[Gevonden] Broers Cinderfall



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Gevonden] Broers Cinderfall

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cinderfall
StarClan
[Gevonden] Broers Cinderfall DPKsfdL
433

CAT'S PROFILE
Age: Infinite
Gender:
Rank:
Cinderfall
BerichtOnderwerp: [Gevonden] Broers Cinderfall   [Gevonden] Broers Cinderfall Icon_minitimedi 22 nov 2011 - 18:34

De titel zegt het al, ik zoek broers voor Cinderfall.

Heel specifiek, ik zoek er 2. En niet meer. Ze moeten op Cinderfall lijken, of in ieder geval een grijze, of zwarte (eventueel) witte vacht hebben. Meer informatie over die twee volgt als de eigenaren gekozen zijn. De namen maakt ook niet uit, en de eisen zijn bekend lijkt me? :]

Ze mogen ook slecht worden, of gestoord worden- je mag er alle kanten mee op. Ze moeten echt wel in dezelfde Clan zitten. Roque worden, Kittypet worden- ga je gang ;D Als ze voor een tijdje nog wel in de Clan blijven.

Eventueel als de nood echt hoog is en je liever geen broer speelt- zou … ik voor Cinderfall wel een zus willen accepteren xD


There is no point in living, when I need to do it without you ღ
[Gevonden] Broers Cinderfall Fnuzi8
Cinderfall | Graypaw | Harespirit | Honeyspots | Snowbird


Laatst aangepast door Cinderfall op vr 25 nov 2011 - 14:35; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfall
StarClan
[Gevonden] Broers Cinderfall DPKsfdL
433

CAT'S PROFILE
Age: Infinite
Gender:
Rank:
Cinderfall
BerichtOnderwerp: Re: [Gevonden] Broers Cinderfall   [Gevonden] Broers Cinderfall Icon_minitimedo 24 nov 2011 - 19:58

Hij bijt niet hoor, wil echt niemand? ):


There is no point in living, when I need to do it without you ღ
[Gevonden] Broers Cinderfall Fnuzi8
Cinderfall | Graypaw | Harespirit | Honeyspots | Snowbird
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderpaw.
Member
[Gevonden] Broers Cinderfall DPKsfdL
Herbert
439

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Tinderpaw.
BerichtOnderwerp: Re: [Gevonden] Broers Cinderfall   [Gevonden] Broers Cinderfall Icon_minitimedo 24 nov 2011 - 21:09

jayshade wil wel ;D


[Gevonden] Broers Cinderfall Sig25

[Gevonden] Broers Cinderfall Herstamp1  [Gevonden] Broers Cinderfall Herstamp2
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathstrike
StarClan
[Gevonden] Broers Cinderfall DPKsfdL
788

CAT'S PROFILE
Age: Infinite
Gender:
Rank:
Deathstrike
BerichtOnderwerp: Re: [Gevonden] Broers Cinderfall   [Gevonden] Broers Cinderfall Icon_minitimevr 25 nov 2011 - 7:37

Het lijkt me prima, als jij het er mee eens bent om hem even oud als Cinderfall te maken?
Eigenlijk had ik liever geen oranje vacht gehad, maar ik denk dat het niet echt uitmaakt.

En Firelight had zich aangemeld via PB, ik vind dat hij eventueel ook wel een broer mag zijn.
Ben jij het daar ook mee eens? :3


[Gevonden] Broers Cinderfall Deathstrike1sig
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayshade
StarClan
[Gevonden] Broers Cinderfall DPKsfdL
Lyan =3
157

CAT'S PROFILE
Age: I'm dead, all is good now, I think..
Gender:
Rank:
Jayshade
BerichtOnderwerp: Re: [Gevonden] Broers Cinderfall   [Gevonden] Broers Cinderfall Icon_minitimevr 25 nov 2011 - 7:59

voor mij is dat goed ;D ik pas zijn leeftijd straks even aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Firelight
Member
[Gevonden] Broers Cinderfall DPKsfdL
13

CAT'S PROFILE
Age: 25 m
Gender:
Rank:
Firelight
BerichtOnderwerp: Re: [Gevonden] Broers Cinderfall   [Gevonden] Broers Cinderfall Icon_minitimevr 25 nov 2011 - 8:55

Wow, eventjes niet meer mee, maar wie had je nou in gedachten? Dewpaw of Dewkit? Zo weet ik een beetje wie ik moet aanpassen. Beide katten kunnen nog van geslacht veranderd worden.

-Firelight-
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathstrike
StarClan
[Gevonden] Broers Cinderfall DPKsfdL
788

CAT'S PROFILE
Age: Infinite
Gender:
Rank:
Deathstrike
BerichtOnderwerp: Re: [Gevonden] Broers Cinderfall   [Gevonden] Broers Cinderfall Icon_minitimevr 25 nov 2011 - 11:28

Ó, ik dacht dat je een nieuwe ging aanmaken? Ö
Na, geeft niet. Misverstandje. Zoals ik al zei zowel Dewkit als Dewpaw kan niet want beide ouders van Cinder zijn overleden toen hij nog heel jong was. Een nieuw nestje kunnen ze dus nog niet gehad hebben Wink


[Gevonden] Broers Cinderfall Deathstrike1sig
Terug naar boven Ga naar beneden
Firelight
Member
[Gevonden] Broers Cinderfall DPKsfdL
13

CAT'S PROFILE
Age: 25 m
Gender:
Rank:
Firelight
BerichtOnderwerp: Re: [Gevonden] Broers Cinderfall   [Gevonden] Broers Cinderfall Icon_minitimevr 25 nov 2011 - 14:09

Ok, geen probleem; dan maak ik wel even als ik thuis ben een nieuw acc aan.

Sorry voor het misverstand Komt er ook van door op school te zitten, je verstand op nul Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfall
StarClan
[Gevonden] Broers Cinderfall DPKsfdL
433

CAT'S PROFILE
Age: Infinite
Gender:
Rank:
Cinderfall
BerichtOnderwerp: Re: [Gevonden] Broers Cinderfall   [Gevonden] Broers Cinderfall Icon_minitimevr 25 nov 2011 - 14:34

Ja, dat klopt xD
En dat geeft niet ^^

Dan heb ik dus de 2 broers, yay dat is fijn! ;D


There is no point in living, when I need to do it without you ღ
[Gevonden] Broers Cinderfall Fnuzi8
Cinderfall | Graypaw | Harespirit | Honeyspots | Snowbird
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosetear
Member
[Gevonden] Broers Cinderfall DPKsfdL
4

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Rosetear
BerichtOnderwerp: Re: [Gevonden] Broers Cinderfall   [Gevonden] Broers Cinderfall Icon_minitimevr 25 nov 2011 - 21:46

Rosetear is aangemaakt. Ik wist niet onmiddellijk een naam, dus als j ze niet goed vind, hoef je het maar te melden, kan ik vragen om ze te veranderen. Zijn er anders nog dingen die ik moet weten/moeten verandert worden? je hebt het maar te melden. happy wink
Avatar enzo is trouwens tijdelijk. Totdat ik een goede heb gevonden.

-Firelight-Rosetear-
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathstrike
StarClan
[Gevonden] Broers Cinderfall DPKsfdL
788

CAT'S PROFILE
Age: Infinite
Gender:
Rank:
Deathstrike
BerichtOnderwerp: Re: [Gevonden] Broers Cinderfall   [Gevonden] Broers Cinderfall Icon_minitimeza 26 nov 2011 - 11:17

Ah oké, maar ik vroeg in de begin post dus 'Ze moeten op Cinderfall lijken, of in ieder geval een grijze, of zwarte (eventueel) witte vacht hebben' en tot nu toe heb ik een oranje kater als broer en een ... grijs/bruine? o3o

Dus als je hem een wat donkere kleur kon geven, al zei je dat 'ie tijdelijk was. Bedoel je dan dat je hem van kleur laat wisselen of ..? Naja, Rosetear vind ik een prima naam. En het is jouw karakter, dus zo lang jij de naam mooi vind mag je die houden (:


[Gevonden] Broers Cinderfall Deathstrike1sig
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Gevonden] Broers Cinderfall
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: