[Adopts] Colour me surprised



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Adopts] Colour me surprised

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Peppermint
Medicine cat
[Adopts] Colour me surprised 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: [Adopts] Colour me surprised   [Adopts] Colour me surprised Icon_minitimewo 30 okt 2019 - 16:42

Hey allemaal!

In de discord is het misschien wel opgevallen dat ik de laatste tijd wat designtjes gemaakt heb. Ik zou deze hier willen delen en het merendeel ter adoptie willen stellen. Kan ze immers niet allemaal houden.

Hoe gaan we dit doen?
x Ik zou graag een korte motivatie willen zien waarom. Hoeft niet uitgebreid te zijn, maar meer dat het niet first come first serve is. Misschien een paar ideetjes voor het karakter ook?
x Namen zijn slechts een ideetje en zeker aanpasbaar. Helpt om de juiste adoptable te benoemen. ;-)
x Ze mogen ook zeer zeker gebruikt worden voor bestaande karakters.
x Als je een karakter adopteert dan mag je de tekening gebruiken zoals je wil. Credits zouden wel lief zijn.
x Als je het design weggeeft graag eventjes zeggen. Ik ga niet moeilijk doen, maar dan weet ik waar ze heen gaan!
x Ik weet dat er soms adoptables verkocht worden op deviantart en dergelijke. Met deze designs mag dat niet.
x Designs zijn vrij aanpasbaar. Bij sommigen ben ik ook bv vergeten de binnenkant van de oren te kleuren. Excuses daarvoor.


1. Dapplelily (Golden tabby with white) - OPEN


2. Duckfeather (Sepia bi colour ragdoll) - OPEN


3. Lichen (Burmese) - Babs (CLOSED)


4. Dawnsight (Ginger tabby) - Open


5. Minkleap Oceanpaw (Chocolate bi colour point) - Amy (Closed)


6. Stag (Spotted brown tabby) - Mim (Closed)


7. Frostyrose Lotuspaw (Snow mink bengal) - Loïs (Closed)


8. Forestgaze (Charcoal bengal) - Open


9. Robinstep Brindleleaf (Brown tabby with white) - Julia (closed)




Laatst aangepast door Pepperpaw op do 31 okt 2019 - 10:25; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
[Adopts] Colour me surprised Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: [Adopts] Colour me surprised   [Adopts] Colour me surprised Icon_minitimedo 31 okt 2019 - 8:16

Zou ik Frostyrose mogen voor Lotuspaw? Het design en de kleuren kloppen precies bij mijn meisje, ook de ogen hij is echt perfect en hij is zo mooi ;w; <3 Dan heb ik eindelijk een reference voor haar!


[Adopts] Colour me surprised EHnbxOu        0        [Adopts] Colour me surprised 12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
[Adopts] Colour me surprised 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: [Adopts] Colour me surprised   [Adopts] Colour me surprised Icon_minitimedo 31 okt 2019 - 9:21

Yeh sure!

Het loopt niet zo hard, dus wat mij betreft hoef je ook niet die 24 uur te wachten. Denk dat ik die regel maar weghaal ^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
[Adopts] Colour me surprised BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: [Adopts] Colour me surprised   [Adopts] Colour me surprised Icon_minitimedo 31 okt 2019 - 10:00

Mag ik '9. Robinstep (Brown tabby with white) - Open' voor Brindleleaf? Het word wel eens tijd om haar design duidelijk te hebben na al die tijd haha. Ik vind deze bij haar passen :3 .


[Adopts] Colour me surprised 85A0ca8T_o[Adopts] Colour me surprised V4s23EcO_o[Adopts] Colour me surprised FTbtNyE2_o[Adopts] Colour me surprised FTbtNyE2_o[Adopts] Colour me surprised PF71KdU0_o[Adopts] Colour me surprised JeyKDma8_o[Adopts] Colour me surprised GPr1M0jZ_o[Adopts] Colour me surprised COxUkZt
Judge me
[Adopts] Colour me surprised NJ8wT66H_o
by the cats I avoid
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
[Adopts] Colour me surprised 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: [Adopts] Colour me surprised   [Adopts] Colour me surprised Icon_minitimedo 31 okt 2019 - 10:04

Is goed!^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
[Adopts] Colour me surprised BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: [Adopts] Colour me surprised   [Adopts] Colour me surprised Icon_minitimedo 31 okt 2019 - 10:16

Dankjewel Babs <3


[Adopts] Colour me surprised 85A0ca8T_o[Adopts] Colour me surprised V4s23EcO_o[Adopts] Colour me surprised FTbtNyE2_o[Adopts] Colour me surprised FTbtNyE2_o[Adopts] Colour me surprised PF71KdU0_o[Adopts] Colour me surprised JeyKDma8_o[Adopts] Colour me surprised GPr1M0jZ_o[Adopts] Colour me surprised COxUkZt
Judge me
[Adopts] Colour me surprised NJ8wT66H_o
by the cats I avoid
Terug naar boven Ga naar beneden
Pumpkinkit.
Member
[Adopts] Colour me surprised DPKsfdL
5
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Pumpkinkit.
BerichtOnderwerp: Re: [Adopts] Colour me surprised   [Adopts] Colour me surprised Icon_minitimedo 31 okt 2019 - 10:21

Ik wil graag Minkleap voor Oceanpaw. Zij is zowat het enigste karakter die ik volledig uitgewerkt heb. :3


[Adopts] Colour me surprised Ihe9s5urcsqa
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
[Adopts] Colour me surprised 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: [Adopts] Colour me surprised   [Adopts] Colour me surprised Icon_minitimedo 31 okt 2019 - 10:24

Sure! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostkit
Member
[Adopts] Colour me surprised NINTCHDBPICT000556913256
Blake
66
Actief
Don't wait for a good day, make one your self

CAT'S PROFILE
Age: 2 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ghostkit
BerichtOnderwerp: Re: [Adopts] Colour me surprised   [Adopts] Colour me surprised Icon_minitimedo 31 okt 2019 - 10:57

Zou ik Forestgaze mogen? Ik wil binnenkort een riverclanner er bij nemen, maar dat duurt nog wel eventjes. Maar ik wou graag een bengal en ik vind zijn Designs gewoon geweldig :3
Als je het niet erg vind verander ik misschien wel de naam, but not sure.
x


[Adopts] Colour me surprised Giphy
"Change is for Weirdos"
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
[Adopts] Colour me surprised 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: [Adopts] Colour me surprised   [Adopts] Colour me surprised Icon_minitimedo 31 okt 2019 - 11:18

Ghostkit schreef:
Zou ik Forestgaze mogen? Ik wil binnenkort een riverclanner er bij nemen, maar dat duurt nog wel eventjes. Maar ik wou graag een bengal en ik vind zijn Designs gewoon geweldig :3
Als je het niet erg vind verander ik misschien wel de naam, but not sure.
x

Sure!^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Adopts] Colour me surprised
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: