S PROFILE
Age: 130 moons ✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bee •
BerichtOnderwerp: Re: I can help!   I can help! Icon_minitimedo 18 apr 2019 - 13:54


Even kneep hij zijn ogen een beetje samen en zuchtte zachtjes. Als je hem vroeger had verteld dat hij rond deze leeftijd al een elder zou zijn, had hij je keihard uitgelachen. Dat was niks voor hem, wegrotten in en cave waar to-be's als straf moesten opruimen. Nee. Dat was nooit iets voor hem geweest. Hij stierf liever terwijl hij een prooi probeerde te vangen. "Overal! Ik ben nog nooit heel ver naar buiten geweest," De kitten die naast hem zijn vraag beantwoordde liet hem even zijn kop schudden waarna hij zijn aandacht weer op haar focuste. "Zo hoog mogelijk! Ik wil de bergen op!" Bee knikte. Dat was duidelijk. "Ik zal zien wat ik kan doen," miauwde hij met een glimlach en liep verder met de kitten aan zijn zij. Hij kon haar in ieder geval meenemen naar de clan cavern als hij een oogje in het zeil zou houden, maar dat kwam wel als ze eenmaal buiten waren.













Bee that chases pollen
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren •
Member
I can help! Iw2Epzf
Renske
471
Actief
She has little innocent demons in her eyes, and they recklessly play with matches.

-- I've never seen sparks so pretty. ✴️

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wren •
BerichtOnderwerp: Re: I can help!   I can help! Icon_minitimeza 20 apr 2019 - 0:40


Oh boy! Ze gingen echt! Bee zei dat hij ging zien wat hij zou kunnen doen. Ja, hij was al heel oud. Hij wist vast alle weggetjes en plekjes wel. Met haar staartje fier omhoog en haar blik dolgelukkig wandelde ze naast hem. Dit zou echt een ontzettend goed verhaal zijn voor Rumble en Turtle. Oeh wat zouden ze stik jaloers zijn. Vooral Rumble, hij deed altijd al zo stoer. Dat kreeg hij ervan om boos te doen tegen mama. Lekker puh! ‘Meneer Bee?’ vroeg Wren toen met blinkende oogjes naar de oude kater. ‘Hoe groot zijn de bergen eigenlijk? Kunnen we alles zien in één dag?’ Dan zouden ze namelijk een lange dag krijgen. Als ze eenmaal buiten waren zou Bee niet van haar af komen. Ze zou hem overal mee heen slepen. En hij zou niets in te brengen hebben! 




WREN
she has been through hell
so believe me when I say
fear her when she looks into a fire
and smiles



Terug naar boven Ga naar beneden
Bee •
Endless Hunting
I can help! Tumblr_inline_pmrxbjwdji1t0ekz8_540
dodo
81
Actief
fuzzy buzzy

CAT'S PROFILE
Age: 130 moons ✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bee •
BerichtOnderwerp: Re: I can help!   I can help! Icon_minitimewo 8 mei 2019 - 13:30


"Meneer Bee?" vroeg Wren toen met blinkende oogjes naar de oude kater en hij draaide zijn kop naar haar toe, wachtend op de vraag die er al snel achteraan zou komen. "Hoe groot zijn de bergen eigenlijk? Kunnen we alles zien in één dag?" Hij schudde met zijn kop toen ze vroeg of ze alles in één keer zouden kunnen zien. "Nee, de bergen zijn erg groot en we moeten ook nog wat over laten voor je mentor straks" grinnikte hij en gebaarde met zijn poot even dat ze naar links moesten om buiten te komen. "Maar we kunnen wel kijken hoe ver we vandaag komen natuurlijk" vertelde hij daarna en ademde in toen ze in de frisse buitenlucht waren.












Bee that chases pollen
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren •
Member
I can help! Iw2Epzf
Renske
471
Actief
She has little innocent demons in her eyes, and they recklessly play with matches.

-- I've never seen sparks so pretty. ✴️

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wren •
BerichtOnderwerp: Re: I can help!   I can help! Icon_minitimewo 8 mei 2019 - 19:55


Wren was ergens wel teleurgesteld dat ze niet alles in één keer konden zien, maar ze begreep ook wel dat de bergen enorm waren. Als ze zo waren als ze zich altijd voorgesteld had, dan had ze eeuwen nodig om alles te zien! Toen volgde Wren braaf Bees instructies en ze sloegen links af. Wren knikte instemmend hoe ver ze konden komen. Ze zat natuurlijk wel vastgekluisterd aan een elder, die konden niet zo hard en ver meer. Ze kon een gelukzalig kreetje niet onderdrukken toen ze in de buitenlucht kwamen en meteen stuiterde de kitten omhoog en kon haar geluk bijna niet op. Wren kon daarom ook niet meer wachten op Bee en sprong meteen naar voren en keek omhoog, naar de lucht, naar de bergtoppen, naar de tuimelende wolken. ‘Oh, meneer Bee!’ Haar blauwe ogen tuimelden van de indrukken en ze keek met een open bekje ophoog. ‘Het is zó mooi!’ piepte ze verrukt.




WREN
she has been through hell
so believe me when I say
fear her when she looks into a fire
and smiles



Terug naar boven Ga naar beneden
Bee •
Endless Hunting
I can help! Tumblr_inline_pmrxbjwdji1t0ekz8_540
dodo
81
Actief
fuzzy buzzy

CAT'S PROFILE
Age: 130 moons ✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bee •
BerichtOnderwerp: Re: I can help!   I can help! Icon_minitimedo 9 mei 2019 - 14:00


De kitten naast hem piepte iets over hoe mooi het buiten was en hij knikte. ”Het is prachtig” reageerde hij zachtjes alsof hij haar niet uit haar blije bui wou halen door zijn stem te gebruiken. Terwijl Wren nog rond aan het kijken liep de kater langzaam verder door, ze zou vanzelf wel weer achter hem aan hobbelen en snel liep hij zeker niet. Hij wist zeker dat een slak hem nu nog zou kunnen inhalen, maar hij wist hoe het was als je voor het eerst buiten kwam. Hoe groot alles ineens was als je hele leven voor je gevoel in de nursery had afgespeeld. Hij wist het nog van zichzelf, maar ook van alle kittens die hij meenam naar buiten, puur omdat hij die lieve, kleine pluisjes en hun grote ogen niet kon weerstaan. Hij kon geen nee zeggen tegen ze, waar sommige queens zich verschrikkelijk aan ergerde waarna hij grappend altijd vertelde dat ze er een grijze pels van zouden krijgen.











Bee that chases pollen
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren •
Member
I can help! Iw2Epzf
Renske
471
Actief
She has little innocent demons in her eyes, and they recklessly play with matches.

-- I've never seen sparks so pretty. ✴️

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wren •
BerichtOnderwerp: Re: I can help!   I can help! Icon_minitimedo 9 mei 2019 - 23:45


Wren staarde met grote ogen naar de bergen, de lucht, de wolken. En opeens voelde ze zich piepklein. De bergen waren zo groot als ze zich had voorgesteld, maar toch, ze waren wel erg groot! Maar ze was niet bang, nee ze voelde zich nu nog maar zekerder dat ze de hele wereld kon veroveren! Ze zag dat Bee haar alweer had ingehaald en met vrolijke sprongetjes voegde ze zich weer bij zijn zijde. ‘Meneer Bee, u bent officieel de coolste kat van héééél de cave!’ sprak ze met een verrukt stemmetje tegen hem. Ze had al aan super veel katten gesmeekt of ze haar mee naar buiten zouden nemen, maar ze had nog nooit eerder gedacht aan de elders den. Wat een sufferd was ze ook! Meneer Bee zat al die tijd gewoon op haar te wachten.




WREN
she has been through hell
so believe me when I say
fear her when she looks into a fire
and smiles



Terug naar boven Ga naar beneden
Bee •
Endless Hunting
I can help! Tumblr_inline_pmrxbjwdji1t0ekz8_540
dodo
81
Actief
fuzzy buzzy

CAT'S PROFILE
Age: 130 moons ✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bee •
BerichtOnderwerp: Re: I can help!   I can help! Icon_minitimevr 17 mei 2019 - 11:20


"Meneer Bee, u bent officieel de coolste kat van héééél de cave!" Zei de kitten en de tom grinnikte zachtjes voordat hij haar een snelle lik tussen haar oren gaf. "Dankje, Wren" grinnikte hij nogmaals en een glimlach speelde op zijn snuit terwijl ze verder liepen. Hij wist niet zo goed waar ze naartoe gingen, maar ze gingen ergens heen. Rondlopen was op dat moment het belangrijkste, dat was wat de kitten wilde en dat zouden ze dan ook doen totdat de zon wat zou zakken of totdat de kitten moe zou worden, maar dan zou hij haar altijd nog op zijn rug mee kunnen nemen. Zijn prioriteit was de kittens blij maken, ook als dat betekende dat hij de dag daarna niet meer zou kunnen lopen omdat zijn poot teveel pijn zou doen.













Bee that chases pollen
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren •
Member
I can help! Iw2Epzf
Renske
471
Actief
She has little innocent demons in her eyes, and they recklessly play with matches.

-- I've never seen sparks so pretty. ✴️

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wren •
BerichtOnderwerp: Re: I can help!   I can help! Icon_minitimezo 19 mei 2019 - 15:24


Wren hobbelde vrolijk vooruit, bij elk bijzonder uitziende steen of grassprietje stil staan om haar ogen uit te kijken, te snuffelen. Wren trippelde het pad langs de waterval voorzichtig af en ze keek uit over de bergen aan haar voeten. Het was eindeloos en weids, en beneden in de vallei kon ze grote bomen zien en hoger dan de vallei kleurige struiken die langs de rotswanden groeiden. Totdat Wren opeens weer omhoog keek en een grote vogel zag vliegen. Haar ogen werden groot van verwondering en een grote grijns sierde haar gezicht. Ze herkende de vogel als een roofvogel die vaak naar binnen werden gebracht als prooi. ‘Bee, kijk!’ sprak ze vrolijk toen ze haar pootje omhoog wees. Ze had ze nog nooit zien vliegen! Het was sierlijk en makkelijk. Oh, ze wilde dat zíj kon vliegen. Dan kon ze zo hoog als ze wilde!




WREN
she has been through hell
so believe me when I say
fear her when she looks into a fire
and smiles



Terug naar boven Ga naar beneden
Bee •
Endless Hunting
I can help! Tumblr_inline_pmrxbjwdji1t0ekz8_540
dodo
81
Actief
fuzzy buzzy

CAT'S PROFILE
Age: 130 moons ✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bee •
BerichtOnderwerp: Re: I can help!   I can help! Icon_minitimeza 15 jun 2019 - 1:17


De kleine kattin keek naar de hemel en haar ogen werden groot waardoor Bee zijn wenkbrauwen even samenkneep. ”Bee, kijk!” Sprak ze vrolijk en wees met haar pootje omhoog waardoor zijn blik daar naartoe ging en hij de vogel zag waar ze naar aan het kijken was. Zijn staart zwiepte een keer van links naar rechts en zijn ogen vernauwde zich tot spleetjes. ”Wren, ik wil dat je hier komt en wel nu” zijn stem was serieus, dwingend. Hij kon het zich niet veroorloven om een kitten te verliezen omdat er een verdomde vogel in de lucht zat terwijl hij er wat aan zou kunnen doen. Voor zover dat kon leek zijn lichaam nog breder te worden en hij wachtte op de kattin in de hoop dat ze naar hem zou luisteren, zo niet dan zou hij haar daarna een flinke draai om haar oren moeten geven.











Bee that chases pollen
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren •
Member
I can help! Iw2Epzf
Renske
471
Actief
She has little innocent demons in her eyes, and they recklessly play with matches.

-- I've never seen sparks so pretty. ✴️

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wren •
BerichtOnderwerp: Re: I can help!   I can help! Icon_minitimeza 15 jun 2019 - 20:42


Wren werd opeens teruggeroepen door de oudere kater. Een frons ontstond op haar gezichtje, waarna ze van de vogel terugkeek naar Bee. ‘Waarom?’ miauwde ze, waarna ze met slepende poten naar de kater toe liep. Ze kon een vogel wel aan. Ze zette haar vachtje uit, waardoor ze een nog ronder bolletje werd. Ze sloeg haar nageltjes uit. ‘Wij eten vogels voor ons ontbijt. Ik kan je wel beschermen, hoor, meneer Bee!’ Wren keek weer naar de lucht, waar de vogel nog om hun heen cirkelde, waarna Wren begon te grommen, zich netjes voor de poten van meneer Bee plaatsend.




WREN
she has been through hell
so believe me when I say
fear her when she looks into a fire
and smiles



Terug naar boven Ga naar beneden
Bee •
Endless Hunting
I can help! Tumblr_inline_pmrxbjwdji1t0ekz8_540
dodo
81
Actief
fuzzy buzzy

CAT'S PROFILE
Age: 130 moons ✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bee •
BerichtOnderwerp: Re: I can help!   I can help! Icon_minitimeza 22 jun 2019 - 18:50


Met slepende poten liep ze terug naar de elder. Hij snapte dat het niet leuk was en dat ze dacht dat ze alles aankon, maar deze vogel at haar eerder als ontbijt dan andersom. ”Sommige vogels ja, maar deze niet, Wren” miauwde hij en likte haar oortje even. Ze had haar vacht opgezet waardoor ze nog pluiziger leek dan ze normaal gesproken was. Ondertussen was zijn blik weer naar de lucht gegleden waar de vogel was weggevlogen en hij zuchtte even. ”Ik wil dat je oppast als er zulke vogels als die van net vliegen oke?”











Bee that chases pollen
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren •
Member
I can help! Iw2Epzf
Renske
471
Actief
She has little innocent demons in her eyes, and they recklessly play with matches.

-- I've never seen sparks so pretty. ✴️

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wren •
BerichtOnderwerp: Re: I can help!   I can help! Icon_minitimewo 10 jul 2019 - 15:08


Wren had een nukkige uitdrukking op haar gezicht. Meneer Bee was zo cool geweest, en nu was de eerste keer dat hij de pret bedierf. Wren nam de lik op haar oor met een boos geluidje in ontvangst, waarna ze snel met een pootje over haar oor wreef. Toen sprak Bee over dat niet alle vogels gegeten werden, en dat ze moest oppassen. ‘Waarom?’ vroeg de kleine kat toen weer opnieuw. Natuurlijk had ze wel verhalen gehoord over grote vogels die katten mee konden nemen. Maar dat waren nursery verhalen, voor kittens! No way dat zo’n stomme vogel een echte cave guard aan zou kunnen!

- Oeps, had dit topic over het hoofd gezien!




WREN
she has been through hell
so believe me when I say
fear her when she looks into a fire
and smiles



Terug naar boven Ga naar beneden
 
I can help!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: The Cave of Rushing Water :: Elders Den-
Ga naar: