Hope



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hope

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dustspirit
Member
Hope DPKsfdL
Cynthia
428
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Dustspirit
BerichtOnderwerp: Hope   Hope Icon_minitimevr 20 dec 2019 - 22:11

Dustspirit was misschien niet meer een apprentice, maar dat nam niet weg dat hij toch af en toe nog wel bij de kittens ging kijken. Hij was tenslotte zelf lang kitten geweest en wist daardoor dat het lastig kon zijn als je moest wachten tot je een apprentice werd. Hij had dan ook nog gehad dat hij een stukje ouder was dan de anderen en dat hielp er ook zeker niet bij. Hij stapte dan ook naar binnen en liet zijn blik rondgaan, zoekende naar een kitten die zich misschien wel eens aan het vervelen zou kunnen zijn en misschien wel met hem wat wilde doen.


[Driftingkit]


Hope MNCpq4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Driftingpaw
Member
Hope 1b91362b2fca378c280ec3ae246d13c3
Sean
51
Actief
Nothing is safe

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Driftingpaw
BerichtOnderwerp: Re: Hope   Hope Icon_minitimeza 21 dec 2019 - 20:48

In zijn ooghoek zag hij een nieuw persoon binnen stappen in de nursery. Driftingkit, de legend dat hij was ofcourse, had meteen zijn aandacht op de ander gericht. Een nieuw gezicht betekende nieuwe ervaringen, een avontuur dus! Zonder te twijfelen trippelde hij op de bruine-witte kater af, een grijns op zijn smoelwerk sierde zijn ronde kittenkopje. "Hallo meneer en welkom!" zei hij opgetogen tegen de ander. "Ik ben Driftingkit, zoon van Redpetal. Wie bent u?" Hij kwam wat dichter en bekeek de ander wat beter. "Ik heb u nog niet echt veel gezien hier... Eigenlijk helemaal niet! Dat betekend natuurlijk niet dat je hier nooit komt ofzo... Misschien was ik te klein om het me dan te herinneren! Sorry als dat zo is! Ik probeer alle namen te onthouden die mama aan me leert of als anderen zich voorstellen hoor! Maar er zijn zoveel katten in de clan en dat is moeilijk en... en sorry!" zei hij meteen, waarna hij een kleine pauze nam om op adem te komen. "Wat doet u hier? Bent u vader van een nestje misschien?" Hij leek nog jong, dus dat zou dan zijn eerste nestje zijn, niet?


Let's believe
Hope Ztut955
Hope D9twuui-8723c687-d144-4612-baee-f659516fe0a1

Terug naar boven Ga naar beneden
Dustspirit
Member
Hope DPKsfdL
Cynthia
428
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Dustspirit
BerichtOnderwerp: Re: Hope   Hope Icon_minitimezo 5 jan 2020 - 20:26

Wat hij niet had verwacht bij de eerste kitten die hij zou treffen in de nursery was dat hij begon te ratelen aan een stuk door. Hij probeerde alle woorden te volgen, maar waar het op neerkwam was dat de kitten hem hier nog nooit gezien had en dat zou heel goed kunnen. De laatste vraag deed hem wel kort lachen, want nee, dat was hij zeker niet. Hij had niet eens een partner waarmee hij kittens zou kunnen krijgen. "Het klopt dat ik hier niet vaak meer ben geweest sinds ik zelf geen kitten meer ben." Begon hij dan ook maar met antwoorden. "Ik ben geen vader, maar ik kwam gewoon kijken hoe het hier allemaal gaat." Hij zou ooit misschien wel vader willen worden, maar als het er niet inzat, dan zat het er niet in simpelweg.


Hope MNCpq4a
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hope
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Nursery-
Ga naar: