*RPG* HalfbloodHill - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 *RPG* HalfbloodHill

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Blackshadow
Member
*RPG* HalfbloodHill  - Pagina 2 DPKsfdL
Natas
36

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Blackshadow
BerichtOnderwerp: Re: *RPG* HalfbloodHill    *RPG* HalfbloodHill  - Pagina 2 Icon_minitimevr 23 dec 2011 - 15:43

jup, ik ben heavin. -ben ook soulheart-
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowrose
Member
*RPG* HalfbloodHill  - Pagina 2 DPKsfdL
Viktor
1075
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Manen
Gender:
Rank:
Snowrose
BerichtOnderwerp: Re: *RPG* HalfbloodHill    *RPG* HalfbloodHill  - Pagina 2 Icon_minitimema 2 jan 2012 - 13:41

Ik dacht, ik zal wel de update plaatsen. :3 Ik ben daar Hades, de nieuwe admine dusja. ~

UPDATE

Beste leden, zoals jullie nu kunnen zien is de hele site in een nieuw jasje gestopt! Very Happy Enkele punten wat er gebeurt is in de tussentijd:

- Zsa-zsa (Thalia) heeft afstand van haar admin rang gedaan. Onze nieuwe admin is Laura (Hades) samen met Shanice (Aphrodite)
- Laura heeft de site een make-over gegeven en de layout opnieuw gemaakt, vinden jullie het mooi?
- De Chatbox voor de gebruikers is nu nietmeer onderaan de pagina te vinden, maar in het kadertje "wie is online" kan je de chatbox in een pop-up laten verschijnen door op "de chatbox binnengaan" te klikken!
- De groepkleur van de "Dark Empery" is veranderd naar donkerblauw en de Olympiërs zijn nu te herkennen aan hun gouden kleur!

Ook zoeken wij nog een heel aantal rollen, zo zijn er heel veel Olympiërs die gespeeld kunnen worden en leiders van de gebouwen in kamp Halfbloed!

Hopelijk vinden jullie de re-make leuk.
Groetjes, de nieuwe admin
Laura.



Softcream | Snowrose | James | Oddeye | Blithesoul | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
*RPG* HalfbloodHill  - Pagina 2 15xa6vn
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowrose
Member
*RPG* HalfbloodHill  - Pagina 2 DPKsfdL
Viktor
1075
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Manen
Gender:
Rank:
Snowrose
BerichtOnderwerp: Re: *RPG* HalfbloodHill    *RPG* HalfbloodHill  - Pagina 2 Icon_minitimema 16 jan 2012 - 18:23

Sorry voor de dubbelpost, maar het is ondertussen twee weken geleden :p


Aan al onze 13 geregistreerde gebruikers doen wij een oproep om meer actiever te wezen, ik zal zo ook mails gaan versturen naar de ingeschreven email adressen om het actieve van de site te verbeteren!

Er zijn ook nog heel wat hoge rankings beschikbaar, zoals de leiders van de gebouwen maar ook nog een heel tal goden en godinnen zelf! Zoals de machtige oppergod zelf, Zeus! Of de titanen en hun volgelingen!

Ook zoek ik iemand die de boeken las en bereid is om wat meer informatie te geven over het eerste boek, ik zag zelf de film maar ik weet me er nog bitter weinig van en ik wil mijn geheugen her op frissen voordat ik aan boek 2 begin (ze hebben bij mij in de bieb niet het eerste boek). Alvast bedankt aan de gene die dat wil doen, die kan me daar altijd naar het account Hades een berichtje sturen, maar ook hier naar het account Snowrose!


Groetjes Very Happy




Softcream | Snowrose | James | Oddeye | Blithesoul | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
*RPG* HalfbloodHill  - Pagina 2 15xa6vn
Terug naar boven Ga naar beneden
 
*RPG* HalfbloodHill
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Affiliations-
Ga naar: