snacks



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 snacks

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ridge •
Member
snacks Giphy
Kip
35
Actief
Im a rulebreaker babey!!!

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ridge •
BerichtOnderwerp: snacks   snacks Icon_minitimezo 26 jan 2020 - 21:10

Brr! De winter had dan eindelijk zijn intrede gedaan en zelfs in de grot hing de kou in de lucht. Alle Tribe katten zaten in groepjes bij elkaar te babbelen, omdat het toch wel een beetje koud was om lang in je eentje stil te liggen. Ridge had daar niet zo veel last van, de hele dag lang had hij de nesten moeten vervangen en verversen. Niet bepaald de leukste taak, maar goed, je kreeg het er wel warm van! Nu had hij een knorrende maag van het harde werk en pakte dan ook twee muisjes van de prooistapel, waarna hij het kamp rondkeek. Zijn ogen bleven hangen of de zwarte Crow, op wie hij dan ook afstapte. "Yooo! Crow!" begroette hij de ander vrolijk met een knipoog en plofte zich zonder verder te vragen naast hem neer. "Nog gefeliciteerd met het worden van een Cave Guard! En meteen een to-be ook, niet verkeerd hoor," sprak hij terwijl hij de muis naar binnen begon te werken



&Crow


snacks Rdigeos
Terug naar boven Ga naar beneden
Crow •
Member
snacks DPKsfdL
104
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Crow •
BerichtOnderwerp: Re: snacks   snacks Icon_minitimema 27 jan 2020 - 22:52

Zijn eerste taak was het vergezellen van een jacht patrol hoewel het koud was en er al vroeg sneeuw lag in de bergen hadden dikke klonten ijs zich aan zijn zwarte buikvacht en aan zijn poten en staart gehecht. Het was gelukkig rustig geweest en er was wel een adelaar gespot geweest, maar die was door gelopen. Hoewel de buit maar mager was 3 muizen en 1 havik keerde de jacht patrol weer terug naar het kamp van de stam. Crow hielp met het dragen van de havik die eerder nog door een van de jonge To Be's mee gesleept werd. Hoewel deze een vleugel droeg glimlachte de zwarte kater naar het jonge kattinnetje en zodra ze eenmaal in de grot waren liet hij de havik weer aan haar over en trippelde naar een wind stillere plek in de grot om zich te gaan wassen waar al een paar andere stamgenoten zaten. Zo kreeg hij het ook weer sneller warm. Als eerste taak had hij zijn eerste leerling bevolen de oudste van prooi te voor zien. Zodra het weer wat minder guur zou worden zou hij Silver mee naar buiten nemen. Dikke klonten ketste tegen elkaar toen Crow ze vast pakte er eraan begon te trekken, maar de haartjes waar ze aan vast zaten gilde het uit van protest dus liet de zwarte kers verse Cave guard ze weer los. Dit was een van de mindere dingen tijdens de tijd van het bevroren water! Een stem liet hem om kijken en hij zag Ridge aan komen met twee muizen. 'Hey Ridge!' miauwde Crow vriendelijk en schudden de kou uit zijn pels al hielp het nog niet veel tot het ijs van zijn vacht zou zijn gevallen en die weer droog zou zijn. De prijzende woorden van zijn ex collega deed hem glimlachen en zijn borst zwellen van trots. 'Dankje ja ik was zelf ook verrast toen Starteller me een leerling gaf. Maar jouw tijd komt ook nog snel genoeg.' nam hij de woorden in en gaf aan dat de Bruin grijze tabby ook nog wel zijn geleerde rang zou krijgen. 'Is die tweede muis voor mij?' vroeg de zwarte cave Guard en wees met zijn staart naar de nog onberoerde muis die Ridge mee had genomen.


image host
Hydra - Moonpaw* - Aquamoon - Leafface - Moonkit -  Darkpaw - Lionpaw@ -Whitepaw - Crow • - Scarface - Silverlight - Stormlight - Silverflight - Aurorakit
Terug naar boven Ga naar beneden
Ridge •
Member
snacks Giphy
Kip
35
Actief
Im a rulebreaker babey!!!

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ridge •
BerichtOnderwerp: Re: snacks   snacks Icon_minitimezo 5 apr 2020 - 22:20

Crow begroette hem al bijna even vrolijk, wat een toffe peer ook. Een grote grijns lag op zijn gelaat terwijl hij sprak, prima tevreden met het leven op het moment. 'Dankje ja ik was zelf ook verrast toen Starteller me een leerling gaf. Maar jouw tijd komt ook nog snel genoeg.' om die woorden moest hij wel een beetje lachen. "Nou, ik heb gisteren nog behoorlijk op m'n kop gekregen van een Cave Guard, straks maken ze me nog voor altijd to-be," hij zuchtte melodramatisch, alsof hem iets verschrikkelijks was aan gedaan door de goden zelf. Tegendeel was waar, Ridge had namelijk zich fenomenaal verslapen vandaag en dat vond zijn mentor niet zo heel erg leuk. 'Is die tweede muis voor mij?' hij schudde direct zijn kop. "Nee, kijk, ik ben namelijk op een quest om de dikste kat van de Tribe te worden, dus ik heb deze heel hard nodig," hij grinnikte en duwde de muis naar hem toe. "Tuurlijk maat, tast toe,"


snacks Rdigeos
Terug naar boven Ga naar beneden
Crow •
Member
snacks DPKsfdL
104
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Crow •
BerichtOnderwerp: Re: snacks   snacks Icon_minitimedi 7 apr 2020 - 21:45

Tja Ridge was ook wel een beetje een uitdaagertje of versliep zich. Crow had hem vaak genoeg regels zien breken of er over horen miauwen. Niet dat de zwarte Cave guard zelf nu een engeltje was geweest. Nou ja tegenover Ridge wel natuurlijk. Crow was zelf meer in zijn vroegere dagen niet meer dan een lafaard geweest en dankzij Day was de jonge kater toen in staat geweest om te kunnen bewijzen dat hij de wereld buiten de grot met 1 poot nog wel aan zou kunnen. Dus toen de jonge To Be hem vertelde dat hij op zijn kop nog had gekregen en waarschijnlijk op melodramatische toon voor altijd To Be zou blijven kon de zwarte kater een vrolijke en geamuseerde "Mrauw"Niet onder drukken. Dat zou wel heel raar zijn een elder die dan nog een To Be zou moeten zijn na zoveel moons. De volgende woorden maakte dat Crow de slappelach kreeg, hij kon zich met moeite op zijn poten houden en hikte nog even na toen Ridge hem de muis toe schoof. 'Kop op Ridge, ze zullen je echt niet voor altijd To Be houden. En bedankt.' miauwde de zwarte Cave Guard en zakte neer bij de prooi om er een hap van te nemen. 'Wel als je de dikste kat ooit zou worden van de Tribe dan zouden de adelaars je niet eens kunnen optillen en zouden we die vogels gemakkelijker kunnen vangen.' grapte Crow tussen twee happen door en keek de jonge kater even weer aan.


image host
Hydra - Moonpaw* - Aquamoon - Leafface - Moonkit -  Darkpaw - Lionpaw@ -Whitepaw - Crow • - Scarface - Silverlight - Stormlight - Silverflight - Aurorakit
Terug naar boven Ga naar beneden
Ridge •
Member
snacks Giphy
Kip
35
Actief
Im a rulebreaker babey!!!

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ridge •
BerichtOnderwerp: Re: snacks   snacks Icon_minitimeza 18 apr 2020 - 2:20


Hij had Crow de slappe lach gegeven en potverdorie, wat had die vent een aanstekende lach. Ridge moest moeite doen om zich niet in zijn muis te verstikken en lachte vrolijk mee. 'Kop op Ridge, ze zullen je echt niet voor altijd To Be houden. En bedankt.' hij grinnikte nog na en had zijn muis maar heel eventjes gelaten voor wat het was. Van alle manieren waarop hij kon sterven was stikken in een muis door de slappe lag toch wel een beetje matig. "Wacht maar, ik ga gewoon de grootste uitzondering worden," hij grijnsde zijn tanden bloot. Nah, Ridge zat er niet echt mee. Het leven was wel mooi zo, lekker weinig verantwoordelijkheden en alles.'Wel als je de dikste kat ooit zou worden van de Tribe dan zouden de adelaars je niet eens kunnen optillen en zouden we die vogels gemakkelijker kunnen vangen.' hij maakte een gebaar met zijn pootjes. "Kijk, jij snapt het! Dat is gewoon mijn game plan. Jullie kunnen mij op de rots rollen. Denken al die domme vogels dat ik een sappig gehaktballetje ben en wanneer ze me niet op kunnen tillen door al mijn vetrollen, kan de grote Crow ze allemaal vellen," hij lachte opnieuw bij dat beeld.


snacks Rdigeos
Terug naar boven Ga naar beneden
Crow •
Member
snacks DPKsfdL
104
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Crow •
BerichtOnderwerp: Re: snacks   snacks Icon_minitimedi 21 apr 2020 - 21:36

Ridge werd aangestoken door zijn gelach. Het was iets waar Crow mee geboren was en je kon het een talent noemen om andere mee te laten lachen, maar tot nu toe had de zwarte Cave guard nog nooit een adelaar of een van de dreigende dieren die hier in de bergen rond waarde ooit horen nog zien lachen. Echter was het wel zo dat de bruin/grijze tabby To Be eindelijk weer kon spreken hij doordacht op wat Crow eerder gezegd had. 'Misschien, maar je zult elke keer wel verzorgd moeten worden aan je verwondingen.' zei hij en schudden licht zijn kop. Ridge de berg oprollen zou een hele opgaven worden, maar naar beneden zou weer gemakkelijker worden natuurlijk. 'Zo niet enkel dat, maar je zou je kop zelfs open kunnen splijten als we je weer naar beneden zouden moeten brengen en je tussen onze poten uit zou glippen. Dan zou de Tribe wel een kort moment van het goede leven kunnen genieten.' Wow! Was dat niet even een "Day" momentje??? Crow verraste zichzelf. Day wist overal vaak wel een antwoord op. Zo niet dan hielp hij je er altijd wel eentje te vinden. Dus zo voelde dat. Het vreemde tintelende gevoel in zijn borstkas doofde niet, maar werd op een lager pitje gezet. Echter had de zwarte kater het niet aan de jonge To Be laten zien.


image host
Hydra - Moonpaw* - Aquamoon - Leafface - Moonkit -  Darkpaw - Lionpaw@ -Whitepaw - Crow • - Scarface - Silverlight - Stormlight - Silverflight - Aurorakit
Terug naar boven Ga naar beneden
 
snacks
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: The Cave of Rushing Water-
Ga naar: