Making noises with new frenemy's



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Making noises with new frenemy's

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Porcupinefoot
Member
Making noises with new frenemy's DWmMvLs
Beertje
48
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons ⋆
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Porcupinefoot
BerichtOnderwerp: Making noises with new frenemy's   Making noises with new frenemy's Icon_minitimezo 17 nov 2019 - 0:01


Porcupinekit

De kater was op de overschakeling van melk naar vast voedsel aan het gaan. Wat maakte dat hij eigenlijk altijd reuze veel honger had. Zijn mama maakte minder melk en hij kreeg ook niet meer elk moment van de dag te eten. Alleen in de ochtend, in de middag en in de avond. Dat maakte zijn buikje raar doen en hij werd er een beetje chagrijnig van. Mokkend zat hij dan ook in een hoekje, recht bij de ingang. Soms stak hij zijn pootje uit, voor elke kitten die binnen hoppelde. Zo vielen ze over zijn pootje. Hij was snel genoeg op het in te trekken en subtiel tegen zijn mosbal te stampen. Daar amuseerde hij zich al de hele dag mee. Toen de volgende kitten kwam stak hij weer rustig zijn achterpoot uit. Oeps.

+ Loudkit eerst


Making noises with new frenemy's 8n9xQ5F
Making noises with new frenemy's VZNiXqZ
Terug naar boven Ga naar beneden
Loudvoice
Member
Making noises with new frenemy's DPKsfdL
Anonymous
214
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Loudvoice
BerichtOnderwerp: Re: Making noises with new frenemy's   Making noises with new frenemy's Icon_minitimewo 20 nov 2019 - 15:10

Loudkit had Porcupinekit een tijdje staan observeren. Hij wiebelde met zijn oortjes toen hij zag dat de kitten zijn achterpootje uitstak en elke kitten die in de nursery kwam liet vallen. Zijn mondhoeken bewogen kort omhoog, maar hij wist dat hij het gedrag ergens niet mocht accepteren. Hij stelde zich voor dat Littlekit, Fuzzykit of Roughkit naar binnen zouden wandelen en dan vol op hun bek zouden gaan omdat één of andere kitten het grappig achtte om anderen te laten struikelen. Het was pestgedrag en Loudkit begon een plannetje in zijn hoofd te maken om Porcupinekit op zijn plek te zetten. Hij wilde een veilige omgeving voor zijn nestgenoten creëren en dat ging niet als één of andere flauwerik hun wilde laten struikelen. Zijn beschermende kant kwam weer in hem op en Loudkit zette na een poosje, toen de zoveelste kitten zijn evenwicht weer eens verloor en viel, koers naar Porcupinekit. Hij stelde zich zo op dat de kitten hem niet in de gaten had en toen hij het achterpootje weer naar boven zag komen, bewoog hij zich in een snelle beweging naar voren en hapte ernaar. Niet hard natuurlijk, maar wel stevig genoeg zodat het de kitten zou doen laten schrikken. Hij liet al snel weer los en keek Porcupinekit met een boosaardige glimlach aan. “Niet zo leuk, hè?” zei hij op een botte toon tegen de kitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Porcupinefoot
Member
Making noises with new frenemy's DWmMvLs
Beertje
48
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons ⋆
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Porcupinefoot
BerichtOnderwerp: Re: Making noises with new frenemy's   Making noises with new frenemy's Icon_minitimeza 23 nov 2019 - 12:34


Porcupinekit


Porcupinekit gniffelde toen de zoveelste kitten weer op de grond ging. Hij keek vlug weg, naar buiten. Alsof hij met andere dingen bezig was. De verwarde kitten wreef over zijn mondje en ging gewoon door met waar hij naar toe ging. Hehe. Dit was meer fun dan... Voor hij zelf zijn gedachten kon afmaken voelde hij tandjes in zijn poot. Porcupinekit schoot een meter door de lucht. Hij trok zijn poot naar zich toe en ging meteen met een hoge rug staan naar de kitten. Oh... het was Loudkit. Die mocht hij echt niet! Hij had altijd de grootste mond van de Nursery alsof hij al apprentice was. Ook tegen Wolfpaw. Die kitten had echt wormen in zijn hersenen. Hij blies zachtjes tegen hem. "Wat bemoei je met mijn spelletjes Louwdkit? Je bent nu gewoon ewen erg!" Hij stak boos zijn tong naar hem uit. Pestkop!


Making noises with new frenemy's 8n9xQ5F
Making noises with new frenemy's VZNiXqZ
Terug naar boven Ga naar beneden
Loudvoice
Member
Making noises with new frenemy's DPKsfdL
Anonymous
214
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Loudvoice
BerichtOnderwerp: Re: Making noises with new frenemy's   Making noises with new frenemy's Icon_minitimezo 24 nov 2019 - 18:45

Loudkit kopieerde de houding van Porcupinekit toen deze zijn rug hoog zette. Loudkit’s kleine vachtje kwam ook mee omhoog, maar dat was natuurlijk niet erg intimiderend omdat hij nog maar een kitten was. Woede flitste door zijn blauwgrijze blik toen Porcupinekit aangaf dat hij even erg was. De schijterd! Loudkit was niet vergeten hoe de kleine kitten hem de mond had proberen te snoeren toen Wolfpaw boos op hem was geworden. Hij had zijn grote mond gewoon dicht moeten houden en Loudkit met Wolfpaw bezig laten, maar nee. Hij moest weer zo nodig de slijmbal uithangen. Stomme haarbal! “Ik ben helemaal niet even erg,” snauwde hij. “Ík laat geen andere kittens struikelen. Is het wel eens in je opgekomen dat iemand verkeerd kan vallen?” Hij keek Porcupinekit nijdig aan. “En je hulp hoef ik de volgende keer ook niet meer. Je bent gewoon een schijterd. Een pestkop die anderen treitert, maar in een bangerik verandert zodra ze hem doorhebben.” Hij blies naar de kitten en sloeg met zijn staart. Nee, hij dacht niet dat hij en Porcupinekit ooit vrienden zouden worden. En dat vond hij prima zo!
Terug naar boven Ga naar beneden
Porcupinefoot
Member
Making noises with new frenemy's DWmMvLs
Beertje
48
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons ⋆
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Porcupinefoot
BerichtOnderwerp: Re: Making noises with new frenemy's   Making noises with new frenemy's Icon_minitimezo 24 nov 2019 - 19:09


Porcupinekit


Porcupinekit was nog te klein om dit allemaal te verwerken. Loudkit gebruikte veel en moeilijke woorden, maar hij wist wel waar het op neer kwam. De kleine stekelige kat sloeg nu ook nijdig met zijn staartje. "Ik ben niet bang, ik ben ook geen pewstkop, ik doe gewoon pootje lawp. Een spelletje. Jij bent de bangerik die dewnkt dat iedereen doowd gaat of blind wordt zoals je moedew!" Ooh ja, hij ging zijn moeder erin betrekken. Op dat vlak waren zijn ouders beter, maar hij had geleerd dat hij respect moest hebben voor iedereen. Zelfs de grote enge zwarte kater had hem dat gezegd. "Wowlfpaw had bijna je hoowd eraf gebeten! Je hebt geluk dat ik er was." Zo punt. Dat was gezegd. Porcupinekit was eigen niet zo een prater, meer een man van actie, maar Loudkit verdiende het niet om die sterke spieren van hem te voelen. Straks werd het oorlog en zou hij al genoeg moeten vechten.


Making noises with new frenemy's 8n9xQ5F
Making noises with new frenemy's VZNiXqZ
Terug naar boven Ga naar beneden
Loudvoice
Member
Making noises with new frenemy's DPKsfdL
Anonymous
214
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Loudvoice
BerichtOnderwerp: Re: Making noises with new frenemy's   Making noises with new frenemy's Icon_minitimezo 1 dec 2019 - 13:31

De opmerking die Porcupinekit maakte, schoot bij Loudkit totaal in het verkeerde keelgat. “Houd mijn moeder erbuiten, smerige rat!” schreeuwde hij luid door de nursery. Het kon hem niet schelen dat een queen hem kon horen. Het kon hem niet schelen dat andere kittens wakker werden. Het kon hem niet schelen dat er warriors in de nursery binnen zouden komen om te kijken wat er aan de hand was. Porcupinekit had zijn moeder als voorbeeld gebruikt en dat kon Loudkit niet hebben. Zijn moeder was sterk, onafhankelijk en lief en Porcupinekit mocht zo niet over haar praten. Hij deed een paar stappen naar voren en duwde zijn snuit tegen die van Porcupinekit aan. “Ik waarschuw je, rotjoch,” siste hij. “Als je nog één keer zo’n opmerking over mijn moeder maakt, dan blijft het niet bij woorden. Het interesseert me niet dat de deputy je vader is. En denk maar niet dat ik zomaar alles pik omdat ik anders straf van hem krijg. Knoop dat goed in je oren.” Hij gaf de kitten een harde duw met zijn schouder en deed weer een stap naar achteren. Woede vlamde in zijn blauwgrijze ogen en hij ontblootte zijn tanden, alsof hij dadelijk echt op Porcupinekit ging springen. “Ik heb helemaal niet om je hulp gevraagd! Ik kon Wolfpaw makkelijk zelf aan. Je moet niet denken dat je een held bent puur omdat je bij me kwam staan, want dat ben je niét!”
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Making noises with new frenemy's
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: