Speak my Mind



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Speak my Mind

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Breezesong
StarClan
Speak my Mind TOViWCJ
Cammie
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: > 76 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Breezesong
BerichtOnderwerp: Speak my Mind   Speak my Mind Icon_minitimema 6 jan 2020 - 20:09


Het zat haar niet zo lekker. Het was al een tijdje geleden dat ze dit nieuws te horen had gekregen, nog uit haar eigen dochters bek ook. Zelf dacht Breezesong wel alles geweten te hebben over het hele RiverClan belegerings gedoe, maar blijkbaar was er nog een heel stuk achter de schermen gebeurd. De manier hoe Crowfur had gereageerd... Ze voelde dat Lavenderstorm meer wist en ze dacht ook dat het misschien wel belangrijk was om te weten voor Stallionstar. Breezesong was niet iemand die het allemaal tot in de nopjes wilde uitzoeken en ze wilde haar neus ook zeker niet in andermans zaken steken, maar dit baarde haar wel wat zorgen. Het was immers ook haar eigen dochter. Ze wilde liever niet dat ze in de problemen zou komen of iets dergelijks.
Toen ze haar evenbeeld in het kamp zag besloot ze er ook meteen naar toe te lopen. 'Lavenderstorm, wil je een eindje met me lopen?' vroeg ze, haar stem vriendelijk maar duidelijk. Ze duldde geen tegenspraak. Ze wilde haar dochter spreken, geen smoesjes.

+ Lavenderstorm
- nog in het kamp hier!


Speak my Mind OrbPc8H
Terug naar boven Ga naar beneden
Lavenderstorm
Member
Speak my Mind DPKsfdL
Rebecca
72
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Moor runner / Warrior
Lavenderstorm
BerichtOnderwerp: Re: Speak my Mind   Speak my Mind Icon_minitimema 6 jan 2020 - 21:24

Raging like a storm


In het ochtendlicht lag ze haar vacht uitgebreid te wassen. Met stevige halen liet ze haar tong over de haren gaan en dit herhaalde zich diverse keren totdat haar vacht begon te glimmen. Tevreden keek ze naar hoe de glans in het zonlicht zichtbaar werd, er was geen kat die haar kon beschuldigen van niet schoon zijn op haarzelf. Ze verplaatste haar aandacht naar haar staart en herhaalde haar ritueel totdat er iemand was die het nodig vond haar ritueel te verstoren. 'Lavenderstorm, wil je een eindje met me lopen?' vroeg een stem haar en geïrriteerd keek ze op om daar haar moeder te zien staan.
Oh. Ze geeuwde even en kwam toen van haar plek af. "Natuurlijk" miauwde ze kortaf en begon naar de Campuitgang te lopen.




thanks, spyder!


Speak my Mind Lavend18
Terug naar boven Ga naar beneden
Breezesong
StarClan
Speak my Mind TOViWCJ
Cammie
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: > 76 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Breezesong
BerichtOnderwerp: Re: Speak my Mind   Speak my Mind Icon_minitimema 6 jan 2020 - 22:01


De geïrriteerde blik die Lavenderstorm op haar gezicht had staan besloot ze te negeren. Die was waarschijnlijk toch niet voor haar geweest. Hoopte ze. Als haar dochter expres geïrriteerd naar haar ging doen dan wist ze er dan wel raad mee, maar voor nu wilde ze het nog wel op een leuke sfeer houden. Voor zover leuk ging...
Lavenderstorm ging in ieder geval met haar mee, dat was al heel wat. Haar antwoord had kortaf geklonken en hoewel Breezesong haar wilde aanspreken op haar gedrag besloot ze dat toch weer niet te doen. Niet nu. Ze bleef stil tot ze buiten het kamp waren, zelf ook nog bedenkend hoe ze dit ging brengen. Ze wilde haar dochter van niets beschuldigen en ze wilde al zeker niet dat ze dacht dat ze haar van iets beschuldigde.
Uiteindelijk haalde ze toch maar adem, het moment was daar. 'Lavender... Wat bedoelde je precies met de woorden die je sprak tegen Crowfur?'


Speak my Mind OrbPc8H
Terug naar boven Ga naar beneden
Lavenderstorm
Member
Speak my Mind DPKsfdL
Rebecca
72
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Moor runner / Warrior
Lavenderstorm
BerichtOnderwerp: Re: Speak my Mind   Speak my Mind Icon_minitimedi 11 feb 2020 - 22:47

Raging like a storm


Zonder te spreken liep ze het Camp uit de heide op. Hier buiten het Camp voelde het toch frisser dan haar lief was en ze rilde even, ondanks haar dikke vacht. Ze draaide zich om naar haar moeder die ze er maar pijnzend uit vond zien voordat ze sprak. 'Lavender... Wat bedoelde je precies met de woorden die je sprak tegen Crowfur?' miauwde haar moeder en ze zuchtte even. Tsja, hoe moest ze dat dan weer uitleggen? "Zoals ik het zei, ik was erbij. Sabrefur had mij opgedragen Rookpaw vast te houden" legde ze simpelweg uit en haalde haar schouders op. "En tijdens het beleg heb ik met Bearclaw de herrieschoppers mee teruggenomen naar het Camp. Frayhowl, Scarface en Crowcall" miauwde ze en ze keek haar moeder onderzoekend aan. "Ik volgde de orders van mijn Deputy" zei ze en sloeg haar staart om haar poten heen. Daar was niks mis mee toch? Ja, dat Bearclaw Crowcall had bewerkt met zijn poten was een dingetje maar ze was tussenbeide gekomen toen.



thanks, spyder!


Speak my Mind Lavend18
Terug naar boven Ga naar beneden
Breezesong
StarClan
Speak my Mind TOViWCJ
Cammie
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: > 76 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Breezesong
BerichtOnderwerp: Re: Speak my Mind   Speak my Mind Icon_minitimevr 14 feb 2020 - 17:48


'Zoals ik het zei, ik was erbij. Sabrefur had mij opgedragen Rookpaw vast te houden,' legde haar dochter simpelweg uit. Breezesong dacht er heus wel wat van, maar probeerde haar gezicht niet haar gevoelens te laten verraden. 'En tijdens het beleg heb ik met Bearclaw de herrieschoppers mee teruggenomen naar het Camp. Frayhowl, Scarface en Crowcall,' miauwde ze. 'Ik volgde de orders van mijn Deputy.'
Breezesong zuchtte en knikte even. Ze had best wel door dat haar dochter geïrriteerd was. Ze had waarschijnlijk geen idee waarom ze hier moeilijk over deed. Maar het zat haar gewoon niet zo lekker..
'En je hebt niet heel even bedacht dat Stallionstar het daar niet mee eens was geweest? Zomaar een Apprentice ontvoeren? Waarom deed je daar aan mee?' Natuurlijk mocht ze orders van de Deputy opvolgen, maar ze wilde ook graag dat ze haar gezonde verstand gebruikte...


Speak my Mind OrbPc8H
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Speak my Mind
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: