[Bee] Respect your elders



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Bee] Respect your elders

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blossom •
Member
[Bee] Respect your elders DPKsfdL
Babs
991

CAT'S PROFILE
Age: ✴ 70 Moons ✴
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: [Bee] Respect your elders   [Bee] Respect your elders Icon_minitimedi 30 jul 2019 - 11:23


Er waren veel vreemde dingen binnen deze groep katten. Ze hadden ontzettend lange namen maar deden meestal niet de moeite om deze volledig uit te spreken. Maar er was wel één ding die gelijk lag met de clans, dat was respect voor de elders. Dit was iets wat Apple zelf ook wel kon waarderen, dat duidde toch op een zeker fatsoen. Vandaar ook dat ze met een dikke vis in haar mond richting de elders liep.

Appleblossom had nog niet heel veel succes gehad met het vangen van landprooien. Ondanks dat ze dit wel gedaan had toen ze in haar eentje leefde, lag haar talent en hart nog steeds bij vissen. Vandaar dat ze dit nu ook vaak deed. Voorzichtig legde ze de vis neer voor de eerste de beste elder die ze kon vinden, al joeg hij haar lichtelijk angst aan sinds hun eerste ontmoeting. Ook hem moest ze overtuigen dat ze hier een plek had. "Ik.. heb wat voor je meegenomen," miauwde ze zachtjes, haar stem lichtelijk verstikt van nervositeit


[Bee] Respect your elders NyNW0ogE_o
I'm not yours, and you're not mine, but we can sit and pass the time. No fighting wars, no ringing chimes, we're just feeling fine.

Prachtig Art door Flo <3

Terug naar boven Ga naar beneden
Bee •
Endless Hunting
[Bee] Respect your elders Tumblr_inline_pmrxbjwdji1t0ekz8_540
dodo
81
Actief
fuzzy buzzy

CAT'S PROFILE
Age: 130 moons ✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bee •
BerichtOnderwerp: Re: [Bee] Respect your elders   [Bee] Respect your elders Icon_minitimeza 24 aug 2019 - 17:43


Met een gebrom had de kater zich met moeite omgedraaid in zijn nest, maar op geen enkele manier kon hij lekker liggen. Hij was bang dat als hij zijn ogen zou sluiten dat hij Courage of the Noble Heart weer zou zien. Het was al lang geleden sinds ze overleden was en hij had dat geaccepteerd, maar blijkbaar vond zijn hoofd het leuk om er een spelletje van te maken. Hem op het punt te zetten om op de rand te stoppen en te overwegen om daadwerkelijk te springen. De kater sloot zijn ogen en kneep deze strak dicht. Misschien, als hij dan wakker werd, lag ze wel gewoon naast hem. Dan was dit allemaal gewoon een slechte droom (eentje zo slecht dat Day zelfs geen kinderen had). Toen hij zijn ogen opende zag hij de kattin staan waar hij, toen hij haar net ontmoette, flink gemeen tegen gedaan had. ”Ik... heb wat meegenomen voor je” verbaasd keek hij naar de vis die ze had neergelegd en glimlachte even naar de kattin. ”Volgens mij zijn wij niet al te best begonnen, mijn excuses daarvoor” begon hij terwijl hij ging zitten en er niks van kwaads te zien was. ”Mijn naam is Bee that chases pollen, wie ben jij?” Met een grote bijna kinderlijke grijns keek hij haar aan toen hij de vraag stelde en wiebelde met een oor.











Bee that chases pollen
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossom •
Member
[Bee] Respect your elders DPKsfdL
Babs
991

CAT'S PROFILE
Age: ✴ 70 Moons ✴
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: [Bee] Respect your elders   [Bee] Respect your elders Icon_minitimezo 25 aug 2019 - 12:19


Appleblossom had haar oren lichtjes naar achteren gedraaid en haar hele lichaamstaal schreeuwde uit dat ze dit geen goed idee vond, dat ze nerveus was om rond deze kater te zijn. Geen wonder daarentegen toch? Hij had gedreigd de bergen te besmeuren met haar bloed toen ze hem de eerste keer tegen kwam. Dit had nou niet bepaald een band geschapen van Appleblossom's kant. Toch wilde ze proberen om de hele tribe zo goed mogelijk een kans te geven en elders diende je te respecteren. Ook gaf het feit dat de kater Day's vader was hem nog een kleine bonuspunt. Slechts een kleine daarentegen, want ze wist als geen ander hoe ouders je konden verraden. Maar de kater deed niet gemeen, de kater deed eigenlijk best oké en Appleblossom ontspande zichtbaar. "Aangenaam Bee.. who.. chases the Pollen," als de bergen haar niet om gingen leggen dan werden die lange namen haar dood wel, "mijn naam is Appleblossom." Een erg voorzichtige glimlach brak door op haar lippen. Ze wist nog niet helemaal goed hoe ze zich moest houden. In ieder geval hoopte ze dat hij van vis hield.


[Bee] Respect your elders NyNW0ogE_o
I'm not yours, and you're not mine, but we can sit and pass the time. No fighting wars, no ringing chimes, we're just feeling fine.

Prachtig Art door Flo <3

Terug naar boven Ga naar beneden
Bee •
Endless Hunting
[Bee] Respect your elders Tumblr_inline_pmrxbjwdji1t0ekz8_540
dodo
81
Actief
fuzzy buzzy

CAT'S PROFILE
Age: 130 moons ✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bee •
BerichtOnderwerp: Re: [Bee] Respect your elders   [Bee] Respect your elders Icon_minitimeza 11 jan 2020 - 14:14


Toen hij haar tegengekomen was was hij zeker niet vriendelijk geweest naar haar. Hij had haar beoordeeld op haar uiterlijk en op het feit dat er net een clanmate op mysterieuze wijze overleden was. Haar lichaamshouding gaf hem dan ook al snel aan dat ze er eigenlijk niet zo heel veel zin in had. Iets wat hij dan ook zeker kon begrijpen, maar wel jammer vond. Hij wilde niet de kater zijn die ze ontweken. "Aangenaam Bee.. who.. chases the Pollen," met een kleine glimlach luisterde hij naar hoe ze over zijn naam struikelde, iets wat hem ook vaak gebeurd was toen de clans bij hun waren. "Mijn naam is Appleblossom." Appleblossom. De elder knikte even en keek naar de vis. "Appleblossom, een zeer mooie naam. Zou je deze vis misschien willen delen? Ik beloof dat ik alleen in de vis bijt"











Bee that chases pollen
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Bee] Respect your elders
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: The Cave of Rushing Water :: Elders Den-
Ga naar: