Midnight talk..



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Midnight talk..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dreamheart
StarClan
Midnight talk.. 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Midnight talk..   Midnight talk.. Icon_minitimeza 10 dec 2011 - 13:38

Langzaam ontwaakte de grote gevlekte poes in de warriorden. Weer een dag voorbij.. Weer een nacht in de warriorsden en elke dag meer heinwee naar de Nursery.. De zachte vacht van Flowerstorm scheurde tegen de hare. Vandaag moest ze het Crookedstar vertellen.. Er was geen ontkomen meer aan. Ze zou binnenkort haar intrek weer nemen in de Nursery.. Ze moest hem het vertellen.. Langzaam kwam ze overeind en liep langzaam tussen de katten door de warriorsden uit. De zilverpels stond nog aan de hemel en een koude Bladval wind gleed door het kamp. Langzaam zette Dreamheart haar vacht op en liep richting de leadersden. Daar ging ze rustig zitten voor de den en likte even over haar rug. "Crookedstar? Ben je wakker?" Riep ze zacht de den in en wachtte rustig op antwoord.

-Crookedstar only-


I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Terug naar boven Ga naar beneden
Crookedstar
StarClan
Midnight talk.. DPKsfdL
460

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Crookedstar
BerichtOnderwerp: Re: Midnight talk..   Midnight talk.. Icon_minitimeza 10 dec 2011 - 13:53

"Crookedstar? Ben je wakker?" Riep Dreamheart zacht de den in en wachtte rustig op antwoord. Crookedstar zweeg, als hij zou antwoorden zou de droom eindigen en zou hij alleen wakker worden. Crookedstar schudde zijn hoofd en draaide zich om. "Ja.. Dreamheart. Ik ben wakker, is er iets mijn schoonheid?" vroeg Crookedstar toen hij merkte dat het geen droom was maar de realiteit. Dreamheart stond er echt en het was geen speling van een droom. Crookedstar liep naar Dreamheart toe en gaf haar een kopje en raakte met zijn neus die van Dreamheart aan na het kopje. het was een paar dagen na hun nacht samen en misschien zou Dreamheart goed nieuws hebben of iets belangrijks te vertellen. Crookedstar glimlachte even en ging kalm zitten terwijl hij afwachtte op Dreamheart haar antwoord.


Midnight talk.. 1z65z6a
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamheart
StarClan
Midnight talk.. 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: Midnight talk..   Midnight talk.. Icon_minitimeza 10 dec 2011 - 14:46

Crookedstar schudde zijn hoofd en draaide zich om. "Ja.. Dreamheart. Ik ben wakker, is er iets mijn schoonheid?" vroeg Crookedstar toen hij merkte dat het geen droom was maar de realiteit. Crookedstar liep naar Dreamheart toe en gaf haar een kopje en raakte met zijn neus die van Dreamheart aan na het kopje. Crookedstar glimlachte even en ging kalm zitten terwijl hij afwachtte op Dreamheart haar antwoord. Dreamheart glimlachte zachtjes en duwde haar kop even tegen die van Crookedstar. "Ik heb goed nieuws en iets minder goeds." Fluisterde Dreamheart in zijn oor en drukte haar kop tegen zijn schouder. Daarna keek ze hem rechtven glimlachend aan. "Eerst het goede nieuws neem ik aan." Glimlachte ze en likte over haar buik. "Starclan is ons goed gezint.. gouw genoeg zal ik mijn plek in de Nursery innemen. Onze kittens zullen rond midbladkaal geboren worden." Dreamheart glimlachte zacht en likte hem over zijn neus. "Ik ben er zo blij mee Crooked. Omze kittens.. Van ons en ons alleen." Sprak ze zachtjes en glimlachte breed. "Ik hou van je Crooked en onze kittens worden de mooiste van alle Clans." Verzuchtte ze en legde haar kop weer tegen zijn schouder.


I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Terug naar boven Ga naar beneden
Crookedstar
StarClan
Midnight talk.. DPKsfdL
460

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Crookedstar
BerichtOnderwerp: Re: Midnight talk..   Midnight talk.. Icon_minitimeza 10 dec 2011 - 15:06

Dreamheart glimlachte zachtjes en duwde haar kop even tegen die van Crookedstar. "Ik heb goed nieuws en iets minder goeds." Fluisterde Dreamheart in zijn oor en drukte haar kop tegen zijn schouder. Daarna keek ze hem rechtven glimlachend aan. "Eerst het goede nieuws neem ik aan." Glimlachte ze en likte over haar buik. "Starclan is ons goed gezint.. gouw genoeg zal ik mijn plek in de Nursery innemen. Onze kittens zullen rond midbladkaal geboren worden." Dreamheart glimlachte zacht en likte hem over zijn neus. "Ik ben er zo blij mee Crooked. Omze kittens.. Van ons en ons alleen." Sprak ze zachtjes en glimlachte breed. "Ik hou van je Crooked en onze kittens worden de mooiste van alle Clans." Verzuchtte ze en legde haar kop weer tegen zijn schouder. Crookedstar gaf Dreamheart een lik. "Geweldig nieuws, alleen wat is het slechte nieuws lieverd?" vroeg Crookedstar terwijl hij serieus naar Dreamheart keek en afwachtte. "In ieder geval was het inderdaad heel goed nieuws en ben ik zo blij dat je kittens krijgt." zei Crookedstar.


Midnight talk.. 1z65z6a
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamheart
StarClan
Midnight talk.. 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: Midnight talk..   Midnight talk.. Icon_minitimeza 10 dec 2011 - 15:24

Crookedstar gaf Dreamheart een lik. "Geweldig nieuws, alleen wat is het slechte nieuws lieverd?" vroeg Crookedstar terwijl hij serieus naar Dreamheart keek en afwachtte. "In ieder geval was het inderdaad heel goed nieuws en ben ik zo blij dat je kittens krijgt." zei Crookedstar. Dreamheart glimlachtte. "Wij krijgen kittens Crooked." Verbeterde ze hem lachend en hief haar kop weer. "Het slechte.. of tenminste minder goede nieuws.." Dreamheart haalde diep adem. "Snowcrystal is.. zwanger van.." Opnieuw haalde ze diep adem.. moest ze.. zou ze.. "Van een onbekende kater.. ze zegt van binnen de clan maar ik weet het niet. Ik vind in iedergeval dat je het moet weten." Dreamheart wendde haar kop af. Ze loog en dat deed zo veel pijn.. Ze slikte. Ze had haar zus niet verraadde maar tegen welke prijs?


I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Midnight talk..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Leaders den-
Ga naar: