Steal..



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Steal..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Grayclaw
Member
Steal.. DPKsfdL
Tineke (Tiny)
312

CAT'S PROFILE
Age: 17 manen
Gender:
Rank:
Grayclaw
BerichtOnderwerp: Steal..   Steal.. Icon_minitimewo 7 dec 2011 - 19:37

Domme titel, deal with it.

Harde monsters raaste over het Thunderpath en de wind liet je haren overeind staan. Een grijze jonge kater zat aan de kant van de weg rustig naar die beetsen te kijken asof het niks was. Het kon hem niks schelen als er een kat of een prooi werd aangevallen door die monsters en dood achtergelaten werden. Het enige wat hij dan zou doen wa shet oprapen en ervan smullen. Gratis maaltijd, perfect. Rustig wachte hij af, maar gratis hapje voor vangaan. Eigelijk had hij dat stieken gehoopt. Wat hij eigelijk wou doen was over zo'n monster springen, nou erop springen. Die beesten waren pittig hoog. De kater wist hoe het moest, gewoon kalmeren en erop springen, net alsof het een slachtoffer was van je gevreeste klauwen. Je laten meegaan met de wnd en dan op vier poten terecht komen en snel weer op het gras springen. Hij had gehoord dat het een enorme evaring was voor adrenaline en slomotion. Hij stond al klaar om op de weg te springen en recht voor die monster te staan die hij in de verte hoorde rammelen. Maar opeens hoorde hij geritsel van achter en draaide zicht snel om. Helaas was het een van de meest gehate katten van het Woud voor hem die tegenover hem stond. Hopelijk hat de kat niet door wat hij wou doen. Het monster raaste voorbij en zijn kans was weg. Van binnen snauwde hij, van buiten gromde hij zacht.

Blacksky only!


Steal.. 2121209L4ZZ4AEr
Steal.. Tumblr_mjxhhv9T0J1re7d3qo3_400
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksky
Member
Steal.. DPKsfdL
90

CAT'S PROFILE
Age: 33 manen
Gender:
Rank:
Blacksky
BerichtOnderwerp: Re: Steal..   Steal.. Icon_minitimewo 7 dec 2011 - 20:16

Blacksky lag lekker te slapen in zijn nest toen hij wakker schrok van zijn eigen maag die rommelde. `,WAAHH! wat was dat? oww dat was mijn maag grapje.`, Blacksky stond op en rekte zich lekker uit. "GGGRRR". `,Ja ik weet het maagje`, dacht hij. Hij liep de warriors den uit naar de prooien stapel toe. `, is kijken wat staat er op het menu vanochtend? Hagedis, kikkers, een rat en een kraai. Uhm.... ik ga voor de kraai`, Blacksky pakte de kraai en zocht een goed plekje naast de warriors den om zijn kraai op te peuzelen. Hij nam een hapje er van `, Mwah ik heb ze slechter gehad`,. Blacksky at de rest op en blijf nog even liggen om te bedenken wat hij vandaag zou gaan doen. `, Wat zal ik vandaag gaan doen? Ik kan gaan jagen maar er is nog genoeg prooi voor vandaag. Ik kan ook op patrouille gaan. Ja dat ga ik doen`, Blacksky stond op en liep het kamp uit naar het donderpad. Onderweg kwam hij nog diertje tegen die zich aan het klaar maken waren voor bladkaal. Blacksky kwam bij het donderpad aan en het zag Grayclaw met monsters spelen. Hij sloop naar de dicht bijzijnde struik die er was. Voor Blacksky verborgen zat had Grayclaw hem gezien. Blacksky stond op en kwam uit de struiken vandaan. "Hey Grayclaw wat doe je hier?" zei hij met een niet zo vriendelijke stem. "Je bent toch niet met die monsters aan het spelen?". Blacksky hoopte dat het echt dat het niet zo was want dan hij Grayclaw nog een beetje naar hem geluisterd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Grayclaw
Member
Steal.. DPKsfdL
Tineke (Tiny)
312

CAT'S PROFILE
Age: 17 manen
Gender:
Rank:
Grayclaw
BerichtOnderwerp: Re: Steal..   Steal.. Icon_minitimewo 7 dec 2011 - 20:31

De kater kwam tevoorschijn uit een bosje en keek hem aan. Grayclaw wou het liefst hem gewoon voor een monster gooien bij het zien van zijn vaders gezicht. "Hey Grayclaw wat doe je hier?" Vroeg de kater niet zo geweldig aardig. De grijze kat keek vol afschuw met gespleette ogen. Hij kon nog net zijn tanden niet in zijn fel boren, maar zijn nagels zaten al in de grond geboord om zijn woede voor hem in te houden. "Je bent toch niet met die monsters aan het spelen?" Miauwde de kater op dezelfde toon. 'Ik ben geen KITTEN meer ja! laat me met rust!' Snauwde hij speugend naar hem in de hoop dat hij hem zou raken. Het gegrom dat net uit zijn keel kwam was verpletterd door een monster dat net voorbij raaste. Opeen kreeg hij een geweldig idee waarbij er een duivels glimlachtje tevoorschijn kwam. 'Je zegt het alleen maar omdat je zelf bang bent. Omdat je eigen zoon het wel kan en durft en jij niet. Bange KITTYPET!' Deze belediging kon de oudere kater niet ontwijken. En als hij het liet zitten, wist Gray dat hij bang was en ook makkelijk te vermoorden was.

lol
kort, moet mijn inspi verdelen over drie topics^^


Steal.. 2121209L4ZZ4AEr
Steal.. Tumblr_mjxhhv9T0J1re7d3qo3_400
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksky
Member
Steal.. DPKsfdL
90

CAT'S PROFILE
Age: 33 manen
Gender:
Rank:
Blacksky
BerichtOnderwerp: Re: Steal..   Steal.. Icon_minitimedo 8 dec 2011 - 19:40

'Ik ben geen KITTEN meer ja! laat me met rust!' snauwde Grayclaw. "Ja dat weet ik wel denk je soms dat ik stom ben". Blacksky kwam dichter bij.'Je zegt het alleen maar omdat je zelf bang bent. Omdat je eigen zoon het wel kan en durft en jij niet. Bange KITTYPET!'. Die woorden raakte Blacksky echt alsof de bliksem je raakte en die tegelijketijd je hart er uit rukt. "NEE IK ZEG HET NIET OMDAT IK BANG BEN OF WAT DAN OOK. IK ZEG HET OMDAT....... omdat ik jou niet wil verliezen net zoals mijn broertjes, zusjes en mijn ouders" Terwijl Blacksky dit zei krijg hij tranen in zijn ogen. "Ik wil jou gewoon niet kwijt. Ik weet niet wat ik zou doen als ik jou kwijt raak doordat je onder een monster terecht zou komen". Blacksky draaide zich om"maar als jij dat zo graag wilt ga je gang dan maar ik hou je niet tegen". en hij ging voor het bosje zitten waar hij uit kwam. "En weet je wat dat met je moeder doet. Haar hart zou breken en dat wil je toch niet?" Blacksky keek Grayclaw recht in de ogen, hij moest weten of Grayclaw een hart had want wie dit zou doen heb geen hart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Grayclaw
Member
Steal.. DPKsfdL
Tineke (Tiny)
312

CAT'S PROFILE
Age: 17 manen
Gender:
Rank:
Grayclaw
BerichtOnderwerp: Re: Steal..   Steal.. Icon_minitimevr 9 dec 2011 - 21:27

"NEE IK ZEG HET NIET OMDAT IK BANG BEN OF WAT DAN OOK. IK ZEG HET OMDAT....... omdat ik jou niet wil verliezen net zoals mijn broertjes, zusjes en mijn ouders" Terwijl Blacksky dit zei krijg hij tranen in zijn ogen. "Ik wil jou gewoon niet kwijt. Ik weet niet wat ik zou doen als ik jou kwijt raak doordat je onder een monster terecht zou komen". Grayclaw sisde kort van het antwoord. Hij kon dit slappe gel*l niet aanhoren. Het was onnodig en dom. Hij wist al lang dat Blacksky een mietje was. niets kon dat veranderen. Zeker niet na deze woorden die hem niet raakte. Zijn gevoel voor zijn vader was er toch allang niet meer. "En weet je wat dat met je moeder doet. Haar hart zou breken en dat wil je toch niet?" Grayclaw's oren draaide zich met een flits om, zijn blauwe ogen gloeide in zijn eige schaduw. Die ogen keken woedend en verblind aan. 'HAAL HAAR ER NIET BIJ!' Zijn grijze klauwen kwamen tevoorschijn en zijn tanden kraakte onder de druk dat hij erop legde. De kater wou dolgraag die zwarte mormel open reiten. Maar Blacksky ging alweer in de bosjes zitten kijken of hij het ging doen. Grayclaw keek snel naar het Thunderpath, nu leeg. Hij speugde in de richting van zijn vader en ging op het grijze pad staan, wachtend op een monster. Even kwam er niks, maar zijn duistere blauwe ogen keken recht voor zich uit. Een monster kwam van achter aanrazen en ging langs hem heen. Wind deed zijn vacht wapperen, maar hij bewoog niet. Oppeens hoorde hij een voedstap van achteren, teminste zo klonk het. Gray draaide zich om, maar zag niks. Al snel richte hij zich weer naar voren. Opeens zat er een enorm monster op hem afrennen. Zo groot als een Twolegsnest! Het maakte helse kabaal en zijn ogen verblinde zijn zicht. Zijn pupillen werden zo klein mogelijk. Het enige wat hij nog hoorde was het helse kabaal.

Red me Pappie!! XD


Steal.. 2121209L4ZZ4AEr
Steal.. Tumblr_mjxhhv9T0J1re7d3qo3_400
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksky
Member
Steal.. DPKsfdL
90

CAT'S PROFILE
Age: 33 manen
Gender:
Rank:
Blacksky
BerichtOnderwerp: Re: Steal..   Steal.. Icon_minitimema 12 dec 2011 - 19:44

Blacksky zat achter de bosjes te kijken wat Grayclaw zou doen. Hij zag dat Grayclaw even snel naar het Thunderpath keek en daarna spuigde hij naar hem toe.`,Wat is die kat van plan`, dacht Blacksky. Maar dat werd snel duidelijk, hij wou niet naar zijn vader luisteren zoals altijd. Blacksky schrok zich dood toen er een monster van achter aan kwam rijden en bijna Grayclaw raakte. `,Is die kat gek geworden dat hij daar niet weg gaat of wilt ie mij op het Thunderpath krijgen`,. Grayclaw keek achter hem. `,Waarom keekt hij achter zich er is daar niks`, . Blacksky zat daar heel gespannen van alle zenuwe die hij had. Grayclaw draaide zich om en Blacksky zag dat enorme monster op Grayclaw afrennen. Het monster verblinde Grayclaw en het maakte een hels kabaal. Blacksky kon het niet laten om hem te redden. Hij rende de struiken uit recht op Grayclaw af. Hij pakte hem bij zijn nek vel en sleurde hem van de weg af zodat hij er niet onder zou komen maar voor Blacksky was het te laat. hij kon niet meer snel weg komen dus was het einde hem naar bij. Blacksky zette zich schrap voor de klap maar die kwam niet het monster slingerde op het laaste moment om hem heen. Blacksky was erg opgelucht dat de monster hem niet raakte. Hij liep naar Grayclaw toe "wil je dat alsjeblieft nooit meer doen want de volgende keer ben ik of iemand anders er niet om je te redden". Blacksky ging in de veilige berm zitten om zijn poten te schoon te likken.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Steal..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: