Today i will train you (Gray)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Today i will train you (Gray)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Frost
Member
Today i will train you (Gray) DPKsfdL
Sascha
148

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Frost
BerichtOnderwerp: Today i will train you (Gray)   Today i will train you (Gray) Icon_minitimema 5 dec 2011 - 17:32

Een geiriteerde schreeuw galmde door het woud. De kater van wie die afkomstig was stond met zijn poten wijd uit elkaar te kijken naar het holletje waar het konijn net in geschoten was. Boos keek hij om zich heen. Hij had al een tijdje niet goed meer gegeten. Ja, soms een miezerig muisje. Maar of je dat een goede maaltijd noemt... Nu moest hij WEER opzoek naar een nieuwe prooi. Opeens schoot hem iets te binnen. Zijn halfzusje, Redeye, had net kits gekregen! Zij trainde een van haar vorige kits, Gray, maar die kon zij nu niet meer trainen. Daarom had hij aangeboden de trainingen over te nemen. hij besloot dus maar naar zijn halfneefje te gaan. Hij liep met een stevige pas door het bos. Uiteindelijk kwam hij bij hem aan. "Kom mee. Ik ga je trainen." Zei hij chagrijnig. Hij was knorrig omdat hij al zolang niet had gegeten en omdat hij nu met een of andere dreumes opgescheept zat. Hij liep naar een goede plek om te trainen. Het was een soort kuil. Maar je kon er wel prooi vinden en de bodem was niet al te hard. Hij plofte met zijn kont neer op een stuk zand. "Nou, wat heb je al allemaal geleerd?" Vroeg hij al wat minder nors. Hij zag nu in dat hij hem zou kunnen gebruiken om prooi voor hem te vangen. Dan hoefde hij niks te doen. Hij hoopte dat hij al wel wat geleerd had, en niet dat hij nu met een gehandicapt bolletje wol opgescheept zat dat niks kon. Nog steeds chagrijnig keek hij zijn leerling aan.

-Gray-


Today i will train you (Gray) Frostsiga


Laatst aangepast door Frost op za 24 dec 2011 - 21:26; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gray
Member
Today i will train you (Gray) DPKsfdL
60

CAT'S PROFILE
Age: 6 manen
Gender:
Rank:
Gray
BerichtOnderwerp: Re: Today i will train you (Gray)   Today i will train you (Gray) Icon_minitimedi 6 dec 2011 - 12:13

"Kom mee. Ik ga je trainen."zei zijn oom chagerIjnig tegen Gray. Frost liep naar een goede plek om te trainen, en Gray besloot achter zijn oom ann te lopen. "Nou, wat heb je al allemaal geleerd?" Vroeg hij al wat minder nors. Gray antwoorde:"Nou ik heb geleerd wat clankatten zijn en geroken. En ik heb ook een beetje leren jagen, maar zo'n mega konijn dat lukt niet."Hij keek schament naar de grond wachtend op antwoord. Door de struiken kwam nou toen een klein konijntje aan rennen. Gray spitste zijn oren en liep voorzichtig naar hetkonijntje toe,en sprong erop."Zie je wel ik kan het best." zei hij terwijl hij rechtop ging staan en het konijn voor Frost legde. Gray keek in de ogen van zijn oom, waar hij geen lieve oogjes zag maar rode ogen die hem chagerijnig aankeken. Hij zei:"Nou zullen we maar beginnen?"


Today i will train you (Gray) Cutegraykittenforfree50

Lolly's zijn gigantisch lekker!
Terug naar boven Ga naar beneden
Frost
Member
Today i will train you (Gray) DPKsfdL
Sascha
148

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Frost
BerichtOnderwerp: Re: Today i will train you (Gray)   Today i will train you (Gray) Icon_minitimedi 6 dec 2011 - 12:40

Gray antwoorde: "Nou ik heb geleerd wat clankatten zijn en geroken. En ik heb ook een beetje leren jagen, maar zo'n mega konijn dat lukt niet."nHij keek schament naar de grond wachtend op antwoord. Door de struiken kwam nou toen een klein konijntje aan rennen. Gray spitste zijn oren en liep voorzichtig naar hetkonijntje toe,en sprong erop. "Zie je wel ik kan het best." zei hij terwijl hij rechtop ging staan en het konijn voor hem neer legde. Gray keek in zijn ogen. Hij keek met zijn rode ogen kil terug. "Nou zullen we maar beginnen?" Hij keek naar het konijn dat Gray had neergelegd. Toch wel handig, zo´n leerling. Hij scheurde er een stuk vanaf en wierp dat voor Gray´s pootjes. "Hier." mompelde hij terwijl hij op een hap konijn kauwde. Toen hij het had opgeschrokt zei hij tegen Gray: "Goh, en ik maar denken dat we al waren begonnen." Hij was al iets minder knorrig nu hij een volle maag had. "Nou, probeer me eens te bespringen." Hij liep een eindje van hem weg en ging in vechthouding staan.

De eerste paar sprongen van Gray ontwijkt hij, oke?


Today i will train you (Gray) Frostsiga
Terug naar boven Ga naar beneden
Gray
Member
Today i will train you (Gray) DPKsfdL
60

CAT'S PROFILE
Age: 6 manen
Gender:
Rank:
Gray
BerichtOnderwerp: Re: Today i will train you (Gray)   Today i will train you (Gray) Icon_minitimedi 6 dec 2011 - 17:26

"Hier." mompelde Frost terwijl hij op een hap konijn kauwde. Toen hij het had opgeschrokt zei hij tegen Gray: "Goh, en ik maar denken dat we al waren begonnen." Hij was al iets minder knorrig nu hij een volle maag had. "Nou, probeer me eens te bespringen." Hij liep een eindje van hem weg en ging in vechthouding staan. "Maar dat wil ik helemaal niet"zei gray. Gray keek strak in de ogen van Frost, maar die strakke blik trok voorzichtig terug. " nou deze kat laat niet met zich sollen"dacht hij. Dus besloot hij toch te springen. Hij rende naar achteren en draaide zich om naar Frost. En nu rende hij op Frost af en hij sprong, maar landde naast Frost op de grond. Snel stond hij op en deed het nog een keer. Maar landde voor de tweede keer op de grond."Hé hoe kan dat ik zag toch echt Frost onder me?" Toch probeerde hij het nog een keer, maar weer sprong hij ernaast.

[kort en flut kortom FFFFLLLUUUTTT sorry]


Today i will train you (Gray) Cutegraykittenforfree50

Lolly's zijn gigantisch lekker!
Terug naar boven Ga naar beneden
Frost
Member
Today i will train you (Gray) DPKsfdL
Sascha
148

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Frost
BerichtOnderwerp: Re: Today i will train you (Gray)   Today i will train you (Gray) Icon_minitimeza 24 dec 2011 - 21:34

"Maar dat wil ik helemaal niet"zei gray. Gray keek strak in zijn ogen, maar die strakke blik trok voorzichtig terug. Hij draaide zich om en draaide zich om naar hem. Hij rende en sprong. Hij keek even naar het kleine katertje in de lucht en zette simpelweg een stapje opzij. Gray plofte naast hem neer op de grond. Hij grijnsde. Hij probeerde het nog 2 keer, maar ook die keren zette hij gewoon een stap opzij en plofte hij naast hem neer. Hij grijnsde weer. Het was grappig, om zo'n klein katje zien te proberen je aan te vallen en dan zo verbaasd zien kijken als ze naast je op de grond ploffen. "Ik moet je niet aan zien komen, horen en ruiken, kleintje. Ik zet nu gewoon een stap opzij en plof! Je komt naast me op de grond terecht. Verstop je en zorg dat ik je niet ruik en zo! Anders weet ik al vanaf waar je komt en heb ik de tijd om de simpelste ontwijking te doen!"

Sorry dat ik zolang niet heb gereageerd... *Shame...*


Today i will train you (Gray) Frostsiga
Terug naar boven Ga naar beneden
Gray
Member
Today i will train you (Gray) DPKsfdL
60

CAT'S PROFILE
Age: 6 manen
Gender:
Rank:
Gray
BerichtOnderwerp: Re: Today i will train you (Gray)   Today i will train you (Gray) Icon_minitimezo 25 dec 2011 - 10:02

"Ik moet je niet aan zien komen, horen en ruiken, kleintje. Ik zet nu gewoon een stap opzij en plof! Je komt naast me op de grond terecht. Verstop je en zorg dat ik je niet ruik en zo! Anders weet ik al vanaf waar je komt en heb ik de tijd om de simpelste ontwijking te doen!" Gray keek schamend Frost en hij maakte zich klaar voor nog een sprong. Hij liep om rondjes om de witte kater Toen hij bij zijn kont was sprong hij op hem en hield zich stevig vast. "En......schrok je?!" riep hij terwijl hij voorzichtig vanzijn rug af sprong.Gray keek in zijn ogen en zocht of er wat trots in zat.

Kort sorry inspiloos


Today i will train you (Gray) Cutegraykittenforfree50

Lolly's zijn gigantisch lekker!
Terug naar boven Ga naar beneden
Frost
Member
Today i will train you (Gray) DPKsfdL
Sascha
148

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Frost
BerichtOnderwerp: Re: Today i will train you (Gray)   Today i will train you (Gray) Icon_minitimedo 29 dec 2011 - 21:15

Gray keek schamend Frost en hij maakte zich klaar voor nog een sprong. Hij liep om rondjes om de witte kater Toen hij bij zijn kont was sprong hij op hem en hield zich stevig vast. "En......schrok je?!" Riep hij. Hij ging van hem af en keek in zijn ogen. Hij keek kil terug. "Dacht je dat ik schrok van een miezerige vlieg?" Zei hij met een even kille stem. Hij liep op het kleine mormeltje af. "Doe je best eens!" Riep hij. "Ik neem geneens de moeite meer om met je te trainen als je zo door gaat!" Hij keek achterom en sprong in een boom. "Klim naar de top, nu! Of kan je dat ook al niet!?" Riep hij naar beneden, waar Gray stond.

OMG 0.o Flut!


Today i will train you (Gray) Frostsiga
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Today i will train you (Gray)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: