This is Us



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 This is Us

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Breezesong
StarClan
This is Us TOViWCJ
Cammie
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: > 76 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Breezesong
BerichtOnderwerp: This is Us   This is Us Icon_minitimedi 3 dec 2019 - 20:55


Breezesong was net terug van het jagen en ze pakte gelijk een wat groter konijn van de stapel. Ze was van plan om weer eens gezellig wat familie tijd te hebben. Ze had wel het idee dat haar zoon Stallionstar wel wat extra afleiding kon gebruiken. En wat is betere afleiding dan degene die je liefhebt om je heen, toch? Precies, er was geen. Niet in Breezesongs kopje in ieder geval.
Met het konijn wat goed was voor zoiezo drie katten, liep de knappe calico liep met grote maar sierlijke passen naar de Leaders den. Ze verwachtte al dat Stallionstar zijn intrek daar had gedaan, met alle drukte om hem heen. Natuurlijk was het ook belangrijk om samen met je Clan te zijn, maar als drukke Leader die hij nu was vond ze het geen probleem. Je moest je rust zeker pakken. Je kon anderen immers niet helpen als je zelf helemaal doodop was.
'Stallionstar?' sprak haar zachte stem langs het konijn heen en ze stak voorzichtig haar kopje de Den binnen. Is kijken of hij zin had in een konijntje.

+ Family <3


This is Us OrbPc8H


Laatst aangepast door Breezesong op di 3 dec 2019 - 22:23; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
This is Us 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: This is Us   This is Us Icon_minitimedi 3 dec 2019 - 21:30



What good is power if you cannot protect the ones you love?


Zijn witte poten zaten onder de bagger maar tussen zijn kaken hield hij een mooi bosje met lavendel, de geur die diep in zijn vacht genesteld zat en ook overal te ruiken was waar hij ook was. De plant was geneeskrachtig en genas katten van koorts en rillingen, eigenlijk kon je er niet genoeg van hebben vond hij. Hij gaf altijd een portie af aan Routnose en nam dan zelf een of twee takjes van de plant mee naar zijn Den om die verder te doordrenken van de lavendelgeur. Hij had net zijn deel aan Routnose afgegeven en was onderweg naar zijn Den toen hij zijn moeder zag zitten. Verrukt snorde de kater en liep hij op een drafje naar haar toe. "Mam!" miauwde hij om de takjes lavendel heen en wreef met zijn brede kop langs de schouder van zijn moeder.






This is Us JXidV8r
This is Us Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Breezesong
StarClan
This is Us TOViWCJ
Cammie
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: > 76 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Breezesong
BerichtOnderwerp: Re: This is Us   This is Us Icon_minitimewo 4 dec 2019 - 10:30

Ze had verwacht haar zoon in de Den te vinden, maar tot haar verassing was hij er niet. Een beetje verbaasd stapte ze achteruit. Terwijl ze omdraaide om het kamp door te kijken kwam de Leader aan draven. In zijn bekje had hij een paar lavendel takjes. 'Mam!' miauwde hij en hij wreef met zijn kop tegen haar schouder.
Dit keer liet Breezesong het konijn wel op de grond vallen en ze lachte gelukkig naar hem. 'Hallo, Stallionstar,' begroette ze hem warm. 'Jezelf weer aan het opdoffen met wat lavendel geur, zie ik?' grapte ze naar hem en ze gaf hem even een liefkozende lik over zijn wang.


This is Us OrbPc8H
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
This is Us 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: This is Us   This is Us Icon_minitimedi 10 dec 2019 - 22:45



What good is power if you cannot protect the ones you love?


Zijn moeder liet het konijn dat ze vast had gehad op de grond vallen om hem te begroetten en hij snorde nog iets harder. 'Jezelf weer aan het opdoffen met wat lavendel geur, zie ik?' vroeg ze hem waarna hij een warme lik over zijn wang kreeg. Hij grinnikte jongensachtig bij haar vraag en knikte toen maar. "Lavendel ruikt naar thuis" miauwde hij simpelweg en pakte het konijn op dat zijn moeder had laten vallen dat hij vervolgens naar binnen bracht en midden in zijn den legde. "Waar is pa?" vroeg hij en tikte met zijn staart zacht tegen de grond terwijl hij wachtte op de uitleg van waar zijn vader was.






This is Us JXidV8r
This is Us Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Breezesong
StarClan
This is Us TOViWCJ
Cammie
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: > 76 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Breezesong
BerichtOnderwerp: Re: This is Us   This is Us Icon_minitimezo 15 dec 2019 - 17:10

Haar zoon grinnikte wat jongensachtig bij haar plagende vraag. 'Lavendel ruikt naar thuis,' miauwde hij en hij pakte het konijn op wat zij meegebracht had. Ze glimlachte naar hem, een warm gevoel in haar borst. Ze herinnerde zich nog de tijden waar hij een klein katertje was, alleen in het nest met haar. Ze was nog jong geweest, maar ze had al zielsveel van hem gehouden.
De oudere poes volgde Stallionstar naar binnen. 'Waar is pa?' vroeg hij nadat hij het konijn neergelegd had. Breeze ging ook zitten en haalde even kort haar schouders op. 'Waarschijnlijk nog buiten het kamp, maar ik heb hem gezegd waar ik ben,' miauwde ze als antwoord. Het was nog de vraag of Swiftcloud kwam, maar ze ging er wel vanuit.


This is Us OrbPc8H
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
This is Us 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: This is Us   This is Us Icon_minitimedi 17 dec 2019 - 16:03



What good is power if you cannot protect the ones you love?


De kater schudde enkel zijn brede kop even. "Typisch" mompelde hij en begon over zijn voorpoot te likken. Met stevige halen waste hij zijn gezicht en snorharen zodat het weer een beetje in model zat. Tussen de halen door keek hij even naar zijn moeder die het konijn nog niet had aangeraakt. "Wil je dat ik pa haal?" vroeg hij haar. "Of was er iets wat je graag wilde bespreken?" vroeg hij waarna hij zijn witte poot weer op de grond zette en in haar blauwe ogen keek met zijn groene.






This is Us JXidV8r
This is Us Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Breezesong
StarClan
This is Us TOViWCJ
Cammie
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: > 76 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Breezesong
BerichtOnderwerp: Re: This is Us   This is Us Icon_minitimema 23 dec 2019 - 19:56

Haar zoon schudde zijn hoofd. 'Typisch,' mompelde hij. Breeze keek hem een beetje verbaasd aan. Wat was er aan de hand? Was er iets tussen hem en zijn vader? 'Wil je dat ik pa haal?' vroeg hij toen. 'Of was er iets wat je graag wilde bespreken?'
Breezesong keek haar zoon even goed aan. 'Gaat het goed?' vroeg ze uiteindelijk. Er was een hoop gebeurd, de hele oorlog met RiverClan, de commotie binnen de Clan, Shatteredice. Hij moest het wel zwaar hebben en ze wilde er graag voor hem zijn. De poes kwam naar voren en gaf hem een zacht kopje tegen zijn wang aan. 'Je kan bij mij alles kwijt, Stallion,' murmelde ze.


This is Us OrbPc8H
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
This is Us 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: This is Us   This is Us Icon_minitimedi 24 dec 2019 - 14:32



What good is power if you cannot protect the ones you love?


De verbaasde blik in zijn moeders ogen deed zijn spraak even kort haperen waardoor de gevlekte tom stil viel. Haar doordringende blauwe blik maakte dat hij nog stiller werd en alleen nog het geluid van zijn ademhaling liet horen. "Gaat het goed?" vroeg zijn moeder hem en hij schudde langzaam zijn kop. "Je kan bij mij alles kwijt, Stallion" murmelde zijn moeder en als een jonge kit liep hij naar haar toe en ging hij tegen haar aan liggen. "Het is gewoon even teveel" prevelde hij en zuchtte diep. "Had ik het moeten zien aankomen dat ze er met een ander vandoor zou gaan?" vroeg hij zijn moeder en hij keek op in haar blauwe ogen smekend om advies. Hij was dan wel Leader van WindClan maar elke kat had zo zijn eigen problemen. Problemen die hij niet snel deelde behalve met de katten die hij echt vertrouwde. Zijn moeder, zijn vader, Shadefeather, Amberstorm en een paar andere Warriors maar veel waren het er niet.






This is Us JXidV8r
This is Us Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a


Laatst aangepast door Stallionstar op do 2 jan 2020 - 21:36; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Breezesong
StarClan
This is Us TOViWCJ
Cammie
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: > 76 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Breezesong
BerichtOnderwerp: Re: This is Us   This is Us Icon_minitimedi 24 dec 2019 - 15:11

Ze had het goed aangevoeld. Het ging niet goed met Stallionstar. Voor een Warrior was het al zwaar, maar hij was Leader, waardoor hij nog een hoop andere problemen met zich meebracht. Haar zoon ging naast haar liggen, wat haar terug bracht naar simpelere tijden. Vooral voor hem, dan. Voor haar waren het niet per se simpelere tijden, maar het ging om Stallionstar hier. Breezesong sloeg haar staart beschermend om hem heen.
'Het is gewoon even teveel,' prevelde hij met een zucht. 'Had ik het moeten zien aankomen dat ze er met een ander vandoor zou gaan?' Hij keek haar aan en de blik in zijn ogen brak haar hart. Hij verdiende dit niet.
Breezesong zuchtte en gaf hem een troostende lik tussen zijn oren. 'Nee.. Ik weet natuurlijk niet wat er in haar kopje om gaat, maar de manier waarop ze dit deed..' Het deed haar denken aan hoe Swiftcloud vreemd was gegaan die tijd. Ze was er kapot van geweest en ze wenste het niemand toe. 'Ik had het ook niet zien aankomen, Stallion.. Voor nu kan je haar het beste los laten.. Denk ik.'


This is Us OrbPc8H


Laatst aangepast door Breezesong op za 8 feb 2020 - 14:46; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
This is Us 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: This is Us   This is Us Icon_minitimezo 29 dec 2019 - 16:20



What good is power if you cannot protect the ones you love?


Haar beschermende staart om zijn lichaam heen voelde aangenaam. Bekend. Vertrouwd. De kater sloot zijn groene ogen en waande zich even weer kitten. Hij was de enige geweest en had altijd de onverdeelde aandacht gehad van zijn moeder, vaak hadden ze met zijn tweeën gezeten in de Nursery als hij een nieuw spelletje had bedacht en als ze het samen gingen spelen.

De lik tussen zijn oren deed hem zijn ogen weer openen en kijken naar zijn moeder die hem troostende woorden gaf. 'Nee.. Ik weet natuurlijk niet wat er in haar kopje om gaat, maar de manier waarop ze dit deed..' miauwde ze en hij fronste even. Het leek even of zijn moeder ook in eenzelfde situatie had gezeten maar dat idee deed hij al snel af. 'Ik had het ook niet zien aankomen, Stallion.. Voor nu kan je haar het beste los laten.. Denk ik.' miauwde ze en hij keek naar zijn witte poten naast die van zijn moeder. "Waarom..." prevelde hij zacht en voelde dat zijn keel werd dichtgeknepen. "Het maakt ook niks meer uit, WindClan moet door" miauwde hij meer tegen zichzelf dan tegen zijn moeder. "Ik moet door" miauwde hij en keek even omhoog in de blauwe ogen van zijn moeder. "Ik ben blij dat ik jou en pap nog heb in elk geval" miauwde hij en wreef met zijn brede kop langs haar poot.






This is Us JXidV8r
This is Us Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Breezesong
StarClan
This is Us TOViWCJ
Cammie
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: > 76 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Breezesong
BerichtOnderwerp: Re: This is Us   This is Us Icon_minitimezo 5 jan 2020 - 0:43


Haar zoon keek naar beneden en ze voelde zoveel verdriet voor hem. Ze wilde hem niet verdrietig zien, zo gebroken zien. Maar soms gebeuren er dingen... Waarom? Tja, dat wist zij ook niet. Ze zuchtte enkel, er geen antwoord op hebbende.
'Het maakt ook niks meer uit, WindClan moet door,' miauwde Stallion toen. 'Ik moet door.' Hij keek omhoog en ze keek hem aan in zijn mooie groene ogen. Hij had de ogen van zijn vader. 'Ik ben blij dat ik jou en pap nog heb in elk geval,' miauwde hij en hij wreef met zijn kop langs haar poot.
Breezesong glimlachte zacht en gaf hem nog een lik over zijn kop. 'Ik en ook blij dat ik jou nog heb, Stallion. Maar je problemen, je verdriet en je pijn negeren heeft geen zin. Voordat je iemand wil helpen moet je eerst jezelf helpen, Stallion,' miauwde ze zachtjes. 'Het heeft geen zin om te proberen iets te maken als je zelf nog gebroken bent.' Daar wist zij alles van. Ze hoopte toch zo dat hij haar advies aan zal nemen, het zou gebruiken. Natuurlijk moest hij de Clan leiden, maar hij mocht zijn gevoelens niet negeren.


This is Us OrbPc8H
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
This is Us 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: This is Us   This is Us Icon_minitimema 6 jan 2020 - 13:47



What good is power if you cannot protect the ones you love?


Wrang glimlachte hij bij de boodschap die hem verkondigd werd. Het was zeker waar dat iets wat gebroken was eerst zelf gerepareerd moest worden maar daarvoor wilde hij zichzelf eigenlijk geen tijd gunnen. Er schoot een rimpeling door zijn vacht heen toen hij zich nog iets anders realiseerde. "Gorsepaw weet nog van niks, ze weten allemaal nog van niks" miauwde hij toen zacht. "Ik zal ze moeten inlichten" miauwde hij toen en schudde enkel droef zijn kop. "Gorsepaw zal er kapot van zijn" miauwde hij en beet toen op zijn onderlip. Hij moest de waarheid vertellen aan zijn zoon en dan kon het beter van hem komen dan van een Clangenoot die het ineens opmerkte dat hij niet meer bij Shatteredice sliep en omgekeerd.






This is Us JXidV8r
This is Us Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Breezesong
StarClan
This is Us TOViWCJ
Cammie
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: > 76 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Breezesong
BerichtOnderwerp: Re: This is Us   This is Us Icon_minitimema 6 jan 2020 - 20:03


Hij glimlachte wrang en Breezesong ging over zijn kop met de hare. Zolang hij maar verstandig bleef, zichzelf niet wegcijferde voor het belang van de Clan... Je kon geen Clan leiden als je zelf helemaal kapot was. Maar ze wilde hem ook niet alles voorkauwen. Ze had er wel vertrouwen in dat het goed zou komen. Zij had immers ook geen Deputy of Leader ervaringen, maar wel levenservaring. En een gezond verstand. Maar goed, Stallionstar begon al over iets anders.
'Gorsepaw weet nog van niks, ze weten allemaal nog van niks,' miauwde hij zacht. 'Ik al ze moeten inlichten.' Hoewel Breezesong het daarmee eens was, vond ze het niet nodig om het gelijk halsoverkop aan hem te vertellen. 'Gorsepaw zal er kapot van zijn,' miauwde haar zoon.
De poes zuchtte zacht en knikte. 'Je zult het hen moeten vertellen ja, beter van jou dan iemand anders. Misschien dat je het samen kan vertellen met Shatteredice? Het zijn immers ook haar kittens,' miauwde ze. 'Maar je hoeft het nu niet meteen te doen. Alles op z'n tijd,' murmelde ze.


This is Us OrbPc8H
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
This is Us 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: This is Us   This is Us Icon_minitimema 6 jan 2020 - 21:11



What good is power if you cannot protect the ones you love?


"Ik denk dat ik het beter een op een kan doen, dan is het misschien minder confronterend" miauwde hij en zwiepte met zijn staart. Haar woorden over dat het haar kinderen waren liet hem geen spier vertrekken. De buitenwereld dacht dat misschien maar hij wist beter. Hij keek op toen zijn moeder hem verzekerde dat het niet meteen hoefde maar dat alles op zijn tijd kon. "Bedankt voor je wijze woorden mam" snorde hij toen zacht en verschoof zijn blik naar het konijn dat zijn moeder eerder mee naar binnen had genomen. Zou zij ook honger hebben?






This is Us JXidV8r
This is Us Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Breezesong
StarClan
This is Us TOViWCJ
Cammie
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: > 76 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Breezesong
BerichtOnderwerp: Re: This is Us   This is Us Icon_minitimema 6 jan 2020 - 21:38


'Ik denk dat ik het beter een op een kan doen, dan is het misschien minder confronterend,' miauwde de kater en hij zwiepte even met zijn staart. Breezesong knikte enkel, hem niet tegen willen sprekend. Ze kon hem adviezen geven, maar uiteindelijk was hij degene die het moest doen. Hij was degene die de Clan moest leiden en hij was degene die zijn kittens op moest voeden. Zij wilde ook niet te veel bemoeien met de hele ruzie tussen Shattered en hem, als je het ruzie kon noemen. Ze wist zelf ook niet precies wat er gaande was, maar dat was ook niet haar plek. Als hij het fijner vond om het op zijn manier te doen, dan moest hij dat vooral doen vond ze. Je leert immers het beste van je eigen fouten. Niet dat dit per se een fout zou zijn, maar het is wel een feit.
Haar zoon keek op naar haar toen ze zei dat alles op z'n tijd kon. 'Bedankt voor je wijze woorden mam,' snorde hij zacht. Breezesong keek hem aan en lachte zachtjes.
'Ach, wijze woorden...' begon ze grappend. 'Natuurlijk Stallion, je kan altijd bij me terecht,' snorde ze. Ze volgde zijn blik naar het konijn wat nog steeds onaangetast op de grond lag en glimlachte. 'Zullen we maar wat van dat konijn nemen? Je vader zal later wel verschijnen, hoop ik voor hem,' glimlachte ze, humeur weerklonk in haar stem. Maar ze was ook wel serieus. Ze trok het konijn dichter naar hen toe en begon er met smaak aan te eten.


This is Us OrbPc8H
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
This is Us 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: This is Us   This is Us Icon_minitimevr 10 jan 2020 - 17:24



What good is power if you cannot protect the ones you love?


Met een halve scheve glimlach keek hij opzij naar zijn moeder die hem vertelde dat hij altijd bij haar terecht kon. "Dankjewel" snorde hij zacht en liet nog een zware zucht van zijn lippen rollen. Toen zijn moeder voorstelde het konijn op te eten knikte hij en glimlachte hij meer als zichzelf. "Als hij te laat is heeft hij pech ben ik bang" miauwde hij en hij kroop naast zijn moeder om de achterpoot van het konijn op te eten. Het konijn smaakte hem goed en hij had van tevoren niet verwacht dat hij zo'n trek zou hebben. Al snel zette hij zijn tanden in een nieuw stuk konijn en met moeite liet hij de rest aan het karkas zitten mocht zijn vader toch nog verschijnen, als zijn vader een stuk konijn beloofd was dan was het wel zo aardig om wat voor hem over te laten.






This is Us JXidV8r
This is Us Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Swiftcloud
Member
This is Us 7Hxq9xP
Beertje
44
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons ☁
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Swiftcloud
BerichtOnderwerp: Re: This is Us   This is Us Icon_minitimevr 24 jan 2020 - 17:04

Swiftcloud haastte zich naar het kamp. Hij was gaan jagen en toen de zon zakte en zijn rode gloed over de heide vloeide rinkelde er meerdere bellen. Hoewel hij even wou genieten van de avond rende hij op zijn snelste met de vogel terug in zijn bek. Hij was helemaal de familie meetup vergeten. Eenmaal in het kamp begon het al te schemeren. Hij gooide quasi de vogel op de stapel en haastte zich verder naar zijn zoons den. Daar stormde hij met veel kabaal in. "IK BEN ERRRRR!!!"




Nothing's really left or lost without a trace. Nothing's gone forever, only out of place
This is Us FFavLeV
Terug naar boven Ga naar beneden
Breezesong
StarClan
This is Us TOViWCJ
Cammie
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: > 76 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Breezesong
BerichtOnderwerp: Re: This is Us   This is Us Icon_minitimezo 26 jan 2020 - 15:02


Breezesong grinnikte om de opmerking van haar zoon. Dan had hij inderdaad pech, ja. Misschien had hij zelf nog wel wat prooi meegenomen, hij was immers wezen jagen. Maar het duurde wel erg lang dus de poes vond het zijn eigen verantwoordelijkheid. Als hij vervolgens alsnog niet zou komen opdagen zou ze hem vanzelf wel aanspreken.
Ze aten het konijn met z'n tweeën, maar Stallionstar hield nog wat over voor zijn vader. Breezesong zuchtte even en besloot het ook maar te laten. Als hij niet kwam, dan zou ze het wel aan iemand anders geven. Zij had immers geen honger meer en er was vast wel iemand heel blij met nog een stukje konijn.
Toch gingen die plannen niet door, want haar mate kwam met een hoop kabaal de Den in. 'IK BEN ERRRRR!!!'
De poes keek naar hem en knikte. 'Dat zien we ja. Toch maar besloten om mee te eten?' Ze glimlachte naar hem, maar haar stem verried dat ze hem liever op tijd gezien had. 'We hebben wat konijn voor je overgelaten,' miauwde ze vervolgens en ze schoof het deel naar de kater.


This is Us OrbPc8H
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
This is Us 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: This is Us   This is Us Icon_minitimewo 5 feb 2020 - 16:11



What good is power if you cannot protect the ones you love?


Hij likte zijn lippen met zijn roze tong en begon zijn snorharen te wassen. De rust die in de Den hing werd alleen met veel kabaal verstoord door zijn vader die kwam binnen denderen. 'IK BEN ERRRRR!!!' riep de cremé kater en hij keek verstoord op van zijn wasbeurt. Het donker was inmiddels al begonnen met haar inzet en de toon die zijn moeder aansloeg naar zijn vader deed hem lichtelijk fronsen en glimlachen tegelijk. "Ik denk dat hij te lang achter een konijn aangegaan is wat hij nooit te pakken heeft gekregen" miauwde hij grappend. "Maar goed dat we dan nog wat hebben overgelaten" miauwde hij met een lach.






This is Us JXidV8r
This is Us Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
 
This is Us
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Leaders den-
Ga naar: