Word or claw?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Word or claw?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Nightpool
StarClan
Word or claw? 2hyd69
Luca
564
Actief
I'm a shooting star leaping through the sky
Like a tiger defying the laws of gravity

CAT'S PROFILE
Age: Deceased
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightpool
BerichtOnderwerp: Word or claw?   Word or claw? Icon_minitimedo 20 feb 2020 - 20:07

Het was al weer een tijdje geleden dat de kat hier had rondgestruind. In zijn apprentice jaren was hij hier vaak te vinden. Nieuwsgierigheid had hem vrijwel altijd naar deze plekken geleid. De verhalen en katten die hij hier had ontmoet en nog steeds ontmoette hadden altijd iets interessants. Het was alweer even geleden sinds Nightpool dat verlangen naar spanning weer had gevoeld, maar het zij zo en nu begaf hij zich weer op dit terrein. Enigsinds onbekend en toch voelde het niet zo. Zijn groene ogen keken rond terwijl hij zichzelf neerplaatste op een steen. Meestal was het zo dat als jij je op rogue gebied begaf dat er dan vanzelf ook wel een rogue op je af kwam. Vaak kon je op de manier waarop een rogue je benaderde al zeggen hoe agressief het gesprek zal zijn. Agressieve gesprekken kon de kater wel handelen, echte fysieke agressie daarintegen, niet. Met woorden won hij vaak, met klauwen not so much. Maar ach, rogues waren niet zo als bloodclanners, meestal ging het goed en kwam hij er met niet meer dan een paar schrammen vanaf. Eesypeasy.

-Ems eerst


“I was born with an enormous need for affection.
Word or claw? 1211

and a terrible need to give it.”

-:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ems
Member
Word or claw? XmMT1s3
22
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ems
BerichtOnderwerp: Re: Word or claw?   Word or claw? Icon_minitimedo 20 feb 2020 - 20:21


EMS
Met snelle passen verliet de poes haar thuishaven. Het was een verlaten schuurtje, in de buurt van een oude boerderij. Het schuurtje bevond zich op een afgelegen plek waar weinig andere kwamen. Af en toe kwam er een keer een Roque voorbij, maar eigenlijk ging iedereen zo snel als ze kwamen. Voor Ems was het ideaal. Het enige nadeel: water is een eindje wandelen.
Onderweg naar het water werd de kleine poes steeds meer op haar hoede. Haar pas vertraagde en haar oren draaide op volle toeren. Haar ogen vingen een witte gedaante op hun netvlies en Ems stopte met lopen. Van een afstandje bekeek ze de kat, vermoedelijk was hij ook opzoek naar water. Voorzichtig kwam Ems wat dichterbij, haar rug iets hol. Haar oren naar achteren om te laten zien dat ze niet bang was om zichzelf te verdedigen. Maar haar staart zwiepte nonchalant heen en weer, om te laten merken dat ze geen kwaad in de zin had. Ze wilde hem gewoon passeren om haar weg te vervolgen.


She was always trying to hide, the beautiful chaos in her mind
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightpool
StarClan
Word or claw? 2hyd69
Luca
564
Actief
I'm a shooting star leaping through the sky
Like a tiger defying the laws of gravity

CAT'S PROFILE
Age: Deceased
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightpool
BerichtOnderwerp: Re: Word or claw?   Word or claw? Icon_minitimedo 20 feb 2020 - 21:27

Ah, daar was al een rogue. Hij kende deze nog niet, je kon volgens mij ook niet alle rogues kennen want het waren er gewoon heel veel. Ze leek geschokt iemand te zien, ze was lag bij de grond maar het was duidelijk dat ze niet bang was te vechten. Met een zuchtje sloeg Nightpool zijn staart op de steen. "Joh joh, zo verdedigend is niet nodig hoor, ik ga echt niet bijten." Sprak hij terwijl hij heel langzaam naar haar toe trippelde. Expres verlaagde Nightpool zich tot grond niveau om te laten zien dat hij zich niet hoger of beter voelde. Ze waren gelijk, ook al was hij een clankat en zij niet. "Slaan doe ik ook niet, soms, ongewild." Hij grijnsde en stopte met lopen een paar meter voor de kattin. Nu eens kijken wat haar reactie zal zijn. Aanvallen zal het vast niet worden, dat zou dom zijn. Ook al was de kat niet goed in vechten, hij was alsnog groter en dus waarschijnlijk sterker.


“I was born with an enormous need for affection.
Word or claw? 1211

and a terrible need to give it.”

-:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ems
Member
Word or claw? XmMT1s3
22
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ems
BerichtOnderwerp: Re: Word or claw?   Word or claw? Icon_minitimedo 20 feb 2020 - 21:47


EMS
De kleine dame had het niet zo op vreemden. Sinds haar val van 4 maanden geleden had Ems de hele wereld opnieuw moeten ontdekken. Andere katten waren moeilijk in te schatten en ze wist nooit zo goed hoe te reageren. Ze is naïf, maar haar wantrouwen werkt als een goeie zelfverdediging. "Joh joh, zo verdedigend is niet nodig hoor, ik ga echt niet bijten." Sprak de kater terwijl hij langzaam op haar af kwam. Ems zakte nog wat meer naar de grond, waardoor de onderkant van haar vacht de grond raakte. De kater zakte door zijn poten naar de grond, wat Ems duidelijk maakte dat hij haar geen kwaad wilde doen. Nog niet, iniedergeval. "Slaan doe ik ook niet, soms, ongewild." Ems kon een kleine trekking van haar mondhoeken niet voorkomen bij zijn opmerking. Ze ontspandde meer, sloeg haar staart om haar lichaam. Haar oren waren nieuwsgierg, maar alert naar voren gericht. "Ik heb je hier niet eerder gezien," merkte Ems op. Ze kantelde haar kop iets in de lucht om zijn geur op te nemen. Hij rook anders dan ze gewend was. "Ben je ver van huis?" vroeg ze. De poes wilde weten waarom deze vreemde op haar pad gekomen was.  


She was always trying to hide, the beautiful chaos in her mind
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightpool
StarClan
Word or claw? 2hyd69
Luca
564
Actief
I'm a shooting star leaping through the sky
Like a tiger defying the laws of gravity

CAT'S PROFILE
Age: Deceased
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightpool
BerichtOnderwerp: Re: Word or claw?   Word or claw? Icon_minitimedo 20 feb 2020 - 23:06

Ah kijk, ze liet haar defenses al zakken, mooi. Zonder ontspannen sfeer kon je ook geen leuk gesprek houden en daarvoor was hij hier! Ze vroeg hem of hij ver van huis was. Hm, het was wel even wandelen ja vanaf Thunderclan, maar het was niet alsof hij niet meer voor het donker zou zijn. Zal hij meteen open kaart spelen en vertellen waar hij vandaan kwam en wat hij hier kwam doen? Maar natuurlijk! De grijns op zijn snoet vergleed naar een glimlach en de kater haalde zijn schouders op. "Thunderclan is wel een eindje weg ja. Miauwde hij voordat hij verder sprak. "Geen zorgen ik heb al mijn warriortaken al gedaan!" De glimlach veranderde weer eventjes in een lachje voordat hij zijn gezicht neutraal trok. "Ik kom hier zo nu en dan om mijn aandacht er bij te houden. Die warriortaken worden snel herhalend. In een clan ken je iedereen." Snel keek hij haar even aan om haar te peilen, maar er was nog niks interessants te zien. "En alle nieuwste nieuwtjes komen het eerste bij mij terecht, nu was het vrij stil dus dacht ik wat spannend nieuws van buiten te halen?" Met deze woorden stapte Nightpool 1 stap dichterbij. Dat moest wel kunnen nu. Hij was immers absoluut geen agressieve kat. Gewoon loyaal.


“I was born with an enormous need for affection.
Word or claw? 1211

and a terrible need to give it.”

-:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ems
Member
Word or claw? XmMT1s3
22
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ems
BerichtOnderwerp: Re: Word or claw?   Word or claw? Icon_minitimevr 21 feb 2020 - 14:17


EMS
De kater toonde weinig tot geen agressie. Wat zijn bedoelingen wel waren wist Ems nog niet. Voor haar was het vreemd om zomaar een praatje te maken. Meestal wilde andere katten iets, of wilde zij iets van hen. Maar gewoon kletsen was iets dat ze weinig deed.
"Thunderclan is wel een eindje weg ja." Beantwoorde de kater haar vraag. Thunderclan? De poes kneep haar ogen iets samen, niet begrijpend wat hij zojuist gezegd had. De kater brabbelde verder over warriortaken en leek er zelfs een grapje over te maken. Ems snapte er niks van. Wat voor een weirdo had ze nu weer voor zich?
"En alle nieuwste nieuwtjes komen het eerste bij mij terecht, nu was het vrij stil dus dacht ik wat spannend nieuws van buiten te halen?" De kater zette een stap dichterbij en Ems reageerde er niet op, maar had het wel degelijk gemerkt. Nieuwtjes? Waar had deze kater het allemaal over. "Bij mij valt er weinig nieuws te halen," Zei de poes met een zacht grinnikje. "Maar, ik begrijp je niet," Ging ze verder. Ze kon maar net zo goed om verduidelijking vragen. Deze kater leek haar geen kwaad te willen doen. "Wat is 'Thunderclan'? En 'warriortaken'?" In een eerder leven had Ems het zeker geweten, maar nu was alles vaag en onduidelijk. De poes besloot uiteindelijk haar buik helemaal naar de grond te brengen, maar wel in een houding waarbij ze meteen weg kon rennen als het nodig was. Voor nu vond ze het best gezellig om in zijn gezeldschap te zijn.


She was always trying to hide, the beautiful chaos in her mind
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightpool
StarClan
Word or claw? 2hyd69
Luca
564
Actief
I'm a shooting star leaping through the sky
Like a tiger defying the laws of gravity

CAT'S PROFILE
Age: Deceased
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightpool
BerichtOnderwerp: Re: Word or claw?   Word or claw? Icon_minitimevr 21 feb 2020 - 22:50

Dit was vreeemd. Hij had wel verwacht toen hij Thunderclan had vermeldt, maar niet deze reactie. Even liet hij zijn oren zakken en keek hij haar aan. Zat ze hem nou in de maling te nemen? Zijn bek opende om iets te zeggen, maar klapte ook gelijk weer dicht. Wat moest je op zo een vraag zeggen, deze vraag had hij nog nooit gekregen laat staan beantwoord. "Thunderclan? Net zoals de andere clans ook een clan." Ja dat klonk duidelijk. Nightpool bedacht zich dat hij er waarschijnlijk vanuit moest gaan dat ze ook niks van de andere clans wist. "Dat zegt je waarschijnlijk niks." Met een diepe zucht ging hij ietwat dichter bij haar in de buurt zitten, zijn blik op haar gevestigd. "Wil je het allemaal weten?" Miauwde hij wat zachter. Er zat hier meer achter, dat voelde de kater gewoon. Praten vond hij echt niet erg dus uitleggen ook niet, dat was namelijk wel een tijdbesteding. Het was nog vroeg gelukkig.


“I was born with an enormous need for affection.
Word or claw? 1211

and a terrible need to give it.”

-:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Word or claw?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: