Can't save you now



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Can't save you now

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Waterpaw
Member
Can't save you now Tumblr_pns048FDOL1xmnzvpo1_400
Hannah :)
380
Actief
In a state of emergency
Who was I trying to be?

CAT'S PROFILE
Age: « 14 moons »
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Waterpaw
BerichtOnderwerp: Can't save you now   Can't save you now Icon_minitimewo 8 mei 2019 - 15:04


Het was compleet stil geweest toen Mistgaze en Waterpaw terug het kamp in waren gelopen. Hij had niets durven te zeggen, want hij hoefde ook niet te vragen of ze boos op hem was. Of misschien zelfs teleurgesteld. Hij kon bijna zeggen dat hij voor ruzie tussen ThunderClan en ShadowClan had gezorgd. Hij hoopte dat Acorndust niet zo gemeen was als hij zichzelf liet lijken.
Daarnaast had Waterpaw ook geen idee wat er zo slecht aan de situatie was. Hij mocht toch wel over grenzen stappen om met vrienden te kletsen? Hij kon niet eens jagen dus hij begreep niet waarom ze er zo moeilijk over deden. Hij hoopte alleen maar dat hij geen erge straf zou krijgen. Op zijn eerste week al apprentice nog wel.

Oké, nu waren ze terug in het kamp. Dus eindelijk raapte de rode kater zijn moed bij elkaar en draaide zich om naar de medicine cat. "Ik had het wel aardig onder controle." Begon hij. Een vragende toon aanwezig op het einde van zijn zin. Ja? Mistgaze stemde mee in? Waarschijnlijk niet. Hij slikte voor even voor hij weer naar de grond keek. Hier kwam het dan. Zijn eerste preek, en van Mistgaze nog wel.

+ tag Mistgaze


They say, "how could he go if he's got everything?"
Computer Hope
I'll mourn for a kid, but won't cry for a king.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
Can't save you now 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Can't save you now   Can't save you now Icon_minitimewo 8 mei 2019 - 15:32

LET ME FACE MY FEARS
Ze had hem niks gezegd, geen woord. Hij ging maar nadenken over zijn fouten. Al betwijfelde ze of hij dat nu wel deed. Hij dacht vast na over zijn volgende ontmoeting met random apprentices van andere borders. Waarom was ze Thornstar's taak ook alweer aan het doen? Ze vervloekte zichzelf keer op keer dat ze het jonge ding niet beter had geleerd. Mistgaze drukte zich door de doorntunnel en liep het kamp in, Waterpaw op haar hielen. Toen ze zich omdraaide om hem rustig toe te spreken was het al te laat. Ze had oogcontact gemaakt en dat was voor Waterpaw teken om te gaan praten. "Ik had het wel aardig onder controle."

Zo'n koele opmerking. Mistgaze moest haar best doen niet te ontploffen ter plekke. "Dat is wat jij aardig onder controle noemt?" begon ze toen. Haar stem klonk boos, doch dringend. "Die gekke stunt die je daar flikte? Je had wel dood kunnen zijn, op meerdere manieren." ze liet de woorden inzinken bij hem. "Een donderpad oversteken, een gezellig praatje met een random apprentice uit een andere clan, een deputy niet met respect aanspreken. Eerlijk, Waterpaw, ik dacht dat ik je beter geleerd had toen je een kitten was." ze had hem woord voor woord de Warrior Code uitgelegd. Inclusief voorbeelden. Was het niet genoeg? "Je kan niet zomaar met iedereen een praatje aanknopen. Andere clans zijn niet voor niks wat ze zijn. Anders. Ze zijn geen ThunderClan, je kan ze niet zomaar gaan vertellen over ons en wat we doen en je kan zeker je nieuwe 'vrienden' geen prooi aanbieden dat van ons is." ze hoopte zo dat hij het in zijn oren knoopte. Maar ze betwijfelde het. "Voor hetzelfde geld stond ik nu je dode lichaam van het donderpad af te schrapen. Denk is na, Waterpaw."

gemaakt door kiki


You call and I respond
The sparrow and the song
I miss you when you're gone

Terug naar boven Ga naar beneden
Waterpaw
Member
Can't save you now Tumblr_pns048FDOL1xmnzvpo1_400
Hannah :)
380
Actief
In a state of emergency
Who was I trying to be?

CAT'S PROFILE
Age: « 14 moons »
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Waterpaw
BerichtOnderwerp: Re: Can't save you now   Can't save you now Icon_minitimema 13 mei 2019 - 9:32


Helaas leek Mistgaze niet zo blij met wat hij zonet gezegd had. Misschien was hij het verkeerd begonnen, maar ze waren nog steeds veilig terug het kamp ingelopen. Geen Acorndust die hem een klap wou verkopen. "Dat is wat jij aardig onder controle noemt? Die gekke stunt die je daar flikte? Je had wel dood kunnen zijn, op meerdere manieren." Sprak ze in een boze en dringende stem. Waardoor Waterpaw toch even weg moest kijken om zijn schaamte te verbergen. "Een donderpad oversteken, een gezellig praatje met een random apprentice uit een andere clan, een deputy niet met respect aanspreken. Eerlijk, Waterpaw, ik dacht dat ik je beter geleerd had toen je een kitten was." Een woordje daar had zijn aandacht getrokken. Deputy. Acorndust was de Deputy van ShadowClan? Zijn groene ogen keken voor kort verward maar het duurde dan ook niet lang voor het echt bij hem kwam. Hij had voor de neus van de Deputy van ShadowClan hun grens overgestapt. En thank StarClan dat hij niet begonnen was over zijn vader. "Je kan niet zomaar met iedereen een praatje aanknopen. Andere clans zijn niet voor niks wat ze zijn. Anders. Ze zijn geen ThunderClan, je kan ze niet zomaar gaan vertellen over ons en wat we doen en je kan zeker je nieuwe 'vrienden' geen prooi aanbieden dat van ons is. Voor hetzelfde geld stond ik nu je dode lichaam van het donderpad af te schrapen. Denk is na, Waterpaw." Hij keek even om zich heen, alsof de muren van het kamp zijn aandacht hadden getrokken. Maar hij wou Mistgaze's teleurgestelde blik niet zien. Hij wist dat hij haar teleurgesteld had. En hij wou haar echt trots maken, hij kon haar wel laten zien dat hij goed genoeg voor de Clan was. Het was gewoon een slip-up. Ja, dat was het.
"Dat is niet wat ik bedoelde, het was gewoon-" Hij stopte al gelijk toen hij opmerkte dat dit geen nut zou hebben. In plaats van om het voor zichzelf op te nemen deed hij zijn mond weer dicht en gaf hij Mistgaze een langzame knik. "Ja, Mistgaze." Miauwde hij op een zachtere toon. Hij wou hier gewoon over and done mee zijn. Zichzelf laten schuilen in de apprentice den. Dat zal ook wel zo een tijdje blijven. Gezien Thornstar met haar idee voor een straf vast mee in gaat stemmen. "ShadowClan zijn onze vijanden niet, toch?" Kwam er als volgt. Dat wou hij wel weten. Of waren alle Clans vijanden van elkaar? Dat vond hij wel dan vermoeiend. De hele tijd boos op elkaar zijn.


They say, "how could he go if he's got everything?"
Computer Hope
I'll mourn for a kid, but won't cry for a king.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
Can't save you now 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Can't save you now   Can't save you now Icon_minitimeza 18 mei 2019 - 11:55

LET ME FACE MY FEARS
Ze haalde diep adem. Hij leek duidelijk niet onder de indruk van haar preek. Hij zou het vaker gaan doen, dat wist ze gewoon meteen. "Dat is niet wat ik bedoelde, het was gewoon-" ze keek hem met één opgeheven wenkbrauw aan en de zin werd afgekapt. Hij wist zelf ook wel dat hier tegen in gaan geen zin had. Ze zou Thornstar hier nog over spreken, en dan zou hij mogen uitzoeken wat hij met zijn apprentice zou gaan doen. "ShadowClan zijn onze vijanden niet, toch?" nou.. Mistgaze haalde diep adem. "Niet persé. Ze zijn geen vijanden, we gaan niet met ze vechten het moment dat we ze tegenkomen. Wat we wel doen met BloodClan katten," ze stopte even en haalde adem. "Alle andere clans zijn bondgenoten. We helpen ze in tijden van nood, maar we hebben wel allemaal onze eigen dagelijkse bezigheden en eigen territorium. Geen clan waagt het om over de grenzen van een ander te stappen." daarna keek ze Waterpaw indringend aan. "Iets waar jij schijt aan leek te hebben vandaag."
gemaakt door kiki


You call and I respond
The sparrow and the song
I miss you when you're gone

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Can't save you now
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: