Stranger



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Stranger

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shadefeather
Member
Stranger VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Stranger   Stranger Icon_minitimeza 8 feb 2020 - 15:35


Het was vroeg en ook al was het nog aardig donker, kwamen de eerste zonnestralen boven de horizon. De dagen werden weer langer en het was minder lang donker, wat Shadefeather helemaal prima vond. Hij had het niet zo op het donker. Maar toch was hij een vroege vogel, want hij was bijna elke dag al vroeg uit zijn nest.
Zijn poten brachten hem deze morgen naar Fourtrees. Hij had op zijn weg hiernaartoe al een muisje weten te vangen, die hij zorgvuldig had begraven. Het was lastig in de harde grond, maar door er wat sneeuw overheen te schuiven was het toch goed genoeg.
Toen hij de bomen van Fourtrees dichterbij zag komen besloot hij toch even een kijkje te nemen. De kater was niet van plan lang te blijven, zijn pootjes waren ondertussen wel weer aan wat warmte toe na al die sneeuw. Maar een kijkje nemen kon geen kwaad natuurlijk. De zwarte kater trippelde de open plek op. De herinnering van de laatste Gathering was hier zeker nog een rilling ging over zijn rug heen. Die BloodClanner geur was hem wel even bij gebleven, maar hij was blij dat er geen echte aanval plaatsgevonden had.

+ Mousetail


Stranger Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousetail
StarClan
Stranger DPKsfdL
Ema
29
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mousetail
BerichtOnderwerp: Re: Stranger   Stranger Icon_minitimeza 8 feb 2020 - 15:44

Mousetail was normaal niet zo vroeg wakker, maar ze wilde echt eens een kijkje nemen naar de fourtrees zonder dat er een gathering plaatsvond. De zonnestraal was fel en kwam in haar oog, maar ze zag een lange schaduw van een kat. Toen ze eventjes keek rook ze windclan geur. Maar het was the fourtrees: een plek waar alle katten welkom zijn. Ze wordt altijd nerveus rond katten van andere clans, dus voorzichtig deed ze een paar stappen achteruit en keek eventjes naar boven, om te kijken naar de lucht. De zon was bijna verdwenen van achter de bomen.

De kattin zag een zwarte pels. Ze wist niet zeker wie het was, en was een beetje zenuwachtig. Ze keek eventjes om om te zien of er nog andere katten waren, maar ze waren alleen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
Stranger VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: Stranger   Stranger Icon_minitimeza 8 feb 2020 - 15:52


De kater keek even rond, maar zo snel zag hij geen andere katten. Oh, toch wel. Eentje. Zo te ruiken kwam ze van ShadowClan, maar ze was zo te zien een beetje afstandelijk. Shadefeather trippelde naar voren met een vriendelijke glimlach op zijn snoet. Een praatje maken kon geen kwaad, toch?
'Hallo vreemdeling,' begon hij grappend. 'Ik ben Shadefeather.' Praatjes maken met anderen vond hij leuk om te doen, zeker ook als het met katten was van andere Clans. Daardoor had je soms de leukste gesprekken, aangezien je van je eigen Clan al best wel dingen wist. Niet dat ze geheimen door aan het vertellen waren ofzo, maar je zag toch veel verschillen per Clan.


Stranger Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousetail
StarClan
Stranger DPKsfdL
Ema
29
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mousetail
BerichtOnderwerp: Re: Stranger   Stranger Icon_minitimeza 8 feb 2020 - 16:03

Mousetail hoorde de stem van de kater. Zo te zien was hij vriendelijk, maar ze hield toch nog de afstand.
'Hoi... Ik ben Mousetail', miauwde ze. 'Wat kom je doen bij de fourtrees zo vroeg in de.. Ochtend?' vroeg ze aan Shadefeather. Ze nam een klein stapje vooruit, maar toch kon je nog zien hoe zenuwachtig ze was in haar ogen. Toen Mousetail hem bekeek, kon ze toch zien dat hij een pak ouder was dan haar. Hij was een stukje groter. Ze hoopte dat hij echt een vriendelijke kat was, en niet zomaar zou aanvallen zoals de meeste katten doen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
Stranger VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: Stranger   Stranger Icon_minitimeza 8 feb 2020 - 16:15


'Hoi... Ik ben Mousetail,' miauwde de ander. Ze klonk verlegen, zo zag ze er ook uit, maar Shadefeather had daar geen problemen mee. Hij was spraakzaam genoeg om meestal een goed en leuk gesprek te starten. 'Wat kom je doen bij de fourtrees zo vroeg in de.. Ochtend?' vroeg Mousetail vervolgens. Hij was blij te zien dat ze weer een stapje vooruit zette.
Shadefeather glimlachte breed naar haar. 'Ik ben meestal al vroeg op jacht,' klonk zijn antwoord. 'En het lijkt erop dat mijn poten me naar Fourtrees hebben gebracht. En ik ben blij, want wie zegt nou nee tegen een leuk gesprek?' miauwde hij met een lichte grinnik. 'Wat doe jij hier zo vroeg?'


Stranger Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousetail
StarClan
Stranger DPKsfdL
Ema
29
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mousetail
BerichtOnderwerp: Re: Stranger   Stranger Icon_minitimeza 8 feb 2020 - 16:35

'Ik wilde kijken hoe de fourtrees er uit zagen zonder dat er een gathering plaats vond, want ik had anders niets te doen tot zonhoog.', miauwde ze vervolgens. Mousetail wilde best wel een leuk gesprek hebben, maar met een windclan kat? Ze dacht eventjes na. Hoe erg kon het zijn? Hij wilt gewoon een leuk ochtendgesprek, daar is niets mis mee. Dus ze deed haar bek open om iets te zeggen. 'Hoe is het leven in windclan?' vroeg ze nieuwsgierig, omdat ze wilde weten hoe het was in windclan. Want het was een totaal andere clan, met andere gebruiken en andere manieren van iets te doen.


Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
Stranger VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: Stranger   Stranger Icon_minitimeza 8 feb 2020 - 17:19


'Ik wilde kijken hoe de fourtrees er uit zagen zonder dat er een gathering plaats vond, want ik had anders niets te doen tot zonhoog,' miauwde Mousetail als antwoord. Shadefeather glimlachte en knikte begrijpend. Hij zal zijn dag tot zonhoog vullen met jagen en eten. Waarschijnlijk Heatpaw trainen. Hij had wel genoeg te doen om zijn dag te vullen, en zo niet, dan zorgde hij daar wel voor. Hij vond het niets om stil te zitten en niks te doen.
'Hoe is het leven in windclan?' vroeg de poes nieuwsgierig. Shadefeather wiebelde vrolijk met zijn oortjes en glimlachte naar haar. Yay, ze wilde ook een gesprek met hem. Even had hij gedacht dat ze dat liever niet aan, aangezien ze best verlegen was.
'Het gaat goed hoor, allemaal z'n gangetje. Natuurlijk letten we wel goed op voor BloodClan, maar ik neem aan dat elke Clan dat doet,' antwoordde hij. Dat er onderlinge spanningen waren in de Clan vertelde hij maar niet, want dat hoefde de andere Clans niet te weten.


Stranger Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousetail
StarClan
Stranger DPKsfdL
Ema
29
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mousetail
BerichtOnderwerp: Re: Stranger   Stranger Icon_minitimeza 8 feb 2020 - 17:31

De kattin knikte over Bloodclan. Niemand wil hen in de buurt hebben. Mousetail begreep hem helemaal.
Ze moest waarschijnlijk weer terugkeren naar Shadowclan, maar ze wilde liever blijven babbelen over leuke dingen. 'Heb je een leerling?' vroeg ze aan hem, want ze wilde graag weten of hij al een mentor was. Ze ging neerzitten als teken dat ze nog wilde verderpraten. Ze vond dit eigenlijk wel een goed gesprek. Mousetail wist nooit dat windclan katten zo vriendelijk konden zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
Stranger VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: Stranger   Stranger Icon_minitimeza 8 feb 2020 - 17:52


Dat Moustail het eens was over BloodClan verbaasde hem niet. Wie was daar nou niet voor op hun hoede? Hij kon het ook moeilijk begrijpen waarom je je vrijwillig aan zou willen sluiten bij die BloodClan, zoals Sinclaw van ShadowClan. Hij vroeg zich af wat voor een impact dat heeft gehad op de Clan, zeker nu Tallstar ook verdwenen bleek te zijn. Maar hij besloot daar maar niet naar te vragen, hij wilde dat dit een gezellig gesprek bleef.
'Heb je een leerling?' vroeg de poes vervolgens en hij was blij dat zij al een ander onderwerp had aangesneden. Zo te zien was ze wel in voor een praatje, dus ook hij ging zitten. De kater knikte, weer een blije glimlach op zijn snoet. Zeker had hij een leerling, een hele leuke.
'Jazeker. Zijn naam is Heatpaw. Hij doet het al heel goed, ik ben echt trots op hem,' miauwde hij oprecht. 'Ik heb geen twijfels dat hij geen goede Warrior zal worden later. En jij?'


Stranger Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousetail
StarClan
Stranger DPKsfdL
Ema
29
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mousetail
BerichtOnderwerp: Re: Stranger   Stranger Icon_minitimeza 8 feb 2020 - 18:25

'Ik heb nog geen leerling. Ik wil er misschien wel eentje over een paar manen. Want ik ben nog maar een maan warrior, dus dat is natuurlijk raar als je direct al een leerling hebt.' zei ze. Ze zag dat de kater geinteresseerd was in het praatje. 'Vind je het leuk om Heatpaw te trainen?' vroeg ze. Ze wilde graag weten wat de ervaring was vanuit een mentor's oog, wat de leuke punten ervan waren. Want later wilt ze ook een springende, en huppelende leerling hebben aan haar zij, die ze alles leert wat ze weet.

Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
Stranger VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: Stranger   Stranger Icon_minitimeza 8 feb 2020 - 23:11


'Ik heb nog geen leerling. Ik wil er misschien wel eentje over een paar manen. Want ik ben nog maar een maan warrior, dus dat is natuurlijk raar als je direct al een leerling hebt,' zei de poes en Shade grinnikte zachtjes met een knik. 'Ja, meestal wel ja. Toch, als er mentoren te kort zijn gebeurd het soms wel, maar dat is maar zelden. Ik had mijn eerste Apprentice ook best jong, maar ik was al wel een paar manen Warrior gelukkig,' grinnikte hij. Hij wist nog goed hoe verbaasd hij was toen hij een Apprentice kreeg toen. Ook nog hoe gelijk alle zenuwen toesloegen. Gelukkig had hij die een stuk beter onder controle nu.
'Vind je het leuk om Heatpaw te trainen?' vroeg Mousetail toen. De kater glimlachte breed en knikte enthousiast. 'Het is fantastisch om hem te trainen. We klikken erg goed, dus dat is al een groot pluspunt. En ik vind het ook super leuk om iemand iets bij te kunnen brengen. Ik heb laatst ook een Apprentice geholpen zijn eerste muis te vangen. Dat is toch wel een speciaal gevoel, om te weten dat je iemand met succes hebt geholpen,' miauwde hij. Er klonk wel degelijk wat trots door in zijn stem. En hoewel Shadefeather niet hield van opschepperij, vond hij toch wel dat een beetje trots op zijn plaats was.


Stranger Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousetail
StarClan
Stranger DPKsfdL
Ema
29
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mousetail
BerichtOnderwerp: Re: Stranger   Stranger Icon_minitimezo 9 feb 2020 - 11:15

Mousetail kon het begrijpen. Het is een goed gevoel als jij diegene was die een leerling hielp om de eerste prooi te vangen. Ze kreeg er een goed gevoel bij. Zo te horen was hij heel erg trots op zijn leerling. Zou zij ook ooit dat gevoel krijgen? Daar dacht ze wat over na en begon te glimlachen.
Uiteindelijk likte ze haar pootje een beetje en daarna vroeg ze: 'Hoeveel manen heb je Heatpaw al als leerling?'. Ze wilde dat graag weten uit nieuwsgierigheid.
Wachtend op zijn antwoord keek ze eventjes naar de grond, kijkend naar de takjes die er lagen tussen de sneeuw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadefeather
Member
Stranger VDVBjNZ

Camilla ^^
1226
Actief
eccedentesiast

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moor runner
Shadefeather
BerichtOnderwerp: Re: Stranger   Stranger Icon_minitimezo 9 feb 2020 - 15:33


Mousetail glimlachte bij zijn woorden, waarna ze eventjes haar pootje likte. 'Hoeveel manen heb je Heatpaw al als leerling?' vroeg ze vervolgens. Shade dacht even na. 'Uh, een paar manen al nu,' antwoordde hij met een glimlach. 'Maar hij zal een Apprentice blijven totdat hij alles kan en geleerd heeft. Ik werk liever niet te snel, maar goed,' miauwde hij. Wat hem betreft zou Heatpaw nog manen lang bij hem in training blijven, zolang hij maar dingen geleerd kreeg.


Stranger Xvn0Hyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousetail
StarClan
Stranger DPKsfdL
Ema
29
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mousetail
BerichtOnderwerp: Re: Stranger   Stranger Icon_minitimezo 9 feb 2020 - 16:49

Ze snapte het. Je zou niet alles kunnen leren in een maan. Dat is een waardevolle les over mentor zijn. Ze hoopte natuurlijk dat Heatpaw een goede warrior zou worden voor windclan.  Want elke clan kan goede warriors gebruiken.

De zon was al verder boven de bomen. Mousetail wilde als de zon nog wat verder was eens gaan jagen, want hun prooistapel was niet zo vol. Zij stelde wel veel vragen aan Shadefeather, maar ze dacht even na dat hij eigenlijk niets heeft gevraagd aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stranger
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: