[Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Brokenreflection
Member
[Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives. DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Brokenreflection
BerichtOnderwerp: [Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives.   [Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives. Icon_minitimezo 4 dec 2011 - 22:13

Met toestemming!
[Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives. Storyw

Oke, het begint eigenlijk simpel :3
Deze verhaalijn gaat over mijn twee Skyclan katjes
Brokenpaw en Dangerdance
Ik heb er al een aantal stapjes naartoe gezet maar nu schijf ik hem lekker op zodat ik geheel overzicht heb. Want bijvoorbeeld wat er al gebeurd is dat met deze verhaallijn wel te maken heeft.

Spoiler:

Hier een klein lijstje van nog gaat gebeuren heel globaal:
*Brokenpaw word Brokenreflection
*Dangerdance raakt verliefd op Redheart en zij op hem
*Dangerdance zoekt Suntail nog een keer op als ze beter is, zij verteld hem wat ze voelt en Dangerdance bezwangerd haar "per ongeluk.." (Heavenkit, Hellkit, Gentlekit, Crowkit)
*Brokenreflection krijgt te horen van (of) Duststar (of) Silverfang dat ze een nestbroer heeft. (flamecrystal)
*Dangerdance en Redheart worden partners.
*Brokenreflection smeekt Dovepaw nogmaals haar alles te vertellen en Dovepaw verteld maar een klein beetje.
*Dangerdance word daddy (again..) ^^'
*Dovepaw verteld eindelijk Brokenreflection alles
*Brokenreflection verteld Duststar & Silverfang alles, Duststar gelooft haar niet maar Silverfang wel (jeuh mentor xD)
*Dangerdance komt er achter dat Dovepaw heeft gepraat over hem en wil haar vermoorden, vlak voor ze vermoord word springt Silverfang er in en begint een gevecht met hem die hij uiteindelijk wint.
*Dangerdance word verbannen van Skyclan
*Brokenreflection is panisch omdat haar vriendin is aangevallen. Ze wil uit Skyclan gaan omdat ze denkt dat het door haar komt maar word uiteindelijk door haar broer overgehaalt te blijven omdat ze daar veiliger is.
*Dangerdance gaat naar BC en zweert wraak op Dovepaw, Duststar, Silverfang, Brokenreflection en heel Skyclan, hij wil koste wat het kost hen ten onder brengen, ziek van woedde denkt hij ook niet meer aan zijn kits. Hoewel hij echt van Redheart hielt.

Dat was het wel denk XD

Misschien komt er later nog een topic waarin Dangerdance Redheart en de kits opzoekt maar hij zal eigenlijk nooit weten van de kits van Suntail. Overigens zal een van de kittens van RxD door Dangerdance in het geheim 'opgevoed' worden en zal uiteindelijk Dovepaw als warrior vermoorden :3

Tja, wat volgers voor Brookie (behalve haar vriendenclubje dus als ze warrior is die Danger ook niet vertrouwen) 3 denk ik..
Silverwing

en wat volgers/vrienden voor Danger 2 denk ik

Overigens ook nog een paar bloodclanners waar Dangerdance in het geheim mee praat. 3 het liefst.
Blacksoul,
Frost
Chikita


die topics komen er nog tussen, dit is alleen maar een soort van de algemene verhaallijn met de hoofdtopics Razz

Verder, de kittens komen nog op acc markt, zodra die linken bekend zijn zal ik ze hier posten



xx Mimi/Brokenpaw/Dangerdance


"See my reflection in this broken mirror. It is the crack in my trust in this world."


Laatst aangepast door Brokenpaw op za 31 dec 2011 - 5:11; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Stripedpaw
Member
[Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives. DPKsfdL
Viktor
126

CAT'S PROFILE
Age: Eight moons old already
Gender:
Rank:
Stripedpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives.   [Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives. Icon_minitimema 5 dec 2011 - 5:45

Oddpaw/Oddeye wil wel "volger" zijn, maar eigenlijk is ie dat al Razz


[Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives. Stripe12
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenreflection
Member
[Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives. DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Brokenreflection
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives.   [Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives. Icon_minitimema 5 dec 2011 - 15:24

Oddpaw/eye zat/zit bij het vriendengroepje idd en die heb ik er ook lekker mee in getrokken xD
http://warriorcats.bigforumpro.com/t3938-we-are-the-future
maar ik zoek eigenlijk een kat die dan wel warrior is maar pas soort vrienden met brookie word als zij ook warrior is Razz


"See my reflection in this broken mirror. It is the crack in my trust in this world."
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollyfur
Member
[Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives. DPKsfdL
Tineke(Tiny)
682

CAT'S PROFILE
Age: ♠24 moons. 9 lifes♠
Gender:
Rank:
Hollyfur
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives.   [Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives. Icon_minitimema 5 dec 2011 - 15:29

Redheat hier^^

Lijkt me echt een leuk verhaal, ik zal nog posten met red bij de topic.
Je weet wel dat als je uit de clan gaat je haar hart breekt, maar zo is het nu eemaal X33


[Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives. 143mjyv
Made by Mimi <33
Spoiler:

klik if you like stamps ;3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenreflection
Member
[Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives. DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Brokenreflection
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives.   [Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives. Icon_minitimema 5 dec 2011 - 15:34

Dat was ook een van de punten waarvan ik dacht, zal ik hem nou wel of niet uit clan latwn verbannen xD
En als je wil posten idd c:
Btw hier is het zoektopic voor de bastaardkitties van DangerxSun: www.warriorcats.bigforumpro.com/t3988-kits-sunxdanger


"See my reflection in this broken mirror. It is the crack in my trust in this world."
Terug naar boven Ga naar beneden
Redheart
Member
[Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives. DPKsfdL
14

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Redheart
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives.   [Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives. Icon_minitimema 5 dec 2011 - 15:45

oke, maar we zien wel hoe het gaat uitpakken voor die twee, heb gepost in de topic, maar ben inspi loos D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Frost
Member
[Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives. DPKsfdL
Sascha
148

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Frost
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives.   [Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives. Icon_minitimema 5 dec 2011 - 18:18

Frost wil wel 1 van de BloodClanners zijn waarmee Dangerdance in het geheim mee praat.


[Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives. Frostsiga
Terug naar boven Ga naar beneden
Harepaw
Member
[Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives. DPKsfdL
36

CAT'S PROFILE
Age: 6 maanden
Gender:
Rank:
Harepaw
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives.   [Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives. Icon_minitimema 5 dec 2011 - 20:54

Eeeue: Palominopaw is verliefd op Dovepaw en ook Birdpaw speelt in belangrijke rol in haar leven.

Misschien kan Palominopaw met Silverfang mee vechten en daarbij flink gewond raken, wel overleven. En later, als hij beter is, wilt hij Dovepaw echt zijn liefde verklaren. Even is het echt aan, tot Dovepaw als Warrior vermoord wordt. Palominopaw wordt ziedend en erg deprie. Hij is nu Palominosong en besluit wraak te nemen. Hij gaat achter de moordernaar aan en daarom is hij lang weg en denkt iedereen dat hij dood is. Later zal hij dan vechten met de moordernaar.

Iets?

(Het zal nog leuker zijn als Dovepaw als warrior perongeluk zwanger word van Palomino en dat ze de kits vlak voor haar dood krijgt. Die kits worden dan weer door een andere opgevoed, want Palominopaw is bezig met wraak...)
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowcrystal
Member
[Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives. DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 28 Moons ♥
Gender:
Rank:
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives.   [Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives. Icon_minitimema 5 dec 2011 - 21:46

Harepaw schreef:
Eeeue: Palominopaw is verliefd op Dovepaw en ook Birdpaw speelt in belangrijke rol in haar leven.

Misschien kan Palominopaw met Silverfang mee vechten en daarbij flink gewond raken, wel overleven. En later, als hij beter is, wilt hij Dovepaw echt zijn liefde verklaren. Even is het echt aan, tot Dovepaw als Warrior vermoord wordt. Palominopaw wordt ziedend en erg deprie. Hij is nu Palominosong en besluit wraak te nemen. Hij gaat achter de moordernaar aan en daarom is hij lang weg en denkt iedereen dat hij dood is. Later zal hij dan vechten met de moordernaar.

Iets?

(Het zal nog leuker zijn als Dovepaw als warrior per ongeluk zwanger word van Palomino en dat ze de kits vlak voor haar dood krijgt. Die kits worden dan weer door een andere opgevoed, want Palominopaw is bezig met wraak...)

Over de kits zat ik ook al aan te denken op school(moet iets doen als ik daar ben)
Maar Dove blijft idd nog wel een tijdje warrior want ik wil nog niet snel afscheid van haar nemen =3

[ook Dove]




[Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives. Vg7cih
[Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives. U7aw
Theme & Voice:

extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lumière
Member
[Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives. DPKsfdL
135

CAT'S PROFILE
Age: 34 Months
Gender:
Rank:
Lumière
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives.   [Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives. Icon_minitimedi 6 dec 2011 - 16:35

Oké, we zien wel.

Maar doet hij nu wel mee Brokie?


[Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives. 33bfs0m

[Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives. LlJVp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerwing
Member
[Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives. DPKsfdL
175

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Tigerwing
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives.   [Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives. Icon_minitimedi 6 dec 2011 - 17:23

Oeh Blacksoul aanvoerders van de Bloodclanners Very Happy


[Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives. 2w39kx2
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamheart
StarClan
[Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives. 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives.   [Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives. Icon_minitimedi 6 dec 2011 - 17:46

Met Blacksoul als aanvoerder van Bc'ers krijg je waarschijnlijk Danger die met dr gaat flirten ofzo xD

maar jij en Frost vind ik opzich goed.


I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerwing
Member
[Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives. DPKsfdL
175

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Tigerwing
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives.   [Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives. Icon_minitimedi 6 dec 2011 - 18:22

Yay thx


[Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives. 2w39kx2
Terug naar boven Ga naar beneden
Hookpaw
Member
[Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives. DPKsfdL
62

CAT'S PROFILE
Age: 8 maanden
Gender:
Rank:
Hookpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives.   [Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives. Icon_minitimezo 11 dec 2011 - 12:21

Doet Palominopaw nou ook mee?


Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamheart
StarClan
[Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives. 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives.   [Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives. Icon_minitimezo 11 dec 2011 - 14:11

Ik vind van het vechten goed maar dat liefdesverklaren valt wel buiten deze verhaallijn..


I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Terug naar boven Ga naar beneden
Greenpaw
Member
[Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives. DPKsfdL
107

CAT'S PROFILE
Age: 6 manen
Gender:
Rank:
Greenpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives.   [Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives. Icon_minitimezo 11 dec 2011 - 14:20

Leuke verhaallijn ! Als je nog iemand nodig hebt ? Ik heb silverwing nog en die moet toch nodig actief worden c:


Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hookpaw
Member
[Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives. DPKsfdL
62

CAT'S PROFILE
Age: 8 maanden
Gender:
Rank:
Hookpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives.   [Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives. Icon_minitimezo 11 dec 2011 - 15:14

Dreamheart schreef:
Ik vind van het vechten goed maar dat liefdesverklaren valt wel buiten deze verhaallijn..

Hoezo? Maar ik spreek dat wel met Dovepaw, is het wel goed dat Palominopaw de moordenaar gaat zoeken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamheart
StarClan
[Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives. 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives.   [Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives. Icon_minitimezo 11 dec 2011 - 15:18

@Greenpaw, Ik vind het goed met Silverwing Smile
Voor Dangerdance of Brokenpaw ^^

@Hookpaw, nou het is mijn verhaallijn daarom..


I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Terug naar boven Ga naar beneden
Hookpaw
Member
[Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives. DPKsfdL
62

CAT'S PROFILE
Age: 8 maanden
Gender:
Rank:
Hookpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives.   [Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives. Icon_minitimezo 11 dec 2011 - 15:29

Ja, maar is het nou goed of niet? Ze kunnen ook samen gaan zoeken?


Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamheart
StarClan
[Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives. 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives.   [Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives. Icon_minitimezo 11 dec 2011 - 15:31

Weetje, zo als de verhaallijn nu is blijft hij gewoon,
deze verhaallijn gaat dus tot aan Danger's verbanning..
zijn kittens waar de moordenaar tussen zit is dan nog niet eens apprentice waarschijnlijk..


I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Verhaallijn Skyclan] The battle between two lives.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Prophecies-
Ga naar: