[Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shade
Deceased
[Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2 Ukp3iK
Kiek
142
Actief
If I'm crazy, I'm on my own
If I'm waitin', it's on my throne
If I sound lazy, just ignore my tone

CAT'S PROFILE
Age: dead
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shade
BerichtOnderwerp: [Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2   [Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2 Icon_minitimewo 17 jul 2019 - 21:02

Legends never die
they become a part of you
Ja ja, Cobra en Shade hebben (weer) dingetjes gedaan en daar komen baby's van! Dus nu zoeken we een paar mensen die de kittens kunnen gaan spelen c:
Shade heeft de voorgaande keer een miskraam gehad en zal hier nog erg mee zitten tijdens de zwangerschap. Ze mag het kamp ook niet uit van Cobra dit keer en dat helpt niet meer met haar gemoedstoestand.

De vader

Cobra, zoon van Claw en Moonwhite. Claw met korthaar en zwart en Moonwhite heeft kort haar en is zwart/wit.

De moeder

Shade, dochter van Howl en een onbekende vader. Howl was zwart langharig met de oranje ogen. Haar vader is onbekend dus vanaf daar is alles mogelijk.

Kittens mogen dus alle kleurtjes hebben, qua oogkleuren is ook genoeg mogelijk! We zoeken er maximaal vier! Wees creatief! We kijken uit naar de aanmeldingen c:

xoxo Quinty en Kiki



SHADE


When I go into the ground, I won't go quietly, I'm bringin' my crown.
When I go into the ground, oh, they gotta bury me face down.

Terug naar boven Ga naar beneden
Milkypaw
Member
[Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2 Giphy
☾ Rei
118
Actief
"YOU THINK I CAN'T PUT POSTERS UP ON MY OWN?! ....It's upside down, isn't it?"

CAT'S PROFILE
Age: ☾ 16 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Milkypaw
BerichtOnderwerp: Re: [Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2   [Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2 Icon_minitimewo 17 jul 2019 - 21:35

dig up the bones
but leave the soul alone

I N D I G O


A she-cat with great potential. Indigo is a strong she-cat with a lean body and well-trained muscles. Her eyes are a beautiful deep shade of blue, complimenting her dark tortie fur.

She is a very creative and inventive soul, who doesn't care about getting messy and experimental. She can come off as quite vague or otherwordly, as she's not very often on the same page as her clanmates about certain matters. She likes creating disorder and mayhem to study which reactions this produces. Indigo defenitely has big chaotic energy; not only because of her messy and experimental nature, but also because she's not the smartest with emotions and quite forgetful, almost giving her a crazy scientist kind of vibe. She has a romantic worldview, and she can sometimes be found daydreaming away. Even though Indigo likes disorder around her, she herself is quite fragile; she's delicate and emotional, often reminding those around her of a flower.  

When Indigo is born she accidentally bites her tongue, tearing off the tip giving it a snake-like shape. This truly shows she is Cobra's daughter.

yeet


Spoiler:


[Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2 Milkyp14


Laatst aangepast door Milkykit, op do 18 jul 2019 - 12:56; in totaal 7 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Burnetbliss
Member
[Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2 XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: [Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2   [Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2 Icon_minitimewo 17 jul 2019 - 21:37


Name: Mamba (Potentiële andere namen: Caress, Mori/Moriah, Kaa, Basil, Ophion)
Reason: De black Mamba is een zwarte slang die vrij snel is, hij is dus vernoemd in evenbeeld naar zijn vader.
Gender: Tom
Appearance: Mamba is, ondanks zijn naam, helemaal geen zwarte kat. Hij is een silver marble bengal. Zijn pels heeft dus een grijze tint en word ondersteund door mooie zwarte aftekeningen. Zijn zwarte strepen lopen mooi over zijn lijf heen en lijken in de meerderheid te zijn. Het lijkt haast alsof zijn aftekening slangen zijn die rond zijn lijf zijn gewikkeld. Verder lopen de strepen in sommige plekken over in mooie blobs of vlekken. Zijn staart heeft verscheidene ringen zwart, net zoals zijn poten. Zijn kop word mooi gesierd met de zwarte lijnen, maar deze plaats word wel het meest vrij gehouden van de zwarte kleur, de zachte grijze kleur overwint hier dus duidelijk.
Het neusje en pootkussentjes van de jongen zijn hierbij een vrij sobere kleur van grijs en roze. Op sommige van zijn pootjes kan men echter wel een zwarte vlek terugvinden. Mamba heeft daarbij ook mooie groene ogen, die bijna gelijkend zijn aan die van zijn vader.
De kater heeft een vrij lenige en hoge bouw. Hij staat hoog op zijn poten en heeft een opgeschorten buik, wat hem een mager en elegante uitstraling heeft. Dit zorgt er echter voor dat hij snel en lenig is. Daarbij heeft hij ook duidelijk aanleg voor spierbouw, eventueel om ook sterker te worden. Zijn lichaam heeft allesinds de goede basis, maar zal zich niet natuurlijk gaan uiten naar een brede mannelijke bouw. Zijn lijf is wat meer vrouwelijk, maar dan in een vrij grote proportie.
De kat is namelijk duidelijk groter dan de meeste katten van zijn leeftijd en heeft, ondanks dat hij niet zoveel spieraanleg heeft als hen, een redelijk gewicht die hij goed kan gebruiken als compensatie middel. Hierdoor kan zijn impact wel verward worden met kracht. Hij zal dan ook beter schade doen door zijn volledige lijf te gebruiken dan bijvoorbeeld te bijten of te slaan naar iemand. Zijn lichaam erin zetten kan dan ook beter gebruikt worden als wapen, wat hij ook zeker zal doen.
Bovenop het feit dat Mamba nogal een lange slungel is, heeft hij ook een opmerkelijke lange staart en lange oren. Zijn kopje heeft een spitse uitwerking, wat hem een mooie afwerking heeft maar wel in sommige aspecten raar lijkt. De kenmerken op zijn gezicht zijn dan ook heel goed uitgesproken, waardoor men deze snel kan opmerken en erop kan spreken.
Example pics: 1, 2

Note: Omdat ik hem niet zwart heb gemaakt, well, good question haha. Ik wilde iets anders doen en vond het concept van de markering 'als slangen die rond zijn lichaam zijn geweven' best een leuk iets. Ik denk ook dat het wel mogelijk is van Howl/Shade's kant uit? Ik heb gewoon even iets anders geprobeerd, so yea. Als liever iets anders word genomen qua uiterlijk kan het gerust gezegd worden.

Personality
Key words: Hard, arrogant, liar, daredevil, disobedient, proud, short-tempered, bully, creep, obsessed, immature, twisted, autophobia, anxiety, dense;dull, player;filthy rat, show-off, loyal
Mamba is niet the sharpest tool in the shed. Doordat hij groter is dan de andere kittens voelt hij zich al van kleins af aan als een koning. Hij gedraagt zich dan ook als een. In zijn ogen draait de wereld om hem. Hij is het middelpunt van het universum en dat wilt hij maar al te graag bewijzen door allerlei dingetje uit te spoken. Van prooi stelen van een member tot het kamp uitlopen, het zal zeker gebeuren. Zijn grote bek zal zich dan ook zeker niet stil houden. Mamba is graag het centrum van alle aandacht en zal dan ook zwaar zijn best doen om dit te verkrijgen. Negatieve, positieve; aandacht is aandacht voor de jongen. Hij heeft een nogal getwiste mentaliteit en zal zelfs soms lachen als hij afgestraft word, opdat hij het gewoon geweldig vind dat hij aandacht krijgt en de ander heeft uitgelokt tot bijvoorbeeld roepen. In feite is elke soort aandacht een beloning voor hem en hem dus negeren is de beste straf die je hem zou kunnen geven... Maar dat soort behandelingen maken zijn acties enkel nog erger. Hij luistert niet, heeft geen respect voor ouderen en kan zich helemaal niet inleven in de gevoelens van een ander. Hoe dan ook heeft Mamba een angst om alleen te eindigen. Als hij dan ook in een situatie terecht zou komen waar hij dreigt alleen te zijn, dan flipt hij helemaal. Anxiety attacks to the max basicly. In deze soort situaties lijkt hij haast een hopeloos maniac, een echte pussy bijna.
Zijn cuck behaviour lijkt dan plots verdwenen te zijn, tot het gevaar geweken is natuurlijk. Doordat de jongen zo een verschrikkelijke angst heeft om alleen te zijn, begint hij van jongs af aan al als een player. Hij versiert zowat alles dat hij tegenkomt... Maar enkel bij de dames is hij serieus over het flirten. Mamba is namelijk hetero, maar hij is ook een ongelofelijke ass, en het is dan ook niet vreemd voor hem om een gay katje rond zijn poot te winden en dan zijn hart te breken... Puur omdat hij het grappig vind. Hij is namelijk een echte pestkop, een ongelofelijke bullebak. Hij is achterbaks en zou alles doen om iemand te breken, mentaal en fysiek, juist omdat dat grappig is. Dit is deels ook iets dat ontspringt uit zijn angst om alleen te zijn. Hij wil niet achtergelaten worden en neemt daarom snel de positie in als uhm 'leider' om iemand te kleineren en de grond in te boren. Dit gedrag vertoont hij naar vooral leeftijdsgenoten die zwakker dan hem zijn, makkelijke targets. Zijn siblings zullen dan ook zeker niet veilig voor hem zijn. Mocht de jongen ooit echt verliefd worden op een mooie poes, word hij zowat hopeloos en een echte creep. Hij heeft namelijk een aanleg om echt obsessed te zijn over dingen die hem sterke gevoelens laten voelen, zoals haat of liefde. Hij zal de dame stalken, haar zoveel mogelijk lastigvallen en gewoon algemeen clingy zijn. Hierdoor zal hij snel jaloers worden op alles dat nog maar oogcontact met haar maakt. Dit zorgt ervoor dat hij nogal snel agressief kan worden tegenover deze katten en zelfs deze aanvalt zonder enige reden. Op dat vlak is Mamba gewoon hopeloos. Een kattin die zijn kop op hol doet slaan zal dan ook wel zijn softy kant zien... Zolang ze van hem blijft en hem alleen zal ze alles van hem kunnen verwachten. Hij zou alles doen voor zijn dame.
- Hard: Hij is gehard tegen de meeste soorten pijn, mentaal en fysiek. Hierdoor leeft hij niet mee met anderen en neemt hij hun emoties niet in overweging.
- Arrogant: Hij heeft een groot gedacht van zichzelf en laat dit ook wel merken. Een echt cuck die vind dat hij the best is.
- Liar: Hij liegt voor alles, over alles. Hij is ook zeker niet te vertrouwen met geheimen aangezien hij het er gewoon weer uit gooit zodra hij de kans krijgt.
- Daredevil: Hij durft zowat alles te doen en ziet het risico van sterven niet in. Hij houd van de kick en leeft voor het moment.
- Disobedient: Hij luistert niet naar zijn ouders en niet naar zijn ouderen. Hij breekt graag regels en pusht graag de limieten.
- Proud: Ondanks het bovenste is Mamba heel erg gericht op trots. Hij zal dan ook als hij ouder is zijn best doen bloodclan grootst te maken en als member de leider zeker volgen, zolang het zijn vader is tenminste, aangezien hij naar hem opkijkt.
- Short-tempered: Je moet niet veel doen om de jongen boos te krijgen. Hij zal altijd een goed gevecht verkiezen boven een gesprek.
- Bully: Mamba zal altijd op de kleinere en zwakkere katten een oogje hebben om ze de grond in te boren. Dit doet hij vooral om zich een beetje beter te laten voelen, het geeft hem een gevoel van superioriteit.
- Creep: Hij is een totale creep die alles eigenlijk verkeerd aanpakt. Hij ziet geen waarde in de gevoelens van anderen en zal dan ook soms verkeerde dingen doen om iets te bereiken.  
- Obsessed: Als iemand hem upset maakt, in een goede of slechte manier, zal hij het niet kunnen loslaten. Stalkergedrag is een van de vele dingen die hier uit ontspringt.
- Immature: Mamba zal altijd een beetje onvolwassen blijven. Hij heeft een simpele geest en zal nooit compleet een 'man' worden om het zo maar te zeggen.
- Twisted: De jongen geniet van aandacht op elk soort niveau. Hij vind de pijnlijke slagen en agressieve woorden evenwaardig als woorden van lof. Dit zal deels langzaam ontwikkeld worden in de RPG.
- Aautophobia: Angst om alleen te zijn.
- Anxiety: ALs hij alleen is of dreigt alleen te eindigen zal hij een massieve anxiety aanval krijgen die hem helemaal verlamt en hopeloos maakt. Dan kan hij echt op een baby lijken die gewoon geen kans meer maakt voor wat dan ook.
- Dense;Dull: Hij is niet echt slim en dingen vliegen hem snel over het hoofd. Hij is meer een man die gebruik maakt van zijn lichaam dan van zijn koppie.
- Player;Filthy rat: Mamba flirt graag met anderen, met man en vrouw. Hij is echter hetero en vind het heerlijk gay katjes uit te lokken en af te knappen. Hij zal vele harten breken enkel omdat hij de aandacht van de katten geweldig vind... En zodra het gevaarlijk word laat hij ze meteen vallen.
- Show-off: Mamba weet dat hij best een mooie kater is en dat laat hij graag merken. Hij zit vaak in zijn eigen wereldje als het over zijn uiterlijk gaat. Niet alleen zijn uiterlijk maar ook zijn algemene skills zoals zijn grote lijf vertoont hij maar al te graag. Want ja, kijk nu eens hoe geweldig hij is.
- Loyal: Als Mamba liefde of positieve gevoelens voor een kat voelt zal hij immens loyaal aan die persoon zijn. Het is echter niet moeilijk zijn vertrouwen te breken aangezien hij heel erg possessief is.
Motivation: Ik... Wilde eigenlijk al zó een lange tijd een bloodclan kitten. Maar toen ik Shade en Cobra in actie zag komen werd ik gewoon verliefd en ben ik hun beginnen volgen. Toen dit topic dan ook verscheen ben ik meteen aan het typen gegaan. En Mamba kwam zo uit mijn handen gevlogen. Ik adore hem gewoon. Hij is gewoon zo een idiotic cuck and i love it :"D Ik had gewoon al zoveel fun met deze aanmelding, het kwam er zo soepel uitgevlogen. Ik ben dan zeker ook super excited om met hem aan de slag te gaan. Hij lijkt me ongelofelijk leuk, gewoon een soort bully zoals men in de films ziet maar misschien toch een tikkeltje erger. Daarbij ook een vieze stalker, why not you know? Mamba heeft een beetje componenten van huidige accounts die ik heb die ik geweldig vind en ook nieuwe dingen die ik eigenlijk nog nooit in een karakter heb gegooid. Ik kan dan ook niet wachten om hem in de rpg te gooien en gewoon een ass te zijn met hem <3
Side note: Ik wil dit karakter speleb? Come fite me, I will end u all


If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Terug naar boven Ga naar beneden
Laurelpaw
Member
[Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2 3ww6bzmw
Dine
160
Actief
"Spoiler, we all die in the end."

CAT'S PROFILE
Age: ☾ 8
Gender: She-cat ♀
Rank:
Laurelpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2   [Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2 Icon_minitimewo 17 jul 2019 - 22:13


[Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2 57t7zhuzeofkq
________________________________________________________________________
N A M E Taipan
M E A N I N G Taipan is de naam van een van werelds giftigste slang soorten. Met zijn gif kan hij zelfs een mens doden. En als je al op tijd medische zorg krijgt, zal het lang duren voor je hersteld bent. (In 1950 is nog een bioloog gestorven omdat hij er een wilde vangen.) De taipan is nauw verwant aan de (black) mamba en komt in bijna elke mogelijke kleur. De taipan is een slanke, maar snelle slang. Een van de unieke eigenschappen die deze slang heeft, is dat hij jaagt overdag. Wanneer je hem het minst verwacht.
________________________________________________________________________
[Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2 Xpczw0tra6f2z
________________________________________________________________________
C H A R A C T E R
Deze kat doet zijn naam eer aan. Taipan is veel meer dan je vaak ziet. Hij heeft een erg rustig karakter en je zou kunnen zeggen dat hij de kat uit de boom kijkt. Controle is iets wat hij graag wilt hebben en hij zorgt er dan ook altijd voor dat hij de touwtjes in handen heeft. Ondanks dit, laat hij dat niet graag merken. Eigenlijk heeft hij dus altijd de controle, zonder dat jij het door hebt. 
Voor hem is het leven net een schaakspel. Je bent niet meer dan een speelstuk en als dat opgeofferd moet worden, dan doet hij dat zonder twijfel. Hij is niet iemand die zijn plannen aan je opdringt, maar meer iemand die geduldig wacht, tot hij toeslaat. Taipan heeft altijd een plan B en in dien nodig, een plan C, D en E. Zijn geduld kan eindeloos zijn, waardoor hij toeslaat wanneer je het het minste verwacht. Geduld is immers een schone zaak, niet? 
Als je met Taipan praat, kun je vaak niet goed hoogte van deze kat krijgen. Hij lijkt nooit boos te worden, nooit verdrietig. Eigenlijk nooit iets wat met emoties te maken heeft. Of Taipan nou geboren is zonder emoties, of simpelweg nooit geleerd heeft om emoties te hebben, het maakt niet veel uit. Hij heeft ze gewoon niet echt, deels ook omdat hij niemand zo goed vertrouwd om ze te laten zien. Daarnaast heeft hij ook een beetje autistische trekjes, wat hem erg intelligent maakt, maar dus niet zo gevoelig of vol emoties als anderen.
Hij lijkt altijd wat achter te houden. Als je hem iets vraagt, lijkt het vaak alsof hij net dat belangrijke deel van zijn antwoord niet aan je vertelt, waardoor je het helemaal verkeerd opvat. 
Taipan heeft niet perse een beschermend karakter, maar voelt wel enige verplichting om zijn familie te beschermen. Echter, als er te veel op het spel komt, is hij best bereid je te laten vallen. Iedereen moet immers offers maken, toch?
________________________________________________________________________
[Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2 Blk3bap99
________________________________________________________________________
B O D Y T Y P E Strong, tall, muscled

F U R C O L O R Silver Charcoal (Bengal) 
F U R L E N G T H Medium
P A T T E R N Bengal

E Y E C O L O R Yellow/orange
E Y E S H A P E WIP

C L A W S Not really long, but strong and incredible sharp
P A W S darkgrey/black

________________________________________________________________________
[Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2 Z9e87v5q
________________________________________________________________________
M O T I V A T I O N
Bloodclan was altijd al z'n clan waar ik graag een karakter in wilde spelen, maar gewoon nooit wist welk karakter ik er in wilde zetten. Naast dat ik aardig fan ben van Cobra en Shade, lijkt me dit toch wel een fantastische familie om een karakter in te mogen spelen. Ook lijkt het me heel leuk om eindelijk een psychopaat te mogen hebben en meesterplannen te mogen bedenken. UwU 
De ontwikkeling die deze kater door gaat maken lijkt me erg interessant en het lijkt me ook bijzonder om te zien hoe deze kater het gaat doen tussen alle bloodclanners. Kort samengevat; het lijkt me gewoon awesome. (En daarnaast ben ik ook nog eens hopeloos verliefd geworden terwijl ik hem aan het bedenken was. :'D )
:

Evt. Avatar:


[Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2 Oie_3e10
_________________________________
Barnpaw • Beetle • Laurelpaw • Taipan 
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewberry
StarClan
[Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2 Dewpaw
dodo
443
Actief
we never bury the dead, not really, we take them with us.
It is the price of living

CAT'S PROFILE
Age: ➤ † 16 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dewberry
BerichtOnderwerp: Re: [Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2   [Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2 Icon_minitimevr 26 jul 2019 - 12:51



Anaconda

my anaconda don’t want none unless you got buns, hun




Anaconda ::
a semiaquatic snake of the boa family that may grow to a great size, native to tropical South America

Anaconda’s vacht is kort en ogen zijn gifgroen of rood, who knows. Hij heeft een grote bouw wat al vanaf zijn geboorte te zien is en des te meer hij traint des te breder deze kater wordt. Deze kater zal later een machine worden. Wat er gebeurd moet worden gebeurd er en de consequenties van zijn daden ziet hij later weer. Hij zal erg fanatiek zijn tijdens zijn trainingen als young one en als hij eenmaal de rang ‘member’ heeft is het eerste wat hij wilt doen zijn hondentanden verzamelen. Zijn nagels zijn scherp en te lang om helemaal in te klappen en ook zijn tanden zijn redelijk scherp, maar passen perfect in zijn mond in tegenstelling tot zijn klauwen.

Zoals we net al hadden vastgesteld is deze kater dus reten fanatiek en zal zijn mentor (en ouders + siblings, let’s be honest) het soms best moeilijk maken. Op jonge leeftijd hangt hij al in de poten van anderen als een soort piranha.

W I P P E R O N I


Toen ik deze kittensearch zag was de eerste naam die in mij opkwam Anaconda en toen zat dat liedje in mijn hoofd. Wel heb ik ook nog wat andere namen bedacht voor dit katertje aangezien ik dan ga googlen en uh ja dan krijg je dit.


Other name ideas :: python, piranha, Lacuna (zou een poes worden dan, lacuna means a blank space / a missing part wat het feit dat shade een miskraam gehad had zou kunnen symboliseren)



dewberry currently owns 5 little stars
dewberry
she was a giver
always poured, too much of love
never realized watering a rock
doesn't make it soft
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
[Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: [Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2   [Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2 Icon_minitimezo 4 aug 2019 - 17:15

Ik sluit de aanmeldingen op woensdag 7-8! c:


You call and I respond
The sparrow and the song
I miss you when you're gone

Terug naar boven Ga naar beneden
Silvercrescent
Member
[Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2 VJcjsnn
San
63
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons✧
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silvercrescent
BerichtOnderwerp: Re: [Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2   [Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2 Icon_minitimezo 4 aug 2019 - 17:55

Medusa

•“Turn bad thoughts into concrete so you can build a strong foundation.” •
[Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2 Medusa10


GENERAL

Name; Medusa
Meaning; In Greek mythology Medusa was a monster, a Gorgon, generally described as having the face of a hideous human female with living venomous snakes in place of hair.

The name "Medusa" It self was derived from the word ''Medo'' meaning "to protect, to rule over.
Gender; Female
Age ; Unborn
Rank; Kitten


FAMILY&CLAN
Mother; Shade
Father; Cobra
Clan; Bloodclan-Elite
Leider; Cobra
Commander; Thora

APPEARANCE
Medua is een kleine kattin, kleiner dan andere poezen. Allemaal dankzij het feit dat ze het zwakste van het nestje is en maar net uit de dood ontsnapte en dat genetisch iets met haar helemaal mis ging . Medusa is in haar Apprentice jaren al helemaal uitgegroeid, erg sterk staat deze poes niet op haar poten ze heeft last van evenwicht problemen waardoor ze vaak haar evenwicht verliest en duizelig is. Hoedan ook is Medusa geen lelijke poes, haar lichaam is slank en haar vacht glanzend en zacht. Over haar vacht gesproken, Medusa is voornamelijk zwarte al is er wel wat wit in haar vacht te vinden.  Medusa  beschikt over gif groene haar neus en pads zalm roze haar. De lengte van haar vacht is halflang.

Setje:

INSIDE
Ik wil graag Mesdusa in de rpg meer ontwikkelen dus verwacht geen grote uitgebreide karakter voor nu, enkel mijn visie Smile

Medusa is erg onzeker over haarzelf- dat zorgt ervoor dat ze erg jaloers is op andere. En haarzelf telkens boven andere moet zetten, met de inspanning om haarzelf beter te doen laten voelen. Echter lukt dat niet- waardoor ze veel frustraties in haar heb, die ze ook vaak uit op andere.  Daarmee te zeggen; ze weet dat woorden pijn doen, en zal ze dan ook goed en snel gebruiken.  Want als zij niet goed kan voelen, mag een ander dat ook niet.De woede in haar zou ongecheckt enkel erger worden naarmate ze ouder word. Echter is Medusa niet slecht in het hart, of tja niet helemaal in zeker niet in het begin. Ze is ijdel en prijst haarzelf over haar uiterlijk, en maakt daarom niet graag haar poten vies. Ik zie me tevens ook voor me dat ze haatgevoelens tegen haar siblings zou ontwikkelen, en ziet ze dan ook rivalen.

MOTIVATIE
OOOO, hoe begin ik? Laat ik zeggen dat ik Cobra en Shade echt geweldig vind samen, zeer unieke karakters erg leuk Smile Ook is de Elite echt een van mij favorite clans ever, en ik vind het erg leuk om met zulke karakters de rpg in te gaan. Ook heb ik al een tijdje geen kitten meer gehad, en zou ik het erg leuk vinden om weer een kans daarvoor te krijgen. Ik had al een tijdje een karakter zoals Medusa in mijn hoofd- en zat er ook al aan te twijfelen om een zelf te maken. Maar toen ik dit nestje zag moest ik haar gewoon hier aanmelden. Ik wens iedereen natuurlijk veel suc6 c;
[Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2 Medusa13



797  WORDS || COMPANY
[/b][/quote]


[Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2 Silver10
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
[Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: [Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2   [Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2 Icon_minitimeza 17 aug 2019 - 16:23

Duurde even door werk en alles :") maar de aanmeldingen zijn nu gesloten en ik ga morgen met Q kiezen!


You call and I respond
The sparrow and the song
I miss you when you're gone

Terug naar boven Ga naar beneden
Shade
Deceased
[Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2 Ukp3iK
Kiek
142
Actief
If I'm crazy, I'm on my own
If I'm waitin', it's on my throne
If I sound lazy, just ignore my tone

CAT'S PROFILE
Age: dead
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shade
BerichtOnderwerp: Re: [Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2   [Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2 Icon_minitimema 19 aug 2019 - 22:07

Zoals het altijd is, duurt alles even. Maar er is gekozen!


De kittens zijn geworden........:

Gefeliciteerd <3


SHADE


When I go into the ground, I won't go quietly, I'm bringin' my crown.
When I go into the ground, oh, they gotta bury me face down.

Terug naar boven Ga naar beneden
Indigo
Member
[Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2 Tumblr_m28tydOb7u1qcwu03o8_250
Loïs
35
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♠ 6 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Indigo
BerichtOnderwerp: Re: [Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2   [Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2 Icon_minitimedi 20 aug 2019 - 11:24

yes hier is indigo <3


[Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2 Indigo15
Terug naar boven Ga naar beneden
Medusa
Member
[Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2 Dz7hABc
Kiek
6
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Medusa
BerichtOnderwerp: Re: [Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2   [Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2 Icon_minitimedi 20 aug 2019 - 16:10

Medusa leeft <3


[Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2 Db4mxc10
Terug naar boven Ga naar beneden
Taipan
Member
[Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2 DPKsfdL
~ Dine <3
7
Actief
"Throw me in the hole of a cobra
and I will come back
with a full armor of snakeleather."

CAT'S PROFILE
Age: ☾ 1
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Taipan
BerichtOnderwerp: Re: [Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2   [Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2 Icon_minitimevr 23 aug 2019 - 16:17

Hier is Taipan!


[Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2 88xth6
____________________________
Barnpaw • Beetle • Laurelpaw • Taipan 
Terug naar boven Ga naar beneden
Shade
Deceased
[Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2 Ukp3iK
Kiek
142
Actief
If I'm crazy, I'm on my own
If I'm waitin', it's on my throne
If I sound lazy, just ignore my tone

CAT'S PROFILE
Age: dead
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shade
BerichtOnderwerp: Re: [Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2   [Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2 Icon_minitimezo 25 aug 2019 - 17:14

Omdat het makkelijker is mogen jullie de kittens wel op 2 weken zetten en gewoon beginnen te posten hoor! c:


SHADE


When I go into the ground, I won't go quietly, I'm bringin' my crown.
When I go into the ground, oh, they gotta bury me face down.

Terug naar boven Ga naar beneden
Shade
Deceased
[Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2 Ukp3iK
Kiek
142
Actief
If I'm crazy, I'm on my own
If I'm waitin', it's on my throne
If I sound lazy, just ignore my tone

CAT'S PROFILE
Age: dead
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shade
BerichtOnderwerp: Re: [Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2   [Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2 Icon_minitimedi 24 sep 2019 - 18:51

Kittens mogen op 1 moon!


SHADE


When I go into the ground, I won't go quietly, I'm bringin' my crown.
When I go into the ground, oh, they gotta bury me face down.

Terug naar boven Ga naar beneden
Indigo
Member
[Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2 Tumblr_m28tydOb7u1qcwu03o8_250
Loïs
35
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♠ 6 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Indigo
BerichtOnderwerp: Re: [Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2   [Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2 Icon_minitimema 2 dec 2019 - 12:04

hoe oud zijn ze ondertussen? c:


[Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2 Indigo15
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Kitten search] Duistere liefdesbaby's V2
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: