don't speak, Just listen..



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 don't speak, Just listen..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tigerwing
Member
don't speak, Just listen.. DPKsfdL
175

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Tigerwing
BerichtOnderwerp: don't speak, Just listen..   don't speak, Just listen.. Icon_minitimedi 6 dec 2011 - 17:34

Met een beetje een chagarijnig gezicht werd Tigerwing gekwekt door het vroege ochtendlicht van de dageraad. Zijn leven was compleet, precies zoals het moest. Athans bijna, aangezien zijn liefde niet in deze clan zat maar in die van de aardsvijand, Thunderclan. Deathpaw was zijn prachtige voorbeeld, ookal was hij al warrior, en nu ook zels Mentor. Flowpaw was het, en hij verheugde zich er nu al op. Hij rekte zich uit, likte zijn poot een keer om zijn kop een wasbeurt te geven en stond op. Hij was een van de laatste die uit de Den vertrok en keek naar het kamp, die nu al in drukte in de weer was. Eene glimlach verscheen op zijn snuit en hij trippelde naar de prooistapel, een kleine muis er af halend. De koude kwam eraan, en de prooi werd schaarser, mar veel Honger had de tijgerkat niet. Voldaan likte hij zijn lippen af, en trippelde naar de apprentice den en liet zijn gezicht in een neutrale glans zetten. Hij haalde adem en drong voor de helft door de apprentice den heen. Daar lag het bolletje vacht, zo te zien nog te slapen, als enie, nou dat begon goed.''Flowpaw, kan ik je even spreken!?'' zei hij met een doordringende luide stem, waardoor het beestje wel moest wakker geworden zijn. Hij trippelde weer weg en ging zitten met zijn staart over zijn poten. Flowpaw wist niet dat hij zijn mentor zou worden.


don't speak, Just listen.. 2w39kx2
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowpaw
Member
don't speak, Just listen.. DPKsfdL
10

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Flowpaw
BerichtOnderwerp: Re: don't speak, Just listen..   don't speak, Just listen.. Icon_minitimedi 6 dec 2011 - 17:48

Flowpaw lag nog goed te slapen, Dromend over muizen die ze ving, de andere Clans die ze de stuipen op het lijf joeg. ''Flowpaw, kan ik je even spreken!?'' Ze schrok wakker en keek met wijd opengesperde ogen naar de krijgskat die ondertussen weer naar buiten ging. "Uhm .. Ja, Waarom niet ?" antwoordde ze een beetje onzeker. Ze wastte zichzelf even snel en bedacht zich ondertussen wat er zou kunnen gebeuren. Alles was wel origineel, maar eigenlijk onmogelijk. Tot nu toe had ze nog geen mentor, Ze had beloofd rustig te wachten. Ze trippelde bij die gedachten naar buiten, naar Tigerwing toe. "Waarover wil je me spreken?" Vroeg ze hem. Ze was even afgeleid door een fladderende vogel, maar al snel keek ze weer naar Tigerwing. Ze was nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerwing
Member
don't speak, Just listen.. DPKsfdL
175

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Tigerwing
BerichtOnderwerp: Re: don't speak, Just listen..   don't speak, Just listen.. Icon_minitimezo 11 dec 2011 - 12:16

Tigerwing keek de apprentice strak aan, toen deze even wegkeek om naar een opvliegende vogel te kijken. Veel concentratie had de jonge apprentice dus niet. Tigerwing zuchtte even, hij had hier niet veel tijd voor.''Ik heb gehoord dat jij nog geen mentor had, maar wel al een apprentice bent. Nu, kwam Brokenstar naar mij toe, Ja hij is mijn oom maar verder niet meer dan een Clanleader voor mij, en vroeg mij om jou mentor te worden, Ik heb hier mee ingestemd.'' Tigerwing handelde het maar even snel af, en hij haalde even adem.''Maar pas bij de volgende ceremonie wordt ik je mentor, en nu ben ik dat dus niet, Knoop dat goed in je oren Muizenbrein!'' Flowpaw moest weten naar wie ze luisterde, en hij keek haar streng aan, met ogen waar ze wel voor zou moeten zwichten. Maar hij kende haar karakte nog niet zo goed, dus hij wist het nog niet zeker. Zijn borst ging rustig heen en weer, en hij keek op het cyperse poesje neer.''Nog vragen?''


don't speak, Just listen.. 2w39kx2
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowpaw
Member
don't speak, Just listen.. DPKsfdL
10

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Flowpaw
BerichtOnderwerp: Re: don't speak, Just listen..   don't speak, Just listen.. Icon_minitimezo 11 dec 2011 - 12:44

''Ik heb gehoord dat jij nog geen mentor had, maar wel al een apprentice bent. Nu, kwam Brokenstar naar mij toe, Ja hij is mijn oom maar verder niet meer dan een Clanleader voor mij, en vroeg mij om jou mentor te worden, Ik heb hier mee ingestemd.'' Zei Tigerwing tegen haar, ze keek hem al met grote ogen aan. ''Maar pas bij de volgende ceremonie wordt ik je mentor, en nu ben ik dat dus niet, Knoop dat goed in je oren Muizenbrein!'' Nee, met deze kater was niet te sollen, dat zag ze nu ook wel. Ze keek hem met grote ogen aan, meer niet, er zat geen angst in haar blik, geen woede, hij was neutraal. ''Nog vragen?'' vroeg hij daarna. "Jawel, Waarom noem je me NU AL Muizenbrein? Ik heb je nog niets gedaan," Ze zei dit alles niet onbeleefd, zen wou antwoord, zo was ze nou eenmaal. Ze keek de kater recht in de ogen, Haar tanden op elkaar geklemd, dat ze niet zou bezwijken onder die blik, ze wendde zich niet af, dan verloor ze. "Als mentor hoor je respect te hebben voor je apprentice, Ik weet, Nu ben je mijn mentor nog niet." zei ze fel. wat als die kater haar ineens zou haten? Wat dan? Tegen zo'n kat kon ze niet op, dat wist ze. Ze had bijna meteen spijt van wat ze gezegd had, maar nu moest ze even door doen, niet verliezen, dat is wat ze wou.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
don't speak, Just listen..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Apprentices den-
Ga naar: