A shadow is turning my heart to a cold black place.. you are the only one to save me from myself..



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 A shadow is turning my heart to a cold black place.. you are the only one to save me from myself..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dreamheart
StarClan
A shadow is turning my heart to a cold black place.. you are the only one to save me from myself.. 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: A shadow is turning my heart to a cold black place.. you are the only one to save me from myself..   A shadow is turning my heart to a cold black place.. you are the only one to save me from myself.. Icon_minitimedo 8 dec 2011 - 22:52

Zachte witte pootjes droegen haar verder... Waarheen? Waarnaartoe? Waar was het einde van haar lijn? Crookedstar was enkel nog een vage schim als ze achterom keek. Haar kittens die rond hem zaten waren compleet verdwenen. Maar ze zaten daar nog.. En ze vroegen hun vader waar mama heen ging. Maar doelloos liep ze verder. Tot uiteindelijk de rivier. Leeg staarde ze er naar en liet zich er in zakken. De moeite die het haar koste om de rivier over te steken deed haar niet veel. De rivier rukte aan haar vacht maar ze haalde de overkant. Thunderclanterritorium. Doelloos op de sterkste geur drong ze verder. Al maakte het haar niet uit of ze Thunderclankatten tegenkwam. Daar uiteindelijk.. Het kamp. Zonder acht te slaan om de gevaren drong ze door de ingang. Meteen werd ze tegen de grond gesmeten door een kat. Maar zodra ze de blauwe ogen van de Thunderclanleader zag werd ze losgelaten en kwam langzaam overeind. Daar in het hoek van het kamp zag ze de grijze kater. Pijn streek voor het eerst op in haar borst. Ze sloeg geen acht om Bluestars vragen. Enkel kon ze naar hem staren. Hij.. Ze schold hem in gedachte uit voor alles wat ze maar kon. Het was zijn schuld. "Mijn zusje.." Klonk haar fluisterende stem. Tranen gleden over haar wangen en Bluestar hielt zich even stil, ze snapte het niet.. Maar die grijze kater zijn ogen werden groot. "Ze kon.. De geboorte van haar kits niet halen.. Ze stierf terplekke... De kits ook.." Dreamheart wende haar kop af en een schelle nee klonk over het kamp. Moonstripe stond naast haar, ogen vol ongeloof staarde haar aan. Zijn ogen.. Lionclaw's ogen..

Haar groene oogjes schoten open en Dreamheart vond zichzelf naast Flowerstorm en haar vrienden. Dreamheart slikte en zocht rond. Daar hees en daalde de zachtte witte vacht van haar zusje. Dreamheart slikte even en ademde diep in. Godzijdank was Snowcrystal oke.. Wetend dat ze nu niet een van haar vrienden moest wakkermaken kwam ze langzaam omhoog. Zonder een kat te storen glipte ze de den uit. Daar in het open veld van het kamp ging ze zitten. Crookedstar kon ze nu niet storen. Hij had al genoeg zorgen aan zijn kop. Hem nu storen zou ze zichzelf niet kunnen vergeven. Hij maakte zich al zorgen om haar... Haar en zijn kits.. Ze kon hem echt geen zorgen er bij geven. Bovendien wist hij niet van Moonstripe af. Ze had beloofd niets te vertellen aan hem. Het deed zoveel pijn om het te verzwijgen. Vooral tegen hem. Onder het zachte licht van de maan liet de poes haar kop zakken. En voor het eerst liet ze echt verdriet toe. Verdriet dat niemand kon wegnemen.. Het verlies van Leopardfur, de dood van Tigerpaw, Lionclaws ogen.. Dawnpaw's haatende blikken. Sunshine's dode lichaam. Snowcrystal's geheim.. Het deed allemaal zo veel pijn. En wat kon ze er aan doen? Dreamheart zag het niet meer.. Zonder Crookedstar was ze verloren in een wereld vol pijn. En hellaas was Crookedstar de laatste tijd er vaak niet voor haar.. Sinds die jacht.. Had ze hem niet meer echt gesproken.. Hij wist nog niet eens zeker dat Dreamheart echt zwanger was.. Ze had er simpelweg gewoon geen tijd voor gehad om het hem te vertellen.. Haast niemand wist het behalve Snowcrystal, Foxsong, Coonstripe, Lostvoice, Flowerstorm en Cindersoul. En Nightpaw wie ze het verteld had bij de controle of het echt zo was.. Stormtail en Lionclaw wisten het nog niet. En daar was ze ergens wel blij mee.. Maar aan de andere kant voelde ze zich er schuldig over dat de vader van haar eerste nestje van niets wist. Gedeprimeerd zuchtte Dreamheart en op dat moment hoorde ze iets kraken bij de ingang van de warriorsden. Geschrokken trok ze haar hoofd om. En wie ze daar in de ingang zag staan deed haar naar adem snakken. Ze sprong overeind en keek de zwart witte kater aan. "Lionclaw.." Fluisterde ze en staarde hem licht geschrokken aan.

-Lionclaw only maybe later nog iemand-


I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionclaw
StarClan
A shadow is turning my heart to a cold black place.. you are the only one to save me from myself.. DPKsfdL
Juul Koujirou.
798

CAT'S PROFILE
Age: Ageless.
Gender:
Rank:
Lionclaw
BerichtOnderwerp: Re: A shadow is turning my heart to a cold black place.. you are the only one to save me from myself..   A shadow is turning my heart to a cold black place.. you are the only one to save me from myself.. Icon_minitimema 12 dec 2011 - 16:54

Lionclaw lag te slapen in de warriors den. Hij was Dreamheart inmiddels wel vergeten maar hij zat nog steeds met zijn kittens. Ze mochten niet te weten komen wie hun vader was anders zouden zij onder zijn fouten moeten lijden. Het was zijn schuld en dat van niemand anders. Hij moest blij zijn met wat hij had. Ookal was zijn leven een hell, daar mocht de clan niet onder lijden. Het was inmiddels blad al en de prooi werd schaars. Het liefst lag hij nu nog steeds in de nursery dicht tegen Dreamheart en zijn kittens aan. Het was donker en het donderde in het kamp. Hij zat met zijn kop omhoog in het kamp. Firepaw kwam naar hem toe rennen. "Dag Lionclaw, ik wou u een vraag stellen. Weet u misschien wie mijn vader is?" zei ze. Lionclaw slikte en rende toen het kamp uit. Snel bedacht hij iets en rende weer terug. "Crookedstar, dat is je vader." zei ij met pijn in zijn hart. hij schrok wakker en ging even een luchtje scheppen. Op de open plek zat Dreamheart die zijn naam fluisterde. "Dreamheart, wat doe jij nou hier," antwoorden hij.



A shadow is turning my heart to a cold black place.. you are the only one to save me from myself.. Nyg0h1

A shadow is turning my heart to a cold black place.. you are the only one to save me from myself.. M9EKCDX  A shadow is turning my heart to a cold black place.. you are the only one to save me from myself.. MKN7vHE  A shadow is turning my heart to a cold black place.. you are the only one to save me from myself.. PgKKyjM  A shadow is turning my heart to a cold black place.. you are the only one to save me from myself.. EjrsROF
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamheart
StarClan
A shadow is turning my heart to a cold black place.. you are the only one to save me from myself.. 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: A shadow is turning my heart to a cold black place.. you are the only one to save me from myself..   A shadow is turning my heart to a cold black place.. you are the only one to save me from myself.. Icon_minitimedi 13 dec 2011 - 10:04

"Dreamheart, wat doe jij nou hier," antwoorden hij. En ze staarde hem nog geschokken aan. "Lionclaw.." Fluisterde ze opnieuw terwijl ze langzaam omhoog kwam. Ze had woede v erwacht, of verdriet.. Maar inplaats daarvan.. Zag ze het niet.. Hij had gewoon gesproken alsof zij elke kat was die er was. Dreamhearts oren hingen slap terwijl ze hem aankeek. Nogsteeds.. Ze hielt van hem.. Hij was de vader van haar kits, hoe kon ze niet van hem houden? Alleen wou ze dat hij gelukkig was. Crookedstar bleef alles voor haar. Maar ze wou dat Lionclaw zich gelukkig voelde, ze wou dat Lionclaw zich als de vader van haar kits gedraagde, de kater wie hij was. En dit wat ze tot nu toe van hem gezien had was hij niet. "Ik probeer mijn gedachtes op orde te krijgen.." Zuchtte ze zachtjes en keek hem aan. "Wat kom jij hier doen?" Vroeg ze zachtjes en bleef hem aankijken.

-flut-


I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionclaw
StarClan
A shadow is turning my heart to a cold black place.. you are the only one to save me from myself.. DPKsfdL
Juul Koujirou.
798

CAT'S PROFILE
Age: Ageless.
Gender:
Rank:
Lionclaw
BerichtOnderwerp: Re: A shadow is turning my heart to a cold black place.. you are the only one to save me from myself..   A shadow is turning my heart to a cold black place.. you are the only one to save me from myself.. Icon_minitimedi 13 dec 2011 - 17:46

"Lionclaw.." Fluisterde Dreamherat opnieuw terwijl ze langzaam omhoog kwam. Lionclaw staarde haar raar aan. Was ze soms bang voor hem? "Ik probeer mijn gedachtes op orde te krijgen.." Lionclaw knikte. Hij begreep de moeilijke tijd die ze had. Via via had hij gehoord over haar zusje die kittens verwachtte van Moonstripe. Aan Dreamherats buik te zien verwachtte zij ook kittns. ''Je verwacht kittens hé?'' Zei hij emotieloos. Hij herkende het nog van toen zijn kits, nu apprentices erin zaten. Toen ze geboren werden hield Dreamheart nog van hem. Blijkbaar had hij iets fout gedaan. "Wat kom jij hier doen?" Vroeg ze. Lionclaw zuchtte. ''Ik had een nachtmerrie, de ergste die ik ooit gehad heb.'' Hij schudde even zijn kop waardoor zijn lange vacht voor zijn slaperige ogen verdween. ''Dreamheart, zou je één ding voor me willen doen? Laat de kits denken dat Crookedstar hun vader is. Ze mogen niet weten dat ik hun vader ben. Dan zouden ze onder mijn fout moeten lijden.'' Hij boog zijn kop en er rolde een traan over zijn wang....

-Flutje ;P-



A shadow is turning my heart to a cold black place.. you are the only one to save me from myself.. Nyg0h1

A shadow is turning my heart to a cold black place.. you are the only one to save me from myself.. M9EKCDX  A shadow is turning my heart to a cold black place.. you are the only one to save me from myself.. MKN7vHE  A shadow is turning my heart to a cold black place.. you are the only one to save me from myself.. PgKKyjM  A shadow is turning my heart to a cold black place.. you are the only one to save me from myself.. EjrsROF
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamheart
StarClan
A shadow is turning my heart to a cold black place.. you are the only one to save me from myself.. 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: A shadow is turning my heart to a cold black place.. you are the only one to save me from myself..   A shadow is turning my heart to a cold black place.. you are the only one to save me from myself.. Icon_minitimeza 17 dec 2011 - 0:50

Lionclaw zuchtte nadat hij haar had gevraagd of ze kittens zou krijgen. ''Ik had een nachtmerrie, de ergste die ik ooit gehad heb.'' Hij schudde even zijn kop waardoor zijn lange vacht voor zijn slaperige ogen verdween. ''Dreamheart, zou je één ding voor me willen doen? Laat de kits denken dat Crookedstar hun vader is. Ze mogen niet weten dat ik hun vader ben. Dan zouden ze onder mijn fout moeten lijden.'' Hij boog zijn kop en er rolde een traan over zijn wang.... Dreamheart schudde haar kop en stapte naar hem toe. Een beetje ongemakkelijk legde ze haar kop over zijn nek. "Inderdaad, ik ben in verwachting van kittens.. De kittens van Crookedstar en mij.. Maar Lionclaw.. De kittens van jou en mij zullen nooit en te nimmer die van Crookedstar worden, dat wil hij niet.. Jij bent hun vader.. Jij hoort er voor hen te zijn.. En al zou Crookedstar het nog zo hard proberen.. En ze nog zo veel liefde willen tonen, jij bent en blijft hun vader en dat weten ze.. Ze zien het.. Onze kittens zijn niet dom.. Ze zullen het zien.. Ze zullen merken dat Crookedstar hun vader niet is.. dat weten ze al, jij bent hun vader, Crookedstar niet en dat zal hij ook nooit worden." Fluisterde ze zacht en keek Lionclaw aan. "Het beste voor ons allen is.. Als jij je als een vader gaat gedragen Lionclaw.. Je hebt de verantwoordelijkheid naar hen toe, ze hebben je nodig.." Fluisterde ze opnieuw en keek even weg. De maan scheen zwakjes en haar witte vacht leek even licht te geven, hoewel het leek alsof ze naar de maan staarde hielt ze haar oog zwak op de Leadersden, iedereen had iemand nodig.. Zij had hem nodig, die daar sliep in die den.. En Lionclaw had ook iemand nodig, maar die iemand was zij niet, en ze kon alleen maar hopen dat hij gouw genoeg degene zou vinden die hem nodig had en wij hij nodig had..


I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionclaw
StarClan
A shadow is turning my heart to a cold black place.. you are the only one to save me from myself.. DPKsfdL
Juul Koujirou.
798

CAT'S PROFILE
Age: Ageless.
Gender:
Rank:
Lionclaw
BerichtOnderwerp: Re: A shadow is turning my heart to a cold black place.. you are the only one to save me from myself..   A shadow is turning my heart to a cold black place.. you are the only one to save me from myself.. Icon_minitimeza 17 dec 2011 - 11:42

"Inderdaad, ik ben in verwachting van kittens.. De kittens van Crookedstar en mij.. Maar Lionclaw.. De kittens van jou en mij zullen nooit en te nimmer die van Crookedstar worden, dat wil hij niet.. Jij bent hun vader.. Jij hoort er voor hen te zijn.. En al zou Crookedstar het nog zo hard proberen.. En ze nog zo veel liefde willen tonen, jij bent en blijft hun vader en dat weten ze.. Ze zien het.. Onze kittens zijn niet dom.. Ze zullen het zien.. Ze zullen merken dat Crookedstar hun vader niet is.. dat weten ze al, jij bent hun vader, Crookedstar niet en dat zal hij ook nooit worden." Fluisterde ze zacht en keek Lionclaw aan. "Het beste voor ons allen is.. Als jij je als een vader gaat gedragen Lionclaw.. Je hebt de verantwoordelijkheid naar hen toe, ze hebben je nodig.." Lionclaw fronste eventjes en gaf toen antwoord. ''Denk je soms dat het leuk voor ze is dat ze hun vader zo unhappy zien en hun moeder die kits krijgt met hun leider?'' Het kwam er wat boos uit maar zo bedoelde hij het niet. ''je hebt me al zoveel verdriet aangedaan dus dan is dit het wel laatste wat je kunt doen voor me.'' Snel wierp hij een blik naar de apprentices den waar zijn kittens nu lagen te slapen. ''Komop Dreamheart, als ze denken dat Crookedstar hun vader is, is het leven voor hun tenmisnte nog hoopvol in tegenstelling tot het mijne! En dat weet jij ook.'' Hij ging liggen en liep zijn grote kop op zijn poten rusten. ''En niemand heeft mij nodig, ook de kits niet.'' Mompelde hij nog voordat er een tweede traan over zijn wang rolde.



A shadow is turning my heart to a cold black place.. you are the only one to save me from myself.. Nyg0h1

A shadow is turning my heart to a cold black place.. you are the only one to save me from myself.. M9EKCDX  A shadow is turning my heart to a cold black place.. you are the only one to save me from myself.. MKN7vHE  A shadow is turning my heart to a cold black place.. you are the only one to save me from myself.. PgKKyjM  A shadow is turning my heart to a cold black place.. you are the only one to save me from myself.. EjrsROF
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamheart
StarClan
A shadow is turning my heart to a cold black place.. you are the only one to save me from myself.. 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: A shadow is turning my heart to a cold black place.. you are the only one to save me from myself..   A shadow is turning my heart to a cold black place.. you are the only one to save me from myself.. Icon_minitimema 19 dec 2011 - 22:21

Dreamhearts ogen stonden vol afschuw, stilzwijgend keek ze de grote zwart witte kater voor haar aan. Woede, angs, verdriet en pijn gleden door haar lichaam en lieten een brandende pijn in haar hart achter. Had hij? Was hij dit echt van plan? Wou hij zijn kittens, zijn vlees en bloed, niet meer kennen? De afgunst in haar ogen werd hard en koud. Ze wist absoluut hoe Crookedstar er over dacht, hoe zij, hoe haar kittens er over dachten. Ruw draaide Dreamheart zich om en haar staart zwaaide laag over de grond terwijl haar kop dit keer echt naar de maan staarde. "Denk jij nou echt, dat onze kits zo zullen aannemen dat Crookedstar hun vader is! Ik heb ze alles verteld, Crookedstar heeft ze alles verteld en ongetwijfeld hun mentoren ook! Ze zijn jong maar absoluut niet dom Lionclaw, als jij wil geloven dat jouw kits het nieteens zullen merken dat jij hun vader bent kijk dan naar Dawnpaw! Denk je nou echt dat zij al zou ze het geloven ooit van Crookedstar zou houden? Ze haat hem, ze veracht hem en veracht mij om van hem te houden, ze houd van jou, zij is niet de enigste, Firepaw, Thistlepaw en Snowpaw weten ook wie hun vader is. Zelfs Skypaw gelooft in jou als vader! Magicpaw, Spotpaw en Goldenpaw weten ook dat jij de vader bent van Dawnpaw, Thistlepaw, Firepaw en Snowpaw. Je kunt er niet omheen Lionclaw, je bent en blijft hun vader en zowel jij als zij weten dat dondersgoed. Je liegt tegen jezelf als je denkt dat ze wel zonder jou kunnen. Lionclaw, ze hebben je nodig, alsjeblieft ga toch eens naar hen toe, laat hen zien dat je van hen houd en dat deze situatie niets uitmaakt! Ze hebben je nodig, en er is niets wat jij of Crookedstar daaraan kan veranderen." Dreamheart keek hem weer aan, haar ogen iets zachter maar nogsteeds vol verdriet. "Kittens hebben hun vader en moeder nodig, in wat voor situatie dan ook.." Fluisterde ze zacht, ze sloot haar ogen en begreep de ironie van haar woorden. De kittens van Lostvoice hadden Cindersoul nodig, de kittens van haar en Cookedstar hadden hun Clanleader nodig als vader, de kittens van Snowcrystal hadden.. Moonstripe nodig.. Dreamheart slikte en begreep het langzaam aan, ze zou niet rusten.. Moonstripe had zijn liefde nodig, zijn kittens.. En Snowcrystal had hem nodig, wie was zij om hen.. Van elkaar weg te houden? Dreamheart slikte langzaam en de herrinering aan Leopardfur kwam weer in haar op. Snel schudde ze haar kop, daar mocht ze niet aan denken. Stil staarde ze Lionclaw aan, wachtend op zijn antwoord..


I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionclaw
StarClan
A shadow is turning my heart to a cold black place.. you are the only one to save me from myself.. DPKsfdL
Juul Koujirou.
798

CAT'S PROFILE
Age: Ageless.
Gender:
Rank:
Lionclaw
BerichtOnderwerp: Re: A shadow is turning my heart to a cold black place.. you are the only one to save me from myself..   A shadow is turning my heart to a cold black place.. you are the only one to save me from myself.. Icon_minitimedi 20 dec 2011 - 12:33

"Denk jij nou echt, dat onze kits zo zullen aannemen dat Crookedstar hun vader is! Ik heb ze alles verteld, Crookedstar heeft ze alles verteld en ongetwijfeld hun mentoren ook! Ze zijn jong maar absoluut niet dom Lionclaw, als jij wil geloven dat jouw kits het nieteens zullen merken dat jij hun vader bent kijk dan naar Dawnpaw! Denk je nou echt dat zij al zou ze het geloven ooit van Crookedstar zou houden? Ze haat hem, ze veracht hem en veracht mij om van hem te houden, ze houd van jou, zij is niet de enigste, Firepaw, Thistlepaw en Snowpaw weten ook wie hun vader is. Zelfs Skypaw gelooft in jou als vader! Magicpaw, Spotpaw en Goldenpaw weten ook dat jij de vader bent van Dawnpaw, Thistlepaw, Firepaw en Snowpaw. Je kunt er niet omheen Lionclaw, je bent en blijft hun vader en zowel jij als zij weten dat dondersgoed. Je liegt tegen jezelf als je denkt dat ze wel zonder jou kunnen. Lionclaw, ze hebben je nodig, alsjeblieft ga toch eens naar hen toe, laat hen zien dat je van hen houd en dat deze situatie niets uitmaakt! Ze hebben je nodig, en er is niets wat jij of Crookedstar daaraan kan veranderen." Lionlaw gromde en keek haar woedend met ogen vol verdriet aan. "Jij hebt makkelijk praten! Jij en Crookedstar leven in een of andere sprookjes wereld! Jij hebt mijn leven de hell gemaakt! Ik deed alles voor je! Ik jaagde voor je, haalde prooi voor je, haalde Seastream voor je als er iets mis was, ALLES! DIt is mijn dank voor alle moeite! Zelfs toen jij mijn hart brak hield ik nog van je! Elke koude naccht verlangde ik naar de oude tijd dat we samen met de kittens in de nursery lagen! Mijn zahte staart had ik om je heen gekrult om je te beschremen! Toen zag je Crookedstar en ik was oud vuil! Jij kan nu niet beslissen over mijn kittens! Ze hebben mij niet nodig! Ik ben expres niet naar de ceremoni gegaan! Anders konden ze de trotse blik in mijn ogen zien en dat zou hun ook pijn doen! Dreamheart, zij mogen niet onder mijn fouten lijden! Het zou ze pijn doen! Denk je dat hun het leuk vinden dat ze hun vader half zelmoord hebben zien plegen en hun moeder die lag te janken bij hun leider! Nee, jij zou dat ook niet leuk vinden! Als kit was ik al verliefd op je. Maar alles wan nep. Jij was nep. De liefde die ik voor je voelde was nep. Mijn leven is nu niks meer dan elke dag prooi brengen en thats it." Hij zuchtte verdrietig. " Ik wou dat ik nooit kittens had genomen met jou!" Gromde hij terwijl hij dreigde mokkend het kamp uit te lopen en voor eeuwig de lan te verlaten.



A shadow is turning my heart to a cold black place.. you are the only one to save me from myself.. Nyg0h1

A shadow is turning my heart to a cold black place.. you are the only one to save me from myself.. M9EKCDX  A shadow is turning my heart to a cold black place.. you are the only one to save me from myself.. MKN7vHE  A shadow is turning my heart to a cold black place.. you are the only one to save me from myself.. PgKKyjM  A shadow is turning my heart to a cold black place.. you are the only one to save me from myself.. EjrsROF
Terug naar boven Ga naar beneden
 
A shadow is turning my heart to a cold black place.. you are the only one to save me from myself..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: