Ink's Matchmaking Service



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ink's Matchmaking Service

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Inkspots
Member
Ink's Matchmaking Service Tumblr_mb0tnhTzoV1rwi7uko2_250
Bo~
294
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Inkspots
BerichtOnderwerp: Ink's Matchmaking Service   Ink's Matchmaking Service Icon_minitimedo 21 nov 2019 - 13:23

"Goedemorgen, middag of avond,

Welkom! Ik zal mezelf even voorstellen. Mijn naam is Inkspots, je kent me misschien wel. Ik ben een ShadowClan warrior en ik heb mezelf een taak gegeven: ik wil katten helpen de liefde geven.
Hoe doe ik dat? Is misschien de vraag. Nou, welkom bij Ink’s Matchmaking Service! Het ziet er nog niet ze heel erg mooi uit en we hebben nog geen positieve reviews, maar die komen snel! Aangezien dit bedrijf nog in een beginnende fase zit.

Ik kan meerdere dingen voor je betekenen, maar het beste is natuurlijk het leukste! Ik organiseer blind dates.
Blind dates?? Wat is dat?? Nou, beste kennis van me, ik zoek iemand uit voor je waarvan ik denk dat hij of zij bij jou past. Ik zorg dat er een date komt maar dat jullie allebei niet weten wie je date is! Is dat niet spannend? Indien je het wilt kan ik ook nog eens een activiteit voor jullie beiden verzinnen! <3 Alles voor de liefde, noemen we dat. Een volledige date night, verzorgd door mij! Inkspots!

Dit is hoe dat te werk gaat. Je reageert niet in dit topic als je een blind date wilt, want het moet ook voor iedereen een verassing zijn! En daarbij, je wilt toch niet gezien worden als iemand die wanhopig is toch? Dat is zo niet cool, geloof mij maar. Ik heb er ervaring mee. Dus je moet me even in privé aanschieten, zodat niemand het weet.
Zodra ik aanmeldingen heb gekregen ga ik opzoek naar dé perfecte kat voor jou! Kater, poes, binnen de clan, buiten de clan, eventuele voorkeuren.. Jij geeft het aan wat je grenzen zijn en ik zal zoeken naar de perfecte kat!
Als ik de kat heb gevonden, ga ik je eerst informeren dat ik iemand heb gevonden, ik zal natuurlijk niet zeggen wie, anders is het geen blind date! Hierbij zal ik ook vragen of je zelf een date in gedachten hebt, of dat je wilt dat ik een mooie date voor je verzin! Het is all included, geloof me.
We spreken een tijd, datum en plaats af, zodat jullie ongeveer op dezelfde tijd aan zullen komen op de plaats! Daarna stuur ik jullie op jullie blind dat en zal ik me er niet meer mee bemoeien, de date ligt dus in jouw poten.
Indien je er open voor bent wil ik daarna een evaluatie gesprek hebben, dus hier alvast wat dingen die ik aan je kan vragen:
- Wat vond je van de partner die was uitgekozen? (Voldeed ik aan je wensen?)
- Hoe vond je de omgang met mij en hoe de blind date tot stand is gekomen?
- (indien ik de date heb verzonnen) Hoe was de date?
- Ben je tevreden over de services die ik je heb geboden?
- (indien de date een faal is, wat zeer onwaarschijnlijk is natuurlijk! Want ik ben hier goed in.) Ben je geïnteresseerd om op een nieuwe blind date te gaan?

DISCLAIMERS
- Er is geen garantie dat ik je toekomstige partner vindt.
- Er is geen garantie dat ik de perfecte partner volgens al je voorkeuren vindt.
- Katten vanaf 6 moons worden geaccepteerd, maar worden alleen met andere apprentices op ‘date’ gedaan, dit is echter meer een soort vriendjes-maak-service, hier worden geen echte dates voor georganiseerd. Echte dates worden alleen gegeven wanneer een kat de rang Young Warrior heeft ontvangen.
- Er is geen garantie dat je een leuke date krijgt, dit ligt in jouw poten.
- Een goede date vinden kan tijd kosten, dus denk niet dat je meteen 1, 2, 3 op date kan!
- Er is geen garantie dat ik niet zelf met je flirt.
{- Dit is gewoon voor de lol en is niet een search naar partners, ik zou het een leuke toevoeging vinden voor Ink om dit in de RPG te gaan doen :>}

Ik bied daarnaast ook andere services, als je op een normale date wilt gaan kan ik een date voor je organiseren, ik kan je helpen met flirten en andere tips geven om de liefde van je leven te vangen!

Nu je dit hebt gelezen denk je vast, jeetje hoe kan ik me opgeven?? Want ik ben klaar om de liefde van mijn leven te vinden!
Nou, dat doe je door dit lijstje hieronder in te vullen en ofwel naar mij te sturen (PM) of naar me in Discord! Dit geld voor blind dates. Wil je mijn andere services gebruiken dan mag je het gewoon hier plaatsen. Reviews zijn ook altijd welkom!

Code:
IK WIL EEN BLIND DATE!
Naam account:
Geslacht: Kater / Poes
Leeftijd:
Op zoek naar: Katers / Poezen / Beiden
Clan: ThunderClan / WindClan / RiverClan / ShadowClan / Alles / Anders (namelijk…)
Eventuele voorkeuren:
Extra:

Code:
[b]IK HEB HULP NODIG![/b]
[b]Naam account:[/b]
[b]Hulp nodig voor/met:[/b] Date/flirten/anders
[b]Indien anders:[/b]

Succes verhalen!
Deze tortelduifjes hebben elkaar gevonden door Ink’s matchmaking service. Wij wensen deze tortelduifjes heel veel liefde toe!

xx x xx

Ink’s matchmaking service zou het geweldig vinden als er meer katten gebruik kunnen maken van deze fantastische service! Vergeet dus niet om deze service te vertellen aan al je clangenoten, andere clans, gewoon iedereen. Spread the love!

Kusjes Inkspots,
CEO van Ink’s matchmaking Service"

{OOC: Vergeet dus niet om je blind dates echt in privé naar me te sturen! Dit maakt het leuker omdat niet iedereen weet wie zich heeft aangemeld om op blind date te kunnen gaan :> Heb je vragen dan kan je ze ook altijd naar me toe sturen!! <3

En als het team dit geen goede plek vindt mag het altijd verplaatst worden <3}


Ink's Matchmaking Service Unknown
Terug naar boven Ga naar beneden
Glazeheart
Member
Ink's Matchmaking Service 2f0cec05a615aaec17a7d5431d4a07f4
Inge
497
Actief
Fire on fire, we're normally killers
With this much desire, together, we're winners

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glazeheart
BerichtOnderwerp: Re: Ink's Matchmaking Service   Ink's Matchmaking Service Icon_minitimema 25 nov 2019 - 16:45

IK HEB HULP NODIG!
Naam account: Glazeheart
Hulp nodig voor/met: Relatietherapie met Eveningglow
Indien anders: help


all i know all i know
Ink's Matchmaking Service P5pvg010
loving you is a losing game
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ink's Matchmaking Service
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: