The Sanguinepool (TS)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The Sanguinepool (TS)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sanguine •
Member
The Sanguinepool (TS) DPKsfdL
Quinty
36
Actief
"Blood for the Blood god!"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: On Trail
Sanguine •
BerichtOnderwerp: The Sanguinepool (TS)   The Sanguinepool (TS) Icon_minitimema 13 jan 2020 - 22:55

Welkom~

Ik heb eindelijk weer eens een account gevonden waar ik daadwerkelijk hyped over ben. Dus zie hier, Sanguine Pool Under Sinking Sun. Een doeltreffende naam voor een kater geboren op een battlefield. Zijn moeder overleed tijdens een gevecht en in haar bloed is Sanguine geboren, vandaar de naam die zijn vader aan hem heeft gegeven.

Qua karakter is hij een standvastige kater met een voorkeur voor jagen en vechten. Hij is een Cave Guard vanwege zijn robuuste en gespierde lichaam, die hij graag als schild voor andere zet. Hij kan wat koppig zijn en heeft de neiging om vaak dommer over te komen dan dat hij daadwerkelijk is.

Ik zoek voor nu drie topics met hem. We komen er samen wel uit wie ze maakt en stuff <3

xx



“blood for the blood god,
skulls for the skull throne”
Terug naar boven Ga naar beneden
Crow •
Member
The Sanguinepool (TS) DPKsfdL
104
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Crow •
BerichtOnderwerp: Re: The Sanguinepool (TS)   The Sanguinepool (TS) Icon_minitimema 13 jan 2020 - 23:00

ik heb Crow voor je, Fang en Stone zijn nog wat te jong, maar Hydra in momenteel ook in de bergen aan gekomen en heeft Bee gevonden die vol verwarring rondloopt bij de Starpools


image host
Hydra - Moonpaw* - Aquamoon - Leafface - Moonkit -  Darkpaw - Lionpaw@ -Whitepaw - Crow • - Scarface - Silverlight - Stormlight - Silverflight - Aurorakit
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanguine •
Member
The Sanguinepool (TS) DPKsfdL
Quinty
36
Actief
"Blood for the Blood god!"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: On Trail
Sanguine •
BerichtOnderwerp: Re: The Sanguinepool (TS)   The Sanguinepool (TS) Icon_minitimema 13 jan 2020 - 23:02

Crow lijkt me wel leuk c:

Zou jij willen maken? Dan wacht ik nog even op acceptatie xD



“blood for the blood god,
skulls for the skull throne”
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
The Sanguinepool (TS) SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: The Sanguinepool (TS)   The Sanguinepool (TS) Icon_minitimema 13 jan 2020 - 23:05

Met Fox? :>


그대는 나의 이야기였다
The Sanguinepool (TS) Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanguine •
Member
The Sanguinepool (TS) DPKsfdL
Quinty
36
Actief
"Blood for the Blood god!"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: On Trail
Sanguine •
BerichtOnderwerp: Re: The Sanguinepool (TS)   The Sanguinepool (TS) Icon_minitimema 13 jan 2020 - 23:06

Yes, is goed!

Again, zou jij willen maken? xD Ik kan niet bepaald posten atm ^^'



“blood for the blood god,
skulls for the skull throne”
Terug naar boven Ga naar beneden
Starteller
Endless Hunting
The Sanguinepool (TS) DPKsfdL
Babs
353
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Starteller
BerichtOnderwerp: Re: The Sanguinepool (TS)   The Sanguinepool (TS) Icon_minitimema 13 jan 2020 - 23:16

Met Jackal?


The Sanguinepool (TS) 7tNWfW2U_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanguine •
Member
The Sanguinepool (TS) DPKsfdL
Quinty
36
Actief
"Blood for the Blood god!"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: On Trail
Sanguine •
BerichtOnderwerp: Re: The Sanguinepool (TS)   The Sanguinepool (TS) Icon_minitimema 13 jan 2020 - 23:17

Haha, oh boi. Ja, is goed c:

Wie maakt? ^^.



“blood for the blood god,
skulls for the skull throne”
Terug naar boven Ga naar beneden
Aquamoon
Member
The Sanguinepool (TS) DPKsfdL
111
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20
Gender: She-cat ♀
Rank:
Aquamoon
BerichtOnderwerp: Re: The Sanguinepool (TS)   The Sanguinepool (TS) Icon_minitimema 13 jan 2020 - 23:29

Ik zal morgen een topic maken met Crow. Ik ga nu naar bed. 😉


Hydra - Moonpaw* - Amberpaw - Leafface - Moonkit -  Darkpaw - Lionpaw@ -Whitepaw - Aquamoon - Scarface - Silverlight - Stormlight - Silverflight - Aurorakit - Crow•
Terug naar boven Ga naar beneden
Crow •
Member
The Sanguinepool (TS) DPKsfdL
104
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Crow •
BerichtOnderwerp: Re: The Sanguinepool (TS)   The Sanguinepool (TS) Icon_minitimedi 14 jan 2020 - 22:08



image host
Hydra - Moonpaw* - Aquamoon - Leafface - Moonkit -  Darkpaw - Lionpaw@ -Whitepaw - Crow • - Scarface - Silverlight - Stormlight - Silverflight - Aurorakit
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Sanguinepool (TS)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Topic search-
Ga naar: