Verrazzano (Seamist) - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Verrazzano (Seamist)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Settledstar
Catministrator
Verrazzano (Seamist) - Pagina 3 Dutch22
Renske
2607
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: Verrazzano (Seamist)   Verrazzano (Seamist) - Pagina 3 Icon_minitimevr 20 dec 2019 - 23:54


Settleddust kwam direct tot stilstand. Hij was bijna tegen Seamist op gebotst zo abrupt kwam ze tot stilstand. Hij kantelde even zijn kopje en met opstaande vacht kwam ze naar hem toe. Hij trok zijn kop wat in toen ze beledigd hem weer wat kwam uit voeteren. Een beknepen grinnik kwam over zijn lippen. ‘Oh wauw, je trekt de streep?’ mimiekte hij haar uitdagend, de pretlichtjes in zijn ogen. ‘Oh Seamist, ik huiver van angst,’ sprak hij sarcastisch, waarna hij met ingehouden lach haar aan bleef kijken. Ze sprak dat ze perfect was. Wauw, een dame met een karaktertje was het wel hoor. Hij volgde haar al snel weer en zijn ogen gingen over haar slanke gestalte. ‘Ik stem in met je perfectie, stinkerd,’ grinnikte hij. Hij had echt veel te veel lol om door te hebben hoever hij alweer was afgedwaald van huis.








Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit


Terug naar boven Ga naar beneden
Seamist
Member
Verrazzano (Seamist) - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: Re: Verrazzano (Seamist)   Verrazzano (Seamist) - Pagina 3 Icon_minitimedi 31 dec 2019 - 12:06


Seamist

And then came the night of the first falling star
Seamist was hier bloed serieus in! Settleddust was nu te ver gegaan! Ze had haar gevlekte kin trots in de lucht geheven en keek hem met een verontwaardigde blik in haar ogen aan. Hoe kon hij! "Ja dat doe ik inderdaad ja!" miauwde de kattin verontwaardigd, totaal meegaand in zijn woorden. Ze had haar oren in haar verontwaardigd naar voren gericht terwijl ze zijn bewegingen volgde met haar tweekleurige ogen. "Pas op of ik laat je net zoveel stof happen als dat je naam impliceert! Je bent zelf een stinkerd!" Ze zwiepte haar staart fanatiek.




Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
Verrazzano (Seamist) - Pagina 3 Dutch22
Renske
2607
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: Verrazzano (Seamist)   Verrazzano (Seamist) - Pagina 3 Icon_minitimewo 1 jan 2020 - 22:14


Settleddust merkte dat ze het niet grappig vond. Of deed ze maar alsof? De jonge kater nam alles niet al te serieus, hij huppelde achter haar aan als een jonge hond. Zijn snorharen trilden van plezier toen ze dreigde hem tegen de grond aan te werken. ‘Hoe veel lol dat ook klinkt, ik denk dat we daar maar niet aan moeten beginnen,’ miauwde hij plagend. Hij rende een paar passen voor haar uit, compleet in onbekend gebied. Hij was nog nooit zo ver deze kant op gewandeld. Nee, het zou hem niets verbazen dat met zijn geluk hij zo een greppel in zou kunnen wandelen. Hij keek achterom met een uitdagende blik op zijn ogen. ‘Maar ik zou je niet pijn willen doen.’ Ja, natuurlijk insinueerde hij dat ze hem niet aan zou kunnen. Kom op, hij was wel echt een ShadowClan kater. Hij zou zich niet in laten maken door een meisje.








Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit


Terug naar boven Ga naar beneden
Seamist
Member
Verrazzano (Seamist) - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: Re: Verrazzano (Seamist)   Verrazzano (Seamist) - Pagina 3 Icon_minitimedo 2 jan 2020 - 0:31


Seamist

And then came the night of the first falling star
Seamist was op dit moment volledig bereid om hem inderdaad te laten zien wat een Riverclan powervrouw kon doen. De kater leek hier echter niet zo heel erg zwaar aan te tillen. De kater wandelde haar voorbij en noemde dat hij haar geen pijn zou willen doen. Zijn overmoed was pijnlijk en Seamist snoof kort, met een zwiep van haar meerkleurige staart achter hem aan wandelend. "Ik wil niet veel zeggen hoor," miauwde ze, waarna ze hem weer voorbij stapte en met haar staart in zijn gezicht mepte, "maar ik kan je sowieso tegen de grond werken, zeker aangezien je net braaf de grens overgestoken bent." Ze keek hem veelbetekenend aan, een twinkeling in haar tweekleurige ogen.




Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
Verrazzano (Seamist) - Pagina 3 Dutch22
Renske
2607
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: Verrazzano (Seamist)   Verrazzano (Seamist) - Pagina 3 Icon_minitimedo 2 jan 2020 - 17:47


Settleddust vond het gewoon grappig om haar te jennen. Ze was er ook zo ontzettend happig op. En hoewel Settleddust wel wist dat hij niet een ster was in eigenlijk... alles, kon hij wel even doen alsof. Maar overmoed zou zijn val worden toen hij opeens een pluizige staart in zijn gezicht kreeg. Hij keek haar even verbaasd aan, alsof hij wilde vragen "nou wat dan?". Maar zijn blik daarna zou waarschijnlijk voor komische opluchting zorgen toen ze vertelde dat hij op RiverClan territorium was. Zijn ogen werden groot en zijn oren draaiden naar achteren. ‘W-wat?’ Hij proefde de lucht en verrek. Het was duidelijk veranderd naar die vislucht die altijd rond haar zusje hing, én om Seamist. ‘Je bent knettergek,’ bromde hij op zijn achterpoten draaide en het liefst terug wilde rennen naar veilig gebied. ‘Je leidt me gewoon serieus je eigen territorium in?’ vroeg hij fel. Niet. Grappig.








Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit


Terug naar boven Ga naar beneden
Seamist
Member
Verrazzano (Seamist) - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: Re: Verrazzano (Seamist)   Verrazzano (Seamist) - Pagina 3 Icon_minitimedo 2 jan 2020 - 18:41


Seamist

And then came the night of the first falling star
Seamist wachtte af, kalmpjes tot het inzakte bij de kater. Zijn hele arrogante persona viel spontaan weg toen ze zag dat hij merkte dat ze gelijk had. Zijn ogen werden groot en zijn oren draaiden naar achteren. Kijk, nu had ze hem zelf beet. Seamist sloeg hem met een nieuwsgierige twinkeling gade en tipte haar hoofdje wat scheef. "Hoezo? Ik heb je niet mijn territorium op geleid, jij bent me zelf voorbij gehuppeld de grens over," miauwde ze onschuldig, "ik had je gewoon willen stoppen bij de grens." Nee, eigenlijk niet, maar het overwicht hebben was wel grappig. "Niet zo stoer meer nu je een codebreker bent, Settleddust?" vroeg ze vervolgens onschuldig.




Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
Verrazzano (Seamist) - Pagina 3 Dutch22
Renske
2607
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: Verrazzano (Seamist)   Verrazzano (Seamist) - Pagina 3 Icon_minitimedo 9 jan 2020 - 18:20


Settleddust keek met een vermurwd gezicht naar Seamist. Ze deed zo onschuldig, maar ergens kon hij de humor ook wel van in zien. Hij was echt soms een uilskuiken, hij had dan bijen in zijn brein. Hij had dan ook geen goede reactie die hij kon verzinnen, alleen maar die stomme blik op zijn gezicht. De grens terug naar neutraal gebied was slechts enkele staartlengten van hem verwijdert, maar tussen hem en veiligheid was Seamist, die inbracht dat hij niet meer zo stoer was. Hij hief zijn kop weer wat en vernauwde zijn ogen wat. ‘Dat maakt mij juist toch super stoer? De rebel, de regelbreker?’ miauwde hij, waarna hij weer een paar pasjes richting Seamist liep. Hij was nog steeds pissig om haar grapje, maar eenmaal aangekomen moest hij het maar het beste van maken.








Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit


Terug naar boven Ga naar beneden
Seamist
Member
Verrazzano (Seamist) - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: Re: Verrazzano (Seamist)   Verrazzano (Seamist) - Pagina 3 Icon_minitimedo 9 jan 2020 - 18:59


Seamist

And then came the night of the first falling star
Seamist grijnsde breed, van oor tot oor en haar amberen en blauwe oogjes twinkelden van plezier terwijl ze Settleddust maar vermurwd zag kijken. Het was te makkelijk, veel te makkelijk om deze kater op stang te jagen. Daardoor werd het uiteraard juist een topsport. Ze tipte haar kopje wat scheef en stapte ook de geurlijn over. Voor haar was het verwelkomend, de geur van riet en de rivier, de geur van vis. Maar Settleddust leek hier wat meer moeite in te helpen. Seamist lachte vrolijk bij zijn woorden en tipte haar hoofdje iets scheef, zijn blik zoekend. "Ik heb het gezien ja," miauwde ze zoetjes, met een giechel in haar stem, "de onverschrokken rebel." Ze wisten allebei hoe hij zojuist gereageerd had. Waarom zou ze hem niet in de waan laten. "Maar nu heb ik inderdaad het recht om je van mijn territorium, en dus in de rivier te kieperen toch?" Haar grijns werd weer breder terwijl haar staart begon te zwiepen.




Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
Verrazzano (Seamist) - Pagina 3 Dutch22
Renske
2607
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: Verrazzano (Seamist)   Verrazzano (Seamist) - Pagina 3 Icon_minitimedo 9 jan 2020 - 23:29

Settleddust keek in haar ronde, onschuldige ogen. Ze stonden nog enkel een paar passen van elkaar verwijderd. Zij was nu ook weer in haar territorium en opeens was hij zo erg de regelbreker. Hij, dit doorgaans zo de code nastreefde, was een stomme, onoplettende sukkel geweest. Toch kon hij de lol er weer van in zien. De onverschrokken rebel. Oh StarClan, hij had zihc net als een volkomen idioot gedragen. Hij grinnikte dan ook wat beschaamd. ‘Dat bedoel ik, woest aantrekkelijk toch?’ Hij wilde nu met een brede boog om haar heen lopen, maar ze was hem voor met haar vlotte babbel. Opnieuw keek hij haar geschrokken aan. ‘Als je dat waagt,’ miauwde hij waarschuwend. Dat was echt niet grappig. Het was dat zij graag haar pels nat maakte, maar hij zat niet te wachten op een angstaanjagende verdrinkingsdood. Settleddust zette dan ook een pasje voorzichtig opzij, steeds dichter naar de goeie kant.








Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit


Terug naar boven Ga naar beneden
Seamist
Member
Verrazzano (Seamist) - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: Re: Verrazzano (Seamist)   Verrazzano (Seamist) - Pagina 3 Icon_minitimedo 9 jan 2020 - 23:34


Seamist

And then came the night of the first falling star
Haar blik bleef onschuldig terwijl ze naar de kater tegenover haar keek, haar ogen rond en haar kopje iets scheef gehouden. Parmantig dartelde ze naar hem toe, geen moeite hebbend met de ondergrond en de begroeiing. Het Riverclan territorium was haar immers niet vreemd. De kater tegenover haar was dat echter wel en ze vond het prachtig. Het maakte hem interessant. Het maakte dat ze alleen maar meer van hem wilde weten. Ze giechelde bij zijn woorden. "Heel erg, onweerstaanbaar," reageerde ze, geamuseerd met haar snorharen trekkend. Maar haar volgende woorden leken hem op stang te jagen. Ze trok een verbaasde gezichtsuitdrukking en liet haar oren even hangen alsof ze diep teleurgesteld was. "Oh? Waar is mijn onverschrokken, woest aantrekkelijke rebel nou heen?" miauwde ze vragend, opnieuw een onschuldig toontje in haar stem zettend.




Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
Verrazzano (Seamist) - Pagina 3 Dutch22
Renske
2607
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: Verrazzano (Seamist)   Verrazzano (Seamist) - Pagina 3 Icon_minitimedo 9 jan 2020 - 23:43

Settleddust wist niet wat ze aan moest met haar. Ze was ontzettend geestig en gevat, maar misschien iets té voor hem. Want ze pakte hem iedere keer weer beet. Wat was hij ook weer een ontzettend makkelijke prooi. Hij kon beter direct op zijn rug gaan liggen en smeken om genade. Maar hij trok een kromme grijns toen ze hem onweerstaanbaar noemde. Uiteraard sarcastisch, maar toch kon hij doen alsof het zijn ego streelde. Maar al snel veranderde dat weer. Ja, leuk geprobeerd, Seamist. Maar deze held op sokken wilde graag zijn pels nog hebben aan het einde van de dag. ‘Onderweg ver weg van de gestoorde poes die hem een nat pak wil bezorgen,’ miauwde hij met een zachte grinnik. Hij zette weer een pasje zijwaarts, kruiste zijn poten over elkaar om haar niet uit zijn beeld te verliezen. Hij trok even zijn wenkbrauwen spelend op. En oh wee als ze het probeerde, want ze zou met hem mee het water in gaan.








Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit


Terug naar boven Ga naar beneden
Seamist
Member
Verrazzano (Seamist) - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: Re: Verrazzano (Seamist)   Verrazzano (Seamist) - Pagina 3 Icon_minitimedo 9 jan 2020 - 23:50

[quote="Seamist"]

Seamist

And then came the night of the first falling star
Dit keer wist ze hem niet helemaal uit balans te brengen. Dat was dan weer jammer. Ze grinnikte kort bij zijn woorden en schudde haar kop. Ze slaakte een diepe zucht en gaf vervolgens haar borstkas een paar vlugge likken. "Gestoord? Je breekt mijn hart," miauwde ze op treurige toon. "Ga dan maar snel, voordat andere Riverclanners ondersteboven raken van je heldhaftigheid." Ze knipoogde eventjes naar hem. Ondanks dat ze zich niet zo heel erg veel zorgen maakte over de regels, had ze nog niet helemaal zin in ruzie met Panthergrowl en Butterstar. Tot ze plotseling een bedenkelijk gezicht trok. "Of..." miauwde ze vragend, haar ogen even opslaand naar de lucht. Vervolgens maakte ze een snel, klein sprongetje naar voren, alsof ze Settleddust alsnog het water in wilde kieperen. Ze hield echter halt voor Settleddust, speels zwiepend met haar staart. "Nah, toch maar niet," miauwde ze, geamuseerd snorrend.




Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
Verrazzano (Seamist) - Pagina 3 Dutch22
Renske
2607
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: Verrazzano (Seamist)   Verrazzano (Seamist) - Pagina 3 Icon_minitimedo 9 jan 2020 - 23:59

Settleddust was verbaasd dat ze het toch altijd maar weer om moest draaien. Ze miauwde dat hij haar hart brak. Hij lachte kort. ‘Dat is dan maar de prijs die ik moet betalen,’ sprak hij met een jolige stem. Hij was helemaal niet de casanova die in zijn vrije tijd achter de meisjes aan zat. Dus dit was een eerste keer. Maar gut, hij mocht eindelijk gaan. Een dankbaar blikje kwam van zijn gezicht. ‘Oh, ik waardeer je gena-’ Maar hij werd afgekapt toen ze opeens op hem afsprong, hij wild zijn kop omhoog gooide en een pasje achteruit zette, vervaarlijk dichtbij de oever van de rivier. Maar op het laatste moment stond ze stil. ‘Seamist!’ sprak hij verontwaardigd, zijn stem overslaand. Hij keerde zijn kop om waar het kalme water dreigend deinde. Zijn blik ging weer naar de poes vlak voor zijn neus. ‘Als je dat doet, neem ik je linea recta mee naar ShadowClan en duw ik je kop in de modder.’ Als ze zo van dollen met hem hield, dan zou ze ooit een koekje van eigen deeg krijgen.








Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit


Terug naar boven Ga naar beneden
Seamist
Member
Verrazzano (Seamist) - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: Re: Verrazzano (Seamist)   Verrazzano (Seamist) - Pagina 3 Icon_minitimevr 10 jan 2020 - 0:03


Seamist

And then came the night of the first falling star
Zijn geschrokken, wijd opengesperde groene ogen waren echt alle prooi binnen Riverclan territorium waard op het moment. De kater leek zich helemaal het apenlazeres te schrikken toen ze een sprongetje naar hem toe maakte. Voor een hartslag keek Sea verrast, om vervolgens in lachen uit te barsten. Ze hikte van het lachen en wreef even met haar gevlekte voorpootje langs haar ogen. Ja, deze kater was leuk om mee rond te hangen. Als ze een clangenoot van hem was geweest vond ze dat ze vrienden moesten worden. Ze grijnsde breed naar hem bij zijn dreigement. "Denk dat jij eerder in deze rivier ligt dan dat je mij in Shadowclan gebied hebt," sprak ze vrolijk.



Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
Verrazzano (Seamist) - Pagina 3 Dutch22
Renske
2607
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: Verrazzano (Seamist)   Verrazzano (Seamist) - Pagina 3 Icon_minitimevr 10 jan 2020 - 0:09

Settleddust had niet door dat zelfs zijn haren overeind waren gekomen en dat hij er nu waarschijnlijk uitzag als een heel harig biggetje. Hij forceerde zijn vacht plat en keek Seamist nukkig aan die zichzelf bescheurde. Hij rolde zijn ogen. Haha, ja grappig, leuk iemand met verdrinkingsdood bedreigen. Maar hij kon er na een tijdje er ook wel de lol ervan inzien. Ze was helaas niet onder de indruk van zijn waterdichte dreigement. Hij keek bedenkelijk, een geamuseerde blik lag in zijn ogen. ‘Dat... is misschien waar. Maar-’ begon hij veelbelovend, zijn reactie zou haar vast doen huiveren. Hij grijnsde breed, waarna hij voor veiligheidsmaatregelen even een paar pasje vooruit zette. ‘ik ben toch zo onweerstaanbaar dat je me wel zou volgen?’ miauwde hij gemaakt zwoel.








Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit


Terug naar boven Ga naar beneden
Seamist
Member
Verrazzano (Seamist) - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: Re: Verrazzano (Seamist)   Verrazzano (Seamist) - Pagina 3 Icon_minitimevr 10 jan 2020 - 0:17


Seamist

And then came the night of the first falling star
Och wat had hij het er moeilijk mee dat ze het zo grappig vond. Om eerlijk te zijn maakte dat het alleen maar amusanter. Toen ze eindelijk weer een beetje bedaarde, keek ze hem met twinkelende pretlichtjes in haar ogen aan wachtend op zijn volgende zet. Ze moest het hem nageven, zijn volgende move had ze dan weer niet verwacht. Huh? Die had lef. Haar ogen sperden zich wat verbaasder open en voor een paar hartslagen bleef ze stil staan, moeite hebbend om te verwerken wat er nou gebeurde. Daarna trokken haar snorharen geamuseerd. Oh.. Deze uitdaging ging ze aan. Dit ging hij niet winnen. Ze toverde een charmante glimlach op haar gelaat. "Nee.. dat klopt.. Ik denk dat mijn hart dat niet aankan," miauwde ze, proberend een even zwoele toon aan te slaan terwijl ze de laatste afstand tussen hen aflegde. Eens zien hoe ongemakkelijk ze hem kon maken. Ze liep hem iets voorbij en hierhier haar snuit naar zijn oor. "Daar ben je echt veel te knap voor.." fluisterde ze zachtjes, al konden haar snorharen het niet laten geamuseerd te trekken.



Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
Verrazzano (Seamist) - Pagina 3 Dutch22
Renske
2607
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: Verrazzano (Seamist)   Verrazzano (Seamist) - Pagina 3 Icon_minitimevr 10 jan 2020 - 0:29

Even dacht Settleddust dat hij haar beet had. Ze leek even verstomd en een zelfingenomen lachje kwam op zijn gezicht. Of had hij het een stapje te ver genomen en vond ze dit niet grappig meer? Maar hij was weer eens te optimistisch geweest. Seamist kon er altijd wel een schepje bovenop doen. En dat leerde hij op de harde manier. Zijn hart bonsde in zijn keel toen ze weer begon te spreken. Die lach op haar gezicht voorspelde ook niet veel goeds. De lijn van "is dit nou een grap" of "meent ze dit serieus" kwam steeds dichter bij elkaar te liggen. En hij wist ook wel dat ze hem nu puur aan het uitdagen was. Zijn ogen gingen iets wijder open toen ze nog dichterbij kwam en onbewust kroop hij iets in elkaar toen haar snuit wel heel dicht bij zijn kop kwam. Er leek een rilling over zijn rug te gaan toen ze in zijn oor fluisterde. Oké, abort mission. Zij won. ‘Ooookee,’ miauwde hij ook ongemakkelijk toen hij onder haar kop door boog en bij haar weg dartelde, om zichzelf zo snel mogelijk weer naar haar te richten. ‘Ik geef op, jij wint,’ sprak hij met een frêle lach op zijn snuit. ‘Ik geef eerlijk toe wanneer ik een meerdere zie,’ sprak hij geamuseerd. Ja, mevrouw kwam iets te dicht in zijn aura. Nope.








Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit


Terug naar boven Ga naar beneden
Seamist
Member
Verrazzano (Seamist) - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: Re: Verrazzano (Seamist)   Verrazzano (Seamist) - Pagina 3 Icon_minitimevr 10 jan 2020 - 0:33


Seamist

And then came the night of the first falling star
Ja, nu had ze hem tuk. Hier durfde hij niet meer bovenop. Al moest ze zeggen dat ze zichzelf ook vreemd teleurgesteld voelde dat hij het opgaf. Ze zette weer een sierlijk pasje naar achteren om hem wat meer de ruimte te geven en keek hem met een onschuldig lachje aan. Ze liet haar kont op het gras zakken en krulde haar veelkleurige staart netjes om haar witte voetjes heen. "Ik win graag," miauwde ze onschuldige. "Maar dit was toch wat je wilde als knappe kater?" miauwde ze er met een knipoog achteraan. Gelukkig legde hij de limiet daar ook, want veel verder was zij ook niet gegaan.



Terug naar boven Ga naar beneden
Settledstar
Catministrator
Verrazzano (Seamist) - Pagina 3 Dutch22
Renske
2607
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: Verrazzano (Seamist)   Verrazzano (Seamist) - Pagina 3 Icon_minitimevr 10 jan 2020 - 0:40

Settleddust kon opgelucht ademhalen. Het was goed zo. Prima. Fijn. Hij voelde zich prima. Hij kantelde zijn kop even bedenkelijk voor zichzelf, waarna hij zich even verplaatste naar de goeie kant voor de grens, want hij was bijna prinsheerlijk op Riverclan territorium gaan zitten om nog even met de poes te babbelen. Waar was hij met zijn kop? Maar eenmaal op zijn eigen, veilige stukje grond plaatste hij zich en lachte hartelijk. ‘Nou, wen er maar niet aan mevrouw.’ Nee, hij verloor niet graag. En ooit zou hij de schalen weer laten balanceren. Maar ze was nog steeds niet klaar. ‘Natuurlijk,’ antwoordde hij dan ook haar vraag. ‘Ik wilde niets liever dan fluisterende woordjes van een prachtige poes,’ miauwde hij met een scheve grijns. ‘Daar doe ik het voor.’








Settledstar
I remember the minute
It was like a switch was flipped—
I was just a kid who grew up strong enough
To pick this armor up
and suddenly it fit


Terug naar boven Ga naar beneden
Seamist
Member
Verrazzano (Seamist) - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
432

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Seamist
BerichtOnderwerp: Re: Verrazzano (Seamist)   Verrazzano (Seamist) - Pagina 3 Icon_minitimevr 10 jan 2020 - 7:17


Seamist

And then came the night of the first falling star
Seamist had het prima gevonden om het hierbij te laten. De tortie kattin was ook geen duivel, ze wist dat het zo af en toe genoeg was en dat ze katten niet veel te ver moest pushen. Haar verbazing was dan ook groot toen de kater aangaf dat hij niets liever had. En van een prachtige poes ook? Oh? Ze trok een van haar wenkbrauwen wat verbaasd op en tipte haar hoofdje iets scheef. Dat was nog niet eens een schim in vergelijking met de houding die hij zojuist uitgedragen had. Een zachte glimlach liet vervolgens haar mondhoeken opkrullen. Op zich was ze ook wel gevoelig voor vleierik, maar wellicht was dit dan groenlicht om hem verder te treiteren? Daar ging ze zonder problemen in mee hoor, geen punt. Ze knipperde dan ook onschuldig met haar grote ogen. "Oh? Ik wil best wel doorgaan met fluisteren hoor..." miauwde ze, opnieuw een zwoele toon aannemend. Ze zette opnieuw een pasje dichter naar hem toe en zocht zijn blik.





Terug naar boven Ga naar beneden
 
Verrazzano (Seamist)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: