good things take time



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 good things take time

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Dewberry
StarClan
good things take time Dewpaw
dodo
443
Actief
we never bury the dead, not really, we take them with us.
It is the price of living

CAT'S PROFILE
Age: ➤ † 16 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dewberry
BerichtOnderwerp: good things take time   good things take time Icon_minitimedo 9 mei 2019 - 13:44


De grijs met witte kattin liep nog laat rond in het gebied. Ze had zelf al wat geprobeerd te jagen en was dan ook verschrikkelijk trots op haarzelf toen ze een muis gevangen had waarna ze zich wou omdraaien en het aan haar mentor wou laten zien, maar toen ze niemand zag realiseerde ze zich weer dat deze er niet meer was en het eerst zo trotse gevoel veranderde in een brok in haar keel binnen een korte tijd. Natuurlijk wilde ze verder trainen, ze werd alleen maar ouder en als ze geen training zou krijgen zou ze nog apprentice zijn tegen de tijd dat ze de leeftijd van de gemiddelde elder bereikt zou hebben. Een zachte zucht verliet haar lippen en haar goudgele ogen scande de omgeving eventjes voordat deze zich focuste op de deputy van de clan, misschien dat ze daar mee zou kunnen praten als hij niet druk was. Met korte pasjes liep ze dan ook naar hem toe. ”Stallionheart?” Miauwde ze stilletjes terwijl er een vriendelijke blik in haar ogen lag en een warme glimlach op haar lippen speelde zonder dat ze het echt door had.

|| Stallionheart


dewberry currently owns 5 little stars
dewberry
she was a giver
always poured, too much of love
never realized watering a rock
doesn't make it soft
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
good things take time 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: good things take time   good things take time Icon_minitimedo 9 mei 2019 - 13:58


Stallionheart
Let me take you for a wild ride
WindClan
33 Moons

Let me take you for a wild ride




» Mood: - «

De zon was langzaam aan het ondergaan maar dat maakte de kater alleen maar alerter. Sommige katten gebruikten de schemer graag om te jagen maar hijzelf jaagde het liefst als het wat lichter was, net tussen de schemer en zonhoog in. Zijn groene ogen speurden de lucht af om tekenen van de Silverpelt te zien maar die liet zich nog niet zien, het was nog te vroeg daarvoor. Hij zag iets verderop een van de Apprentices jagen en keek naar hoe die op haar prooi afsloop en triomfantelijk een muis in de lucht hield. Hij glimlachte even, die momenten waren altijd geweldig om een mentor blij te maken wist hij nog heel goed. Hij zag dat de poes daarna haar kopje wat liet hangen en zijn kant op kwam. Toen ze voor hem stond keek ze omhoog naar hem. "Stallionheart?" miauwde de Apprentice en hij wiebelde met zijn oren. "Zeg het maar Dewpaw" miauwde de gevlekte kater warm.



good things take time JXidV8r
good things take time Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewberry
StarClan
good things take time Dewpaw
dodo
443
Actief
we never bury the dead, not really, we take them with us.
It is the price of living

CAT'S PROFILE
Age: ➤ † 16 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dewberry
BerichtOnderwerp: Re: good things take time   good things take time Icon_minitimedo 9 mei 2019 - 14:45


”Zeg het maar dewpaw” zei de kater warm en ze keek een beetje nerveus naar de grond onder haar poten voordat ze haar bekje opende en de vraag stelde welke al een tijd op haar lippen lag. ”Krijg ik ooit nog een mentor?” Half stotterend kwam het eind van de vraag in zicht en toen ze deze gesteld had keek ze nerveus naar hem, haar gele ogen gefocust op alle details van zijn gezicht behalve zijn ogen. Ze durfde hem eigenlijk niet meer recht in zijn ogen aan te kijken en het hebben van een mentor had naar haar idee nu twee kanten. ”Laat maar,” mompelde ze. Ze wilde niet leren vechten, ze wilde leren zoeken, jagen, alles behalve andere katten met opzet pijn doen.



dewberry currently owns 5 little stars
dewberry
she was a giver
always poured, too much of love
never realized watering a rock
doesn't make it soft
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
good things take time 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: good things take time   good things take time Icon_minitimedo 9 mei 2019 - 15:04


Stallionheart
Let me take you for a wild ride
WindClan
33 Moons

Let me take you for a wild ride




» Mood: - «

Dewpaw leek even moeite te hebben met het vinden van haar woorden maar eindelijk kwam het hoge woord eruit. ”Krijg ik ooit nog een mentor?” miauwde de Apprentice stotterend waarna ze hem met een blik vol nervositeit aankeek. Voordat hij een antwoord kon geven miauwde ze er snel achteraan ”Laat maar,” miauwde ze toen en hij snorde zacht en legde zijn staart op haar rug. "Wie heeft gezegd dat je er geen zou krijgen dan Dewpaw?" miauwde hij zacht maar hard genoeg voor haar om te horen. "Oceanstar is druk en zoekt de beste matches voor zowel Warrior als Apprentice. Voor jou zoeken we gewoon eigenlijk nog wat beter" miauwde hij haar bemoedigend toe.



good things take time JXidV8r
good things take time Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewberry
StarClan
good things take time Dewpaw
dodo
443
Actief
we never bury the dead, not really, we take them with us.
It is the price of living

CAT'S PROFILE
Age: ➤ † 16 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dewberry
BerichtOnderwerp: Re: good things take time   good things take time Icon_minitimedo 9 mei 2019 - 15:17


De kater legde zijn staart op haar rug en ze zuchtte zachtjes, wachtend op een uitbrander van de tom. "Wie heeft gezegd dat je er geen zou krijgen dan Dewpaw?" miauwde hij zacht en ze haalde haar schouders op. Ze was bang dat ze niet goed genoeg was volgens hun maar dat ze het haar niet durfde te vertellen. ”Mamma, vroeger” mompelde ze stilletjes terwijl ze terugdacht aan haar moeder welke haar altijd vertelde dat ze voor altijd apprentice zou zijn, dat ze niet goed genoeg zou worden en hoewel ze haar ongelijk wou geven begon ze steeds meer te geloven wat ze haar altijd verteld had. "Oceanstar is druk en zoekt de beste matches voor zowel Warrior als Apprentice. Voor jou zoeken we gewoon eigenlijk nog wat beter" miauwde hij haar bemoedigend toe en verbaasd keek ze hem toe. Dat kon niet. Ze konden haar de slechtste mentor geven die de clan had en die zou nog te goed zijn voor haar. ”Dat kan niet, Stallionheart, ik zal geen goede warrior worden, dat kan ik u nu al vertellen.” Murmelde ze zachtjes en liet haar grijze oortjes hangen.



dewberry currently owns 5 little stars
dewberry
she was a giver
always poured, too much of love
never realized watering a rock
doesn't make it soft
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
good things take time 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: good things take time   good things take time Icon_minitimedo 9 mei 2019 - 15:43


Stallionheart
Let me take you for a wild ride
WindClan
33 Moons

Let me take you for a wild ride




» Mood: Stern «

De reactie die hij van Dewpaw kreeg verwonderde hem. Haar moeder had haar dat gezegd? Wat voor een Queen deed dat? Zelfs de andere Queens probeerden Annuletkit aan te sporen met zijn drie poten. Een korte rimpeling schoot over zijn ruggengraat heen. Nee, dat ging er bij hem niet in. Hij keek naar de Apprentice die haar grijze oren liet hangen. ”Dat kan niet, Stallionheart, ik zal geen goede warrior worden, dat kan ik u nu al vertellen.” hij keek haar nu streng aan. "Geen goede Warrior? Dat is onzin en je weet het Dewpaw" miauwde hij ferm. Er kwam een lichte fonkeling in zijn ogen. "Ik zou als ik jou was je moeder ongelijk gaan bewijzen. Tussen mijn Deputy taken door kan ik wel een paar lessen met je inplannen totdat Oceanstar een goede mentor heeft gevonden voor je Dewpaw. En ik wil dat je alles geeft. Kop op" miauwde hij en hij legde zijn staart onder haar kin en bracht die lichtjes omhoog. "Je kunt dit" miauwde hij en hij glimlachte naar de Apprentice.



good things take time JXidV8r
good things take time Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewberry
StarClan
good things take time Dewpaw
dodo
443
Actief
we never bury the dead, not really, we take them with us.
It is the price of living

CAT'S PROFILE
Age: ➤ † 16 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dewberry
BerichtOnderwerp: Re: good things take time   good things take time Icon_minitimedo 9 mei 2019 - 16:03


De kater keek haar streng aan toen ze hem vertelde dat ze waarschijnlijk geen goede warrior zou worden. "Geen goede Warrior? Dat is onzin en je weet het Dewpaw" miauwde hij ferm en de kattin liet haar oortjes nog meer hangen, als dat al mogelijk was. "Ik zou als ik jou was je moeder ongelijk gaan bewijzen. Tussen mijn Deputy taken door kan ik wel een paar lessen met je inplannen totdat Oceanstar een goede mentor heeft gevonden voor je Dewpaw. En ik wil dat je alles geeft. Kop op" miauwde hij en hij legde zijn staart onder haar kin en bracht die lichtjes omhoog. Haar goudgele ogen zochten nu naar die van hem en een kleine glimlach speelde weer op haar lippen. Misschien dat, als hij haar daadwerkelijk wou helpen dat ze dit zou kunnen. ”Maar ik ben geen goede vechter” ze haar twijfels welke deels de reden waren voor de gedachtes die ze had over het zijn van een warrior met hem, hopend dat hij er toch wat mee zou kunnen. [b]”Ik kan andere geen pijn doen, niet met woorden en niet met daden” legde ze daarna nog zachtjes uit voordat hij weer verder sprak. "Je kunt dit" miauwde hij en hij glimlachte naar haar waardoor haar glimlach weer wat groter werd en ze hem een snel kopje tegen zijn schouder gaf als bedankje.


dewberry currently owns 5 little stars
dewberry
she was a giver
always poured, too much of love
never realized watering a rock
doesn't make it soft
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
good things take time 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: good things take time   good things take time Icon_minitimedo 9 mei 2019 - 16:13


Stallionheart
Let me take you for a wild ride
WindClan
33 Moons

Let me take you for a wild ride




» Mood: Compassionate «

Dewpaw leek iets op te beuren bij het vooruitzicht van een training van hem. De groene ogen van de kater lachten als je het al zo kon noemen. Toch trok er ook een kleine schaduw in haar gouden ogen. ”Maar ik ben geen goede vechter” miauwde Dewpaw en hij schudde zijn kop. "Smoesjes. En bovendien was ik ook geen goede vechten toen ik net Apprentice was" miauwde hij met een knipoog. ”Ik kan andere geen pijn doen, niet met woorden en niet met daden” miauwde ze nog zacht en hij schudde zijn hoofd. "Dat is ook niet de betekenis van Warrior zijn" miauwde hij zacht. "Echte Warriors vechten voor hun Clan en doden niet tenzij uit zelfverdediging" murmelde hij. Toen hij opeens uit het niks een kopje tegen zijn schouder kreeg snorde hij zacht. Een warm gevoel vulde de kater, blijdschap dat hij de Apprentice had kunnen helpen. "Als je geen vechter wil zijn kan je altijd nog een verdediger zijn" miauwde hij en glimlachte naar haar.



good things take time JXidV8r
good things take time Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewberry
StarClan
good things take time Dewpaw
dodo
443
Actief
we never bury the dead, not really, we take them with us.
It is the price of living

CAT'S PROFILE
Age: ➤ † 16 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dewberry
BerichtOnderwerp: Re: good things take time   good things take time Icon_minitimedo 9 mei 2019 - 16:24


"Smoesjes. En bovendien was ik ook geen goede vechten toen ik net Apprentice was" miauwde hij met een knipoog. Nee, maar hij was nu deputy en en goede vechter, zij niet. "Dat is ook niet de betekenis van Warrior zijn" miauwde hij zachtjes en Dew zuchtte. "Echte Warriors vechten voor hun Clan en doden niet tenzij uit zelfverdediging" murmelde hij en de kattin knikte. Dat wist ze wel maar soms leek ze zulke dingen gewoon te vergeten. De kater snorde zacht toen ze hem een kopje gaf tegen zijn schouder en glimlachte naar hem. "Als je geen vechter wil zijn kan je altijd nog een verdediger zijn" zei hij nog en nogmaals knikte de grijs met witte kattin. Alles wat hij vertelde leek zo logisch in tegenstelling tot wanneer ze het zelf bedacht. "Bedankt, Stallionheart" miauwde ze zachtjes en zelf snorde ze nu ook zachtjes van blijdschap dat hij de tijd had willen nemen om haar te helpen met haar twijfels.




dewberry currently owns 5 little stars
dewberry
she was a giver
always poured, too much of love
never realized watering a rock
doesn't make it soft
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
good things take time 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: good things take time   good things take time Icon_minitimedo 9 mei 2019 - 16:30


Stallionheart
Let me take you for a wild ride
WindClan
33 Moons

Let me take you for a wild ride




» Mood: Compassionate «

De rust leek terug te keren in Dewpaw na zijn woorden en hij bleef even stil zodat zijn woorden op haar konden inwerken. Hij zag nog de twijfel in haar ogen toen hij zijn verleden noemde. "Ik snap je zorgen" miauwde hij enkel en stond op. "Bedankt, Stallionheart" miauwde ze en hij boog zijn kop even om haar neusje aan te raken met zijn neus zoals een mentor deed met een Apprentice in een Ceremony. "Je kan altijd terecht met je problemen bij mij. Altijd" miauwde hij en hij wenkte haar met zijn staart. "Vechten kan wel even wachten, probeer anders nog eens een prooi te vangen?" stelde hij haar voor. Extra eten was altijd welkom voor hongerige WindClan magen.



good things take time JXidV8r
good things take time Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewberry
StarClan
good things take time Dewpaw
dodo
443
Actief
we never bury the dead, not really, we take them with us.
It is the price of living

CAT'S PROFILE
Age: ➤ † 16 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dewberry
BerichtOnderwerp: Re: good things take time   good things take time Icon_minitimedo 9 mei 2019 - 17:00


Toen ze eem bedankje miauwde boog hij zijn kop dichter naar haar en raakte haar neusje aan me zijn eigen zoals ze altijd bij de cermonie deden. "Je kan altijd terecht met je problemen bij mij. Altijd" miauwde hij en hij wenkte haar met zijn staart waardoor ze nieuwsgierig een klein stapje dichter bij hem zetten. "Vechten kan wel even wachten, probeer anders nog eens een prooi te vangen?" stelde hij haar voor en ze kinkte opgewekt. Ze hoefde niet te vechten én ze kon hem meteen laten zien dat ze al kon jagen. Althans, op kleinere prooi. "Ja! Ik had daarnet al een muisje gevangen" miauwde ze blij en draaide zich om om naar het muisje te lopen welke ze gevangen had voordat ze naar de kater was gelopen en hem haar vraag had gesteld. "Kom" zei ze en draaide zich om en duwde hem met haar lichaam tegen de achterkant van zijn achterpoten om hem sneller te laten lopen.




dewberry currently owns 5 little stars
dewberry
she was a giver
always poured, too much of love
never realized watering a rock
doesn't make it soft
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
good things take time 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: good things take time   good things take time Icon_minitimedo 9 mei 2019 - 21:14


Stallionheart
Let me take you for a wild ride
WindClan
33 Moons

Let me take you for a wild ride




» Mood: Interested «

De bije atmosfeer die nu langzaam begon te borrelen deed hem goed en hij zag dat Dewpaw zich ook al wat beter voelde. "Ja! Ik had daarnet al een muisje gevangen" miauwde ze opgewekt en hij knikte. "Dat had ik gezien" murmelde hij en hij glimlachte. "Kom!" miauwde Dewpaw en voor hij er erg in had duwde ze hem al vooruit. Alleen had Dewpaw niet door dat het heuvelafwaarts was en dat het geregend had. "Dew.." begon hij maar hij gleed al de heuvel af waarna hij met zijn snufferd in de modder landde. Wat verdwaasd kwam hij overeind. Alles om hem heen draaide een beetje en zijn normaal witte bef was.. nouja, bruin-zwartig. Hij zuchtte en keek naar Dewpaw. "Goed, ik ben er" miauwde hij droogjes waarna hij zijn rechterpoot optilde en er mee schudde om de ergste modder eraf te krijgen.



good things take time JXidV8r
good things take time Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewberry
StarClan
good things take time Dewpaw
dodo
443
Actief
we never bury the dead, not really, we take them with us.
It is the price of living

CAT'S PROFILE
Age: ➤ † 16 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dewberry
BerichtOnderwerp: Re: good things take time   good things take time Icon_minitimedo 9 mei 2019 - 23:28


De kater had haar naam genoemd om haar te waarschuwen voor wat er zou komen, maar door haar enthousiasme hoorde ze hem niet en al snel struikelde ze bijna doordat de grote kater ineens voor haar verdwenen was waardoor de apprentice verbaasd naar de kater keek toen hij omhoog kwam uit de modder. Goed, ik ben er" zei de kater droogjes waardoor het voor Dewpaw al snel duidelijk werd dat ze haar excuuses niet persé hoefde aan te bieden -hoewel ze het wel deed onder het giechelen-. Wat kon ze zeggen? Hij zag er niet uit nu dat hij onder de modder zat. Haar buik begon op gegeven moment pijn te doen van het giechelen en zo voorzichtig mogelijk liep ze de heuvel af waar ze hem vanaf had geduwd. "het staat u heel mooi Stallionheart" miauwde ze met een grote grijns en sloeg, zo on opvallend mogelijk nog wat van de bruine smurrie naar hem toe, hopend dat het zijn al vieze vacht nog erger zou maken.




dewberry currently owns 5 little stars
dewberry
she was a giver
always poured, too much of love
never realized watering a rock
doesn't make it soft
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
good things take time 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: good things take time   good things take time Icon_minitimevr 10 mei 2019 - 9:35


Stallionheart
Let me take you for a wild ride
WindClan
33 Moons

Let me take you for a wild ride




» Mood: Okay «

De modder was nat en voelde naar tegen zijn vacht. Het leek ergens een beetje op bloed maar meestal dompelde een kat zich niet helemaal in bloed. Achter zich hoorde hij een zacht gegiechel dat alleen maar harder leek te worden. Dewpaw kam naar beneden zonder een sliding te maken in de modder en miauwde met een grote grijns "Het staat u heel mooi Stallionheart" en hij keek haar even met een semi kwade blik. "Ga jij nou maar een prooi vangen" spoorde hij haar aan. Hij zag dat haar poot bewoog en dat ze meer modder naar hem toeschoof. Uhu. Dat zou ze maar een keer doen. Met een snelle beweging schraapte hij met zijn voorpoot door de modder waarna hij haar met een hoos modder even liet verdwijnen. "Camouflage" miauwde hij triomfantelijk en hij wenkte haar met zijn staart dat ze mocht gaan laten zien hoe ze joeg.



good things take time JXidV8r
good things take time Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewberry
StarClan
good things take time Dewpaw
dodo
443
Actief
we never bury the dead, not really, we take them with us.
It is the price of living

CAT'S PROFILE
Age: ➤ † 16 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dewberry
BerichtOnderwerp: Re: good things take time   good things take time Icon_minitimevr 10 mei 2019 - 10:37


"Ga jij nou maar een prooi vangen" spoorde hij haar aan nadat hij haar met een semi kwade blik aankeek en ondertussen schepte ze een klein beetje modder op haar poot en gooide het tegen zijn flank aan. Net toen ze hem een triomfantelijke blik wou schenken gooide de deputy een grote hoop modder over haar heen en ze ademde scherp in toen de koude substantie haar witte vacht raakte. "Camouflage" miauwde hij en wenkte haar met zijn staart om te gaan jagen. Oh hell no. De kattin knikte en liep in de richting van de kater om te doen alsof ze zou gaan laten zien wat ze kon vangen en dat ze kon jagen, maar in plaats van het zoeken naar een geschikte prooi gooide de kattin haar volle gewicht tegen zijn flank (niet dat dat heel effectief was). Net nadat ze dat gedaan had zetten ze een paar passen naar achter, trappelde modder zijn richting in en keek naar hem vanaf een daslengte afstand om te zien of wat ze gedaan had effect had.


dewberry currently owns 5 little stars
dewberry
she was a giver
always poured, too much of love
never realized watering a rock
doesn't make it soft
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
good things take time 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: good things take time   good things take time Icon_minitimevr 10 mei 2019 - 10:52


Stallionheart
Let me take you for a wild ride
WindClan
33 Moons

Let me take you for a wild ride




» Mood: Now you've done it«

De gechoqueerde blik in de ogen van Dewpaw liet hem bijna in lachen uitbarsten. Payback dacht hij even kort terwijl hij verder liep met Dewpaw in zijn kielzog. Terwijl hij aan het lopen was voelde hij opeens een kleine botsing tegen zijn flank waar Dewpaw tegenaan was gesprongen. Toen sprong de Apprentice weg terug in de modder waarna ze een soort graafbeweging uitvoerde en modder in het rond liet spatten. Jagen, jaja. Hij sprong opzij en liep omhoog waarna hij haar met een kopstoot de modder induwde. "Ik geloof dat jij dol bent op camouflage Dewpaw, of niet?" miauwde hij grappend. Zijn hele vacht zat nu toch al vol met modder en wassen zou het niet meer gaan helpen. Dat werd een enkeltje Small Lake om de drap uit zijn vacht te krijgen. Dewpaw leek inmiddels ook meer op een bruine dan een witte kat.



good things take time JXidV8r
good things take time Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewberry
StarClan
good things take time Dewpaw
dodo
443
Actief
we never bury the dead, not really, we take them with us.
It is the price of living

CAT'S PROFILE
Age: ➤ † 16 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dewberry
BerichtOnderwerp: Re: good things take time   good things take time Icon_minitimevr 10 mei 2019 - 11:58


Haar stoot tegen zijn flank had niet veel uitgehaald en haar getrappel in de modder was ook niet heel effectief geweest aangezien de kater van top tot teen toch al onder de modder zat, maar wat ze niet verwacht had was dat de kater haar een kopstoot zou geven waardoor ze als een soort struisvogel met haar kop in de modder bellande. "Ik geloof dat jij dol bent op camouflage Dewpaw, of niet?" De kattin snoof en schudde zoveel mogelijk modder van haar lichaam af en draaide zich om om naar de kater te kijken. ”Ik vind het heerlijk Stallionheart” miauwde ze met een grote, overduidelijke neppe glimlach. ”Maar u houdt ook wel van wat in de modder rollen zo te zien.” Zei ze schouderophalend en sloeg nogmaals een grote hoop modder tegen zijn snuit aan. Ha, dat was zijn verdiende loon voor het vies maken van haar vacht.



dewberry currently owns 5 little stars
dewberry
she was a giver
always poured, too much of love
never realized watering a rock
doesn't make it soft
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
good things take time 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: good things take time   good things take time Icon_minitimevr 10 mei 2019 - 12:21


Stallionheart
Let me take you for a wild ride
WindClan
33 Moons

Let me take you for a wild ride




» Mood: Oh StarClan «

De poging die Dewpaw deed om zich van modder te ontdoen haalde niet echt heel veel uit. Ze vertelde hem dat ze het heerlijk vond met een neppe glimlach. "Ik zie het" miauwde de gevlekte kater met een lach. ”Maar u houdt ook wel van wat in de modder rollen zo te zien.” miauwde ze waarna ze een grote hoop modder in zijn gezicht smeet. Even zag hij niks en daarna begon wild met zijn kop te schudden zodat de modder alle kanten op vloog. Toen hij klaar was keek hij Dewpaw aan. "Modder is ook goed om je geur te maskeren" miauwde hij nu ietsjes serieuzer. "Ik zal na je training je een plek laten zien waar je het kan lozen" miauwde hij en hij overwoog nog even om Dewpaw nog een keer in de modder te drukken. Dat zou alleen niet veel effect hebben aangezien ze beide van top tot teen bruin van de modder waren. Hij wilde ook in beweging blijven want de kou van de modder was niet echt aangenaam. Hij liep nu voorzichtig de heuvel af waarna hij zich liet zakken in de hunters crouch. Ze konden niet de hele dag in de modder liggen toch?



good things take time JXidV8r
good things take time Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewberry
StarClan
good things take time Dewpaw
dodo
443
Actief
we never bury the dead, not really, we take them with us.
It is the price of living

CAT'S PROFILE
Age: ➤ † 16 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dewberry
BerichtOnderwerp: Re: good things take time   good things take time Icon_minitimeza 11 mei 2019 - 15:56


Oké, ze zouden nu echt gaan jagen in plaats van elkaar in de modder duwen en hoewel de kattin eigenlijk niet zo van modder hield vond ze het toch jammer dat hij verder wou met de training. "Modder is ook goed om je geur te maskeren. Ik zal na je training je een plek laten zien waar je het kan lozen" De kater had een serieuzere toon in zijn stem en de apprentice knikte als antwoord. De kans dat hij haar nu nog in de modder zou duwen was toch niet zo erg groot meer, althans dat hoopte ze. ”Oke,” miauwde ze en deed nu zelf ook een poging om de modder van haar normaalgesproken spierwitte vacht te schudden. Dewpaw keek hem aan met een grijns toen de grootste klodders modder van haar vacht waren en liep langs hem om hem naar haar eerder gevangen muisje te lijden -zonder hem deze keer in de goede richting te duwen en weer in de modder te laten vallen-.


dewberry currently owns 5 little stars
dewberry
she was a giver
always poured, too much of love
never realized watering a rock
doesn't make it soft
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
good things take time 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: good things take time   good things take time Icon_minitimema 13 mei 2019 - 13:29


Stallionheart
Let me take you for a wild ride
WindClan
35 Moons

Let me take you for a wild ride




» Mood: Focused «

De modder drupte nog een beetje op de grond met iedere pootstap en hij moest even grinniken. Hij keek opzij naar Dewpaw die inmiddels meer gecamoufleerd was waarna hij naar de muis keek die ze had gevangen. Hij knikte goedkeurend. "Mooie vangst" miauwde hij en hij wiebelde met het puntje van zijn staart. "Had je ooit al een konijn of een haas gevangen? Of de theorie erachter gehoord?" vroeg hij haar met een glimlach. Hij wist dat niet alle mentoren daarmee begonnen, meestal deden ze dat pas na twee moons als de Apprentices wat meer uithoudingsvermogen hadden en een beter inzicht om te vangen. Als hij het goed begrepen had was Dewpaw bijna 8 moons dus zou ze hier net wel of net niet aan begonnen zijn.



good things take time JXidV8r
good things take time Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
 
good things take time
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: