You've got a friend in me



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 You've got a friend in me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dawnwhisper
Member
You've got a friend in me Dodiey10
Eline
319
Actief
Butterflies cannot see their wings. But the rest of the world can.

CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnwhisper
BerichtOnderwerp: You've got a friend in me   You've got a friend in me Icon_minitimema 9 dec 2019 - 20:07

Sinds Silverwish's ceremonie hadden ze haar elkaar maar weinig gesproken. Ze trainden niet meer dagelijks samen en bovendien leek haar vroegere apprentice het wel erg goed te kunnen vinden met ene Olivebranch. Voor iedereen die ze samen zag was het was het wel duidelijk: die waren verliefd. Dawn was niet jaloers, maar ze vond het wel jammer dat het contact was verwaterd. Daarom besloot ze zich vandaag bij de jongere poes te voegen bij het samentongen. De zwarte charmeur was immers nergens te bekennen. "Hey Silver." begroette ze de poes, die alleen aan de rand van het kamp zat.

+ Silverwish


Yellow:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwish
Member
You've got a friend in me YCOZmau
Camilla
894
Actief
and so the adventure begins

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverwish
BerichtOnderwerp: Re: You've got a friend in me   You've got a friend in me Icon_minitimezo 15 dec 2019 - 14:43


De bengaal poes lag rustig haar pootje te likken, maar diep vanbinnen was ze nog steeds aan het dansen van geluk. Haar mate was op het moment niet in het kamp, maar het geluk van de kittens in haar buik was iets wat niet gemakkelijk weg ging. Ze kon niet wachten, ze wilde dat de kittens er nu al waren. Maar toch ook niet want dan zouden ze natuurlijk veel te vroeg geboren worden. Maar als het kon dan zou ze ze nu hier willen hebben. Al dat wachten duurde haar veel te lang.
Gelukkig was er iemand om de tijd te doden, want haar grijze vriendin en mentor liep op haar af. 'Hey Silver,' begroette Dawnwhisper haar.
Silverwish snorde en glimlachte vrolijk naar haar. 'Hoi Dawn.' Ze rolde wat opzij zodat de oudere Warrior erbij kon liggen en gaf haar een vriendelijke lik over haar wang. Ze hadden elkaar al een tijdje niet goed gesproken en ze wilde wel vragen hoe het met haar ging, maar ze had iets veel belangrijker om te delen.
'Ik moet je wat vertellen,' miauwde ze, de enthousiasme kon ze niet verbergen en er stond een brede lach op haar gezicht. 'Ik ben in verwachting.'




I still remember how
we started talking

Terug naar boven Ga naar beneden
 
You've got a friend in me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: