{Falconpaw} Sunbelly



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {Falconpaw} Sunbelly

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Pollenpuff
Member
{Falconpaw} Sunbelly DPKsfdL
Babs
146
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Pollenpuff
BerichtOnderwerp: {Falconpaw} Sunbelly   {Falconpaw} Sunbelly Icon_minitimewo 24 jul 2019 - 13:06


Haar poot maakte grote stappen voorwaarts en het jeuke Pollen om weer naar buiten te gaan en om te jagen. Maar ze wist zelf ook wel dat Routnose haar door de mangel zou halen als ze nog een keertje haar poot beschadigde. Dus Pollen zat vast aan kamp arrest en werd er helemaal hoorndol van. De ragdoll kattin snoof diep en sloeg haar staart om zich heen, waarna ze zich toch maar op haar rug rolde en haar poten naar de lucht strekte, stiekem genietend van de zon op haar buikje maar alsnog mopperig. Waarom kon ze niet gewoon al voorzichtig konijnenjagen? Ze zei er echter niks van. Ondanks dat Routnose eruit zag dat je haar met een boop op de neus stil kon krijgen, kon ze heel erg eng zijn.

{Eerste post voor Falconpaw}


{Falconpaw} Sunbelly NPemDCDb_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
{Falconpaw} Sunbelly SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: {Falconpaw} Sunbelly   {Falconpaw} Sunbelly Icon_minitimevr 26 jul 2019 - 0:59

Apprentice zijn... was misschien wel het leukste wat je kon zijn in het leven. Tenminste, wat hij tot nu toe vond. Want ja, een warrior was hij nog niet geweest, al leek hem dat natuurlijk ook ge-wel-dig. Hij kon zoveel ontdekken en meer doen en ook gewoon meer zelfstandig zijn dan dat hij ooit geweest was! En het feit dat warriors meer met je wilde doen, want je was geen irritante kleine kitten meer. Dus vrolijk trad hij de den uit, klaar voor een fantastische nieuwe dag in het leven van Falconpaw, apprentice van WindClan. En aangezien hij net kitten-af was... kon hij het bijna niet laten toen hij Pollenpuff op haar rug zag liggen. Maar... hij moest dat niet doen!! Dat wist hij!! Maar voordat hij het überhaupt door had was hij al recht op de buik gesprongen van de warrior... uhm... damn it. Dat was niet de bedoeling geweest.


그대는 나의 이야기였다
{Falconpaw} Sunbelly Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Pollenpuff
Member
{Falconpaw} Sunbelly DPKsfdL
Babs
146
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Pollenpuff
BerichtOnderwerp: Re: {Falconpaw} Sunbelly   {Falconpaw} Sunbelly Icon_minitimema 29 jul 2019 - 0:34


Langzaam liet Pollenpuff haar ogen sluiten. Haar buik ging ontspannen op en neer, op het ritme van haar ademhaling. Alles was rustig en goed en de zon maakte haar buikje heerlijk warm. Misschien was er toch nog wel wat fijns aan dit kamparrest. Misschien had Rout toch wel... Een plotselinge druk op haar buik liet haar ogen open vliegen en een luid, geblaas kwam uit Pollenpuff's mond. Met een ruk kwam ze overeind, geschrokken en boos kijkend naar de kat die haar rust verstoord had. En het was nog niet eens een kat die ze goed kende, drie dubbel zo brutaal. "Falconpaw!" beet ze hem toe.



{Falconpaw} Sunbelly NPemDCDb_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
{Falconpaw} Sunbelly SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: {Falconpaw} Sunbelly   {Falconpaw} Sunbelly Icon_minitimewo 31 jul 2019 - 10:34

Hij wist al dat hij in de problemen zou zitten voordat hj sprong, maar hij kon er gewoon niets aan doen! Het was zo verleiderlijk en de buik zag er zo zacht uit... Dat hij gewoon was gesprongen zonder erover nagedacht te hebben. Noem het nog lichtelijk kitten instinct, waar het soms gewoon heel normaal was. Een dingetje die hij nog moest afleren. Een complete 180 maken zou lastig zijn voor hem, maar dat zou voor alle katten waarschijnlijk gelden. Jonge apprentices die zich nog moesten leren gedragen. Toen hij neer kwam op haar buik kwam er een luid geblaas af van de poes. Oeps.. "Falconpaw!" klonk er van de poes af, waarop hij even onhandig glimlachte. "Sorry, Pollenpuff!" sprak hij meteen, terwijl hij opstond, weg van de poes. "Ik zag u zo liggen en ik weet niet wat me overkwam!" Laat mama dit maar niet horen...


그대는 나의 이야기였다
{Falconpaw} Sunbelly Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Pollenpuff
Member
{Falconpaw} Sunbelly DPKsfdL
Babs
146
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Pollenpuff
BerichtOnderwerp: Re: {Falconpaw} Sunbelly   {Falconpaw} Sunbelly Icon_minitimema 19 aug 2019 - 21:06


Pollenpuff krabbelde snel overeind toen de apprentice van haar buik af klom. Scheelde dat hij snel weg was, anders had hij nog een mep gekregen van haar ook. Ze keek hem aan met een dreigende houding, haar haren toch enigszins overeind gezet tegenover de jonge apprentice. Ja, ze was behoorlijk boos op hem. “Dat vraag ik me ook af,” spuwde ze hem chagrijnig toe. “Je kan hier niet eens meer een dutje doen in het kamp. Zou haast denken dat je nog een kitten was!” Misschien was ze wat hard, maar dan leerde hij het direct.


{Falconpaw} Sunbelly NPemDCDb_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
{Falconpaw} Sunbelly SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: {Falconpaw} Sunbelly   {Falconpaw} Sunbelly Icon_minitimedi 27 aug 2019 - 14:28

De poes kwam snel overeind toen hij van haar buik af was gegaan, maar ze was duidelijk boos... oeps. Het speet hem! Echt! "Dat vraag ik me ook af," klonk er chagrijnig van de poes af, waarop hij iets in elkaar deinsde. "Je kan hier niet eens meer een dutje doen in het kamp. Zou haast denken dat je nog een kitten was!" Hij was ook nog maar een paar dagen apprentice... Dat overschakelen duurde even, oké? Hij was nog amper zijn kittenhaartjes verloren, laat staan dat hij nu al een volledige warrior mentaliteit had. Het was een langzame overgang, eentje die je niet in één keer kon forceren, al helemaal niet als je met veel jongere kittens om ging. "Het spijt me, Pollenpuff.." sprak hij zachtjes, zijn oortjes iets naar beneden en proberende om misschien wel zo schattig mogelijk te kijken met zijn grote blauwe ogen. Hij wilde haar niet verleiden met zijn schattigheid maar- hij was nog net kitten af. En misschien kon hij daar nog mee weg komen ook.


그대는 나의 이야기였다
{Falconpaw} Sunbelly Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Pollenpuff
Member
{Falconpaw} Sunbelly DPKsfdL
Babs
146
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Pollenpuff
BerichtOnderwerp: Re: {Falconpaw} Sunbelly   {Falconpaw} Sunbelly Icon_minitimezo 6 okt 2019 - 0:06

De apprentice leek haast weg te smelten onder haar blik. Steeds kleiner en ineengedoken raakte hij. Pollenpuff snoof licht chagrijnig. Zo eng was ze nou ook weer niet. Ze wilde ook niet als een dictator op de kater afkomen. Dat was meer aan Routnose in een chagrijnige bui besteed was gebleken. Uiteindelijk zwichtte de kattin alsnog en keek ze met plat gelegde oren en een chagrijnige blik weg. "HEt is al goed,"[b] bromde ze, [b]"maar als je het weer doet zorg ik wel dat Amberstorm het met je mag afhandelen." Het humeur van Amberstorm kennende zou dat wel een dreiging an sich zijn.


{Falconpaw} Sunbelly NPemDCDb_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
{Falconpaw} Sunbelly SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: {Falconpaw} Sunbelly   {Falconpaw} Sunbelly Icon_minitimedi 8 okt 2019 - 18:47

De poes snoof licht chagrijnig, het was echt niet zijn bedoeling geweest!! Hij was zwak geweest!! Hij kon het niet helpen, goed. Hij hoopte niet dat de poes hem nu voor altijd zou gaan haten. Ze zouden namelijk ooit misschien wel samen moeten gaan werken! En als ze hem zou gaan haten-- oh hij wilde er niet eens overna denken! Hij zou het echt verschrikkelijk vinden. "Het is al goed," bromde ze tegen hem, waardoor hij heel voorzichtig overeind kwam en zijn oortjes een heel klein beetje naar voren begon te draaien. "maar als je het weer doet zorg ik wel dat Amberstorm het met je mag afhandelen." Oh nee, het was zeker niet de bedoeling om zijn moeder hierin mee te betrekken! Hij knikte meteen even. "Het zal niet meer gebeuren!" beloofde hij haar met heel zijn hebben en doen. Want hij wilde echt niet nog een keer zoiets flikken. Niet alleen omdat Amberstorm er anders bij betrokken zou worden, maar ook omdat hij misschien als dusdanig kinderachtig beoordeelt zou worden en dat hij dan weer terug naar kitten werd gezet!! En dat wilde hij niet!! "Kan ik iets doen om het helemaal goed te maken??" vroeg hij voorzichtig aan de poes. Iets om haar weer wat blijer te maken misschien??


그대는 나의 이야기였다
{Falconpaw} Sunbelly Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Falconpaw} Sunbelly
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: