Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (;



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (;

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shatteredice
Member
Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (; Untitl10
Mark
561
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Age: » 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (;   Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (; Icon_minitimezo 5 mei 2019 - 10:46

Shatteredice liep met een blije zwiepende staart buiten. Ze was al anderhalve week uit de medicine cat den omdat ze toen problemen had gehad met haar longen, gelukkig was ze weer hersteld en was ze weer ‘ontslagen’ uit de medische den. De medicine cats hadden zelfs weer toestemming gegeven dat ze weer de tunnels in mocht. Hoewel ze klein was was ze toch getraind om een Tunneler te worden, puur omdat ze het fijner vond om daar bezig te zijn en te jagen voor haar clan dan patrouilles te lopen en grensgevechten te houden. Ze was niet echt een vechter en hield zich liever bezig met ontsnappingsplannen voor haar clan te bedenken onder de grond. Vandaag had ze dan ook afgesproken met enkele andere Tunnelers om door te werken met een grote tunnel maar eerst wou ze graag wat tijd spenderen met haar partner. Ze gaven haar gelukkig alle tijd en vertelde haar dat hun alvast zouden beginnen. Met een glimlach op haar gezicht bedankte ze hun en knikte terug voor ze haar weg weer veder liep richting de geur van Stallionheart. Toen ze al gauw zijn gevlekte vacht veder op zag bewegen dook ze in een sluiphouding, een speelse twinkeling in haar ogen. De wit met rood gekleurde she-cat sloop naar voren alsof haar mate een konijn was en schoot toen ze dichtbij genoeg was naar voren om hem bij zijn lekkere kontje te grijpen. “Rawr!”


Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (; Dckm6p10

Rotten and broken. to the core.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (; 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (;   Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (; Icon_minitimezo 5 mei 2019 - 12:52


Stallionheart
Let me take you for a wild ride
WindClan
33 Moons

Let me take you for a wild ride




» Mood: - «

Het waterige zonnetje dat op de gevlekte kater neerscheen deed hem goed. De kilte verdween nu allemaal langzaam uit de grond wat ervoor zorgde dat de rivieren weer ontdooiden en de eerste jonge kruiden uit het gras opschoten. Hij staarde op het moment enkel naar een klein sprietje groen dat zich met alle geweld door de aarde omhoog wurmde en uiteindelijk ook de zon zou voelen. Zijn groene ogen gingen eigenlijk niet weg van het kleine sprietje groen. Hij vroeg zich soms wel eens af hoe het toch elke New Leaf weer groen werd. Leafbares waren koud en hard en dan kwam Newleaf en werd alles weer groen en warmer. Diep in gedachtes verzonken merkte hij dan ook niet de geur op van zijn partner die een klein aanloopje nam en opeens bovenop hem lag. "Rawr" hoorde hij nog net toen hij beduusd opkeek. "Shattered?" kwam het er ongelovig uit.



Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (; JXidV8r
Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (; Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Shatteredice
Member
Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (; Untitl10
Mark
561
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Age: » 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Re: Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (;   Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (; Icon_minitimevr 10 mei 2019 - 11:44

Met een wiebelende staart had ze haar partner achtervolgt om daarna als volgt op zijn waggelende kontje te springen. De she-cat die duidelijk een aardig stukje kleiner was dan de knappe tom hapte haar tanden in zijn billen, maar natuurlijk wel zachtjes en plagend. Ze wou Stallion geen hele afdruk geven van haar tanden, alhoewel.. dan wist iedereen meteen dat zijn goddelijke kont al geclaimd was. Shatteredice gniffelde toen ze een speelse rawr uitriep waardoor haar mate ongelofelijk haar naam uitsprak. De flame-point liet de deputy los en keek hem met schuine oren aan. “Oh machtige deputy, bent u sinds uw benoeming ineens uw lolbroek verloren?” Grinnikte de mooie she-cat voor ze zijn gevlekte fluffy staart om haar nek krulde en hem een charmante knipoog gaf. Kom spelen~


Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (; Dckm6p10

Rotten and broken. to the core.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (; 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (;   Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (; Icon_minitimevr 10 mei 2019 - 11:56


Stallionheart
Let me take you for a wild ride
WindClan
33 Moons

Let me take you for a wild ride




» Mood: - «

Nog steeds wat beduusd keek hij naar Shatteredice. Hij had wel wat geritsel gehoord onderweg maar had dat afgedaan aan een prooidier. Blijkbaar had hij het mis gehad. Ze liet hem los en keek hem met schuine oren aan. Hij knipperde een paar keer toen ze hem toesprak. “Oh machtige deputy, bent u sinds uw benoeming ineens uw lolbroek verloren?” vroeg ze hem en hij grinnikte ook bij haar vraag. Ze dook onder zijn staart waardoor zijn staart als een soort kraag om haar heen lag. "Nee hoor" miauwde hij geamuseerd waarna hij op zijn billen ging zitten. Hij wist niet wat het was met Shattered de laatste dagen, ze zat maar naar zijn kont te kijken... Hij haalde zijn schouders even op. "Maar ik weet niet meer waar hij is" miauwde hij kwasi teleurgesteld.



Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (; JXidV8r
Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (; Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Shatteredice
Member
Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (; Untitl10
Mark
561
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Age: » 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Re: Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (;   Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (; Icon_minitimevr 10 mei 2019 - 12:06

Shatteredice keek haar partner aan met een charmante uitdrukking terwijl ze zijn pluizige staart als een soort sjaal om haar nek heen wikkelde. Toen ze ook gevraagd had als meneer de deputy zijn lolbroek kwijt was antwoorde hij van niet.. De she-cat grinnikte weer en tikte hem speels aan met haar zachte rood kleurige pootje. Jammer genoeg werd wel de pret voor haar bedorven toen haar partner ging zitten waardoor zijn mooie billen uit zicht ging. Verdrietig keek ze naar zijn verdwenen achterwerk. "Maar ik weet niet meer waar hij is" De flame-point keek hem geschrokken aan. Dat kon hij niet menen! “Oh nee!” Speelde ze dan ook dramatisch. “Dan moeten we hem echt gaan zoeken hoor, ik ben nog te jong om al getrouwd te zijn met een saaie oude man!”


Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (; Dckm6p10

Rotten and broken. to the core.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (; 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (;   Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (; Icon_minitimevr 10 mei 2019 - 12:38


Stallionheart
Let me take you for a wild ride
WindClan
33 Moons

Let me take you for a wild ride




» Mood: - «

Shatteredice keek hem geschokt aan. "Oh Nee!" riep ze. Was dat nou omdat hij was gaan zitten of..? Hij kwam iets overeind om haar vervolgens snel te tackelen. "Oh, Ja" miauwde hij terwijl hij over haar heen stond. Hij raakte haar neusje aan waarna ze weer tegen hem sprak. “Dan moeten we hem echt gaan zoeken hoor, ik ben nog te jong om al getrouwd te zijn met een saaie oude man!” Hij keek haar verbaasd aan. "Oude.." begon hij te sputteren "Oude Man?!" miauwde hij verontwaardigd. "Wie noem jij hier oud dame?" miauwde hij en hij duwde speels tegen haar borstkas aan. "Jij bent ook geen jonge kitten meer!" miauwde hij en hij duwde wat harder tegen haar borstkas aan.



Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (; JXidV8r
Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (; Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Shatteredice
Member
Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (; Untitl10
Mark
561
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Age: » 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Re: Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (;   Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (; Icon_minitimedi 14 mei 2019 - 15:11

Shatteredice noemde haar knappe partner een oude man als geintje, al leek Stallion niet al te blij te zijn met zijn nieuwe titel. De she-cat voelde dan ook zijn kop tegen haar borstkas aangedrukt worden: een lichtte speelse duw waar ze mee op in ging waardoor ze zichzelf op haar rug liet vallen. Ze duwde zacht haar pootjes tegen zijn buik aan en snorde uitdagend. “Ik voel me nog altijd jong hoor, in tegenstelling van jou, oude man.” Grinnikte ze weer terug op zijn woorden voor ze haar staart om hem heen sloeg en haar voorkop tegen zijn borst aandrukte. “Maar wees niet getreurd mijn liefste, oude mannen zijn namelijk best sexy. Die grijze haren, de mooie opvallende snor. Grrr~” Plaagde ze weer door.


Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (; Dckm6p10

Rotten and broken. to the core.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (; 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (;   Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (; Icon_minitimeza 18 mei 2019 - 14:22


Stallionheart
Let me take you for a wild ride
WindClan
35 Moons

Let me take you for a wild ride




» Mood: - «

“Ik voel me nog altijd jong hoor, in tegenstelling van jou, oude man.” miauwde Shatteredice en hij liet een speelse grom horen. Alsof hij zo oud was. Jaja. Hij bewoog zijn staart van links naar rechts toen ze weer begon met plagen. “Maar wees niet getreurd mijn liefste, oude mannen zijn namelijk best sexy. Die grijze haren, de mooie opvallende snor. Grrr” Hij snoof nog een keer. "Silverstar, dat was pas een oude kat en die vond ik totaal niet sexy" bromde hij waarna hij lachte. "Maarja, niet alle katers zien er zo goed uit als ik" miauwde hij plagend terug. Hij gaf haar een kopje en begroef zijn snuit in haar vacht. Er hing een lichte zoete en warme geur in die hij inhaleerde. Ze kon hem soms wel ontzettend plagen maar aan het einde van de dag zou hij het niet anders willen.



Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (; JXidV8r
Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (; Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Shatteredice
Member
Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (; Untitl10
Mark
561
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Age: » 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Re: Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (;   Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (; Icon_minitimedi 21 mei 2019 - 12:18

Shatteredice moest lachen toen haar partner over Silverstar begon: hij was een kat geweest van een oudere leeftijd en dus totaal niet sexy. “Maar Silverstar is een ander verhaal, hij was sowieso moeders knapste niet.” Oei, dat klonk gemeen voor de tom die jaren lang Thunderclan geleid had maar de oude leader die zich nog niet heel lang geleden bij Starclan gevoegd had zou vast wel begrijpen dat dit een grapje was. Ze schoot voor de zekerheid maar een kort excuusje naar Starclan voor haar woorden maar moest al gauw weer lachen. Maarja, niet alle katers zien er zo goed uit als ik" Shatteredice voelde vlinders in haar buik opborrelen toen Stallion haar een kopje gaf en zijn snuit in haar wit met rode vacht begroef. “Je bent de aller knapste, de aller liefste.” Snorde ze zachtjes toen zelf ook haar kopje in zijn lange, dikke, tortie vacht duwde. Even bleef ze zo liggen, genietend van het moment toen de she-cat plots haar kopje weer terugtrok zodat ze de deputy aan kon kijken. “Stallion?” Mauwde ze zacht, haar ogen kort gesloten. “Ik.. zou jij.. wij-“ Ze slikte. “Zie je het zitten om onze familie.. uit te breiden?” Vroeg ze ineens plots met een twinkeling in haar ogen. Rain en Toxic zouden binnenkort apprentice worden en stiekem wou ze graag met haar partner een grote familie. Ze was sowieso al een familie kat die graag omringd was met dierbaren, een grote familie voor haarzelf met haar partner was een geweldige droom die ze graag waar wou maken.


Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (; Dckm6p10

Rotten and broken. to the core.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (; 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (;   Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (; Icon_minitimedi 21 mei 2019 - 14:02


Stallionheart
Let me take you for a wild ride
WindClan
35 Moons

Let me take you for a wild ride




» Mood: In love «

Hij bewoog zijn neus in haar vacht en liet die daar voorlopig nog even zitten. Het voelde daar veilig zoals een kitten zich vol vertrouwen achter zijn moeder kon scharen en ervan overtuigd zijn dat hij daar veilig zat. Toen Shattered zijn naam zei hief hij even zijn kop op om haar aan te kijken. “Ik.. zou jij.. wij-“ miauwde ze en hij glimlachte. "Zeg het eens lieverd?" miauwde hij warm. “Zie je het zitten om onze familie.. uit te breiden?” vroeg ze hem en hij snorde iets harder. "Waarom niet? Rainkit en Toxickit zijn bijna Apprentices" murmelde hij en hij glimlachte naar haar. "En ik hou van je" zei hij waarna hij haar een lik over haar oor gaf. Dat was de belangrijkste reden om zelfs ook maar te denken aan het uitbreiden van de familie. Hij zou niets liever doen dan helemaal bedolven worden onder kittens die met zijn staart en snorharen wilde spelen, dat was iets waar hij zelfs voor kittens van andere Clangenoten tijd voor maakte.



Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (; JXidV8r
Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (; Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Shatteredice
Member
Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (; Untitl10
Mark
561
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Age: » 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Re: Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (;   Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (; Icon_minitimezo 16 jun 2019 - 11:51

Nerveus wachtte de she-cat af op het antwoord van haar partner. Ze had hem een plotse vraag gesteld waar haar hart sneller door ging kloppen. Ze wou hun familie uitbreiden, saampjes. Rainkit en Toxickit waren haar engeltjes maar de flame point she-cat haar ogen twinkelde al bij het idee om haar twee zoons misschien wel een zusje te geven. Of misschien wel meerdere broers. Het maakte niet uit wat het geslacht was, als het maar gezond en gewild was. Shatteredice snorde dan ook luid toen Stallionheart mee instemde om hun gezinnetje groter te maken. De kleine Tunneler drukte haar kopje tegen de zijne. “Ik hou ook van jou.” Spinde ze met gloeiende wangetjes. “Ik kan niet wachten op kleine Stallion’s rennend door de nursury.” Grinnikte er zachtjes bij, het beeld al voor haar ogen ziend.


Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (; Dckm6p10

Rotten and broken. to the core.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (; 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (;   Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (; Icon_minitimema 17 jun 2019 - 19:08

De gevlekte kater snorde iets harder toen Shatteredice hem nog een keer bevestigde dat ze van hem hield. Dat maakte hem zo gelukkig. “Ik kan niet wachten op kleine Stallions rennend door de Nursery” grinnikte ze en hij snorde gemuseerd. “Zou je dat wel aankunnen zoveel knappe katers?” miauwde hij en wiebelde met zijn wenkbrauwen. “En als jij het al wel aankan, alle andere katten van WindClan?” miauwde hij en grinnikte. Het idee van een kleine kopie van hemzelf vond hij allereerst een beetje raar maar ergens deed het hem van binnen gloeien van verlangen. Een bloedeigen kind, een kitten die op hem leek of op Shattered. Dat zou het mooiste geschenk zijn wat StarClan hen kon geven. Hij duwde zijn kopje tegen dat van Shatteredice aan en snorde. “Ik zou graag kleine meisjes willen” miauwde hij zacht en warm. Dat was een ding wat nog beter was dan een zoon, een kleine meid die je volledig vertrouwde.


Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (; JXidV8r
Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (; Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Shatteredice
Member
Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (; Untitl10
Mark
561
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Age: » 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Re: Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (;   Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (; Icon_minitimedo 27 jun 2019 - 15:03

Shatteredice giechelde zachtjes op de reactie van Stallionheart. Allemaal knappe katers rond rennend in de nursury, dat zal zeker alle she-cat in Windclan gek maken. "Onze kinderen worden eenmaal het mooiste, daar kunnen we toch niks aan doen?" Grapte ze lachend terwijl haar partner zijn brede kop tegen de hare drukte. Zachtjes snorde ze, al helemaal toen de calico tom veder sprak. “Ik zou graag kleine meisjes willen” Haar ijsblauwe ogen twinkelde. Een meisje zou ook heel leuk zijn maar de flame point zou even blij zijn met beide geslachten, als de kittens maar gelukkig en gezond waren.. dat was het belangrijkste voor de she-cat. Een glimlach lag op de lippen van Shattered toen ze zichzelf weer omhoog duwde en Stallion een korte uitdagende aai met haar staart op zijn billetjes gaf. "Zal ik vanavond dan maar mijn taken opschuiven naar morgenochtend?" Sprak ze knipogend.


Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (; Dckm6p10

Rotten and broken. to the core.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (; 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (;   Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (; Icon_minitimema 8 jul 2019 - 19:16

Een zachte Mrow rolde over zijn lippen toen hij Shatteredice iets dichter tegen zijn borst trok. Ze betekende alles voor hem net als de Clan. Toch toen ze eerder hadden geprobeerd kittens te krijgen was het niet gelukt maar niet alles ging in een keer, dat wist hij zelf ook wel. Hij bleef zacht snorren en keek naar hoe ze opstond en met haar staart over zijn rug en billen aaide. "Opschuiven hmm? Misschien wil ik je wel helemaal niet laten gaan in de ochtend" miauwde hij plagend. Snel als een adder dook hij naar voren waarna hij speels aan haar staart trok. Zijn ogen twinkelden ondeugend toen hij haar blauwe ogen inkeek. Niet alle katten hadden zoveel geluk als hij nu had met Shatteredice.


Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (; JXidV8r
Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (; Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Beweeg dat ding en schud wat je hebt. Van links naar rechts (;
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Maize Field-
Ga naar: