Can you guide me? [Crowcall]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Can you guide me? [Crowcall]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dwarfpaw.
Member
Can you guide me? [Crowcall] GgfbqF
Dorian
59
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dwarfpaw.
BerichtOnderwerp: Can you guide me? [Crowcall]   Can you guide me? [Crowcall] Icon_minitimema 1 jul 2019 - 19:01


Dwarfpaw liep tussen de hoge gele planten door. Hij wist niet precies wat het waren. Maar ze zagen er in ieder geval interessant uit. Veel gezelliger en kleurrijker dan de planeten die ze in Shadowclan hadden gehad. Die waren veel donkerder en daarmee saaier van kleur. Al viel hij hier met zijn zwart witte vacht wel veel meer op dan tussen de dennenbomen. Aangezien deze planten zo hoog waren verdween hij er geheel tussen. Perfect om verstoppertje te spelen of om iemand of iets te ontlopen… Wat hij hier precies zocht wist hij niet. Wellicht was de voornaamste reden dat hij hier even ongestoord op zich zelf zou kunnen zijn. Vandaag was het alweer de zoveelste keer geweest dat hij met een andere apprentice op pad had willen gaan maar deze door zijn overmatige karakter had weten af te schrikken. Het wilde allemaal nog niet echt lukken… Na de ruzie met Dewpaw had hij een grote behoefte aan nieuwe vriendschappen. Nee, dat niet alleen. Hij wilde iemand in zijn kring hebben om naar op te kijken. Iemand wie hij trots zou kunnen maken. Maar Dwarfpaw was zeer kieskeurig.  Lang niet iedereen kwam hier zomaar voor in aanmerking. Niet dat hij tot nu toe veel kansen had gekregen om er iemand voor uit te kiezen. Aangezien de meeste katten zich nog niet zo in hem interesseerde. Dwarfpaw keek op en hield vrijwel gelijk zijn pas in. Net op tijd. Want op nog geen meter afstand zat een zwarte kattin. Crowcall, hij had wel eens iets over haar gehoord. Maar echt kennen deed hij haar niet. Was hij toch bijna tegen haar aan gelopen… “Sorry- ik was in gedachten verzonken.” Zei hij dan ook snel.


Can you guide me? [Crowcall] Dwarfpaw_OS
Can you guide me? [Crowcall] Db4mxc7-e6ad6d96-518e-41e5-85d1-257050e2f4b1.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvYzFmNTFhODctZDRhZC00Nzk3LWJmM2YtMjg3ZmViNzBkMTY1XC9kYjRteGM3LWU2YWQ2ZDk2LTUxOGUtNDFlNS04NWQxLTI1NzA1MGUyZjRiMS5naWYifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
Can you guide me? [Crowcall] Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Can you guide me? [Crowcall]   Can you guide me? [Crowcall] Icon_minitimeza 13 jul 2019 - 11:57

Het was een goede plek om de eenzaamheid op te zoeken. Wanneer het kamp te klein leek, wanneer de clan te groot leek, wanneer iedere kat die je zag je vooral deed denken aan alle katten die je niet mocht zien en alle katten die niemand ooit nog zou zien. Vaak vond ze het fijn om tijd met Crowfur door te brengen wanneer ze in een dipje zat, maar nu droeg zelfs zijn aanwezigheid de nare bijsmaak van het gevecht tegen RiverClan. Beter nog was dat het maïsveld geen enkele associatie opriep met de tijd voor de reis, toen ze zich ook al zo verloren en gevangen had gevoeld. Dit gebied was nieuw, onbevlekt. Neutraal. Ze hoorde iets ritselen tussen de planten en rook de geur van een muis. Ze was er graag achteraan gegaan, maar met die schouder van haar kon ze niet rennen en de prooi zou toch wel ontsnappen als ze nu probeerde hem te vangen. Even later klonk er geritsel van een andere kant, dit keer vergezeld door kattengeur. Crowcall keek om en was opgelucht om te zien dat het een apprentice was. Net zoals het maïsveld onbezoedeld. "Maakt niet uit", miauwde ze en ondanks haar sombere humeur wist ze naar hem te glimlachen. Dwarfpaw. Nog maar een paar manen in de clan waarin hij niet geboren was, de clan van zijn vader. Die kater had zijn zoon opgehaald en was er vervolgens zelf vandoor gegaan. Het was nogal een schandaal geweest. Crowcall kon niet anders dan iets van verbondenheid voelen met de zwart-witte kat die ze nauwelijks kenden. Halfclanners onder elkaar, nietwaar?


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

Can you guide me? [Crowcall] WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Dwarfpaw.
Member
Can you guide me? [Crowcall] GgfbqF
Dorian
59
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dwarfpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Can you guide me? [Crowcall]   Can you guide me? [Crowcall] Icon_minitimeza 10 aug 2019 - 13:10


Was hij toch bijna vol tegen de zwarte kattin opgebotst. Dat zou niet bepaald een goede eerste indruk zijn geweest. Slechte eerste indrukken, daar scheen hij goed in te zijn. “Sorry- ik was in gedachten verzonken.” Een oprecht excuus. Iets dat bij hem niet al te vaak voorkwam. Maar zo op z’n tijd wilde hij er nog wel eens eentje geven. Het werd geapprecieerd. Hij was opgelucht dat Crowcall niet kwaad leek te zijn over zijn onhandigheid. Nu waren er ook niet echt ongelukken gebeurd. Maar toch, sommige katten hadden daar nu eenmaal niet zo veel geduld mee. "Maakt niet uit", Zei Crowcall en glimlachte naar hem. Dwarfpaw glimlachte beleefd terug en ging op een klein afstandje van haar zitten. Het gebeurde niet heel vaak dat hij zich snel echt op zijn gemak voelde rond zijn ‘kennissen’ in de Clan. Maar gelukkig scheen dat hier wel het geval te zijn.  Beide waren ze nog niet heel erg spraakzaam geweest. Maar ergens was dat ook wel logisch. Hun ontmoeting was meer toeval dan welwillendheid. Toch zou daar wel verandering in kunnen komen. En Dwarfpaw had er geen problemen mee om daarin de eerste stap te zetten. Als Crowcall echt geen zin had in een gesprek dan zou ze dat vanaf wel wel aangeven. Hij kon het niet helpen toch al snel nieuwsgierig te zijn naar de situatie die zich hier voordeed. Wat deed ze hier zo alleen in de gele planten? “Ook op zoek naar een stille nadenk plaats?” Vroeg hij, de nieuwsgierigheid hoorbaar in zijn stem. Het was een simpele vraag geweest. Maar men kon zelf bepalen hoe uitgebreid daar antwoord op gegeven zou worden. Van een ‘ja’ tot een uitgebreide uitleg over waar ze mee zat, het was allemaal mogelijk.

.:Sorry:.:


Can you guide me? [Crowcall] Dwarfpaw_OS
Can you guide me? [Crowcall] Db4mxc7-e6ad6d96-518e-41e5-85d1-257050e2f4b1.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvYzFmNTFhODctZDRhZC00Nzk3LWJmM2YtMjg3ZmViNzBkMTY1XC9kYjRteGM3LWU2YWQ2ZDk2LTUxOGUtNDFlNS04NWQxLTI1NzA1MGUyZjRiMS5naWYifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
Can you guide me? [Crowcall] Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Can you guide me? [Crowcall]   Can you guide me? [Crowcall] Icon_minitimevr 30 aug 2019 - 13:25

Ze had gedacht helemaal alleen te willen zijn, maar merkte dat ze zich niet stoorde aan de aanwezigheid van de jonge kater. Verder dan de begroeting ging haar eigen tekst in eerste instantie niet. Rust en stilte had ze gewild en ze was ergens bang een ruzie te starten als ze meteen haar hart zou luchten. Conflict was niet iets waar ze nu op zat te wachten. In eerste instantie beantwoordde ze zijn vraag dan ook niet met veel meer dan een bevestigend "Hm", en een knikje. Na een paar tellen draaide ze zich om naar de zwart-witte kater, nu iets van nieuwsgierigheid in háár ogen. "Ook?"


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

Can you guide me? [Crowcall] WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
 
Can you guide me? [Crowcall]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Maize Field-
Ga naar: