Plan Stupid



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Plan Stupid

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Deathpaw,
Member
Plan Stupid Tenor
Amyyy
75
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Deathpaw,
BerichtOnderwerp: Plan Stupid   Plan Stupid Icon_minitimewo 5 jun 2019 - 20:28

De zwarte kitten rolde verveeld op haar rug, om daarna op haar linkerzijde te rollen en dan weer op haar rechterzijde. Tot ergernis van haar pleegmoeder. De norse kattin gaf de zwarte kitten een scherpe blik. Een verontwaardigd geluidje kwam uit haar keel. Wat had zij nu weer verkeerd gedaan? Toen sprong ze op, misschien kon ze haar pleegmoeder nog eens over haar avontuur vertellen, ja! Ze opende haar bekje om te spreken maar voor er een woord uit kwam werd ze al weer weggejaagd door de kattin. Ze snoof en trippelde de nursery rond maar steeds werd ze door de andere weg gejaagd. Al brommend liep ze naar buiten. Wat een goed plan had geklonken in haar kopje was nu in het stomste plan ooit veranderd. Ze speelde kort met een kever. Puur uit verveling. Ze had toch niks verkeerd gedaan? Ze was zefs super braaf geweest, de hele tijd! Waarom werd ze dan weggejaagd? Ze liet een brommend geluidje horen en mokkend keek ze het camp rond.

+Eaglekit


Plan Stupid RSvYZkQ

Do you have a death wish or something?



Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglekit.
Member
Plan Stupid DPKsfdL
Freedje
56
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Eaglekit.
BerichtOnderwerp: Re: Plan Stupid   Plan Stupid Icon_minitimewo 5 jun 2019 - 20:56

Met een verveeld gezicht keek Eaglekit de nursery rond. Als hij hier nog zo veel moons moest blijven, zou hij echt gek worden, hoor! Hij had helemaal geen zin om nog lang op zijn apprenticeschap te wachten. Hij durfde het echter ook niet aan om nog eens door het territorium te dwalen. Als zijn pleegvader hem zou vinden, zou hij vast vreselijk boos worden en daar had Eaglekit het eerlijk gezegd niet voor over. En dus keek hij dus maar toe hoe de kittens en de queens met elkaar praatten en de meeste kittens vervolgens aangemaand werden om te gaan slapen. Zijn blik bleef kort hangen op Deathkit. Ze wilde duidelijk de aandacht van één van de queens trekken, maar deze leek niet in haar geïnteresseerd te zijn en wimpelde haar af. Eaglekit’s oren zakten in zijn nek toen hij zag dat Deathkit naar buiten werd gestuurd en hij keek snel om zich heen om te kijken of niemand hem zou zien. Toen hij er vrij zeker van was dat niemand hem in de gaten had, rende hij snel achter Deahtkit aan. Zijn pleegvader had hem gezegd dat hij niet zonder toestemming uit het kamp mocht gaan, maar hij had niks gezegd over het uit de nursery gaan. Bovendien was Eaglekit geen kleine kitten meer; hij was inmiddels al twee moons oud! Dat wilde zeggen dat hij in zijn ogen dit soort beslissingen prima kon maken. Eaglekit ging naast Deathkit staan en glimlachte bemoedigend naar haar. “Dadelijk wordt je vacht nog grijs als je zo door blijft mopperen,” grapte hij tegen haar. Daarna voegde hij er op een sympathieke toon aan toe: “Alles in orde?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathpaw,
Member
Plan Stupid Tenor
Amyyy
75
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Deathpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Plan Stupid   Plan Stupid Icon_minitimewo 5 jun 2019 - 21:41

Ze bewoog haar oortjes toen ze wat hoorde. Omdat het zo zacht klonk dacht zr dat het van binnen in de nursery was, maar een stemmetje bewees al snel dat dat niet zo was. Haar oogjes draaide zijn kant op en ze bekeek de kitten even. Hey, hij had ook een avontuur gehad! Dat wist ze wel! Alleen was hij heel nat terug gekeerd. “Dadelijk wordt je vacht nog grijs als je zo door blijft mopperen,” Zei de kitten. Ze lachte even kort en keek naar de witte haartjes die zich wat vermende met de zwarte haren op haar vacht. "Heb ik al." Spinde ze en bewoog het puntje van haar staartje. “Alles in orde?" Vroeg hij vervolgens en ze knikte. "Maak je over mij maar geen zorgen. Ik ben het gewend." Zei ze en gaf de kitten die kleinder was dan haar een zacht en speels tikje met haar pootje. "Waarom ben jij buiten? Ik zag dat de meeste sliepen." Miauwde ze. Ze was al wel blij dat er dan toch iemand haar wat aandacht gaf.


Plan Stupid RSvYZkQ

Do you have a death wish or something?



Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglekit.
Member
Plan Stupid DPKsfdL
Freedje
56
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Eaglekit.
BerichtOnderwerp: Re: Plan Stupid   Plan Stupid Icon_minitimeza 15 jun 2019 - 20:50

“Ik ook!” zei hij snel en op een enthousiaste manier terwijl hij zijn poot uitstak zodat ze duidelijk zijn grijze vacht kon zien. Officieel was zijn vacht grijs, wit en zat er een patroon in, maar Eaglekit kon dat enkel zien als hij zijn kopje heel ver naar beneden liet zakken en vervolgens zijn ogen helemaal naar beneden draaide. Hij had in de reflectie van het water gezien dat er op zijn snoetje ook wit zat, maar voor de rest kon hij alleen de witte en grijze gemengde vachtkleur zien die hij had. Hij richtte zijn aandacht op Deathkit zodat hij goed naar haar kon luisteren en naar wat ze wilde zeggen. Hij vond het jammer dat ze het gewend was dat ze werd afgewezen door de queens, maar aan de andere kant kon hij nu ook met haar praten en met haar spelen als de queens dat niet wilden. Zo kon hij hopelijk een beetje van haar verdriet en ergernis opvangen, al had hij natuurlijk niet elke dag de hele tijd om enkel met haar te spelen. Hij had nog zo veel om te ontdekken! “Omdat ik je uit de nursery zag gaan en ik wilde weten hoe je je voelde,” zei hij. Hij haalde zijn schouders op alsof het de normaalste zaak van de wereld was dat er iemand achter haar aanrende. En volgens hem was dat ook zo. “En ik was ook nog niet echt moe,” zei hij grinnikend. “Dus ik kan gerust nog even met je blijven praten als je dat wilt.” Hij glimlachte. “Dan is er toch tenminste één kat waar je niet door afgewezen wordt, al stelt het misschien niet veel voor.” Een tikkeltje verlegen keek hij naar zijn pootjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathpaw,
Member
Plan Stupid Tenor
Amyyy
75
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Deathpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Plan Stupid   Plan Stupid Icon_minitimedi 18 jun 2019 - 12:56

Ze grinnikte toen Eaglekit zijn pootje toonde die ook grijze vacht had. "Dan zijn we met twee!" Zei ze vrolijk. Het gedoe met haar pleegmoeder al vergeten. Ze gaf hem een tikje met haar korte staartje en glimlachte. Ze vond het wel fijn dat hij opperde om nog met haar te praten. Ondanks hij jonger was dan haar. Al had ze de laatste tijd wel veel kittens ontmoet. En ze begreep niet waar ze allemaal vandaan leken te komen. "Voor mij stelt het wel veel voor." Miauwde ze. "Ik vind het wel lief." Miauwde ze en keek weer rond. "Heb je het camp al een beetje verkent?" Vroeg ze. Al wist ze niet of Eaglekit vaak buiten kwam of niet. Zij wel, zij deed juist niks liever en had zo goed als alle hoeken al gezien. Oké misschien niet maar toch.


Plan Stupid RSvYZkQ

Do you have a death wish or something?



Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglekit.
Member
Plan Stupid DPKsfdL
Freedje
56
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Eaglekit.
BerichtOnderwerp: Re: Plan Stupid   Plan Stupid Icon_minitimewo 17 jul 2019 - 17:45

Eaglekit voelde zich al een beetje meer opgelucht toen hij opmerkte dat ze weer wat vrolijker was geworden en dat ze zelfs aan het lachen was. Daar deed hij het voor. Hij zou het jammer gevonden hebben als ze hier alleen had gezeten en zich enkel nog ellendiger had gevoeld onder de situatie, maar gelukkig leek ze al snel op te beuren en het voorval vergeten te zijn. Of toch zo goed als. Hij voelde de huid onder zijn vacht prikkelen en een lichte verlegen grijns verscheen om zijn lippen toen ze zei dat ze het wel lief vond wat hij had gedaan. “Ach ja…” begon hij, maar haalde daarna zijn schouders op. Hij was het niet echt gewend om lief genoemd te worden, maar het klonk zeker niet verkeerd. “Ik ben gewoon blij dat ik je heb kunnen troosten,” besloot hij zijn zin af te maken, maar zijn oren prikten nieuwsgierig naar boven toen ze het had over het kamp verkennen. Ze was een oudere kitten en bovendien zou er niet echt iets misgaan als hij binnen het kamp bleef, wel dan? Hij herinnerde zich nog hoe bezorgd en boos zijn pleegvader had geklonken toen hij uit het kamp was gegaan. Maar er waren hier genoeg katten die hun in de gaten konden houden en in principe liepen ze geen gevaar als ze geen al te gekke dingen deden. “Het kamp zelf niet. Ik heb een beetje straf gehad omdat ik uit het kamp ben gegaan.” Hij lachte schaapachtig. “Sindsdien houden de queens me iets meer in de gaten en is het sowieso veel te warm geweest om naar buiten te gaan.” Met zijn lange tabby vacht voelde hij de warmte natuurlijk al sneller aan dan de gemiddelde kat. Niet dat hij zich daardoor liet stoppen als hij eenmaal een doel voor ogen had, maar goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathpaw,
Member
Plan Stupid Tenor
Amyyy
75
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Deathpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Plan Stupid   Plan Stupid Icon_minitimewo 24 jul 2019 - 14:18

Ze glimlachte weer bij zijn woorden. "En ik ben blij dat jij mij gezelschap bent komen houden!" Miauwde ze blij. Daarna vroeg ze of hij het camp al wat had verkend maar de woorden die ze daarna hoorde wekte haar interesse op. "Ik ben ook al buiten geweest! 2 keer al! Niet dat Stallionstar daar blij mee was." Bekende ze. "Maar, ik zal je het camp laten zien! Volgt u maar!" Zei ze, en met haar staartje hoog de lucht in, als een soort toeristenvlag, begon ze te stappen.


Plan Stupid RSvYZkQ

Do you have a death wish or something?



Terug naar boven Ga naar beneden
 
Plan Stupid
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: