[Plotter] Project Tribe 2.0



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Plotter] Project Tribe 2.0

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blossom •
Member
[Plotter] Project Tribe 2.0 DPKsfdL
Babs
991

CAT'S PROFILE
Age: ✴ 70 Moons ✴
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: [Plotter] Project Tribe 2.0   [Plotter] Project Tribe 2.0 Icon_minitimeza 28 dec 2019 - 21:03

My Tribe Plotter! Welkom bij mijn tribe plotter! Nu ik nog kerstvakantie heb, wil ik een beetje gaan morren met de activiteit in de tribe. Vandaar ook dat ik alle 5 mijn tribe accounts op het moment even wat prio geef en daarom ook plotjes voor ze zoek. Ik zal wat meer over ze vertellen om misschien wat ideetjes op te doen voor plotjes, topics en dergelijke. Vrienden, familie, vijanden, uitgebreide plots met onzekere einden, alles is welkom!

Topics zijn uiteraard ook welkom! Ik doe wel maximaal 2 topics per aangeboden character! Dus stel, je bied character A aan om topics te doen, dan kan je maximaal 2 van mijn characters uitkiezen. Voor character B mag je dat dan ook uiteraard doen. Dat is om te voorkomen dat ik doodga in de topics van ik wil met iedereen topics met mijn character! ;-)

Ik wil in ieder geval graag brainstormen om lekker wat dingen te doen te hebben met mijn karakters. Voel ook vrij om op elkaar in te haken om ook lekker met elkaar te plotten. Ook staat mijn discord open voor ideetjes! Ik heb er zin in!

Oh, PS, alle dingetjes zijn scrollbaar.

Shroud / Starteller

Hoe zou je je voelen als je baas ineens zegt van lol jij bent nu de baas goood luck. Nou Shroud voelt zich op het moment in ieder geval royaal pissed. Op het moment zit ze nog boos in de grot te wachten op Skyteller's terugkomst en zal de hele grot waarschijnlijk mee hebben kunnen genieten hoe ze haar woede tegenover Day eruit gegooid heeft. Nadat ze haar naam heeft gehaald met Skyteller zal ze als Starteller topics aannemen als nieuwe Healer. Voor nu neemt ze alleen topics aan op die middag dat ze aan het wachten is.

Appleblossom

Appleblossom is heel erg verlegen. Ze heeft jaren in haar eentje geleefd en heeft behoorlijk veel meegemaakt in haar leven. Ze staat niet heel stevig in haar schoenen. Maar ze is super blij en opgelucht dat ze nu een thuis heeft in de tribe als een Prey Hunter.

Alder that glows in sunlight

Alder is een to-be en klaar om de hele wereld te tacklen! Hij is Cave Guard to-be onder Cardinal en is behoorlijk overmoedig en eigenzinnig. Een beetje een kind dat geleerd heeft hoe hij een hamer moet vasthouden en nu denkt dat hij een huis kan timmeren zeg maar. Hij doet verder ook heel stoer, maar stiekem is hij een mietje.

Jackal that cries at dawn

Jackal is een draak van een Prey Hunter. Ze weet heel erg goed wat ze wil en als je haar een strobreedte in de weg legt dan kan je het krijgen. Haar tong is van vuur en haar hart ook. Verder heb je kans op spontane ontploffing bij het noemen van de naam Coyote, wie ze niet in een beter daglicht heeft sinds hij teruggekomen is in de grot met een Clanpoes VERDOMME.

Cascade of Fallen Droplets

Cascade is een Cave Guard waar je moeilijk om een grip op kan krijgen. De kattin is plagerig, luchtig en manipulatief in haar hart. Ze kan ook behoorlijk flirty zijn en is verzot op aandacht. Wanneer iemand te close komt, danst ze echter er weer omheen, een beetje alsof je een goudvis uit een kom probeert te vissen. Het is all in good fun, maar het moet niet te serieus worden.
MONTY


[Plotter] Project Tribe 2.0 NyNW0ogE_o
I'm not yours, and you're not mine, but we can sit and pass the time. No fighting wars, no ringing chimes, we're just feeling fine.

Prachtig Art door Flo <3

Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
[Plotter] Project Tribe 2.0 DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: [Plotter] Project Tribe 2.0   [Plotter] Project Tribe 2.0 Icon_minitimeza 28 dec 2019 - 21:06

Topic Shroud x Turtle?


If you are strong, you'll find responsibility
[Plotter] Project Tribe 2.0 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra
Member
[Plotter] Project Tribe 2.0 BBTakD
Bunny
1491
Actief
She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Indra
BerichtOnderwerp: Re: [Plotter] Project Tribe 2.0   [Plotter] Project Tribe 2.0 Icon_minitimeza 28 dec 2019 - 21:06

Cascade x Grace lijkt me nog wel fun, kan jij maken? : )


[Plotter] Project Tribe 2.0 WpFgCIB
[Plotter] Project Tribe 2.0 2gxnp75
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossom •
Member
[Plotter] Project Tribe 2.0 DPKsfdL
Babs
991

CAT'S PROFILE
Age: ✴ 70 Moons ✴
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: [Plotter] Project Tribe 2.0   [Plotter] Project Tribe 2.0 Icon_minitimeza 28 dec 2019 - 21:07

Sure op beide! Ik maak wel c:


[Plotter] Project Tribe 2.0 NyNW0ogE_o
I'm not yours, and you're not mine, but we can sit and pass the time. No fighting wars, no ringing chimes, we're just feeling fine.

Prachtig Art door Flo <3

Terug naar boven Ga naar beneden
Oceansong
Member
[Plotter] Project Tribe 2.0 DPKsfdL
Butter
171
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Tunneler Apprentice
Oceansong
BerichtOnderwerp: Re: [Plotter] Project Tribe 2.0   [Plotter] Project Tribe 2.0 Icon_minitimeza 28 dec 2019 - 21:39

Mouse x Shroud op die ene middag?

Mouse x Appleblossom?


[Plotter] Project Tribe 2.0 MwMYm1d
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossom •
Member
[Plotter] Project Tribe 2.0 DPKsfdL
Babs
991

CAT'S PROFILE
Age: ✴ 70 Moons ✴
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: [Plotter] Project Tribe 2.0   [Plotter] Project Tribe 2.0 Icon_minitimeza 28 dec 2019 - 22:28

Shroud krijgt een drukke middag, maar prima haha! Zou jij ze aan willen maken?


[Plotter] Project Tribe 2.0 NyNW0ogE_o
I'm not yours, and you're not mine, but we can sit and pass the time. No fighting wars, no ringing chimes, we're just feeling fine.

Prachtig Art door Flo <3

Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwish
Member
[Plotter] Project Tribe 2.0 YCOZmau
Camilla
894
Actief
and so the adventure begins

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverwish
BerichtOnderwerp: Re: [Plotter] Project Tribe 2.0   [Plotter] Project Tribe 2.0 Icon_minitimezo 29 dec 2019 - 15:48

Een Apple x Shimmer topic?




I still remember how
we started talking

Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
[Plotter] Project Tribe 2.0 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: [Plotter] Project Tribe 2.0   [Plotter] Project Tribe 2.0 Icon_minitimema 30 dec 2019 - 1:30

Klinkt super! Wil jij aanmaken of zal ik?
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwish
Member
[Plotter] Project Tribe 2.0 YCOZmau
Camilla
894
Actief
and so the adventure begins

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverwish
BerichtOnderwerp: Re: [Plotter] Project Tribe 2.0   [Plotter] Project Tribe 2.0 Icon_minitimema 30 dec 2019 - 14:58

Ik zal m wel maken vanmiddag :3




I still remember how
we started talking

Terug naar boven Ga naar beneden
Shimmer •
Member
[Plotter] Project Tribe 2.0 DPKsfdL
Camilla
34
Actief
♢♢♢

CAT'S PROFILE
Age: ♢42 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shimmer •
BerichtOnderwerp: Re: [Plotter] Project Tribe 2.0   [Plotter] Project Tribe 2.0 Icon_minitimedi 31 dec 2019 - 13:37



[Plotter] Project Tribe 2.0 InfPtrs
Terug naar boven Ga naar beneden
Chivysniff
StarClan
[Plotter] Project Tribe 2.0 Beertjeava
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Age: Full of stars (33 moons) ♡
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: [Plotter] Project Tribe 2.0   [Plotter] Project Tribe 2.0 Icon_minitimedi 31 dec 2019 - 14:17

Fern x Shroud
Fern x Alder
c:


[Plotter] Project Tribe 2.0 9UZX2E2
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay •
Member
[Plotter] Project Tribe 2.0 DPKsfdL
5
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jay •
BerichtOnderwerp: Re: [Plotter] Project Tribe 2.0   [Plotter] Project Tribe 2.0 Icon_minitimezo 5 jan 2020 - 18:28

Hallo ik kom reservaties maken voor iedereen op de lijst x Jay, zou dat ok zijn? Ik wil ze evt allemaal wel maken hoor hehe


I wonder why I tear myself down to be built back up again


Terug naar boven Ga naar beneden
Starteller
Endless Hunting
[Plotter] Project Tribe 2.0 DPKsfdL
Babs
353
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Starteller
BerichtOnderwerp: Re: [Plotter] Project Tribe 2.0   [Plotter] Project Tribe 2.0 Icon_minitimema 6 jan 2020 - 11:04

Bedankt Camilla <3

Beer@ Helemaal goed, zal ik die met Shroud aanmaken en jij die met Alder?

Jay@ Zullen we beginnen met 2 topics? Anders wordt het zo overweldigend voor me ^-^ Jij mag dan kiezen welke twee haha.


[Plotter] Project Tribe 2.0 7tNWfW2U_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Baneflower
Member
[Plotter] Project Tribe 2.0 5e3ALQu
James
347
Actief
"There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down"

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Baneflower
BerichtOnderwerp: Re: [Plotter] Project Tribe 2.0   [Plotter] Project Tribe 2.0 Icon_minitimema 6 jan 2020 - 19:10

Baneflower x Appleblossom en Baneflower x Jackel maybe? :'D



There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down
Terug naar boven Ga naar beneden
Starteller
Endless Hunting
[Plotter] Project Tribe 2.0 DPKsfdL
Babs
353
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Starteller
BerichtOnderwerp: Re: [Plotter] Project Tribe 2.0   [Plotter] Project Tribe 2.0 Icon_minitimema 6 jan 2020 - 20:21

Baneflower en Apple is goed, maak ik wel. Weet je Baneflower x Jackal héél zeker?


[Plotter] Project Tribe 2.0 7tNWfW2U_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashbury
Member
[Plotter] Project Tribe 2.0 Nhg3cWl
Quinty
106
Actief
"Try another verse, try another dis. You get a shot at the Queen, but you better not miss!"

CAT'S PROFILE
Age: 12 ☾'s
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashbury
BerichtOnderwerp: Re: [Plotter] Project Tribe 2.0   [Plotter] Project Tribe 2.0 Icon_minitimema 6 jan 2020 - 20:23

Mag ik een Apple x Dream topic claimen? c: Of wanneer weer beschikbaar, tenminste xD


Ashbury
"You get a shot at the Queen, but you better not miss!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Starteller
Endless Hunting
[Plotter] Project Tribe 2.0 DPKsfdL
Babs
353
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Starteller
BerichtOnderwerp: Re: [Plotter] Project Tribe 2.0   [Plotter] Project Tribe 2.0 Icon_minitimema 6 jan 2020 - 20:23

Ja hoor! Wil jij hem aanmaken of zal ik?


[Plotter] Project Tribe 2.0 7tNWfW2U_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashbury
Member
[Plotter] Project Tribe 2.0 Nhg3cWl
Quinty
106
Actief
"Try another verse, try another dis. You get a shot at the Queen, but you better not miss!"

CAT'S PROFILE
Age: 12 ☾'s
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashbury
BerichtOnderwerp: Re: [Plotter] Project Tribe 2.0   [Plotter] Project Tribe 2.0 Icon_minitimema 6 jan 2020 - 20:24

Als jij zou willen, graag c: ik ben even kijken hoeveel topics ik vandaag kan bijposten/aanmaken immers xD


Ashbury
"You get a shot at the Queen, but you better not miss!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Fox •
Member
[Plotter] Project Tribe 2.0 Tumblr_nxqfr4vWPx1sl9d05o4_250
Bo~
117
Actief
She said we should be prouder than lions
Roaring loud above the herd
Primal, primal, we're primal

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Fox •
BerichtOnderwerp: Re: [Plotter] Project Tribe 2.0   [Plotter] Project Tribe 2.0 Icon_minitimewo 8 jan 2020 - 21:28

Cascade x Fox?
Apple x Fox? B( (ik zal haar deze keer niet traumatiseren oké? xxx)

<3


[Plotter] Project Tribe 2.0 Foxos
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Plotter] Project Tribe 2.0
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Topic search-
Ga naar: