All I Wanted



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 All I Wanted

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Silverwish
Member
All I Wanted YCOZmau
Camilla
894
Actief
and so the adventure begins

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverwish
BerichtOnderwerp: All I Wanted   All I Wanted Icon_minitimema 30 dec 2019 - 19:51


Silverwish was nog nooit zo gelukkig geweest. Wat een snelle en soepele bevalling leek te zijn, veranderde al snel in een hel. Het was niet makkelijk geweest, maar haar drie prachtige kittens waren levend en gezond. Ook zij was er best goed vanaf gekomen. De poes had haar staart beschermend over de drie slapende jongen geslagen. Met een liefdevolle blik in haar ogen en op haar snoet keek ze naar haar kits. Ze waren prachtig, ze waren perfect. Ze hield zielsveel van ze. Silver was ook nog best een beetje moe van het hele gedoe en het liefst had ze tegen haar mate aangelegen, maar Olivebranch had weg gemoeten. Voor hem gingen de Warrior taken nog steeds door. En hoewel Silver het super vond om haar Warrior taken uit te voeren, samen zijn met haar kittens, daar hechte ze toch wat meer waarde aan.

+ Nightpool




I still remember how
we started talking

Terug naar boven Ga naar beneden
Nightpool
StarClan
All I Wanted 2hyd69
Luca
564
Actief
I'm a shooting star leaping through the sky
Like a tiger defying the laws of gravity

CAT'S PROFILE
Age: Deceased
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightpool
BerichtOnderwerp: Re: All I Wanted   All I Wanted Icon_minitimema 30 dec 2019 - 20:07

Elke dag even in de nursery kijken was een ritueel geworden voor Nightpool. De kleine koppies en de piepjes die de kleintjes maakte warmde zijn hart. Hij schuifelde naar binnen en begroette enkele andere Queens. Recent was Silverwish bevallen en hij was erg benieuwd naar de kleintjes. Met een knikje ging hij naast haar zitten terwijl hij zijn ogen over de drie jongens liet gaan. "Wat een knapperds." Miauwde hij zacht terwijl hij zich met een glimlach naar de moeder wende. "Ik hoorde dat de bevalling zwaar was?" Vroeg de kater nieuwsgierig. Nightpool had altijd bewondering en respect gehad voor de poezen. Bevallen was prachtig en pijnlijk tegelijkertijd. Maar nieuw leven op de aarde brengen was werkelijk wonderschoon vond hij. Een wonder wat continu plaatsvond.


“I was born with an enormous need for affection.
All I Wanted 1211

and a terrible need to give it.”

-:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwish
Member
All I Wanted YCOZmau
Camilla
894
Actief
and so the adventure begins

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverwish
BerichtOnderwerp: Re: All I Wanted   All I Wanted Icon_minitimema 30 dec 2019 - 23:55


Ze waren diep in slaap en eigenlijk zou ze ze niet moeten storen, maar Silver kon het niet laten om ze één voor één een lik tussen hun oren te geven. Ze waren zo klein, zo schattig, zo mooi. Ze kon wel dagenlang naar hen staren en het zou nooit vervelen. Toch kon ze dat niet, nu ook niet want een witte kater kwam naar haar toe.
'Wat een knapperds,' miauwde Nightpool zacht en hij glimlachte naar haar. Silverwish glimlachte blij terug. Dat waren ze zeker. 'Ik hoorde dat de bevalling zwaar was?' vroeg hij.
De poes knikte. 'Ja.. Het ging in het begin wel goed. Frostkit en Cloverkit hebben weinig problemen opgeleverd,' miauwde ze als antwoord terwijl ze even liefdevol naar de twee keek. 'Eggkit was wel een dingetje,' vervolgde ze en ze keek weer naar de kater. 'Maar gelukkig was Rousebell er om me te helpen. Zonder haar had ik het niet gekund,' prees ze de Medicine Cat oprecht. Ze zou niet weten wat ze zonder haar had gemoeten.




I still remember how
we started talking

Terug naar boven Ga naar beneden
Nightpool
StarClan
All I Wanted 2hyd69
Luca
564
Actief
I'm a shooting star leaping through the sky
Like a tiger defying the laws of gravity

CAT'S PROFILE
Age: Deceased
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightpool
BerichtOnderwerp: Re: All I Wanted   All I Wanted Icon_minitimedi 31 dec 2019 - 0:06

Nightpool liet een voor een zijn ogen over de bolletjes glijden. Ze lagen zo vredig opgekruld dat hij bijna niet kon geloven dat ze ooit net zo oud als hij zouden zijn en allen hun eigen problemen hadden. 'Eggkit was wel een dingetje,'. Nightpool trok aan zijn oor en keek naar de kitten die ze net had benoemd. 'Maar gelukkig was Rousebell er om me te helpen. Zonder haar had ik het niet gekund.' Hij wist hoe goed Rousebell was in wat ze deed en Thunderclan mocht trots op haar zijn. "Ze is erg goed in wat ze doet." Miauwde hij waarna even aan de kattin dacht. "Hoe ben je op de namen gekomen? Totaal orgineel of zit er ergens iets van inspiratie bij?" De kater ging met zijn blik terug naar de Queen en grijnsde. "Ik heb nog niet vaker van Eggkit gehoord." Kwam er iet wat plagerig uit voordat hij naar het kleintje keek. Niet wetend welke namen hij zijn eigen kits later zou geven.


“I was born with an enormous need for affection.
All I Wanted 1211

and a terrible need to give it.”

-:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwish
Member
All I Wanted YCOZmau
Camilla
894
Actief
and so the adventure begins

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverwish
BerichtOnderwerp: Re: All I Wanted   All I Wanted Icon_minitimedi 31 dec 2019 - 0:15


Nightpool vertelde dat Rousebell erg goed is in wat ze doet, en Silverwish knikte instemmend. Zonder haar was haar lieve Eggkit misschien wel dood geweest. Daar moest ze niet aan denken. 'Hoe ben je op de namen gekomen? Totaal origineel of zit er ergens iets van inspiratie bij?' vroeg Nightpool met een grijns. 'Ik heb nog niet vaak van Eggkit gehoord.'
Silverwish knipperde even met haar ogen en grinnikte toen. Eggkit was inderdaad niet een naam die je vaak hoorde. Haar mate had haar ook een beetje raar aangekeken toen, maar dat was gewoon dé naam die in haar opkwam. 'Ach, het kwam zomaar in me op,' grinnikte ze. 'Hij leek net op een eitje vlak na zijn geboorte. Nu nog steeds een beetje,' vertelde ze terwijl ze haar blik naar het zwarte katertje liet glijden. 'De oudste is deze meneer, Frostkit,' vervolgde ze en ze wees met haar staart naar de snow bengal, het evenbeeld van haar. 'En deze dame heet Cloverkit.' Dat was het zwart-witte poesje. Ze keek weer naar Nightpool. 'Olivebranch en ik wisten al wel een beetje welke richting we op wilde met de namen, maar het kwam vooral spontaan toen ze geboren werden,' glimlachte ze.




I still remember how
we started talking

Terug naar boven Ga naar beneden
Nightpool
StarClan
All I Wanted 2hyd69
Luca
564
Actief
I'm a shooting star leaping through the sky
Like a tiger defying the laws of gravity

CAT'S PROFILE
Age: Deceased
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightpool
BerichtOnderwerp: Re: All I Wanted   All I Wanted Icon_minitimedi 31 dec 2019 - 12:04

Silverwish introduceerde haar kittens en Nightpool liet zijn blik naar elk van de opgerolde bolletjes glijden. Hij kon zich wel voorstellen hoe Eggkit op een ei leek. Hij was ook zo klein, alleen de kleur paste niet bij zijn naam, maar dat vond de kater wel geinig. Het zou vast en zeker een grappige kater worden, dat kon bijna niet anders met zo een naam en natuurlijk een goede warrior. 'Olivebranch en ik wisten al wel een beetje welke richting we op wilde met de namen, maar het kwam vooral spontaan toen ze geboren werden,'. Hij knikte instemmend en kon zich voorstellen hoe je niet een naam kon bedenken voor wezentjes die je nog niet had gezien, geroken of gevoeld. Hij glimlachte terug en krulde zijn dikke witte staart om zijn poten. " Is er iets wat je nodig hebt op deze ochtend? Zijn er dingen die je wilt doen maar niet kan doen nu? Of wil je een gespreks partner, misschien entertainment?" Nightpool keek haar speels aan. Natuurlijk zou hij het begrijpen als ze liever alleen met de kittens was. De twee kende elkaar niet heel goed, maar wie weet kon hij daar verandering in brengen en iets doen voor de Queens vond hij een belangrijke taak die hij zichzelf een aantal moons geleden had gegeven.


“I was born with an enormous need for affection.
All I Wanted 1211

and a terrible need to give it.”

-:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwish
Member
All I Wanted YCOZmau
Camilla
894
Actief
and so the adventure begins

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverwish
BerichtOnderwerp: Re: All I Wanted   All I Wanted Icon_minitimedi 31 dec 2019 - 13:28


De kater keek naar haar kittens en Silver liet trots haar staart wat zakken zodat hij ze nog beter kon zien. Ze was zeker weten erg trots op haar kittens, maar welke Queen zou dat niet zijn? Nightpool glimlachte naar haar en de poes sloeg haar staart weer om de kits heen. Nu was het weer lekker warm voor ze.
'Is er iets wat je nodig hebt op deze ochtend? Zijn er dingen die je wilt doen maar niet kan doen nu? Of wil je een gespreks partner, misschien entertainment?' vroeg de kater en hij keek haar speels aan. Silverwish grinnikte en haalde even haar schouders op. Ze voelde er niet heel veel voor om hulp te vragen, maar ze wist dat ze dat beter wel kon doen, zeker als het ook met de kittens te maken heeft.
'Nou, ik zou wel wat lekkers willen,' miauwde ze met een glimlach. 'Maar ik heb al gegeten deze ochtend, dus we kunnen de prooi samen delen?' Dat was ook een goede manier om Nightpool wat beter te leren kennen want hij leek haar een heel aardige kater. En om een hele prooi aan haarzelf toe te eigenen vond ze ook weer een beetje overdreven.




I still remember how
we started talking

Terug naar boven Ga naar beneden
Nightpool
StarClan
All I Wanted 2hyd69
Luca
564
Actief
I'm a shooting star leaping through the sky
Like a tiger defying the laws of gravity

CAT'S PROFILE
Age: Deceased
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightpool
BerichtOnderwerp: Re: All I Wanted   All I Wanted Icon_minitimeza 4 jan 2020 - 14:59

Nightpool was blij toen ze om wat te eten vroeg, hij vond het fijn om behulpzaam te zijn en knikte toen ze voorstelde om het te delen. Met een klein buiginkje verliet hij de den om een klein konijn van de stapel te pakken. Precies groot genoeg om twee magen te vullen die allebei al gegeten hadden. Met het konijn in zijn bek huppelde de witte kater terug de den in, gaf de kittens een lieve glimlach en legde het beest voor de moeder neer. "Zoals u had gewenst," grapte hij. Met een soepele beweging beet hij wat van het vlees af voor zichzelf en begon erop te kauwen. "Wilde je altijd al kittens vanaf jongs af aan?" Ze was immers nog een jonge poes en het leek er niet op alsof dit nestje een ongeluk was geweest. Als hij het zich goed kon herrineren was Olivebranch de vader, maar dat zou hij voor de zekerheid nog even na moeten vragen. Ook Nightpool zelf wilde al kittens vanaf jongs af aan, maar hij was niet meer extreem jong en het was hem nog niet gelukt om vader te worden. Voor het moest het ook wel natuurlijk gaan, eerst de liefde van zijn leven vinden en vervolgens samen aan een toekomst werken. Als daar voor de ander ook kittens in paste dan was het antwoord duidelijk. In gedachte gezonken slikte hij zijn voedsel door en begon aan het volgende beetje. Een goed konijn kon de gedachtes laten vloeien!


“I was born with an enormous need for affection.
All I Wanted 1211

and a terrible need to give it.”

-:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwish
Member
All I Wanted YCOZmau
Camilla
894
Actief
and so the adventure begins

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverwish
BerichtOnderwerp: Re: All I Wanted   All I Wanted Icon_minitimeza 4 jan 2020 - 16:26


De witte kater gaf haar een klein buiginkje en verliet de Den. Silver grinnikte zachtjes en in de tijd dat Nightpool een prooi aan het halen was ging ze nog even over haar drie kittens. Ze moest er wel zeker van zijn dat ze goed lagen. Maar ze lagen nog lekker te slapen en ze wilde ze ook niet wakker maken nu.  Het was soms moeilijk om hen niet telkens liefdevol te wassen, maar gelukkig kwam de kater weer terug. Met een lekkere konijn, hmm.
Hij lag hem voor hen neer. 'Zoals u had gewenst,' grapte hij waarna ze hartelijk lachte. 'Dankjewel, Nightpool.' En net zoals hij nam ze een hap. Het was een goed konijn en ze voelde zich mentaal al weer wat aansterken. Een moeder zijn was immers best vermoeiend, maar ze had alles ervoor over.
'Wilde je altijd al kittens vanaf jongs af aan?' vroeg Nightpool toen aan haar.
Silverwish keek hem even aan. Terwijl ze kauwde dacht ze na over haar antwoord. 'Hmm.. Nou ja, in het begin had ik er nog niet echt over nagedacht... Maar toen ik samen kwam met Olivebranch begon dat gevoel wel te dagen,' antwoordde ze. 'En dat was al best jong, dus ik denk dat ik wel kan zeggen dat ik ze al vanaf jongs af aan wil ja,' grinnikte ze. 'En jij? Je hebt zelf geen kittens toch?' Voor zover ze kon herinneren in ieder geval.




I still remember how
we started talking

Terug naar boven Ga naar beneden
Nightpool
StarClan
All I Wanted 2hyd69
Luca
564
Actief
I'm a shooting star leaping through the sky
Like a tiger defying the laws of gravity

CAT'S PROFILE
Age: Deceased
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightpool
BerichtOnderwerp: Re: All I Wanted   All I Wanted Icon_minitimezo 5 jan 2020 - 17:54

De Queen vertelde hoe haar gevoel voor kittens kwam en Nightpool knikte begrijpend mee. Hij wilde zelf geen kittens adopteren, niet dat hij niet van ze zou kunnen houden of ze niet zou kunnen opvoeden, maar het haalde een volledige dimensie weg van liefde en je eigen bloed. "En jij?" De vraag liet hem op kijken en nam snel nog een hap om deze vervolgens meteen door te slikken. "pff, ja." glimlachte de kater schaapachtig. "Ik wil ze al wel vanaf jongs af aan ja." Miauwde hij door. Het idee dat hij al vanaf een vroege leeftijd kittens wilde en het nu nog steeds niet had liet hem een beetje triest voelen. Schaamte bijna. Heel kort keek de kater weg, maar vermande zich snel en haald zijn schouders op. "Het is eigenlijk nog het enige wat mist," lachte Night. "En een mate natuurlijk. Gewoon dat familie gevoel," Toen zijn ouders overleden waren was dat familie gevoel ook het graf in gegaan. Zijn moeder had hij nooit goed gekend, zij was Bloodclan, maar hij had altijd respect en liefde voor zijn paps gehad. Het was lang geleden en het rouwproces was nu wel voorbij, maar de leegte die alleen familie kon opvullen, was er nog wel.


“I was born with an enormous need for affection.
All I Wanted 1211

and a terrible need to give it.”

-:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwish
Member
All I Wanted YCOZmau
Camilla
894
Actief
and so the adventure begins

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverwish
BerichtOnderwerp: Re: All I Wanted   All I Wanted Icon_minitimedi 7 jan 2020 - 23:49


De witte kater keek op bij haar vraag. Silver keek hem geïnteresseerd en nieuwsgierig aan terwijl ze op een stuk konijn kauwde. 'Pff, ja,' glimlachte Nightpool wat schaapachtig. 'Ik wil ze al wel vanaf jongs af aan ja,' vervolgde hij. Silver knikte. Tja, dat gevoel kende ze wel. Maar als ze goed nadacht kon ze niet op enige kittens van hem komen. Had hij nog nooit kittens gehad. Hij was al wel wat ouder dan zij. Niet dat daar een probleem mee was, maar ze kon zich goed voorstellen dat het niet zo leuk zou zijn voor hem.
'Het is eigenlijk nog het enige wat mist,' lachte hij. 'En een mate natuurlijk. Gewoon dat familie gevoel.' De poes knikte. Ze wist goed wat hij bedoelde. Zelf had ze haar ouders niet goed gekend, maar ze had haar broer Goldhound nog wel.
'Dat begrijp ik. En ik weet dat je dit nu misschien niet wil horen, want het is niet het gevoel wat je wil, dat weet ik ook wel.. Maar je hebt altijd ons nog, de Clan,' glimlachte ze. 'En je mag heus wel eens op mijn kittens passen als je zou willen.' Ze hadden elkaar nog maar kort gesproken, maar Silverwish voelde dat ze hem kon vertrouwen. Ze zou haar kittens best aan hem toe willen vertrouwen, mits ze wat ouder waren dan.




I still remember how
we started talking

Terug naar boven Ga naar beneden
Nightpool
StarClan
All I Wanted 2hyd69
Luca
564
Actief
I'm a shooting star leaping through the sky
Like a tiger defying the laws of gravity

CAT'S PROFILE
Age: Deceased
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightpool
BerichtOnderwerp: Re: All I Wanted   All I Wanted Icon_minitimewo 8 jan 2020 - 19:07

Ah ja, natuurlijk! De clan was ook zo belangrijk voor hem, precies om deze reden. Zijn blik werd zacht toen hij de woorden van Silver hoorde en hij knikte. Zijn clan was familie, zijn hoofd vulde zich met geluk en hij purrde even kort. " Tuurlijk heb ik jullie! En jullie hebben mij!" Grinnikte hij. Voor geen honderduizend muizen en mates zou hij deze clan verlaten. Nightpool tikte de kattin aan met zijn staart. " Pas maar op, zometeen ben ik niet meer van ze weg te slaan." Lachte hij. Het was niet dat hij vaak in de Nursery was om die warmte op te zoeken die Queens zouden voelen. Hij werd van binnen gelukkig als hij die koppies zag en de kleine opgerolde wormpjes die ooit hun thuis zouden verdedigen. Hij hield van het idee een rol in hun toekomst te spelen. Haar voorstel betekende dan ook veel voor hem. Zijn grijns was simpelweg niet van zijn kop te slaan. "Wie weet kan ik er ooit eentje opleiden tot warrior. Waarneer ze daarna naar vragen kan je me altijd introduceren, voor nu is Olivebranch de belangrijkste kater in hun leven, dat wil ik niet van hem afpakken." De kater knipoogte even en slaakte een zucht. "Als ik kittens krijg ben jij de eerste die ze ziet." Voegde hij er nog grinnikend aan toe.


“I was born with an enormous need for affection.
All I Wanted 1211

and a terrible need to give it.”

-:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwish
Member
All I Wanted YCOZmau
Camilla
894
Actief
and so the adventure begins

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverwish
BerichtOnderwerp: Re: All I Wanted   All I Wanted Icon_minitimewo 8 jan 2020 - 22:05


Nightpool werd helemaal gelukkig toen ze zei dat hij altijd de Clan nog had. Ze glimlachte om zijn woorden en toen hij haar aantikte met zijn staart. 'Pas maar op, zometeen ben ik niet meer van ze weg te slaan,' lachte hij. Silver lachte hartelijk mee. Tja, dat zou nog eens wat zijn. 'Wie weet kan ik er ooit eentje opleiden tot warrior. Waarneer ze daarna naar vragen kan je me altijd introduceren, voor nu is Olivebranch de belangrijkste kater in hun leven, dat wil ik niet van hem afpakken,' zei Nightpool met een knipoog, waarna hij zuchtte. 'Als ik kittens krijg ben jij de eerste die ze ziet.'
Silverwish glimlachte naar hem. 'Dat is aardig van je, maar ik hoop toch echt dat je mate degene is die ze eerder zal zien dan ik,' grinnikte ze. 'En ik weet zeker dat ik één van mijn kittens aan jou toe zal vertrouwen als mentor. Misschien vraag ik er wel zelf om,' miauwde ze met een grinnik.




I still remember how
we started talking

Terug naar boven Ga naar beneden
Nightpool
StarClan
All I Wanted 2hyd69
Luca
564
Actief
I'm a shooting star leaping through the sky
Like a tiger defying the laws of gravity

CAT'S PROFILE
Age: Deceased
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightpool
BerichtOnderwerp: Re: All I Wanted   All I Wanted Icon_minitimedi 14 jan 2020 - 18:46

'Dat is aardig van je, maar ik hoop toch echt dat je mate degene is die ze eerder zal zien dan ik.' Nightpool grinnikte mee en haalde zijn schouders op. Wie weet adopteerde hij wel een kitten. Niet dat die er altijd waren, maar hij wilde niet als een bejaarde nog vader worden. 'En ik weet zeker dat ik één van mijn kittens aan jou toe zal vertrouwen als mentor. Misschien vraag ik er wel zelf om.' Opnieuw trok zijn mond in een grijns. " Ik wil je nergens toe dwingen, ik ben zelf niet de allerbeste warrior. Maar ik weet de fijne kneepjes en ik ben ook niet slecht! Miauwde hij vrolijk. Apprentices vond hij ook heel leuk, het was een soort van opvoeden, alleen dan voor korte tijd. Hij schuifelde heen en weer. "Maar! Meer over jou!" Zijn groene ogen ontmoette haar blauwe en een grijnsje onstond op zijn snoet. " Hoe heb je Olive leren kennen? Vertel me de romance." De kater was gek op liefdes verhalen, vooral als ze echt gebeurt waren.


“I was born with an enormous need for affection.
All I Wanted 1211

and a terrible need to give it.”

-:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwish
Member
All I Wanted YCOZmau
Camilla
894
Actief
and so the adventure begins

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverwish
BerichtOnderwerp: Re: All I Wanted   All I Wanted Icon_minitimedo 16 jan 2020 - 18:31


Nightpool grijnsde om haar woorden. 'Ik wil je nergens toe dwingen, ik ben zelf niet de allerbeste warrior. Maar ik weet de fijne kneepjes en ik ben ook niet slecht!' miauwde hij vrolijk. Silver glimlachte. 'Je dwingt me heus niet hoor, als ik je niet als mentor zou willen voor één van mijn kittens dan zou je dat ook niet worden,' grinnikte ze, maar het was de waarheid. Als ze iemand totaal, absoluut niet zou willen om mentor te zijn van haar kits, dan zal ze dat hoogstpersoonlijk aangeven bij Thornstar en zorgen dat het gewijzigd zou worden.
'Maar! Meer over jou!' Hij wilde het gesprek een andere wending op duwen, maar Silver was verrast dat het over haar zou gaan. Ze glimlachte naar hem. 'Hoe heb je Olive leren kennen? Vertel me de romance.'
'Ohh,' begon Silverwish met een lach. 'Jij bent er zo één,' grapte ze. 'Ik heb hem ontmoet toen hij nog een Apprentice was, maar hij werd al vrij snel Warrior. Als Kits of jonge Apprentices heb ik hem nooit echt opgemerkt, maar dat ene gesprek was wel bijzonder,' miauwde ze met een dromerige glimlach rond haar lippen. 'Het was wel al gelijk raak hoor, maar ik wilde niet te snel van stapel lopen... We zijn pas officieel mates geworden toen ik ook Warrior werd,' vertelde ze hem.




I still remember how
we started talking

Terug naar boven Ga naar beneden
Nightpool
StarClan
All I Wanted 2hyd69
Luca
564
Actief
I'm a shooting star leaping through the sky
Like a tiger defying the laws of gravity

CAT'S PROFILE
Age: Deceased
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightpool
BerichtOnderwerp: Re: All I Wanted   All I Wanted Icon_minitimedi 21 jan 2020 - 21:06

Pff dat 'ene' gesprek. Ze kon niet denken zomaar dromerig weg te kijken zonder daar meer over te vertellen. De witte kater zwiepte een beetje speels met zijn staart en trok een wenkbrauw omhoog. "Oke klinkt als liefde op het eerste gezicht." Miauwde hij terwijl er een grijns om zijn lippen trok. "Gelijk raak? Ik wist niet dat Olive zo een casanova was!" Vervolgde hij plagend, maar hij was nog niet klaar. "Was Olive ook meteen tot over zijn oren gek op jou en welk gesprek?" Zijn grijns stond fier op zijn kop. "Wat voor dromerige gesprekken heb jij gehad Silver?" Er lag een twinkel in Nightpools ogen en nieuwsgierig keken zijn groene ogen haar aan. Silver was een knappe poes om te zien hij kon zich voorstellen dat het meteen raak was geweest bij Olive. Ze leek hem een lieve zorgzame kat en bovenal een goede moeder. Nightpool dacht even kort aan zijn vlammende crush van een paar manen terug en liet bijna de blik tussen hem en Silver gaan uit opspringende schaamte. Verleden tijd.


“I was born with an enormous need for affection.
All I Wanted 1211

and a terrible need to give it.”

-:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverwish
Member
All I Wanted YCOZmau
Camilla
894
Actief
and so the adventure begins

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Silverwish
BerichtOnderwerp: Re: All I Wanted   All I Wanted Icon_minitimevr 24 jan 2020 - 14:15


De witte kater leek dit gesprek wel erg leuk te vinden. 'Oke klinkt als liefde op het eerste gezicht,' miauwde hij en Silver knikte. Dat was het ook wel geweest, als ze eerlijk moest zijn. 'Gelijk raak? Ik wist niet dat Olive zo een casanova was!' vervolgde hij en de poes grinnikte zachtjes. 'Was Olive ook meteen tot over zijn oren gek op jou en welk gesprek? Wat voor dromerige gesprekken heb jij gehad Silver?' Nightpools ogen twinkelde. Silverwish kreeg het er zowaar een beetje warm van.
De poes grinnikte. 'Ach ja, een casanova is hij zeker. Gelukkig alleen bij mij,' miauwde ze met een glimlach. 'En ons eerste gesprek was al heel leuk. En we hebben samen gejaagd en het kamp rondgelopen. En heel stiekem zijn we in het territorium blijven slapen maar sssh, niet doorvertellen,' grinnikte ze. Dat was zeker een magisch moment geweest, ook al had ze hem die avond afgewezen. Het was toch hun speciale plekje geworden.




I still remember how
we started talking

Terug naar boven Ga naar beneden
 
All I Wanted
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Nursery-
Ga naar: