Jou acc.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Jou acc.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Whitestorm
Member
Jou acc. DPKsfdL
125

CAT'S PROFILE
Age: 2,5 jaar
Gender:
Rank:
Whitestorm
BerichtOnderwerp: Jou acc.   Jou acc. Icon_minitimevr 30 jul 2010 - 17:56

Hier kun je de vraag beantwoorden;

Waarom heb jij jou acc aangemaakt?

Zegmaar, waarom nou juist die kat, en die naam. Uit een boek, of zelf verzonnen. Omdat je een kittypet wilde, of een rogue die niet of juist wel uit de boeken kwam. Enz.
Ik vind mezelf erg slecht dat ik Whitestorm ookal heb aangemaakt, aangezien dit mn 5de acc al weer is. Vier van hun gaan dood. ;(


Bluestar - Ze sprak me gelijk al aan ze is een leuke kat uit de boeken, en een super goede clanleider. Aangezien ze toch een beetje de hoogst staande kat was uit de eerste boeken. Die écht voorkwamen, had ik zegmaar admin wel een bijpassend gevoel gegeven. Ik hou echt van haar persoonlijkheid. Ookal gaat ze dood.

Silverstream - Ze was mijn tweede accaunt, ze was ook een rustig en lieve kat. Maar ze had ook een beetje de pest aan de warrior code om bij haar liefde Graystripe te zijn. Ik vind haar personality ook erg leuk en ja daarom dus. xd

Cinderpaw - Ze is lekker druk, iets anders dan de andere twee katten. Later word ze medicijnkat van de Thunderclan vanwegen haar ongeluk. Ze is een leuke kat die erg goed bevriend raakt met fireheart. Ze kan het met iedereen wel goed vinden.

Breeze - Ik wilde heel graag een kittypet, daarom heb ik een zelfgemaakt accountje aangemaakt. Haar naam betekent bries en ik dacht toen aan Windclan. En ik wilde haar graag in die clan laten gaan. Zegmaar. Razz Alleen haar vader is Rivierclankat.

Whitestorm - Hier kan ik heel kort over zijn; HIJ IS GEWOON DE LIEFSTE EN LEUKSTE KAT <3
Ik vind hem heel erg zielig eigenlijk, aangezien hij altijd voor íédereen klaar stond, maar Bluestar hem nooit Deputy maakte. Helaas gaat hij dood, maar hij is de allerliefste kat die beschreven is in de boeken.


Nu jullie :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Jou acc. DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Jou acc.   Jou acc. Icon_minitimevr 30 jul 2010 - 18:31

Al mijn characters hebben een of meerdere trekjes van mij

Steelpaw nu Steelfang Smile - Ik heb hem gemaakt omdat ik een kat wou die als eerst eerlijk en aardig was die uitkomt voor zijn menig. hij is gebasseerd op mijn kat die erg sterke poten had en omgekomen is door bloedverlies nadat zijn achterpoten overreden waren door een auto.

Scythepaw - Ik wou gewoon een kat met weinig geduld en woede aanvallen. Ik wou hem ee beetje slecht maken dus schaduwclan en hij is trouwens ook gebasseerd op een kat die ik kende die plotseling tevoorschijn kon komen.

Silvervoice - Een kat die zegt en doet wat hij wil behalve als mensen hem dat weigeren. Hij is nergens op gebasseerd. Ik had hem gemaakt omdat ik dan ook een rivierclan kat had.

Swiftstorm - Een kat die haastig is en niet veel geduld heeft. Hij lost liever snel iets op dan lange conversaties te houden.

Tigerkit - De nakomeling van Silvervoice en Leopardfur. Hij is klein, irritant en eigenwijs. Hij is het ene moment aardig en braaf, het andere moment rebels en humeurig.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Jou acc. Steelfang


Laatst aangepast door Steelfang op zo 1 aug 2010 - 12:52; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
Jou acc. DPKsfdL
443

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Jou acc.   Jou acc. Icon_minitimezo 1 aug 2010 - 12:51

Ik heb ook 5 accounts..
Maar ik houd van ze Very Happy

Kittypaw (eerst Kittykit); is mijn drukke kant, een hyperactieve pluisbol in opleiding. Ze praat, ze springt en ze is vrolijk. Zij werd de eerste Windclankitten, en met haar heb ik vrienden gemaakt op het forum. Zij is mijn innerlijk in principe.

Raindrop; ik wilde een shadowclankat, maar haar karakter weerspiegeld mijn rustigere kant, die nadenkt en voorzichtig is. Ze weet wat ze wil, en schikt zich in de situatie. Zij is mijn houding naar de buitenwereld.

Sandstorm; een rogue leek me geweldig; een alleenstaand kat. Sandstorm is een kat die doorzeurt en preken houdt, maar toch van anderen houd. Hij is mij in mijn meer irritante buien.

Dapplekit; overgenomen van Leopardfur, een riverclankitten. Ze is een wat rustigere kitten, die graag met Tigerkit (Steelfang Very Happy) dingen uithaalt en op pad gaat. Ze heeft nog niet echt een mening, maar is speels en een echte kitten.

Dewpaw; ik wilde graag een apprentice bij Thunderclan, eentje die van haar clan houdt, eentje die bij mij kan passen.


Jou acc. 104l1zd
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Jou acc. Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Jou acc.   Jou acc. Icon_minitimezo 1 aug 2010 - 13:38

Ik heb er tweee.

Rusty/Firepaw/Fireheart - Hoe erg kun je van een personage houden. Als hij dood gaat ben ik niet meer te troosten. Hij doet me denken aan mijn eigen kat, maar nog meer aan de vakantie kat die ik kwijt ben. Sneeuwklokje was mijn lieveling op de boerderij, maar toen ik na twee jaar terug kwam, was hij verdwenen. Niemand heeft hem gevonden, niet dood, niet levend. Ik was daar en ik zag een witte kat voorbij schieten, precies zoals hem. Er zijn daar ook bossen, grote bossen zelfs, genoeg om zichzelf in leven te houden. Toen ik Warrior cats las dacht ik weer aan hem, hij was niet dood. Nee, Sneeuwklokje was een echte warrior cat geworden, net als Rusty. Snowstorm of Snowheart misschien. Rusty doet me aan hem denken, hij mij aan Rusty. Daarbij had ik Sanne gezegd dat ik haar wilde helpen, en leek me het leven van Rusty interessant om een eigen draai aan te geven.

Nightpaw/Nightstream - Ik kan niet zonder een poes om te spelen. Ik had een naam bedacht voor een kleine fanfic over Sneeuwklokje. Een naam voor een moeder van een kitten die een grote rol in ThunderClan zou krijgen. Haar naam was Nachtstroom. Een tijdje daarna werd ik lid van het officiële warriors forum. Daar ging ik in MistClan met de naam Nightpaw. Je mocht je warrior naam niet zelf bedenken, maar de leider vond de naam Nightstream zoo mooi, dat ze me toch al zo wilde noemen. Nightstream was of een zwarte tabby, of een zilveren tabby. Als medicine cat, zoals op dit forum is ze zilver. Waarom medicine cat? Tja, ik vond het bij haar karakter liggen, lief, zorgzaam en altijd willen helpen, met een groot respect voor alles om haar heen en StarClan.


Jou acc. RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Jou acc. DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Jou acc.   Jou acc. Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 23:21

Ik heb er maar een: Shadowstream. Het leek me geweldig om een cyperse poes te zijn. Ik heb thuis ook nog een rood gestreepte kat: Pieke. Hij is mijn alles. Als hij doodgaat, hou ik deze site als aandenken Smile Maar gelukkig leeft Pieke nog wel wat langer, hoor Smile
Waarom ik de naam Shadowstream heb gekozen? Het leek me gewoon cool om iets met 'Shadow' te hebben. Shadowstream spreekt me aan. Ze houdt wel van een beetje avontuur, ze durft zich in de strijd te gooien, en is niet gauw onder de indruk van dreiging van andere katten. Je moet niet met haar spotten, en ze heeft ook een zeer moeilijke tijd achter de rug, dankzij haar tweebenen. Nu hoopt ze op een geweldig leven als DonderClankat, als Bluestar haar & Rusty erdoor laat.


Jou acc. Shadowrose1sig
With special thanks to Quinty <3
Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosepaw* ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit


F♥S:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jou acc.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: