A stranger’s soul is like a dark forest [Darkpaw] - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 A stranger’s soul is like a dark forest [Darkpaw]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Darktrail
Member
A stranger’s soul is like a dark forest [Darkpaw] - Pagina 3 Mini-avatar-Darkpaw
348
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darktrail
BerichtOnderwerp: Re: A stranger’s soul is like a dark forest [Darkpaw]   A stranger’s soul is like a dark forest [Darkpaw] - Pagina 3 Icon_minitimedo 21 nov 2019 - 14:07

Zijn vraag naar Blazingschadow was natuurlijk normaal. Zelf had hij haar ook niet gekend, maar toch was Darkpaw blij dat ze met hen contact had gezocht.  Opeens schrok Woodpaw en deed een stap achteruit. Nu kon de donker gestreepte leerling hun moeder niet horen, maar Darkpaw merkte wel dat ze contact met haar andere zoon zocht. Heel even leek de lichte gestreepte kater voor hem nog te aarzelen, maar Dark zag dat hij begon te geloven dat ze familie waren. Een knuffelaar was Darkpaw niet meer omdat hij met harde poot was opgevoed door Wingbird, maar toch kreeg de donker bruine tabby een meelevend glans in zijn ogen.  Mijn naam is Darkpaw, ik weet niet of mama je dat al verteld heeft, maar voor mij was het ook een schok haar voor het eerst te horen. Maar...' Murmelde Darkpaw maar hij had nog meer willen zeggen. Maar een stem schalde over het donderpad.  ' Ik moet gaan. Laten we nog eens afspreken hier op 4 boom.' Darkpaw stond op en keek Woodpaw licht vragend aan. Hij kon helaas niet wachten want zijn naam werd opnieuw geroepen en dus draaide Dark zich om en groef de duif weer op voor hij zich nog 1 keer naar zijn broertje toe draaide en hem nog even toe knikte voor de donker bruine tabby na een derde keer zijn naam horen roepen weg sprong richting de tunnel onder het donderpad. Het liefste wilde de schaduwclan leerling langer blijven, maar dat kon helaas niet. De patrouille waarmee hij op jacht was wilde vast terug gaan naar het kamp. Nog voor Darkpaw in de struiken van zijn territorium verdween ging zijn oranje/gele blik nog 1 keer naar de 4 machtige eiken in de hoop dat hij zijn broer nog 1 keer kon zien voor hij verdween tussen de kale takken van een door struik en zich bij de jacht patrouille voegde.


Hydra - Leafface - Moonkit -  Darkpaw - Lionpaw@ - Moonpaw - Crow • - Scarface
Terug naar boven Ga naar beneden
Woodpaw
Member
A stranger’s soul is like a dark forest [Darkpaw] - Pagina 3 DPKsfdL
Ryan
198
Afwezig
Dont be afraid of growing slow, be afraid of standing still

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Woodpaw
BerichtOnderwerp: Re: A stranger’s soul is like a dark forest [Darkpaw]   A stranger’s soul is like a dark forest [Darkpaw] - Pagina 3 Icon_minitimedo 21 nov 2019 - 17:22

De kater keek hem even aan, en tot Woods verbazing zag hij enig medelijden in zijn ogen. "Mijn naam is Darkpaw, ik weet niet of mama je dat al verteld heeft, maar voor mij was het ook een schok haar voor het eerst te horen. Maar..." een luide stem onderbrak de kater, die dus Darkpaw heette. De kater stond opk en keek Wood vragend aan. "Ik moet gaan. Laten we nog eens afspreken hier op 4 boom." zei de kater, en hij draaide zich om. "Kom morgen nacht om maanhoog weer terug!" riep hij de kater na. Geschokt draaide hij zich om. Hij wist dat hij nog niet terug naaf het camp kon gaan. Eerst moest hij dit nieuws verwerken... wat moest hij tegen zijn vader zeggen? Wood besloot te zwijgen. Dat was vast het beste...


Nobody can steal the love that you are born to find

____________________________________________________________________________________________________________

Springpaw - Flamefall - Smokey - Woodpaw - Bramblekit - Bluekit

____________________________________________________________________________________________________________
Terug naar boven Ga naar beneden
 
A stranger’s soul is like a dark forest [Darkpaw]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries :: Thunderpath-
Ga naar: