The devil knows when



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The devil knows when

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Abysshowl
Member
The devil knows when 12970665_92ALuzVTE4XnyOL
Jamie
239
Actief
“She made broken look beautiful
and strong look invincible.
She walked with the Universe
on her shoulders and made it
look like a pair of wings.”

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Abysshowl
BerichtOnderwerp: The devil knows when   The devil knows when Icon_minitimezo 16 feb 2020 - 20:48

De gehavende poes kwam terug van de jacht, een kleinere haas sleepte ze mee in haar bek. Hoewel het een kleiner dier was voor zijn soort was hij nog altijd groot genoeg om over de grond heen te sleuren. Al waren deze beesten ook meer poot dan lichaam. Jagen was moeilijk voor haar, aangezien haar diepte niet enorm goed was. Daarbij was ze ook net wat statiger gebouwd dan de andere windclanners, dankzij haar gemixte bloed. Klein grut zoals muizen waren voor haar dan ook onmogelijk, maar iets met wat meer vlees eraan zoals een haas kon af en toe wel een succes worden. Vooral wanneer de dieren al wat ouder waren en daardoor wat trager. Ze legde het beest in het midden van het kamp, waarna ze haar borst enkele ferme likken gaf. Ondertussen begon de zon al hoger aan de hemel te klimmen. Hm. Misschien dat haar dochter ook al terug was gekeerd van training. Ze had nooit gedacht dat ze haar dochter alleen zou moeten opvoeden, maar het lot had dit voor haar besloten. In ieder geval had ze wel de mogelijkheid gekregen de hele opvoeding naar haar eigen, hardere hand te draaien. Ze verwachte dat haar kind beleefd was en de regels kende en volgde. Ze moest een kracht hebben om te zeggen waar ze voor stond, en nog het belangrijkste; ze moest een dapperheid bezitten. Dit had ze allemaal voorzien maar het had haar verbaast hoe dat kleine witte pluisje in haar hart was gaan zitten en hoeveel ze van iemand kon houden. Ze had het besef gekregen dat ze voor jonge Ashpaw zou vechten en iedere regel zou breken. Vreemd, dat moederlijk instinct. Ze schudde haar hoofd toen ze eenmaal het bekende gestalte had gevonden, om naar haar toe te lopen en meteen enkele verzorgende likken te geven. "Ashpaw, heb je even?" Haar stem was niet zacht te noemen, maar er zat een liefde in, een die enkel deze kat zou kennen. "Hoe gaat het schat"

+ Ashpaw


She’s strong but she’s exhausted
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashbury
Member
The devil knows when Nhg3cWl
Quinty
106
Actief
"Try another verse, try another dis. You get a shot at the Queen, but you better not miss!"

CAT'S PROFILE
Age: 12 ☾'s
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashbury
BerichtOnderwerp: Re: The devil knows when   The devil knows when Icon_minitimema 17 feb 2020 - 21:34

De slanke grijze kattin schudde haar lange vacht uit terwijl ze het kamp binnen kwam lopen. Het was een zware training geweest samen met Bearclaw, maar ze had het idee dat ze elke dag een beetje beter werd, dat haar uithoudingsvermogen beter werd, dat haar spieren beter werden. Ze voelde zich beter, sterker, meer geweldig. Kon dat wel? Misschien wel, misschien niet, ze was al best geweldig immers. Een zacht gegrinnik klonk er, terwijl ze haar borst een ferme lik gaf en met een glimlach op haar gezicht in de richting van de prooistapel wandelde. Bearclaw had haar beloofd misschien vanavond nog een jachtsessie te doen, maar ze wist niet of ze daar in moest geloven. Ashpaw schudde haar kop, maar haar oortjes gingen overeind staan op het moment dat ze iets bekends hoorde. "Mam!" Sprak ze op een vrolijke toon toen ze de zwaar gehavende kattin op haar af zag komen. "Maar natuurlijk. Is er iets aan de hand?" Er klonk bezorgdheid in haar stem toen ze dat vroeg. Immers waren er al zoveel slechte dingen gebeurd met haar familie. Oceanstar en Panthersoul, een deel van haar ouders, die overleden waren toen ze net geboren was. "Met mij gaat 't goed, Bearclaw is streng, maar ik leer heel veel van 'm. Ik voel mezelf sterker worden, mam." Een grijns kwam op haar gezicht, terwijl ze stevig op haar poten ging staan en haar spieren aanspanden, waardoor haar pluizige vacht haar nog breder maakte.


Ashbury
"You get a shot at the Queen, but you better not miss!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Abysshowl
Member
The devil knows when 12970665_92ALuzVTE4XnyOL
Jamie
239
Actief
“She made broken look beautiful
and strong look invincible.
She walked with the Universe
on her shoulders and made it
look like a pair of wings.”

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Abysshowl
BerichtOnderwerp: Re: The devil knows when   The devil knows when Icon_minitimedi 18 feb 2020 - 17:37

De stem en vrolijke manier hoe ze werd aangesproken was voor haar het mooiste geluid wat deze wereld kon brengen. Ze had nooit een grote kinderwens gehad maar sinds ze Ashpaw in haar leven had kon ze zich niks anders meer voorstellen dan om haar meisje om zich heen te hebben. Zij alleen was heel het gebeuren met Oceanstar en Panthersoul waard geweest. Bij haar bezorgde vraag gaf ze een kalme glimlach, een zeldzame verschijning. “Nee mijn kind, ik wilde gewoon weten of je even tijd had om met me bij te praten” Maar toen kwam al snel het nieuws waar ze op hoopte. Alles ging goed en haar mentor was bekwaam. Ze had wel respect voor Bearclaw, ondanks dat het een man was, voornamelijk voor zijn strenge leerweg. Het liep redelijk overeen met haar eigen idealen. Toen haar meisje zichzelf groot en breed opzette gaf ze deze plagend een duw met haar poot. “Dat is goed om te horen Ashpaw. Ik heb er geen twijfel over dat je een bekwaam warrior -misschien zelfs tunneler- wordt, je maakt me nu al enorm trots. Wanneer je er klaar voor bent zal ik je ook trainen op de manier die ik heb geleerd.” De manier van een rogue. “Het is namelijk goed om je tegenstander te kunnen verassen” Ze ging naast de point kat zitten en begon haar lichtelijk schoon te likken. Ze kon niet geloven hoe groot ze al was. “Vraag hem ook om je goed de warrior code en de moralen van Windclan bij te leren. Regels zijn enorm belangrijk voor onze manier van leven”


She’s strong but she’s exhausted
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashbury
Member
The devil knows when Nhg3cWl
Quinty
106
Actief
"Try another verse, try another dis. You get a shot at the Queen, but you better not miss!"

CAT'S PROFILE
Age: 12 ☾'s
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashbury
BerichtOnderwerp: Re: The devil knows when   The devil knows when Icon_minitimedi 31 maa 2020 - 15:24

Haar moeder zei d’r alleen maar dat ze wilde weten of ze tijd voor haar had. Al snorrend gaf ze haar moeder een kopje. ”Ik heb altijd tijd voor je, dat weet je toch,” zei ze op een kalme toon. Ze vertelde uitgebreid hoe het met haar trainingen ging en dat Bearclaw haar streng maar rechtvaardig aan het trainen was. Ze gloeide helemaal op toen haar moeder zei dat ze trots op haar was. ”Ik zal mijn best doen om de beste Tunneler te worden!” zei ze met trots in haar stem, maar haar aandacht was gevallen op de laatste woorden van haar moeder. ”Welke manier is dat, mam?” vroeg ze nieuwsgierig. Ze kroop tegen haar moeder aan en vond ’t voor de verandering niet erg om gewassen te worden. Ze was veel te nieuwsgierig naar wat haar moeder haar te leren had. ”Zal ik doen. De warrior code is best wel lang, maar ik denk dat ik ‘m een beetje begin te snappen.” Gaf ze daarna toe. Ze vond dingen uit d’r hoofd leren sowieso niet leuk, maar helaas was het iets wat ze moest doen nu.



Ashbury
"You get a shot at the Queen, but you better not miss!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Abysshowl
Member
The devil knows when 12970665_92ALuzVTE4XnyOL
Jamie
239
Actief
“She made broken look beautiful
and strong look invincible.
She walked with the Universe
on her shoulders and made it
look like a pair of wings.”

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Abysshowl
BerichtOnderwerp: Re: The devil knows when   The devil knows when Icon_minitimema 25 mei 2020 - 16:04

Een glimlach glipte op haar snuit en ze snorde met veel liefde terug, al was het geluid in natuur wat ruw en hees. De vele wonden op haar strot hadden toch iets van schade achtergelaten op haar lichaam, maar ze deerde zich hier niet aan. Het was fijn om te merken, om te voelen, hoe dicht haar dochter nog bij haar stond. Hoewel het nog altijd een uitdaging was om haar op te voeden, ze had immers geen enkele herinnering van haar eigen ouderfiguren, was Ashpaw een hemels kind. Beleefd en trouw aan de regels, zoals het hoorde. Al de andere apprentices mochten maar een voorbeeld aan haar dochter nemen, al realiseerde ze zich ook wel dat dit ook een beetje moederlijke trots was die haar zicht bewolkte. “Goed zo Ashpaw, je harde werk word door mij en de rest van de clan zeker gezien” Deelde ze met warme toon, het belangrijk vindende dat ze dit wist. Tevreden toen haar kind tegen haar aan kroop begon ze haar verder schoon te likken, al was het gedeeld met liefdevolle kopjes en gespin, gewoon een moment om samen te genieten. “Die van een buitenclanner” Ze had weinig gedeeld over haar geschiedenis, bang dat het haar dochter angst zou aanjagen, maar ze zou alle vragen beantwoorden die ze had wanneer ze op zouden komen. Ooit zou ze de littekens wel werkelijk zien en de afkomst hiervan willen weten. “Als je enkele moeilijk vind om te houden of om te begrijpen moet je het maar zeggen, kind. Dan leg ik ze uit, dat maakt het makkelijker om ze te snappen en onthouden”


She’s strong but she’s exhausted
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashbury
Member
The devil knows when Nhg3cWl
Quinty
106
Actief
"Try another verse, try another dis. You get a shot at the Queen, but you better not miss!"

CAT'S PROFILE
Age: 12 ☾'s
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashbury
BerichtOnderwerp: Re: The devil knows when   The devil knows when Icon_minitimewo 27 mei 2020 - 13:20

Haar oortjes gingen overeind staan toen haar moeder sprak over haar prestaties. "Denk je dat ik ooit Ocean's rang zal krijgen?" Ze had er moeite mee om Ocean ook mam te noemen. Abysshowl zou altijd haar moeder zijn, maar de ex-leader was niet veel in haar leven geweest toen ze dood was gegaan. Ze was nooit de moeder geweest die ze had verwacht. Ze dook eventjes weg toen Abyss probeerde om haar te gaan wassen, maar moest zich al snel gewonnen geven tegen het gespierde lichaam van de grijze kattin. Ze begon over haar manier van de buitenclanners. Ashpaw moest toegeven dat ze niet veel wist van haar moeder, niet van wat er met d'r gebeurd was en hoe ze aan de littekens was gekomen. Ze had 't willen vragen, maar wist niet of haar moeder het zou waarderen. Dus had ze haar mond erover gehouden. "Echt!?" zei ze met fonkelingen in haar ogen. Oh, dat zou ze echt beter zijn dan de andere apprentices. Dan zou ze de beste warrior kunnen worden. "Hoe ken jij die?" floepte er toen opeens uit. "Oops," mompelde ze daarna, terwijl haar oortjes omlaag zakte. Te veel gezegd. Abysshowl gaf aan dat ze zou willen helpen met het onthouden van de warrior code en ze knikte eventjes. "Zal ik doen mam! Dan kom ik naar je toe." miauwde ze vrolijk, terwijl ze de grijze kattin een kopje gaf.


Ashbury
"You get a shot at the Queen, but you better not miss!"
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The devil knows when
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: