Behind the stones



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Behind the stones

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tiger
Member
Behind the stones DPKsfdL
164

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Tiger
BerichtOnderwerp: Behind the stones   Behind the stones Icon_minitimedo 15 dec 2011 - 16:54

Het was vroeg in de morgen. De dauwdruppels dropen nog van de grote eik midden in het dal. e eerste zonnestralen drongen tot Tiger`s den. Het werd ochtend, het normale leven begon weer. Tiger stond op en rekte zich uit. Zijn pootjes baden in het vroege ochtend licht. Tiger stook zijn snuitje door de bladeren die voor de ingang van zijn den hingen. Hij snoof de frisse ochtend lucht op. Heel langzaam zetten hij een stap dor de bladeren heen. De dauwdruppels spatte recht in zijn gezicht. Hij keek even om. Daar zag je de plaats waar hij had geslapen nog duidelijk. Daarnaast lag het andere hoopje mos, speciaal voor gasten. Die plek is al lang leeg, want erg veel bezoek kreeg hij niet. Achter het hoopje mos stond een grote steen. Die steen vond hij nooit echt mooi. "Ik zal hem weg halen." zei hij hardop. "Vandaag.". Toen besloot hij een duik te nemen in het kleine meertje in zijn dal. Hij draafde door de barrière van bladeren heen en plonste het meer in. Het koude water dat op de eerste uren van de dag nog niet was verwarmt voelde alsof hij in een klomp ijs zat. Maar toch was het lekker fris en schoon. Hij keek even naar de zon, die nu de maan verdreven had. Tiger takelde zichzelf uit het meer en schudde zijn vacht. Daarna viel hij in een rustige slaap.

Tiger schrok op. De avond was al gevallen. Hij had wel erg lang geslapen. Hij keek naast zich. Daar lag een kat die hem vaag bekend voor kwam. Leaf!. Plotseling veranderde leaf in Whiteshadow. Tiger wist niet wat hij zag en hij wist ook niet wat hij er van moest vinden. Hij deinsde maar achteruit. Opeens voelde hij geen grond meer onder zijn voeten. Hij viel. Hij leef maar vallen, vallen, en nog eens vallen.

Tiger schrok op. Hij had gedroomd. Hij stond op en rekte zich uit. Het was nu het einde van de ochtend. Opeens merkte hij dat de stenen waar hij op stond konden bewegen!. Heel voorzichtig haalde hij ze weg. Onder de stenen was een gang. Hij kroop door de gang. En uiteindelijk kwam hij in een ruimte. In de ruimte stond een steen, die verdomd veel op die in zijn den. Hij duwde hem opzei en hij was weer bij af. De ruimte, die net iets groter was dan zijn den, kwam uit in zijn den. Opeens hoorde hij geritsel buiten. Hij stormde naar buiten en riep; "Wie waagt het om op mijn territorium te komen, toon jezelf!!".

-open voor iedereen-

p.s. best veel voor een inspi loze


Behind the stones 2u8v1gm

lolly`s zijn gigantisch lekker
tiger-silverfur-lostface-Iciclekit
Behind the stones E802dccb178894352258cb3729134cc3Behind the stones 9a605af246728f79696d2840719a2393-d3l6gmkBehind the stones 87e0291672bfd6a30b56894dbde12d6a-d12v34a
Terug naar boven Ga naar beneden
Featherleaf
Member
Behind the stones DPKsfdL
Charlie O.0
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Featherleaf
BerichtOnderwerp: Re: Behind the stones   Behind the stones Icon_minitimedi 20 dec 2011 - 15:42

Featherleaf deinsde achteruit bij de roep van de krijgskat voor haar. Ze wou haar spieren spannen voor een gevecht, maar besefte dat ze het nooit zou winnen. Daarom liet ze haar rechtopstaande haren zakken en ging ontspannen zitten. Ze bekeek de kat eens goed. Hij rook niet naar een bepaalde Clan. "Zo, dus dit is jouw territorium? Wat doe je dan zo dicht bij mijn hol?" siste ze. Ook al was deze eenling veel groter en sterker, ze zou niet doen alsof ze een tamme kittypet was! Featherleaf vouwde haar staart rond haar poten en wachtte wat de kat ging zeggen.

Goed?



Behind the stones Mhwp
♦️ Stepping forward out into the day
Shrugging off the dust and memory
Though it's soaring still above your head
It is out of sight and none shall see ♦️

Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger
Member
Behind the stones DPKsfdL
164

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Tiger
BerichtOnderwerp: Re: Behind the stones   Behind the stones Icon_minitimedo 22 dec 2011 - 16:49

Tiger nam de kat voor zich goed in zich op. Het was een creme kleurige poes met een clan geurtje. Hij snoof eens goed en herkende de kleur vaag. Opeens schoot het hem te binnen, Fawnheart!, deze poes was een skyclanner. de poes liet haar rechtopstaande haren zakken en ging ontspannen zitten. Ze bekeek Tiger even. Nog een beetje in shok deed hij hetzelfde als haar. "Zo, dus dit is jouw territorium? Wat doe je dan zo dicht bij mijn hol?" siste de poes. Tiger schrok even, maar herstelde zich snel. "Nou poesje, je hebt helemaal gelijk, dit is mijn territorium. En of dat dicht bij jouwn hol licht intreseert m egeen moer maar wat ik wel weet is dat jij hier niets te zoeken hebt.". De laatste zin sprak hij een beetje als een dreigement uit. Tiger wist dat als dit op vechten zal uibreken, dat hij dan zou winnen. Hij wist ook dat de peos dat ook wist en daardoor waren er genoeg redenen om bang voor hem te zijn. "Geef je naam" zei hij, niet bepaald onvriendelijk, maar wel streng. "IK zal je sparen, maar ik moet wel zeggen, je hebt geluk gehad poessie, veel geluk.".


Behind the stones 2u8v1gm

lolly`s zijn gigantisch lekker
tiger-silverfur-lostface-Iciclekit
Behind the stones E802dccb178894352258cb3729134cc3Behind the stones 9a605af246728f79696d2840719a2393-d3l6gmkBehind the stones 87e0291672bfd6a30b56894dbde12d6a-d12v34a
Terug naar boven Ga naar beneden
Featherleaf
Member
Behind the stones DPKsfdL
Charlie O.0
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Featherleaf
BerichtOnderwerp: Re: Behind the stones   Behind the stones Icon_minitimevr 23 dec 2011 - 12:57

"Nou poesje, je hebt helemaal gelijk, dit is mijn territorium. En of dat dicht bij jouw hol ligt interesseert me geen moer, maar wat ik wel weet is dat jij hier niets te zoeken hebt." Featherleaf hoorde de dreiging in zijn stem, maar trok er zich niets van aan. Wat had ze nou van deze kat te vrezen? Bang was ze niet voor hem. "Geef je naam" zei hij, niet bepaald onvriendelijk, maar wel streng. "Ik zal je sparen, maar ik moet wel zeggen, je hebt geluk gehad poessie, veel geluk." Featherleaf's haren rezen op. " Het zou je eigenlijk wel moeten schelen, of je dicht bij mijn hol bent. Denk je dat je recht hebt om mij de doorgang te versperren? Het is dat jij sterker bent dan mij, anders had ik je al lang aan flarden gescheurd!" Ze gromde en liet haar tanden zien. "Waarom denk je dat ik jou mijn naam zal vertellen, zwakkeling? En jij noemt mij geen poesie!" Featherleaf wist dat ze niet zo mocht uitvallen, maar ze was snel. Als het op vechten uitliep, hoopte ze wel te kunnen wegrennen. Even maakte angst van haar meester. Maar ze herpakte zich en zette zich schrap voor een gevecht waarvan ze sowieso zou verliezen.



Behind the stones Mhwp
♦️ Stepping forward out into the day
Shrugging off the dust and memory
Though it's soaring still above your head
It is out of sight and none shall see ♦️

Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger
Member
Behind the stones DPKsfdL
164

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Tiger
BerichtOnderwerp: Re: Behind the stones   Behind the stones Icon_minitimedi 17 jan 2012 - 16:25

"Het zou je eigenlijk wel moeten schelen, of je dicht bij mijn hol bent. Denk je dat je het recht hebt om mij de doorgang te versperren? het is dat jij sterker bent dan mij, anders had ik je allang aan flarden gescheurd!". Riep de poes nijdig naar hem. Even wou Tiger boos terug schreeuwen, maar bedacht zich net op tijd. Hij begon breed te grijnzen omdat de poes net zelf had toegegeven dat hij sterker was. "Waarom denk je dat ik jou mijn naam zal vertellen, zwakkeling? En jij noemt mij geen poesie!". Tiger lachte even kwaadaardig, zei toen: "Jij, zwak poesie, zegt net nog dat ik sterker ben dan jij. En geen vijf seconden daarna zeg jij dat ik een zwakkeling ben. Sorry hoor poesie, maar zou je het even willen herhalen?" vroeg hij sarcastisch. Hij bleef nog even wachten, terwijl hij haar aan keek met een blik die wou zeggen; kom maar op, ik kan je makkelijk aan. Dat weten we allebij even goed.


Behind the stones 2u8v1gm

lolly`s zijn gigantisch lekker
tiger-silverfur-lostface-Iciclekit
Behind the stones E802dccb178894352258cb3729134cc3Behind the stones 9a605af246728f79696d2840719a2393-d3l6gmkBehind the stones 87e0291672bfd6a30b56894dbde12d6a-d12v34a
Terug naar boven Ga naar beneden
Featherleaf
Member
Behind the stones DPKsfdL
Charlie O.0
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Featherleaf
BerichtOnderwerp: Re: Behind the stones   Behind the stones Icon_minitimedi 17 jan 2012 - 19:44

De kat voor haar lachte even kwaadaardig, zei toen: "Jij, zwak poesie, zegt net nog dat ik sterker ben dan jij. En geen vijf seconden daarna zeg jij dat ik een zwakkeling ben. Sorry hoor poesie, maar zou je het even willen herhalen?" Featherleaf werd nijdig, maar ook bang. Met deze kat wilde ze helemaal niet vechten! 'Je bent een zwakkeling omdat je praat, in plaats van dat je aanvalt! Maareh... Dat hoeft niet meer hoor. Ik ga wel weg. En.. O ja, mijn naam is Featherleaf.' Ze kroop voorzichtig achteruit, in de hoop bij het bos te raken en zo terug naar het Skyclancamp. Toch interesseerde deze kater haar. Er waren veel katten geweest die indringers meteen wegjagen. Eigenlijk was ze ook benieuwd. Ze stond weer gewoon recht en vroeg nieuwsgierig: 'Wat is jouw naam eigenlijk?'



Behind the stones Mhwp
♦️ Stepping forward out into the day
Shrugging off the dust and memory
Though it's soaring still above your head
It is out of sight and none shall see ♦️

Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger
Member
Behind the stones DPKsfdL
164

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Tiger
BerichtOnderwerp: Re: Behind the stones   Behind the stones Icon_minitimedi 31 jan 2012 - 16:41

''Je bent een zwakkeling omdat je praat, in plaats van dat je aanvalt!
Maareh... Dat hoeft niet meer hoor. Ik ga wel weg. En.. O ja, mijn naam
is Featherleaf.''. Een brede grijns trok over Tigers gezicht toen hij zag hoe de poes achteruit krabbelde. Hij keek triomfantelijk in de ogen van de poes, die Featherleaf scheen te heten. Toch leek de blik van Featherleaf opeens te veranderen, van bang, naar... naar nieuwsgierig. ''Wat is jouw naam eigenlijk?'' vroeg ze ineens, uit het niets. "Tiger" antwoordde hij heel voorzichtig. "Hoezo dat??" vroeg hij er direct aan toe. "Waarom gaat dat jou iets aan??".


Behind the stones 2u8v1gm

lolly`s zijn gigantisch lekker
tiger-silverfur-lostface-Iciclekit
Behind the stones E802dccb178894352258cb3729134cc3Behind the stones 9a605af246728f79696d2840719a2393-d3l6gmkBehind the stones 87e0291672bfd6a30b56894dbde12d6a-d12v34a
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverpaw
Member
Behind the stones DPKsfdL
16

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Silverpaw
BerichtOnderwerp: Re: Behind the stones   Behind the stones Icon_minitimewo 1 feb 2012 - 13:31

Silverpaw snuffelde eens rond. Aangezien ze geen les had, was ze zelf op pad gegaan. Ze wilde heel WC uit haar hoofd kunnen. Dus dan moest ze overal komen. Ook op de Twoleg Place, ookal wilde ze die liever mijden. Met open bek liep ze verder, tot ze twee andere katten rook. Ze rook Rogue en Skyclan. Silverpaw besloot eens te gaan kijken wat de twee aan het doen waren. De rode kat leek haar op de een of andere manier niet zo aardig, want de andere poes was wat verbaast achteruit gekrabbeld leek het. Snel voelde ze hoe de wind stond. Ze ging eruit staan, zodat ze haar niet zouden kunnen ruiken. Maar dit waren duidelijk krijgers. Wat als ze haar aan zouden vallen? Ze was immers geen kit meer, dus het mocht...


Behind the stones Xcvtk5
Terug naar boven Ga naar beneden
Splashtail
Member
Behind the stones DPKsfdL
Daniëlle
60

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Splashtail
BerichtOnderwerp: Re: Behind the stones   Behind the stones Icon_minitimeza 4 feb 2012 - 12:36

Verweiderd


Laatst aangepast door Fireboll op za 4 feb 2012 - 19:51; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Behind the stones Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Behind the stones   Behind the stones Icon_minitimeza 4 feb 2012 - 13:08

Fireboll: Je moet minstens 5 volle regels posten in de RPG. Ook kun je beter een beetje oefenen met het gebruik van punten, want na een punt komt een spatie.


Behind the stones RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger
Member
Behind the stones DPKsfdL
164

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Tiger
BerichtOnderwerp: Re: Behind the stones   Behind the stones Icon_minitimewo 11 apr 2012 - 13:45

Tiger stond nog steeds oog in oog met Featherleaf. Die nieuwsgierigheid! Hij wist dat hij zelf ook wel nieuwsgierig was, niet daarvan, maar hij kon er gewwon niet tegen als andere katten ook nieuwsgierig waren!! Zeker als ze nieuwsgierig waren naar hem, naar hem en zijn achtergrond!!! Toch voelde Tiger dat hij ook een beetje nieuwsgierig was naar deze vreemde Skyclan kat. Hij dacht aan Fawnheart. Als deze poes zo aardig was als zij zou hij haar wel mogen. Zeker als zij haar kende. Hij wou er net naar vragen toen hij iets rook. Een andere kat. Windclan. Opeens was de geur weg. Waarschijnlijk was de kat uit de wind gaan staan. Een echte Warrior zou dat meteen hebben gedaan, dus waarschijnlijk ging dit om een Apprentice. "Featherleaf", begin hij "We zijn niet meer alleen...".

arg, flut!! ^^ heb net twee posts gemaakt


Behind the stones 2u8v1gm

lolly`s zijn gigantisch lekker
tiger-silverfur-lostface-Iciclekit
Behind the stones E802dccb178894352258cb3729134cc3Behind the stones 9a605af246728f79696d2840719a2393-d3l6gmkBehind the stones 87e0291672bfd6a30b56894dbde12d6a-d12v34a
Terug naar boven Ga naar beneden
Featherleaf
Member
Behind the stones DPKsfdL
Charlie O.0
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Featherleaf
BerichtOnderwerp: Re: Behind the stones   Behind the stones Icon_minitimewo 11 apr 2012 - 19:44

"Featherleaf", begon Tiger "We zijn niet meer alleen...". Het was de manier waarop hij haar naam uitsprak dat ze als gehypnotiseerd bleef staan. Daarnet stonden ze als vijanden over elkaar, en nu... Nieuwsgierigheid had de overhand genomen. Dan dacht ze weer aan wat hij had gezegd. We zijn niet meer alleen... De poes keek schichtig om zich heen. Had Tiger haar in een hinderlaag gelokt? Maar toen ze WindClan geur rook, gingen haar haren weer liggen. Een jonge poes kon ze wel aan. 'Wel, Tiger, ik denk niet dat dit tot een gevecht zal komen. Zo te ruiken is de geur al oud,' mauwde ze wat plagend. De poes voelde de honger en uitputting knagen. Ze verplichtte zichzelf alert en waakzaam te blijven, maar ging uiteindelijk op de grond zitten en begon haar poot te wassen. 'Denk je dat je hier iets kan vangen?' vroeg ze bedachtzaam.

-Sorry, maar ik denk niet dat Silverpaw hier nog gaat reageren...-



Behind the stones Mhwp
♦️ Stepping forward out into the day
Shrugging off the dust and memory
Though it's soaring still above your head
It is out of sight and none shall see ♦️

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Behind the stones
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: